Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

skjærgårds_datter skrev (10 timer siden):

Det virker som hun har stort behov for bekreftelse.  Føler hun jobber med alt det ytre, men ikke det på innsiden. 

Følgerene som forguder henne, sender jo meldinger flere ganger og sier hvor vakker og sterk hun er,   at hun må ta vare på seg selv. Hun gjør da pokker ikke noe for resten av gjengen sin, eller hun lager  vell sunn og deilig mat,hvertfall det eneste hun deler.  Jeg klarer dessverre ikke se den vakre godhjerta dama, for jeg hører hva hun sier,mens hun drar seg i det meget lenge håret sitt,  himler med øya og  bryna som tar helt av. Dessverre dronninga av brumunddal. Jeg tror ikke strategien din holder helt i mål for å håve inn penger på saken din.

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjærgårds_datter skrev (10 timer siden):

Det virker som hun har stort behov for bekreftelse.  Føler hun jobber med alt det ytre, men ikke det på innsiden. 

Ja,veldig overfladisk alt. Når ei på 40 år girer seg så opp fordi håret har vokst,eller legger ut helfigur av sg sjøl m klær hun bare må fortelle hvilken str hun bruker samt innøvde poseringer,for ikke og glemme botoxen i panna(har ikke hørt noe om det virker på steder som ikke syns)men påstår hun ikke er for og fikse på utseende…..ja da er det kun for og få smisk og meldinger fra følgere. Enormt behov for bekreftelse,ja.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dukker hun opp igjen og bare må fortelle oss om hvor mye dritt og motgang  hun må igjennom pga kommune og sak? Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Når dukker hun opp igjen og bare må fortelle oss om hvor mye dritt og motgang  hun må igjennom pga kommune og sak? Hva tror du?

Jeg tror ikke på halvparten av noe da ingenting henger på greip. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke på halvparten av noe da ingenting henger på greip. 

Ikke jeg heller, men ikke glem det er fortsatt noen som ikke har gjennomskuet henne og kommer til å rose hun opp i skyene og kanskje også en liten gave.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være kjedelig å være i fornøyelsespark med en mamma som går med nesa i tlf og filmer hele dagen...

Og noen andre som fikk med seg at guttungen lurte på om de kunne være i leiligheten for alltid, hvorpå hun svarer at nei det blir for trangt og at hun ikke har noen planer om å sove med han hver natt (fordi han sover urolig og snakker i søvne). Så sier guttungen at vi/du kan ligge på tlf hver dag.. Veit ikke om jeg mistolka da, men jeg oppfattet det som at han er veldig klar over at mamma er avhengig av tlf hvertfall.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tøttaa skrev (16 minutter siden):

Må være kjedelig å være i fornøyelsespark med en mamma som går med nesa i tlf og filmer hele dagen...

Og noen andre som fikk med seg at guttungen lurte på om de kunne være i leiligheten for alltid, hvorpå hun svarer at nei det blir for trangt og at hun ikke har noen planer om å sove med han hver natt (fordi han sover urolig og snakker i søvne). Så sier guttungen at vi/du kan ligge på tlf hver dag.. Veit ikke om jeg mistolka da, men jeg oppfattet det som at han er veldig klar over at mamma er avhengig av tlf hvertfall.

Å sånn himling med øya på runden i parken...ser ut som hun stor koser seg 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa hun ikke på snap at hun måtte ha fokus på familien? Idag tidlig? For så å filme hele tiden???

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (13 minutter siden):

Sa hun ikke på snap at hun måtte ha fokus på familien? Idag tidlig? For så å filme hele tiden???

Er det ikke akkurat slik hun er. Sier en ting og gjør det motsatte.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (2 timer siden):

Sa hun ikke på snap at hun måtte ha fokus på familien? Idag tidlig? For så å filme hele tiden???

Hun er helt utrolig og ikke på

positiv måte. For ja,gutten sa hun var på mobilen hele tiden. Herregud,klart han får med seg dt,ikke rart han er på overnattinger hos kompiser osv. Men fader så»raus og omtenksom»hun er da som sier sånne armbånd for enklere hva d nå enn var i parken var det sikkert andre som trengte mere enn henne. Oiiii så raus hun er selv om hun er sååååååå sliten og trenger hvile!! Lagt merke til at etter oppstart psykomotorisk og få dager på Jæææææløya så har hun «plutselig innsett»så mye.?? Som at hun «må hvile,tenke på seg sjøl,ta mye hensyn til smertene og migrena og psyken og og og» For hun har da aldri noen gang gjort disse tingene før må vite. Som hvile,tenke på seg sjøl osv. Hun som er så overdrevet hyper at det er helt latterlig for så og snappe med den lidende mina og svaaaak stemme at hun er «syk»osv. Dog,etter psykoterapi,Jææææææya og ikke minst,rettssaken har hun virkelig lagt seg i selene for og»bevise alle hvor syk og preget hun er etter ditt og datt»og bevisst og utspekulert og skuespilleraktig vist hun ikke orker like mye nå….som før psykoterapi og Jæææææløya og rettssaken. Og folk fortsetter og dulle og stosse og er så medlidne så det halve holder. Men tror ikke det virker helt slik hun planlegger,vil og ønsker ???? Siden hun er like langt unna resultatet hun vil ha fra kommunen? Som muligens ig gjennomskuer henne. Men fortsett snapp på «ferien»du Stine,familieferie skulle det vel være,eller?

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (På 12.7.2024 den 20.05):

Hun er helt utrolig og ikke på

positiv måte. For ja,gutten sa hun var på mobilen hele tiden. Herregud,klart han får med seg dt,ikke rart han er på overnattinger hos kompiser osv. Men fader så»raus og omtenksom»hun er da som sier sånne armbånd for enklere hva d nå enn var i parken var det sikkert andre som trengte mere enn henne. Oiiii så raus hun er selv om hun er sååååååå sliten og trenger hvile!! Lagt merke til at etter oppstart psykomotorisk og få dager på Jæææææløya så har hun «plutselig innsett»så mye.?? Som at hun «må hvile,tenke på seg sjøl,ta mye hensyn til smertene og migrena og psyken og og og» For hun har da aldri noen gang gjort disse tingene før må vite. Som hvile,tenke på seg sjøl osv. Hun som er så overdrevet hyper at det er helt latterlig for så og snappe med den lidende mina og svaaaak stemme at hun er «syk»osv. Dog,etter psykoterapi,Jææææææya og ikke minst,rettssaken har hun virkelig lagt seg i selene for og»bevise alle hvor syk og preget hun er etter ditt og datt»og bevisst og utspekulert og skuespilleraktig vist hun ikke orker like mye nå….som før psykoterapi og Jæææææløya og rettssaken. Og folk fortsetter og dulle og stosse og er så medlidne så det halve holder. Men tror ikke det virker helt slik hun planlegger,vil og ønsker ???? Siden hun er like langt unna resultatet hun vil ha fra kommunen? Som muligens ig gjennomskuer henne. Men fortsett snapp på «ferien»du Stine,familieferie skulle det vel være,eller?

Er mannen som tar seg av guttungen der i huset. Hun lager mat, bretter klær,drikker monster, fikser negler,hår&ansikt. Du hører på henne de gangene hun snakker med sønnen at hun ikke har særlig tolmodighet. Eller jo når hun snakker om seg selv,da kan hun snakke timesvis til snappen...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

Er mannen som tar seg av guttungen der i huset. Hun lager mat, bretter klær,drikker monster, fikser negler,hår&ansikt. Du hører på henne de gangene hun snakker med sønnen at hun ikke har særlig tolmodighet. Eller jo når hun snakker om seg selv,da kan hun snakke timesvis til snappen...

Ja akkurat det har jeg og helt sikkert mange flere lagt merke til. Hun kutter sønnen kort og tvert av når han prøver få kontakt! Stakkars gutt har ikke en sjanse til og få oppmerksomhet når a mor først har begynt snappe. Og hun snapper vannvittig mye/lenge og svært sjelden den sønnen da er i nærheten av a mor.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (På 11.7.2024 den 12.06):

Når dukker hun opp igjen og bare må fortelle oss om hvor mye dritt og motgang  hun må igjennom pga kommune og sak? Hva tror du?

Tror ikke på en ting, og er nå på dagsturer fordi hele familien skulle på tidenes sydentur når saken er ferdig. Ser jo for seg at hun vinner 10 tallsmillionee. Og det drømmeslottet hun fantaserer om. Hun er på snap kun for å sanke sympatistemmer . Hun som himler m øya til all slags behandling og rehabilitering er plutselig så intresert i det. Og. Mer opptatt av om rynkene er borte enn migrene. Skjønner ikke at det enda finnes folk der ute som biter på!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem betaler for advokat og rettsak? Siden hun sa det koster kjeeeempemasse penger men handler likevel nye hauger m klær osv stort sett hver uke samt alt usunt fra matbutikk osv . Fri rettshjelp?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (2 timer siden):

Hvem betaler for advokat og rettsak? Siden hun sa det koster kjeeeempemasse penger men handler likevel nye hauger m klær osv stort sett hver uke samt alt usunt fra matbutikk osv . Fri rettshjelp?

Ikke rett på fri rettshjelp. Hun tagg jo penger på spleis i sin tid, de er vel borte for lengst. Før hun forsvant sust ble det skrevet om «pappa betaler», men vert ikke

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (På 21.7.2024 den 21.57):

Hvem betaler for advokat og rettsak? Siden hun sa det koster kjeeeempemasse penger men handler likevel nye hauger m klær osv stort sett hver uke samt alt usunt fra matbutikk osv . Fri rettshjelp?

Hun bruker enorme mengder på bling bling, temu,lager157 samt garantert alle andre "temu" alike butikker. Det er enormt forbruk på spesielt klær,sminke, dill dall som perler,garn,tegne saker osv. Fri rettshjelp får hun ikke da hun er gift,men advokat har gjerne ikke særlig mer utgifter akkurat nå når alt er gjort og man bare venter, men utgifter det blir det når det blir rettssalen.....  Håper vel på å vinne et par milioner til kjøpe seg egen bolig samt sydentur da🤷

Hun har ikke en rynke i ansiktet lengre, stygt å si men som migrene pasient selv som mottar botox vet jeg hvor vanskelig det er få den behandlingen....,lurer litt på hvor myw migrene har hun egentlig?? Man klarer ikke snappe med migrene anfall. For da håpe hun ikke har løyet på seg noe for gratis botox. Når man får botox mot migrene tar de både sinnarynken og hele pannen.... Jaja ,bare rart å være smerte pasient og kunne klare snappe/løpe så mye rundt som henne.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

M.H85 skrev (11 timer siden):

Hun bruker enorme mengder på bling bling, temu,lager157 samt garantert alle andre "temu" alike butikker. Det er enormt forbruk på spesielt klær,sminke, dill dall som perler,garn,tegne saker osv. Fri rettshjelp får hun ikke da hun er gift,men advokat har gjerne ikke særlig mer utgifter akkurat nå når alt er gjort og man bare venter, men utgifter det blir det når det blir rettssalen.....  Håper vel på å vinne et par milioner til kjøpe seg egen bolig samt sydentur da🤷

Hun har ikke en rynke i ansiktet lengre, stygt å si men som migrene pasient selv som mottar botox vet jeg hvor vanskelig det er få den behandlingen....,lurer litt på hvor myw migrene har hun egentlig?? Man klarer ikke snappe med migrene anfall. For da håpe hun ikke har løyet på seg noe for gratis botox. Når man får botox mot migrene tar de både sinnarynken og hele pannen.... Jaja ,bare rart å være smerte pasient og kunne klare snappe/løpe så mye rundt 

Kanskje botox behandlingen var et stunt at det ikke var for migrene men rett og slett for å fjerne rynker. Hun er rett person til å fake det , og bare reise og snappe litt uten fir sjukehuset så det skal se ekte ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (40 minutter siden):

Kanskje botox behandlingen var et stunt at det ikke var for migrene men rett og slett for å fjerne rynker. Hun er rett person til å fake det , og bare reise og snappe litt uten fir sjukehuset så det skal se ekte ut

🤷 Klart man kan fake det meste om lysten er der..Botox ellers er jo svindyrt. Men hvis man faker slikt må man også lyve om at man prøvd uttalige smertestillende, føre hodepine dagbok osv. Da må man ha god tid lyve om det for å si det slik😱 Bare undrer meg litt over at en smertepasient virker så god form,og hun snapper hver dag mye...Normalt sett må man ha ganske mange mobil "off" dager med slike smerter. Jeg kaster nesten opp av lys under anfall om det er lys eller mobil lys. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (5 timer siden):

🤷 Klart man kan fake det meste om lysten er der..Botox ellers er jo svindyrt. Men hvis man faker slikt må man også lyve om at man prøvd uttalige smertestillende, føre hodepine dagbok osv. Da må man ha god tid lyve om det for å si det slik😱 Bare undrer meg litt over at en smertepasient virker så god form,og hun snapper hver dag mye...Normalt sett må man ha ganske mange mobil "off" dager med slike smerter. Jeg kaster nesten opp av lys under anfall om det er lys eller mobil lys. 

Hun faker d meste så jeg har mine tvil ang migrene og botox ja. Hun som har poengtert veldig hun ikke er særlig for og pynte på utseende har jaggu vært/er fiksert nok på den panna i etterkant. Og er nå sånn plutselig såååååå sliten og orker ikke så mye,poengterer også dette veldig nå som saken står for eller ved fall eller hva pokker en skal tro. Alt er så faket og timet og tilrettelagt at jeg regner med de fleste gjennomskuer den dama der. Og har hun lest her på kg tro? Plutselig nesten moderlig når hun snakker med sønnen jo. Selv om hun viser sitt sanne jeg både i språk og tonefall når sønnen er så dristig og forstyrre henne midt i snappinga. Men så skuespiller med blikk,fakter,ansiktsmimikk og tonefall når hun snapper til»åhhhh,alle dere fiiine følgere». Jeg tror ikke på nie av det hun sier osv. Og to mill i erstatning holder ikke vettu,det drømmehuset og sydenferie,se det holder ikke for henne,nei! Hadde ikke hun ei»mor i syden»foressten? Som hjalp henne på noe vis? Måtte le da hun snappet hun hadde hatt tlf samtale med ei venninne fra Jæææææløya,hun som snakket så mye i tlf før,orker visst ikke det lengre😅😅Men bable om tomme greier,sette opp mobilen så hun kan filme hun henger opp klær,pakke ut varer,så inn i kjøleskap,vise ørten nye klesplagg pr uke samt så mye ræl fra Temu,babler meningsløst ivei mens hun kliner på og av sminke på badet,filmer seg sjøl uten at hun har noe og si…..og så komme med kommentaren om at»jeg skal komme sterkere tilbake m snappinga»😂😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (4 timer siden):

Hun faker d meste så jeg har mine tvil ang migrene og botox ja. Hun som har poengtert veldig hun ikke er særlig for og pynte på utseende har jaggu vært/er fiksert nok på den panna i etterkant. Og er nå sånn plutselig såååååå sliten og orker ikke så mye,poengterer også dette veldig nå som saken står for eller ved fall eller hva pokker en skal tro. Alt er så faket og timet og tilrettelagt at jeg regner med de fleste gjennomskuer den dama der. Og har hun lest her på kg tro? Plutselig nesten moderlig når hun snakker med sønnen jo. Selv om hun viser sitt sanne jeg både i språk og tonefall når sønnen er så dristig og forstyrre henne midt i snappinga. Men så skuespiller med blikk,fakter,ansiktsmimikk og tonefall når hun snapper til»åhhhh,alle dere fiiine følgere». Jeg tror ikke på nie av det hun sier osv. Og to mill i erstatning holder ikke vettu,det drømmehuset og sydenferie,se det holder ikke for henne,nei! Hadde ikke hun ei»mor i syden»foressten? Som hjalp henne på noe vis? Måtte le da hun snappet hun hadde hatt tlf samtale med ei venninne fra Jæææææløya,hun som snakket så mye i tlf før,orker visst ikke det lengre😅😅Men bable om tomme greier,sette opp mobilen så hun kan filme hun henger opp klær,pakke ut varer,så inn i kjøleskap,vise ørten nye klesplagg pr uke samt så mye ræl fra Temu,babler meningsløst ivei mens hun kliner på og av sminke på badet,filmer seg sjøl uten at hun har noe og si…..og så komme med kommentaren om at»jeg skal komme sterkere tilbake m snappinga»😂😂

Ja det er noe 18+ over henne. Datteren min snakker også mye til snap, sminker seg,fikser negler,drikker monster....++ Hun er 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...