Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått med seg datoen for rettsaken? Har jo nærma seg ganske lenge nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julia-80 skrev (25 minutter siden):

Er det noen som har fått med seg datoen for rettsaken? Har jo nærma seg ganske lenge nå

Rundt 20 august 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier hun sliter med og finne ord,faller lett ut og mister ordene…..snappingen hennes der hun snakker og babler gjennom 150-200 snapper på kort tid,beviser rake motsetningen. Aldri hørt noen som kan tørr-snakke mere om det samme om igjen og om igjen,jg. Tenker hun ikke over at folk som er involvert i rettsaken også kan sjekke henne på snap og hører hun sier en ting,at hun er så utslitt og ikke husker hva hun skal si samtidig som hun ramser opp altmulig mens hun så kul som hun er,viser noen danse trinn mens hun kliner flere lag sminke i ansiktet,skåler med kaffin,koser med katta og alt dette mens hun skravler verre en verst?? Påstå en ting som hun nå passer på og nevne mere og mere siden rettsaken nærmer seg,men oppfører seg totalt motsatt….er ikke så gjennomtenkt det eller??

Dessuten,er sliten og utmattet sånn som hun påstår hun er med smerter her og der så er vel det og snappe og holde på mobilen på strak arm mens en vandrer fra rom til rom,er ute eller på butikken det siste man orker tenke pp eller gjøre!

Endret av Eevie
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen være så snill å gi meg en kort oppsummering av saken? 

Jeg forstår ikke så mye ut av snappen hennes og jeg begynte å følge henne for bare en måneds tid siden. 

Hvorfor fører hun rettsak mot kommunen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (11 minutter siden):

Kan noen være så snill å gi meg en kort oppsummering av saken? 

Jeg forstår ikke så mye ut av snappen hennes og jeg begynte å følge henne for bare en måneds tid siden. 

Hvorfor fører hun rettsak mot kommunen? 

Står under høydepunkter/stories på den offentlige snapkanalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig-grei skrev (Akkurat nå):

Står under høydepunkter/stories på den offentlige snapkanalen

Ok, da skal jeg sjekke der. Tusen takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, sprettballen said:

Ok, da skal jeg sjekke der. Tusen takk. 

Google Stine Knutsen, Ringsaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia-80 skrev (På 13.8.2024 den 11.25):

Er det noen som har fått med seg datoen for rettsaken? Har jo nærma seg ganske lenge nå

20. aug - 23. aug kl 09-16  Østre Innlandet tingrett (rettssted Hamar)
For de som ønsker å følge saken er jeg ganske sikker man i kan møte opp som tilskuer i salen. 

 

Skjermbilde 2024-08-15 kl. 16.21.46.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biblioteket skrev (1 time siden):

20. aug - 23. aug kl 09-16  Østre Innlandet tingrett (rettssted Hamar)
For de som ønsker å følge saken er jeg ganske sikker man i kan møte opp som tilskuer i salen. 

 

Skjermbilde 2024-08-15 kl. 16.21.46.png

Er hun sjøl klar over d nå tror du?? Hun som har så mange fiiiiiiiine følgere har og mange som har gjennomskuet henne hele veien og spes de siste måneder. For nå har hun jaggu smurt tykt på(for tykt på)og kjørt en skikkelig drama/teater show. Så sliten og utmattet hun er,ikke klarer finne ord og si dem,glemmer hva hun skal si,orker ikngenting,har så vondt osv. Jeg prøvde telle snapper i går mens hun kjørte på på alle måter,hadde ikke en nubbsjans til og telle meg gjennom alle. Og før enkelte skriker her,jeg er klar over folk kan virke friske og energiske selv om de er syke men da ser en og tydelig de sliter på blikket,fakter osv og de er ekte. Samt ikke klarer eller orker løpe rundt med mobilen konstant i hånda og filmer seg sjæl.Hun er falsk tvers igjennom og så bevisst innøvde blikk,fakter og toneleiet. Så det blir nok sånn i retten også,hvis hun finner ut hva hun skal ha på seg samt får tak i sko da. Beskriver sko hun vil ha ned til minste detalje,jeg tror jeg og andre hadde bekymret oss og konsentrert oss om andre viktigere ting?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (På 14.8.2024 den 23.50):

Hun sier hun sliter med og finne ord,faller lett ut og mister ordene…..snappingen hennes der hun snakker og babler gjennom 150-200 snapper på kort tid,beviser rake motsetningen. Aldri hørt noen som kan tørr-snakke mere om det samme om igjen og om igjen,jg. Tenker hun ikke over at folk som er involvert i rettsaken også kan sjekke henne på snap og hører hun sier en ting,at hun er så utslitt og ikke husker hva hun skal si samtidig som hun ramser opp altmulig mens hun så kul som hun er,viser noen danse trinn mens hun kliner flere lag sminke i ansiktet,skåler med kaffin,koser med katta og alt dette mens hun skravler verre en verst?? Påstå en ting som hun nå passer på og nevne mere og mere siden rettsaken nærmer seg,men oppfører seg totalt motsatt….er ikke så gjennomtenkt det eller??

Dessuten,er sliten og utmattet sånn som hun påstår hun er med smerter her og der så er vel det og snappe og holde på mobilen på strak arm mens en vandrer fra rom til rom,er ute eller på butikken det siste man orker tenke pp eller gjøre!

Ja, det henger liksom ikke sammen med å være syk slik hun holder på. Jeg er ufør pga det samme hun sliter med og jeg orker ikke å dra på butikken på mine verste dager. Orker ikke å se på snappen en gang. Så det virker litt fake.. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (16 timer siden):

Er hun sjøl klar over d nå tror du?? Hun som har så mange fiiiiiiiine følgere har og mange som har gjennomskuet henne hele veien og spes de siste måneder. For nå har hun jaggu smurt tykt på(for tykt på)og kjørt en skikkelig drama/teater show. Så sliten og utmattet hun er,ikke klarer finne ord og si dem,glemmer hva hun skal si,orker ikngenting,har så vondt osv. Jeg prøvde telle snapper i går mens hun kjørte på på alle måter,hadde ikke en nubbsjans til og telle meg gjennom alle. Og før enkelte skriker her,jeg er klar over folk kan virke friske og energiske selv om de er syke men da ser en og tydelig de sliter på blikket,fakter osv og de er ekte. Samt ikke klarer eller orker løpe rundt med mobilen konstant i hånda og filmer seg sjæl.Hun er falsk tvers igjennom og så bevisst innøvde blikk,fakter og toneleiet. Så det blir nok sånn i retten også,hvis hun finner ut hva hun skal ha på seg samt får tak i sko da. Beskriver sko hun vil ha ned til minste detalje,jeg tror jeg og andre hadde bekymret oss og konsentrert oss om andre viktigere ting?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia-80 skrev (Akkurat nå):

 

Er det noen følgere som skal møte opp i retten da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (16 timer siden):

Er hun sjøl klar over d nå tror du?? Hun som har så mange fiiiiiiiine følgere har og mange som har gjennomskuet henne hele veien og spes de siste måneder. For nå har hun jaggu smurt tykt på(for tykt på)og kjørt en skikkelig drama/teater show. Så sliten og utmattet hun er,ikke klarer finne ord og si dem,glemmer hva hun skal si,orker ikngenting,har så vondt osv. Jeg prøvde telle snapper i går mens hun kjørte på på alle måter,hadde ikke en nubbsjans til og telle meg gjennom alle. Og før enkelte skriker her,jeg er klar over folk kan virke friske og energiske selv om de er syke men da ser en og tydelig de sliter på blikket,fakter osv og de er ekte. Samt ikke klarer eller orker løpe rundt med mobilen konstant i hånda og filmer seg sjæl.Hun er falsk tvers igjennom og så bevisst innøvde blikk,fakter og toneleiet. Så det blir nok sånn i retten også,hvis hun finner ut hva hun skal ha på seg samt får tak i sko da. Beskriver sko hun vil ha ned til minste detalje,jeg tror jeg og andre hadde bekymret oss og konsentrert oss om andre viktigere ting?

Noen saker er ikke åpne for publikum 

Det er noen unntak fra hovedregelen om at rettssaker er åpne for publikum. Dette gjelder:

saker etter barneloven og ekteskapsloven (domstolloven § 125)

saker mellom ektefeller, samboere og fraskilte om fordeling eller tildeling av formue (domstolloven § 125)

saker om overprøving av tvangsvedtak i helse- og sosialsektoren (tvisteloven § 36-7)

Disse sivile sakene som gjelder barn og foreldre, oppgjør etter samlivsbrudd, barnevern og psykiatri, skal gå for lukkede dører. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

“Ungene mine skal aldri ALDRI oppleve svikt fra foreldrene sine!” sier hun…”Jeg vil ikke at de skal lide slik jeg har lidd”.

Endret av Polarpuma
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (17 minutter siden):

“Ungene mine skal aldri ALDRI oppleve svikt fra foreldrene sine!” sier hun…”Jeg vil ikke at de skal lide slik jeg har lidd”.

Oiii!!!!🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (10 minutter siden):

“Ungene mine skal aldri ALDRI oppleve svikt fra foreldrene sine!” sier hun…”Jeg vil ikke at de skal lide slik jeg har lidd”.

Kommer fra henne som kun er på snap. Men fader for jubeldag i dag da for ei som elsker oppmersomhet og fisker etter oppmerksomhet og medlidenhet,for nå har hun hatt besøk av reporter!! Hun som kjenner dem sååååå godt og tenk at de fortsatt følger henne. Disse snappene i dag er ett glimrende eksempel på hvor mye hun elsker sole seg i glansen av dette. Så hva i allverden skal hun gjøre for og få dekket dette unaturlige behovet for oppmerksomhet når rettsaken er over? Hva skal hun finne på og ha som grunn til og legge ut om hvor utslitt hun er,smerter,glemme ordene,ja alt dette som surrer og går i ett? Men hun poengterer hun har d bra,også mentalt så det er ikke så gæli som hun vil ha det til. Og håper alle gjennomskuer det. Nå bobler det vel snart over av de tingene hun ikke kan fortelle om før rettsaken. Regner med både hun og andre involverte vet det er straffbart og ikke si sannheten 100% i retten? For da må hun vel smøre og legge på for at det skal bli troverdig og ikke si hun har det bra mentalt osv??? Hun sier en ting og gjør det motsatte så ofte at hun klarer ikke holde styr på det sjøl.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva fader er det hun går på?? For i dag er hun unaturlig høy og hyper og så sjølgod for hun skal nå redde alle som «er i samme situasjon som meg» Og d er visst voldsomt mange som har henvendt seg til dronninga ,så hun skal på Stortinget og ene og alene snu alt og da ta æren sjøl for nå altså….Og da kan hun jo i samme slengen tipse om hvilke klær en burde ha på seg og hvor bestille alt»Ai løøøøv Tise!»Og kosta jo baaaaare……Snakke om og sette seg høyt opp på pidestallen! Unaturlig euforisk selv til henne og være!Og kan da ikke glemme hun nå er kjendis,intervju i tv2 agitt. DET er stort,dt!🤪

Endret av Eevie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (35 minutter siden):

Hva fader er det hun går på?? For i dag er hun unaturlig høy og hyper og så sjølgod for hun skal nå redde alle som «er i samme situasjon som meg» Og d er visst voldsomt mange som har henvendt seg til dronninga ,så hun skal på Stortinget og ene og alene snu alt og da ta æren sjøl for nå altså….Og da kan hun jo i samme slengen tipse om hvilke klær en burde ha på seg og hvor bestille alt»Ai løøøøv Tise!»Og kosta jo baaaaare……Snakke om og sette seg høyt opp på pidestallen! Unaturlig euforisk selv til henne og være!

Jeg har ikke fulgt Stine så lenge og jeg klarer ikke helt å få tak i akkurat hva som er problemet med Stine og denne saken?

Jeg vet hva den dreier seg om, men alle skriver her at hun er en god skuespiller osv. Men forsømt oppvekst er jo ikke bra og hun har nok en veldig god sak mot kommunen. 

Og alle disse humør svignene kan vel komme av usikkerhet, utrygghet og nervøsitet før en så stor rettsak? 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...