Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Ingen selvfølge å vinne rettsaken. Hvis det er advokater av kommunens forsikringsselskap de forholder seg til, må advokaten til Stine jobbe meget hardt. Et forsikringsselskap har flere advokater som jobber sammen, og de vil jo virkelig ikke betale noe de ikke må. Virker som denne kampen er vanskelig. Hun må ha håndfaste bevis på at livet ble «rævkjørt» pga manglende oppfølging av barnevernet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger ikke lengre,men kom opp i feed nå. Har hun tapt saken? Jeg mener fortsatt at når hun sier psyken er bra,men kroppen fysisk ikke er bra er ikke så veldig bra mtp vinne en tapt barndom sak. De fleste som vinner slike saker er sterkt psykisk redusert om man kan si det slik. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (11 timer siden):

Er vel ingen her som har fjerndiagnostisert Stine. Men utifra hva hun selv velger å dele - både av det hun sier og gjør - så er det ikke rart man gjør seg noen tanker. Sterk migrene som krever botox og sterke medisiner samsvarer ikke med headbanging til russemusikl 4 timer etter anfallet. Det KAN hende hun har anfall som går fort over, men utifra antall løgner hun spinner så har hun lite troverdighet hos meg. 

Smerter som krever morfinplaster og keratin - ja, da reagerer jeg på at hun har energi og ork til alt. Mener ikke at smertepasienter skal ligge i senga 24/7 - men er det så alvorlig som hun presenterer det som, så er det rart/imponerende at hun klarer alt hun viser ila en dag. Da gjør jeg mine tanker om at hun er mer avhengig av morfin enn hun har smerter. Dette er det jo god dokumentasjon på. At pasienter gjerne får like store smerter på en lav dose, som en høy dose fordi hjernen utvikler toleranse. 

Jeg har null innsikt i Stines smerter eller behov for behandling. Jeg baserer kun mine tanker på hva jeg ser. Ut ifra hva hun presenterer. Influensere velger selv hva de gir oss av informasjon og dømmes utifra informasjonen de gir. 

Slutt å dra "damer som rakker ned damer kortet" hver gang noe kommenteres. Hadde hun ikke villet bli diskutert her hadde hun heller ikke delt omkring det som diskuteres.

Jeg har migrene. Jeg får botox på " resept". La oss si det slik,når jeg har migrene anfall klarer jeg verken sitte på mobilen, lakke negler eller rydde...Mørkt rom,ingen lyd,ingen lys. 

Sier ikke hun IKKE har migrene anfall,men hvordan kan hun ha det å snappe så mye hver eneste dag? 🤷 Ved sterk migrene er bare lyset av mobilen jævlig!

Endret av M.H85
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (10 timer siden):

Ingen selvfølge å vinne rettsaken. Hvis det er advokater av kommunens forsikringsselskap de forholder seg til, må advokaten til Stine jobbe meget hardt. Et forsikringsselskap har flere advokater som jobber sammen, og de vil jo virkelig ikke betale noe de ikke må. Virker som denne kampen er vanskelig. Hun må ha håndfaste bevis på at livet ble «rævkjørt» pga manglende oppfølging av barnevernet. 

Hun snakker som om hun har vunnet saken, "de har ikke mer å komme med" etc. Hun kommer til å få seg en skikkelig smell om hun går til sak og taper saken. Hun risikerer vel gjerne å måtte betale saksomkostningene sine selv også? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (32 minutter siden):

Hun snakker som om hun har vunnet saken, "de har ikke mer å komme med" etc. Hun kommer til å få seg en skikkelig smell om hun går til sak og taper saken. Hun risikerer vel gjerne å måtte betale saksomkostningene sine selv også? 

Dronninga vet du. Men tenk å sitte å omtale personer på den måten hun gjør,  og hun som sitter der som godheta selv og ber alle om å være snille og gode mot hverandre og ikke snakke stygt..hører hun hva hun selv sier. Håper for guds skyld at noen som jobber med saken hennes følger med og ser hvordan hun oppfører seg. Når vi vanlig døende klarer å lese Dronninga så håper jeg de som er trent i slike type situasjoner klarer å se løgnene hennes også

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (2 timer siden):

Dronninga vet du. Men tenk å sitte å omtale personer på den måten hun gjør,  og hun som sitter der som godheta selv og ber alle om å være snille og gode mot hverandre og ikke snakke stygt..hører hun hva hun selv sier. Håper for guds skyld at noen som jobber med saken hennes følger med og ser hvordan hun oppfører seg. Når vi vanlig døende klarer å lese Dronninga så håper jeg de som er trent i slike type situasjoner klarer å se løgnene hennes også

Er flere som jobber med saken som følger med. Stine tror jo at jo mer hun sykeliggjør seg, jo bedre er det for saken. Flere og ulike behandlinger på sykehus skal gi henne erstatning, så de får kjøpt seg hus vettu. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anneisabell skrev (2 timer siden):

Dronninga vet du. Men tenk å sitte å omtale personer på den måten hun gjør,  og hun som sitter der som godheta selv og ber alle om å være snille og gode mot hverandre og ikke snakke stygt..hører hun hva hun selv sier. Håper for guds skyld at noen som jobber med saken hennes følger med og ser hvordan hun oppfører seg. Når vi vanlig døende klarer å lese Dronninga så håper jeg de som er trent i slike type situasjoner klarer å se løgnene hennes også

Jeg tror hennes offentlig snapping garantert ikke hjelper på saken. I rettsaker om det er samværsak, saksøkinger osv er det ofte best sitte stille i båten gitt og la adv ta seg av ALL prat. Er du fornuftig holder du deg stille selv.

Hun skal vel gå til media igjen da å klage. Forstår hun ikke at de fleste mennesker som er så skadet av sin barndom at de krever millioner i erstatning er MYE mer skadet enn henne?! Hun har da klart få 3 barn,finne seg en god mann, orden i hjemmet, jobbet deltid i tillegg ?! Hun er 40 år. Hun har da ikke vært 100% uføre siden 20 åra. Ikke går hun til psykolog heller, hun sliter kun fysisk sier hun. Det holder ikke. Ikke minst er det hennes FAR hun da evt burde klage/saksøke. Han hadde ansvaret for henne lenge før BV hadde et ansvar! Han er hennes far. Hvis sønnen min opplever omsorgsvikt hos sin far er det min plikt som mor ta over hele omsorgen!!

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Botox mot migrene, vitaminmangel, opphold på rehabilitering og nå dette liksom...." *ruller med øya* Måten hun bruker de siste krampaktige forsøkene sine på sykeliggjøre seg selv på fremstår som svært kalkulert, etter min mening. Dette har hun gjort/stelt istand for å fremstå som mer svekket enn hun egentlig er tror jeg. På rehabiliteringen lærte hun å roe ned og strekke på seg?? Ja sånt fortjener jo millioner i oppresning må du skjønne. 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (19 timer siden):

Jeg har migrene. Jeg får botox på " resept". La oss si det slik,når jeg har migrene anfall klarer jeg verken sitte på mobilen, lakke negler eller rydde...Mørkt rom,ingen lyd,ingen lys. 

Sier ikke hun IKKE har migrene anfall,men hvordan kan hun ha det å snappe så mye hver eneste dag? 🤷 Ved sterk migrene er bare lyset av mobilen jævlig!

My point exactly.

Når det er så lite kongruens mellom hva som fortelles og hva som vises, så føler jeg det er helt innafor å sette spørsmålstegn. Hun MÅ jo ikke fortelle om migreneanfallet hun hadde på mårran, (som forøvrig er ALVORLIG MIGRENE!!!) for så å headbange til Volbeat til lunsj. 

Migrene, slik jeg kjenner den selv, er 12 timer rent helvete + 24 timer mindre helvete i et mørkt,kaldt rom uten lyd. Ikke alle opplever migrene slik, men jeg ser ikke på den jeg har opplevd som svært alvorlig. Fordi det skjedde stort sett 1-2 ganger i mnd. Men hun fremlegger alle diagnoser som ekstraordinære, mer alvorlige enn hos folk flest. Og det samsvarer ikke med atferden. 

Jeg har ikke for vane å mistro folk, uansett diagnose. Jeg er godt kjent med at det du ser i smilet på gata ikke betyr at du vet hvordan de har det innafor døra. 

(Dette ble langt og ikke nødvendigvis bare et svar til deg, beklager det 😅)

God bedring 🌸😊

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (20 timer siden):

Jeg har migrene. Jeg får botox på " resept". La oss si det slik,når jeg har migrene anfall klarer jeg verken sitte på mobilen, lakke negler eller rydde...Mørkt rom,ingen lyd,ingen lys. 

Sier ikke hun IKKE har migrene anfall,men hvordan kan hun ha det å snappe så mye hver eneste dag? 🤷 Ved sterk migrene er bare lyset av mobilen jævlig!

Ett generelt spørsmål ang botox og migrene:er det vanlig og få 50-60 sprøyter? Og flere steder på kroppen samtidig? Hun nevnte vel både hode,nakke,rygg osv. Jeg har familiemedlem m migrene som får botox men aldri så mange,ei heller mange strder samtidig. Men kan vel være individuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (Akkurat nå):

Ett generelt spørsmål ang botox og migrene:er det vanlig og få 50-60 sprøyter? Og flere steder på kroppen samtidig? Hun nevnte vel både hode,nakke,rygg osv. Jeg har familiemedlem m migrene som får botox men aldri så mange,ei heller mange strder samtidig. Men kan vel være individuelt

30 stikk ca....I nakke,hodebunn,pannen,mellom bryn. 

Jeg snakker kun for meg selv, kan være andre steder stikker andre steder. 🤷 Det vet jeg ikke. Jeg får dette dekket, noen kan gå privat og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (25 minutter siden):

My point exactly.

Når det er så lite kongruens mellom hva som fortelles og hva som vises, så føler jeg det er helt innafor å sette spørsmålstegn. Hun MÅ jo ikke fortelle om migreneanfallet hun hadde på mårran, (som forøvrig er ALVORLIG MIGRENE!!!) for så å headbange til Volbeat til lunsj. 

Migrene, slik jeg kjenner den selv, er 12 timer rent helvete + 24 timer mindre helvete i et mørkt,kaldt rom uten lyd. Ikke alle opplever migrene slik, men jeg ser ikke på den jeg har opplevd som svært alvorlig. Fordi det skjedde stort sett 1-2 ganger i mnd. Men hun fremlegger alle diagnoser som ekstraordinære, mer alvorlige enn hos folk flest. Og det samsvarer ikke med atferden. 

Jeg har ikke for vane å mistro folk, uansett diagnose. Jeg er godt kjent med at det du ser i smilet på gata ikke betyr at du vet hvordan de har det innafor døra. 

(Dette ble langt og ikke nødvendigvis bare et svar til deg, beklager det 😅)

God bedring 🌸😊

Takk🌺 Ja.. med migrene anfall kan smertene være så jævlige at du kaster opp. Mobil lys,bare noen prater,lyd osv er uaktuelt...du kan bli kvalm å kaste opp som sagt...Jeg har migrene hette og,må ha totalt mørke da ved anfall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (5 timer siden):

"Botox mot migrene, vitaminmangel, opphold på rehabilitering og nå dette liksom...." *ruller med øya* Måten hun bruker de siste krampaktige forsøkene sine på sykeliggjøre seg selv på fremstår som svært kalkulert, etter min mening. Dette har hun gjort/stelt istand for å fremstå som mer svekket enn hun egentlig er tror jeg. På rehabiliteringen lærte hun å roe ned og strekke på seg?? Ja sånt fortjener jo millioner i oppresning må du skjønne. 

Hverken botox, vitamin mangel,opphold på "helsefarm" vil jeg si oppfyller krav til erstatning sånn i seg selv.. Derimot hadde hun hatt klippekort på psykiatrien, åresvis med psykolog i det minste.... Men vi får se. Hun truet jo med å gå til media igjen nå siden hun er sint og oppgitt på kommunen🤔🤷

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (1 time siden):

30 stikk ca....I nakke,hodebunn,pannen,mellom bryn. 

Jeg snakker kun for meg selv, kan være andre steder stikker andre steder. 🤷 Det vet jeg ikke. Jeg får dette dekket, noen kan gå privat og.

Ok,takk for svar. Og god bedring🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (På 3.7.2024 den 1.56):

Enig i dette. Smerter kan ikke måles og sammenlignes. 
Når det gjelder Botox mot migrene så får man ikke det innvilget av helfo før flere andre typer forebyggende medisiner er forsøkt først, så enten har hun faktisk prøvd ut mye som ikke har fungert, eller så betaler hun for Botoxbehandling selv, noe som er ganske kostbart. 

Men her må og legene stole på det hun sier,at ingenting virker…..og hvis noe faktisk virker,hvordan få mere oppmerksomhet likevel. Jo,si at det og det ikke virker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (16 timer siden):

30 stikk ca....I nakke,hodebunn,pannen,mellom bryn. 

Jeg snakker kun for meg selv, kan være andre steder stikker andre steder. 🤷 Det vet jeg ikke. Jeg får dette dekket, noen kan gå privat og.

Det samme her, 36 stikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eevie skrev (15 timer siden):

Men her må og legene stole på det hun sier,at ingenting virker…..og hvis noe faktisk virker,hvordan få mere oppmerksomhet likevel. Jo,si at det og det ikke virker. 

Det er sant. Det er bare vanskelig for meg å tro at noen vil ha Botox om det ikke er høyst nødvendig, det er ikke særlig behagelig å sette det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun måtte innom å si hei. Virker litt rar, kanskje hun angrer på å kalle advokaten et rasshøl? Virket litt klein der hun satt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (16 minutter siden):

Hun måtte innom å si hei. Virker litt rar, kanskje hun angrer på å kalle advokaten et rasshøl? Virket litt klein der hun satt. 

Gjorde hun det?😱 Lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (3 timer siden):

Det er sant. Det er bare vanskelig for meg å tro at noen vil ha Botox om det ikke er høyst nødvendig, det er ikke særlig behagelig å sette det. 

Hun gjør det meste for oppmerksomhet og pga rettsaken nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...