Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Snapper fra bilen når hun og mannen skal ut. Snapper for å vise dagens innkjøp. Snapper for å vise prøvesmaking. Snapper at mannen må riste på nøttene. «Han snudde ryggen til han». eh ja, mon tro hvorfor….

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unodostrez skrev (33 minutter siden):

Snapper fra bilen når hun og mannen skal ut. Snapper for å vise dagens innkjøp. Snapper for å vise prøvesmaking. Snapper at mannen må riste på nøttene. «Han snudde ryggen til han». eh ja, mon tro 

Fy faen å hun handler...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (13 timer siden):

Fy faen å hun handler...

Hun shopper mye ja. Står opp,sminker seg, shopper, hauler med varene, lager middag,rydder... Hvis jeg sto i rettssak mot kommunen, samlet spleis (ref tidigere) spleis... Jeg hadde ikke våget vise frem en gang alt det der hun shopper. Ikke noe i veien med økonomien der tross kommende rettsak

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Sol, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo lovet hele fammen stor sydenreiser når saken er over. Guttungen fikk seg sovenakkepute i dag, så sa han den er til vi skal fly nå. Hva om hun ikke vinner saken tru.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener virkelig hun ikke er like aktiv på snap om dagen altså?? Mulig det da? Og hvor mye hår remedier har hun? I tillegg til alle kremer,sminke osv.. Syns hun er kjempeanktiv både med snapping og handling jg. Selv om hun nå sjøl passer på og fortelle hvor sliten hun er og blablabla fordi nå nærmer det seg rettsak. Og da må hun spille kortene riktig vettu,noe hun har passet på og gjøre siste tiden. Fra og være kjempehyper m dansing og handling og alt annet før hun begynte snakke rettsak,til og plutselig må ta vare på den lille energien hun har,prioritere de hjemme osv. For det er jo rettsak snart. Eller??? Og skal visst anke hvis avslag?? Koster m nytt «drømmehus»og ferier,ihvertfall når’n er shoppingavhengig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eevie skrev (På 27.7.2024 den 22.21):

Hun mener virkelig hun ikke er like aktiv på snap om dagen altså?? Mulig det da? Og hvor mye hår remedier har hun? I tillegg til alle kremer,sminke osv.. Syns hun er kjempeanktiv både med snapping og handling jg. Selv om hun nå sjøl passer på og fortelle hvor sliten hun er og blablabla fordi nå nærmer det seg rettsak. Og da må hun spille kortene riktig vettu,noe hun har passet på og gjøre siste tiden. Fra og være kjempehyper m dansing og handling og alt annet før hun begynte snakke rettsak,til og plutselig må ta vare på den lille energien hun har,prioritere de hjemme osv. For det er jo rettsak snart. Eller??? Og skal visst anke hvis avslag?? Koster m nytt «drømmehus»og ferier,ihvertfall når’n er shoppingavhengig. 

"Jeg har ikke vært så aktiv her i det siste, og det er fordi jeg er så sliten pga saken" 

*fortsetter å snappe snørrogførti timer om dagen om helt meningsløse ting*

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (4 minutter siden):

"Jeg har ikke vært så aktiv her i det siste, og det er fordi jeg er så sliten pga saken" 

*fortsetter å snappe snørrogførti timer om dagen om helt meningsløse ting*

Men har blitt intervjuet om saken sin i Ringsaker Blad så litt har hun drevet med siste tiden. Rart hun ikke nevner det… fremsidesak i lokalavisa gitt! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (7 timer siden):

Men har blitt intervjuet om saken sin i Ringsaker Blad så litt har hun drevet med siste tiden. Rart hun ikke nevner det… fremsidesak i lokalavisa gitt! 

Kjører hardt på nå,ja. Da lurer jg på hvorfor vi ikke hørte om eller så like mye om smerter og utmattelse osv FØR hun fikk beskjed kommunen ville ha ny rapport?? Da var det ikke måte på hvor aktiv hun var,for så ikke orke så mye før og spes etter Jæææææløya. Nå «glemmer»hun seg innimellom for så og huske hun må spille kortene riktig og poengtere hun ikke orker så mye. Og det påtatte skuespillet mens hun sitter på med mannen sin i bil. Hun er jammen meg en skøyer . 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror selv hun har ett sunt og fint hår i hvertfall… Hva er greia med at hun stadig må ta på / dra i håret?

Tror selv hun er fin med sminke. Aldri sett noen som bruker så mye at det blir rynker i dagslys. Den stakkars huden får ikke puste, grusomt stygt , ikke minst trist at hun ødelegger huden.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (1 time siden):

Kjører hardt på nå,ja. Da lurer jg på hvorfor vi ikke hørte om eller så like mye om smerter og utmattelse osv FØR hun fikk beskjed kommunen ville ha ny rapport?? Da var det ikke måte på hvor aktiv hun var,for så ikke orke så mye før og spes etter Jæææææløya. Nå «glemmer»hun seg innimellom for så og huske hun må spille kortene riktig og poengtere hun ikke orker så mye. Og det påtatte skuespillet mens hun sitter på med mannen sin i bil. Hun er jammen meg en skøyer . 

Det er så tilrettelagt og tima iforhold til saken. Bare jævlig synd de gangene hu  glemmer og være syk og svak

Altså den bilturen ga meg mareritt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alisha* skrev (49 minutter siden):

Tror selv hun har ett sunt og fint hår i hvertfall… Hva er greia med at hun stadig må ta på / dra i håret?

Tror selv hun er fin med sminke. Aldri sett noen som bruker så mye at det blir rynker i dagslys. Den stakkars huden får ikke puste, grusomt stygt , ikke minst trist at hun ødelegger huden.

 

En gang sa hun at hun ikke likte grått i håret sitt, nå er det hvertfall mer grått enn noen gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (33 minutter siden):

Det er så tilrettelagt og tima iforhold til saken. Bare jævlig synd de gangene hu  glemmer og være syk og svak

Altså den bilturen ga meg mareritt 

Nå venter hun vel bare på hilsner på døra,meldinger fra alle fiiiiiine følgere. Men hvor mange leser lokalavisa?? Spørs om hun må hinte litt i dag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eevie skrev (5 minutter siden):

Nå venter hun vel bare på hilsner på døra,meldinger fra alle fiiiiiine følgere. Men hvor mange leser lokalavisa?? Spørs om hun må hinte litt i dag?

Det gjør hun garantert.  Spm er hvilke strategi hun bruker? Null sminke og stakkars meg stemmen fordi hun har fått så mange mld som har gått inn på henne. Eller full glam fordi hun føler hun har overtaket på kommunen nå som store ringsaker blad kom på  banen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (32 minutter siden):

Nå venter hun vel bare på hilsner på døra,meldinger fra alle fiiiiiine følgere. Men hvor mange leser lokalavisa?? Spørs om hun må hinte litt i dag?

Ekstremt intetsigende snapping på henne . Kun av seg selv , eget speilbilde . 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (8 timer siden):

Ekstremt intetsigende snapping på henne . Kun av seg selv , eget speilbilde . 

Tror nok dessuten hun er en»skøyer»som danser på badet og kjøkken mens hun er så «spøkefull og humoristisk» Absolutt ingenting som er naturlig bortsett fra når hun strikker. Ellers er det bare fjas og mas og skuespill

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eevie skrev (19 minutter siden):

Tror nok dessuten hun er en»skøyer»som danser på badet og kjøkken mens hun er så «spøkefull og humoristisk» Absolutt ingenting som er naturlig bortsett fra når hun strikker. Ellers er det bare fjas og mas og skuespill

Ingen god skuespiller hvertfall. Jeg hadde vært så flau om min mor hadde oppført seg sånn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tattarataaaa,og så fikk hun endelig snakket om avis artikkelen!!! Og klart det var noe gæærnt med det også. Samt en ting hun ikke hadde snakket/snappet særlig om visstnok,at hun er hard i magen!😅Og selvfølgelig vært og undersøkt tarm ikke bare en men TO ganger.. så i kveld er hun ute etter sympati og medlidenhet og syklig oppmerksomhets poeng altså! For nå la hun seg virkelig i selen med og snappe seg sjøl med det blikket samt hvor innmari»tapper»hun er tross alt altså!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (2 timer siden):

Tattarataaaa,og så fikk hun endelig snakket om avis artikkelen!!! Og klart det var noe gæærnt med det også. Samt en ting hun ikke hadde snakket/snappet særlig om visstnok,at hun er hard i magen!😅Og selvfølgelig vært og undersøkt tarm ikke bare en men TO ganger.. så i kveld er hun ute etter sympati og medlidenhet og syklig oppmerksomhets poeng altså! For nå la hun seg virkelig i selen med og snappe seg sjøl med det blikket samt hvor innmari»tapper»hun er tross alt altså!

Hva var gæærnt? Og den forstoppelsen ja…som førte til dramatisk innleggelse og «operasjon» for et par år siden…Jesus Kristus 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (8 timer siden):

Hva var gæærnt? Og den forstoppelsen ja…som førte til dramatisk innleggelse og «operasjon» for et par år siden…Jesus Kristus 

Ang avis artikkelen?? Hun sa hun hadde snakket/blitt intervjuet av journalisten tilbake i februar. Pga div greier hadde den blitt liggende men hadde nå plutselig blitt publisert uten hennes viten(og vilje?). Journalisten hadde lovd hun skulle få lese igjennom før den evnt ble publisert men det hadde vel ikke skjedd da.At noen visstnok hadde gjort Alex oppmerksom på at den lå ute på avisa sin nettside og han igjen hadde sagt ifra til henne. At det var ett par ting hun ville ha forandret i artikkelen men kom visst frem til at den var bra skrevet og blablabla med alle innøvde blikk og grimaser og sånn oppgitt blikk osv fra henne. . 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...