Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Polarpuma skrev (5 minutter siden):

Skapene hennes er proppfyllt med klær som hun aldri har brukt. Hun selger masse klær på Tise med lappen/prismerke på. Klær som hun har reklamert på snappen med at “hun bare måååtttte ha!” Hun må jo ha shoppemani? Får vel en rus av shopping. Gløder i øya hennes når hun åpner pakker. Tull å kjøpe nytt til rettsak, når hun har skapene fulle.

Nope,ingenting av d hun snapper er normalt. Hun er fader meg ikke i dårlig form slik hun holder på og i dag var det virkelig riktig lys og gjøre seg til og tukle med håret mens hun syklig mange ganger plutselig lager den mina og sier med lidende stemme at hun ikke orker,ikke klarer men sååååååå tapper agitt som forutser dårlig morgendag og likevel sier det med ett smil fiskende etter medlidende meldinger. Håper inderlig den retten gjennomskuer den kjærringa. Tusenvis av andre som fortjener erstatning 100% mere enn denne falske dama!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Polarpuma skrev (24 minutter siden):

Skapene hennes er proppfyllt med klær som hun aldri har brukt. Hun selger masse klær på Tise med lappen/prismerke på. Klær som hun har reklamert på snappen med at “hun bare måååtttte ha!” Hun må jo ha shoppemani? Får vel en rus av shopping. Gløder i øya hennes når hun åpner pakker. Tull å kjøpe nytt til rettsak, når hun har skapene fulle.

Det er ikke så lenge siden jeg begynte å følge henne på snap. Hun er jo dronningen av uendelig lange snapper og konstant på hele dagen. Har fått med meg en del av denne shoppingen og bare synes det er litt merkelig å forberede antrekk i så lang tid i forveien og eventuelt kjøpe nye klær til den. Noe annet er jo når man skal på ferie eller selskap, men til en rettsak det forstår jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (3 timer siden):

Ikke glem all snusen hun har under leppa hele dagen.. Det har hun råd til! 
Hun fremstår som en veldig selvsentrert og kontrollerende person (jeg sier ikke at hun må være det altså, men det er sånn hun fremstår i mine øyne). Å stå og prate om at maten som sønnen liker er så dyr tar seg bare ikke ut da!

Ja fader snusen glemte jg!😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Eevie said:

Ja fader snusen glemte jg!😂

Stine hamstrer snus, Monster, smågodt, ræl fra Temu, planter, garn, klær etc etc (listen er uendelig)

Sønnen: kan jeg få en youghurt?

Stine: nei! For dyrt!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (På 9.8.2024 den 19.59):

Hun legger ut masse klær på Tise (mye av det med prislappen på). 

Hva er brukernavnet på tise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eevie skrev (8 timer siden):

Ja fader snusen glemte jg!😂

Og alle nye produkter hun må treste og prøve smake.  Liker ikke noe av det og lager de verste grimaser ever

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (På 9.8.2024 den 19.51):

Det gjør hun sikkert også - men man kan liksom se det når hun vrir på hodet, at hun kommer ut av telefonens fokus og da er huden helt annerledes…. 🙄 

dere som er fra samme sted, og ser henne irl - er det sånn at hun ikke har den glatte huden man ser på snap? 

Jeg er fra Br-dal og jeg kjenner henne også litt fra før. Hun sier på snappen sin at hun gjerne vil møte følgerne sine at hun er så blid og omgjengelig. Men, ute blant folk er hun ikke slik. Hun later som hun ikke ser deg, hilser ikke.. Og det at hun ikke bruker filter er nok bare løgn. Hun ser slett ikke slik ut i real life 🫣 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (20 timer siden):

Ja merkelig prioriteringer. For dyr yoghurt,men en stor smågodt pose fra kiwi til ca 150 kr (smågodt er dyrt der) det har hun råd til. Hun shopper ekstremt.

Sa jo at hun hadde kjøpt smågodt på SPAR som er den dyreste matbutikken i Br-dal 🫣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia-80 skrev (11 minutter siden):

Jeg er fra Br-dal og jeg kjenner henne også litt fra før. Hun sier på snappen sin at hun gjerne vil møte følgerne sine at hun er så blid og omgjengelig. Men, ute blant folk er hun ikke slik. Hun later som hun ikke ser deg, hilser ikke.. Og det at hun ikke bruker filter er nok bare løgn. Hun ser slett ikke slik ut i real life 🫣 

Hun innbiller seg hun er på høyde med isabel raad ang å treffe sin snap fam. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg pint meg igjennom titalls snapper, for å telle antall lag med kremer og pudder. Hun bruker ca 16!!! forskjellige i ansiktet 😱😱 Å hun tar vare på huden sin😵‍💫 Fantastiske produkter som sletter arr å da, huff 😮‍💨

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (16 minutter siden):

Nå har jeg pint meg igjennom titalls snapper, for å telle antall lag med kremer og pudder. Hun bruker ca 16!!! forskjellige i ansiktet 😱😱 Å hun tar vare på huden sin😵‍💫 Fantastiske produkter som sletter arr å da, huff 😮‍💨

Eller var det 11-12? Orker ikke se igjen, uansett alt for mye!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (14 minutter siden):

Eller var det 11-12? Orker ikke se igjen, uansett alt for mye!

Nei det der var bare å gi opp gitt...hvor mange ganger var hun ikke ute for å se på genser samlingen sin i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julia-80 skrev (4 timer siden):

Jeg er fra Br-dal og jeg kjenner henne også litt fra før. Hun sier på snappen sin at hun gjerne vil møte følgerne sine at hun er så blid og omgjengelig. Men, ute blant folk er hun ikke slik. Hun later som hun ikke ser deg, hilser ikke.. Og det at hun ikke bruker filter er nok bare løgn. Hun ser slett ikke slik ut i real life 🫣 

Hun vil gjerne gi inntrykk av at hun har venner og er sosial,elsker overdrive og fortelle at hun er jo så sliten og orker egentlig ingenting,men er da så tapper da som likevel velger gjøre ditt og datt selv om hun VET hun blir utmattet og må fåhvile og pleie dagen etter. Hun elsker og ta alle sorger på forskudd og er negativ som fa….selv om hun selv tror hun er så tapper. Se alle følgere hvor stakkars meg det er men at jeg likevel står på! Hun tror selv hun er en betydingsfull influencer som har så mye klokt og si og kan alt og som påstod hun hadde fått meldinger fra fiiiiine følgere som hadde sett henne og hadde lyst til og gå bort og prate m henne men turde ikke😂😂😂Er da vel seriøst ingen som sier det til henne?! Hun er jo kun ei som snapper flere hundre snapper i uka med samme tomme og innholdsløse pjattet! Og som legger om til den kvalmene stemma når hun snakker med pusene. Jeg er glad i puser og har sjøl,men klarer prate normalt likevel. Og hvorfor lage ett helvetes poeng av hva ha på seg av KLÆR i retten??? Åjo dummemeg,da får hun jo lagt ut om den saken-igjen-også. Pjatt fra a til å støtt og stadig

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (6 minutter siden):

Hun vil gjerne gi inntrykk av at hun har venner og er sosial,elsker overdrive og fortelle at hun er jo så sliten og orker egentlig ingenting,men er da så tapper da som likevel velger gjøre ditt og datt selv om hun VET hun blir utmattet og må fåhvile og pleie dagen etter. Hun elsker og ta alle sorger på forskudd og er negativ som fa….selv om hun selv tror hun er så tapper. Se alle følgere hvor stakkars meg det er men at jeg likevel står på! Hun tror selv hun er en betydingsfull influencer som har så mye klokt og si og kan alt og som påstod hun hadde fått meldinger fra fiiiiine følgere som hadde sett henne og hadde lyst til og gå bort og prate m henne men turde ikke😂😂😂Er da vel seriøst ingen som sier det til henne?! Hun er jo kun ei som snapper flere hundre snapper i uka med samme tomme og innholdsløse pjattet! Og som legger om til den kvalmene stemma når hun snakker med pusene. Jeg er glad i puser og har sjøl,men klarer prate normalt likevel. Og hvorfor lage ett helvetes poeng av hva ha på seg av KLÆR i retten??? Åjo dummemeg,da får hun jo lagt ut om den saken-igjen-også. Pjatt fra a til å støtt og stadig

Er så enig med deg. Har møtt hun mange ganger, beklager hun ser så svær ut og vet nesten ikke hvilke ben hun skal stå på. Det skriker; se på meg, se på meg. Hun ser på seg selv som ung og vakker hvertfall og håper vell så inderlig på noen blikk fra den yngre garde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klag på prisen på en skvise yoghurt når du sitter å viser frem perlebeholdningen som er større enn hos Panduro 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anneisabell skrev (5 timer siden):

Er så enig med deg. Har møtt hun mange ganger, beklager hun ser så svær ut og vet nesten ikke hvilke ben hun skal stå på. Det skriker; se på meg, se på meg. Hun ser på seg selv som ung og vakker hvertfall og håper vell så inderlig på noen blikk fra den yngre garde

Ja hun mener sjøl hun er en stor,kul og betydningsfull influencer. Hun er ikke det vettu. Jeg prøvde igjen telle snapper fra badet,vise gensere,skåle kaffe,legge ut smiske meldinger fra fiiiiiine følgere…hadde ikke nubbsjans til og telle alle og hun holdt på en stund ja. Men fader så heldige folk som følger henne er da,som får være med på biltur m henne og gubben og hvor hun når nye og latterlige høyder med og vise skøyer siden og ansiktsutrykkene og blikkene🤮Hun er tilbake der hun var før det»smalt»og hun ga seg m snappinga i fjor. Nei,hun er verre enn hun var før hun ga seg i fjor! Mine unger tolererer mye,de hadde aldri støttet og oppmuntret mg hadde j sagt og gjort så mye flaut og idiotisk som henne!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (18 minutter siden):

Ja hun mener sjøl hun er en stor,kul og betydningsfull influencer. Hun er ikke det vettu. Jeg prøvde igjen telle snapper fra badet,vise gensere,skåle kaffe,legge ut smiske meldinger fra fiiiiiine følgere…hadde ikke nubbsjans til og telle alle og hun holdt på en stund ja. Men fader så heldige folk som følger henne er da,som får være med på biltur m henne og gubben og hvor hun når nye og latterlige høyder med og vise skøyer siden og ansiktsutrykkene og blikkene🤮Hun er tilbake der hun var før det»smalt»og hun ga seg m snappinga i fjor. Nei,hun er verre enn hun var før hun ga seg i fjor! Mine unger tolererer mye,de hadde aldri støttet og oppmuntret mg hadde j sagt og gjort så mye flaut og idiotisk som henne!

De bilturene så jævlig på bærtur. Og så så bredt hu  må snakke om hun nevner noe den merkelige gubben har gjort.  Skjønner ikke hva han sier jeg når han åpner kjeften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (På 10.8.2024 den 23.27):

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Nå er det ganske mye stygge ting som går på utseende og «jeg kjenner henne» osv her. Å snakke ned et menneske burde vel ikke få være en del av en debatt?? Modereringen i denne tråden og flere andre er latterlig til tider. Håper dere kan se at dette påvirker andre også. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange pose-yogurther kunne hun kjøpt istedenfor millioner av perler?? Er planen og lage og så selge-igjen???

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...