GulleGull Skrevet 9. september 2021 #1521 Del Skrevet 9. september 2021 Er vel ingen av de på joviale mammaer som ikke i større eller mindre grad «fisker» etter følgere eller bruker det som en gylden mulighet til å skaffe oppmerksomhet rundt egen kanal -vil si det er naturlig at det skjer, noen er kanskje litt mer subtile rundt det en andre, men agendaen er nok det samme😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usminka Skrevet 9. september 2021 #1522 Del Skrevet 9. september 2021 (endret) Jeg skjønner ikke at de andre damene på joviale tillater hun å fortsette å snapp der? Flere ganger har hun vært direkte spydig og ufin mot andre som snapper og følgere. jeg ble blokkert fra joviale igår. Og antar at det er pga jeg spurte om hu hadde sjekka lisens på de bamsene mtp salg. 🤷🏼♀️Har trivdes med å følge de andre på joviale men slutt på det nå som jeg er blokkert. Rart Stine bare kan blokkere hvem hu vil der. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Endret 9. september 2021 av Usminka 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 9. september 2021 #1523 Del Skrevet 9. september 2021 Usminka skrev (19 minutter siden): Jeg skjønner ikke at de andre damene på joviale tillater hun å fortsette å snapp der? Flere ganger har hun vært direkte spydig og ufin mot andre som snapper og følgere. jeg ble blokkert fra joviale igår. Og antar at det er pga jeg spurte om hu hadde sjekka lisens på de bamsene mtp salg. 🤷🏼♀️Har trivdes med å følge de andre på joviale men slutt på det nå som jeg er blokkert. Rart Stine bare kan blokkere hvem hu vil der. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Ble du blokkert av det spm? Det er isåfall krise. Useriøst! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 9. september 2021 #1524 Del Skrevet 9. september 2021 (endret) Gjenferdet skrev (10 timer siden): Hva er det du mener er så skuespill? Det er direkte stygt å beskylde noen for å lyve. Lyve? Har jeg sagt det? Med det skuespillet i går,sikta jeg egentlig til at de kakene var så gode at hun nesten gikk ut av sitt eget skinn. Det er måten hun viser seg på, som er et skuespill. Vet ikke om andre som må overdrive og over dramatisere slik som hun gjør, og det bla. er for meg et skuespill. Pluss en god del andre ting Endret 9. september 2021 av Anneisabell Skrivefeil 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 9. september 2021 #1525 Del Skrevet 9. september 2021 Anneisabell skrev (1 time siden): Lyve? Har jeg sagt det? Med det skuespillet i går,sikta jeg egentlig til at de kakene var så gode at hun nesten gikk ut av sitt eget skinn. Det er måten hun viser seg på, som er et skuespill. Vet ikke om andre som må overdrive og over dramatisere slik som hun gjør, og det bla. er for meg et skuespill. Pluss en god del andre ting Ja, virkelig bra med de sukkerbombene der med mtp den helsa hu fremmer at hu har.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 9. september 2021 #1526 Del Skrevet 9. september 2021 Usminka skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke at de andre damene på joviale tillater hun å fortsette å snapp der? Flere ganger har hun vært direkte spydig og ufin mot andre som snapper og følgere. jeg ble blokkert fra joviale igår. Og antar at det er pga jeg spurte om hu hadde sjekka lisens på de bamsene mtp salg. 🤷🏼♀️Har trivdes med å følge de andre på joviale men slutt på det nå som jeg er blokkert. Rart Stine bare kan blokkere hvem hu vil der. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Jeg og ble jo blokkert der av henne, men om noen sender deg link på en snapbilde altså skriver @jovialemammer da får du sett! Jeg er jo blokkert på begge plasser, men pga at jeg har lagret et bilde i chatten med link til stine og joviale får jeg sett alt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 9. september 2021 #1527 Del Skrevet 9. september 2021 kanakass skrev (26 minutter siden): Ja, virkelig bra med de sukkerbombene der med mtp den helsa hu fremmer at hu har.. noengang sett henne smertepåvirka? Tror ikke et ord på det hun sier jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 9. september 2021 #1528 Del Skrevet 9. september 2021 EllaSays skrev (1 time siden): Ble du blokkert av det spm? Det er isåfall krise. Useriøst! Hun blokkerte meg for langt mindre😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heahea1 Skrevet 9. september 2021 #1529 Del Skrevet 9. september 2021 Vanilje70 skrev (10 timer siden): Jeg har sett på henne i dag på joviale! Altså, alt hun legger ut er sykt gjennomtenkt, taijma og tilrettelagt og alt hun poster både med henholdt til tidspkt , i hvilken rekkefølge med ett mål for øye!! Og det er å skaffe seg nye følgere fra joviale og hovedagendaen bak ALT er:: wait for it !! Kan du gjette?? JA! PENGER gaver å sympati!! Det er helt tydelig hvilken gruppe personlighetstype hun er, uten st jeg skal si det høyt. Hun er kynisk og iskald og går over lik for å utnytte andre. Og til dere som enda ikke ser hva hun holder på med, mønsteret, dere må jammen være både naiv, blind og D..... !! For nå skal til å med dere klare å se skuespillet hennes. For nå avslører hun seg hele tiden, fordi hun er så grisk nå at hun glemmer å holde maska si. Nå virker hun syykt desperat , og hun har kun EN agenda for snappinga si !! Og det er PENGER. jeg gidder ikke engang å kommentere hva , hvor og hvilken snap , fordi det gjelder alle og alt hun legger ut! ALT hun gjør er kun et spill. Lykke til dere som lar dere utnytte og lure. Dere er jammen meg like dum som Stine! Jeg har sett dagen hennes på joviale, men klarer ikke se det samme. Kan du komme med noen eksempel? Kan hende jeg er litt blind og naiv, men ser ikke noe gale jeg altså😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 9. september 2021 #1530 Del Skrevet 9. september 2021 Stine! Det er ikke rart du blir dårlig sånn som du styrer og herjer som dagen din i går på joviale! Og alt sukkeret! Du bør vel snart lære av dette?? Du burde vel vist at du bør roe deg om du ikke vil bli sengeliggende? Begynner å lure, siden du alltid gjør det samme og aldri lærer. Du har deg selv å takke, og får ikke min sympati hvertfall. Jeg er kronisk syk og akk blitt ufør selv, det skal sies, men har aldri kunne holdt på sånn der på mine gode dager jeg, for da vet jeg at jeg må betale dagen etter. Og hørte du sa at noen spurte hvordan du klarer å være så positiv?!?? Positiv?? Tror du har den mest destruktive snappen noen sinne, og sprer kun negativ energi spør du meg, for det er ikke anbet enn syting syting og klaging! Det er ikke mye positivt! Kanskje du burde endret mindsettet ditt og fokusert på det som ER positivt i stedet for det som kun er negativt?? Du dyrker det og virker som du ikke vil bli bedre. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heahea1 Skrevet 9. september 2021 #1531 Del Skrevet 9. september 2021 Vanilje70 skrev (13 minutter siden): Stine! Det er ikke rart du blir dårlig sånn som du styrer og herjer som dagen din i går på joviale! Og alt sukkeret! Du bør vel snart lære av dette?? Du burde vel vist at du bør roe deg om du ikke vil bli sengeliggende? Begynner å lure, siden du alltid gjør det samme og aldri lærer. Du har deg selv å takke, og får ikke min sympati hvertfall. Jeg er kronisk syk og akk blitt ufør selv, det skal sies, men har aldri kunne holdt på sånn der på mine gode dager jeg, for da vet jeg at jeg må betale dagen etter. Og hørte du sa at noen spurte hvordan du klarer å være så positiv?!?? Positiv?? Tror du har den mest destruktive snappen noen sinne, og sprer kun negativ energi spør du meg, for det er ikke anbet enn syting syting og klaging! Det er ikke mye positivt! Kanskje du burde endret mindsettet ditt og fokusert på det som ER positivt i stedet for det som kun er negativt?? Du dyrker det og virker som du ikke vil bli bedre. Altså hva i alle dager har ho gjort deg? Jeg er helt med på å gi kritikk på kritikkverdige ting, men du angriper jo alt med hun. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirimittmitt Skrevet 9. september 2021 #1532 Del Skrevet 9. september 2021 Stine: Her er det rom for å spørre og lure. Følger: Jeg vil spørre deg om… Stine: KLIKK - BLOCK FØLGER Følger: Jeg lurer på…. Stine: KLIKK - BLOCK FØLGER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 9. september 2021 #1533 Del Skrevet 9. september 2021 Gjenferdet skrev (14 timer siden): Hva er det du mener er så skuespill? Det er direkte stygt å beskylde noen for å lyve. Hun driver med skuespill, det er det ingen tvil i.. Det røper hun hele veien! Ingen med låst nakke klarer noen timer senere å stå å headbange og rocke rundt.. Hun er en dame som er avhengig av sympati å medfølelse, noe som ikke er så unikt.. Det finnes mange som Stine! Hjernen vår er laget sånn at den blir avhengig av de rareste ting! Så på Belinda Jacobsen sin IG en dag her der hun snakket om dette å det som heter «emosjonell avhengighet».. når hun snakket om dette tenke jeg med en gang på Stine! Hun kan ikke noe for det, men hun er avhengig av å hele tiden snakke om vondter osv, det fyller hjernen hennes med «gode vibber»! Det finnes utallige varianter av «emosjonell avhengighet», å den Stine har er en av mange! Jeg skal se om jeg finner igjen videoen, så skal jeg legge ut et lite utdrag, så får dere se hva jeg mener.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 9. september 2021 #1534 Del Skrevet 9. september 2021 Pirimittmitt skrev (1 time siden): Stine: Her er det rom for å spørre og lure. Følger: Jeg vil spørre deg om… Stine: KLIKK - BLOCK FØLGER Følger: Jeg lurer på…. Stine: KLIKK - BLOCK Jeg har da hatt mye dialog med henne og spurt om ting, har aldri opplevd noe negativt! Hun er kjapp å svare og alltid hyggelig. Men nå kommer det sikkert an på hvordan ting sies da...kanskje enkelte har en dårlig måte å ordlegge seg på? 😬😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 9. september 2021 #1535 Del Skrevet 9. september 2021 Vanilje70 skrev (2 timer siden): Stine! Det er ikke rart du blir dårlig sånn som du styrer og herjer som dagen din i går på joviale! Og alt sukkeret! Du bør vel snart lære av dette?? Du burde vel vist at du bør roe deg om du ikke vil bli sengeliggende? Begynner å lure, siden du alltid gjør det samme og aldri lærer. Du har deg selv å takke, og får ikke min sympati hvertfall. Jeg er kronisk syk og akk blitt ufør selv, det skal sies, men har aldri kunne holdt på sånn der på mine gode dager jeg, for da vet jeg at jeg må betale dagen etter. Og hørte du sa at noen spurte hvordan du klarer å være så positiv?!?? Positiv?? Tror du har den mest destruktive snappen noen sinne, og sprer kun negativ energi spør du meg, for det er ikke anbet enn syting syting og klaging! Det er ikke mye positivt! Kanskje du burde endret mindsettet ditt og fokusert på det som ER positivt i stedet for det som kun er negativt?? Du dyrker det og virker som du ikke vil bli bedre. Så enig i det du skriver her 👍 Er delvis ufør selv pga sterk fibromyalgi og hvis jeg på SoMe skulle brukt dagen min til å snakke om smerter- smerter- smerter og sliten- sliten- sliten så hadde jeg gått under helt. Ja, det er helt klart kjedelig å ikke kunne styre og ordne med alt mulig som da man var frisk men dette lærer man jo av etterhvert (eller bør i hvertfall ta lærdom av det). Driver man som en villmann i hus og hjem så blir man nærmest sengeliggende av smerter dagen etter. Det som er cluet er aktivitetstilpasning og ikke minst distraksjon for å få fokus vekk fra smerter og slitenhet. Kommer vel en lang rant derfra i dag om smerteplaster regner jeg med, ettersom hun hadde fått bivirkninger. Og ja, det er sånn det blir når man går fra null smertestillende til noe av det sterkeste norske apotek selger. Hva med å prøve noe mildere i tablettform så man slipper å bli helt 'dopa' av bivirkninger? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 9. september 2021 #1536 Del Skrevet 9. september 2021 Vanilje70 skrev (14 timer siden): Jeg har sett på henne i dag på joviale! Altså, alt hun legger ut er sykt gjennomtenkt, taijma og tilrettelagt og alt hun poster både med henholdt til tidspkt , i hvilken rekkefølge med ett mål for øye!! Og det er å skaffe seg nye følgere fra joviale og hovedagendaen bak ALT er:: wait for it !! Kan du gjette?? JA! PENGER gaver å sympati!! Det er helt tydelig hvilken gruppe personlighetstype hun er, uten st jeg skal si det høyt. Hun er kynisk og iskald og går over lik for å utnytte andre. Og til dere som enda ikke ser hva hun holder på med, mønsteret, dere må jammen være både naiv, blind og D..... !! For nå skal til å med dere klare å se skuespillet hennes. For nå avslører hun seg hele tiden, fordi hun er så grisk nå at hun glemmer å holde maska si. Nå virker hun syykt desperat , og hun har kun EN agenda for snappinga si !! Og det er PENGER. jeg gidder ikke engang å kommentere hva , hvor og hvilken snap , fordi det gjelder alle og alt hun legger ut! ALT hun gjør er kun et spill. Lykke til dere som lar dere utnytte og lure. Dere er jammen meg like dum som Stine! AMEN! Akkurat som jeg skulle sagt det selv.. Hun er en sjarlatan! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 9. september 2021 #1537 Del Skrevet 9. september 2021 Usminka skrev (5 timer siden): Jeg skjønner ikke at de andre damene på joviale tillater hun å fortsette å snapp der? Flere ganger har hun vært direkte spydig og ufin mot andre som snapper og følgere. jeg ble blokkert fra joviale igår. Og antar at det er pga jeg spurte om hu hadde sjekka lisens på de bamsene mtp salg. 🤷🏼♀️Har trivdes med å følge de andre på joviale men slutt på det nå som jeg er blokkert. Rart Stine bare kan blokkere hvem hu vil der. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Fy faen.. Blokkert pga at du spurte om hun har sjekket ut lisens?? Hu er ikke frisk! Rett å slett psyk i hue! Hvilken grunn har hun til å blokkere deg for det?? Å bestemme at du ikke får følge de andre damene pga at hu er hårsår!? Vettu meg hva, jeg blir helt matt!!! At det går an… Jeg skjønner ikke.. hvorfor kan hun ikke bare drite i å svare hvis hu er så forbanna hårsår?? Overse spm å gå videre? Hvem var det som startet den kanalen der?? Jeg hadde sendt meld til en av de andre jentene å fortalt hva du spurte om å at du ble blokkert, å spørre om de er enige i at du blir utesteng av en sånn filleting!! Hu er til å spy av..🤮 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 9. september 2021 #1538 Del Skrevet 9. september 2021 Malleli89 skrev (6 minutter siden): Fy faen.. Blokkert pga at du spurte om hun har sjekket ut lisens?? Hu er ikke frisk! Rett å slett psyk i hue! Hvilken grunn har hun til å blokkere deg for det?? Å bestemme at du ikke får følge de andre damene pga at hu er hårsår!? Vettu meg hva, jeg blir helt matt!!! At det går an… Jeg skjønner ikke.. hvorfor kan hun ikke bare drite i å svare hvis hu er så forbanna hårsår?? Overse spm å gå videre? Hvem var det som startet den kanalen der?? Jeg hadde sendt meld til en av de andre jentene å fortalt hva du spurte om å at du ble blokkert, å spørre om de er enige i at du blir utesteng av en sånn filleting!! Hu er til å spy av..🤮 Var ikke talla en av de første som fortsatt er med tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Prøver igjen* Skrevet 9. september 2021 #1539 Del Skrevet 9. september 2021 Hadde jeg vært venninnen, hadde jeg ikke vært fornøyd med at Stine flagger for alle på Joviale at huset mitt står tomt i en uke, og Stine derfor ser etter huset og katten…. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 9. september 2021 #1540 Del Skrevet 9. september 2021 Malleli89 skrev (13 minutter siden): Fy faen.. Blokkert pga at du spurte om hun har sjekket ut lisens?? Hu er ikke frisk! Rett å slett psyk i hue! Hvilken grunn har hun til å blokkere deg for det?? Å bestemme at du ikke får følge de andre damene pga at hu er hårsår!? Vettu meg hva, jeg blir helt matt!!! At det går an… Jeg skjønner ikke.. hvorfor kan hun ikke bare drite i å svare hvis hu er så forbanna hårsår?? Overse spm å gå videre? Hvem var det som startet den kanalen der?? Jeg hadde sendt meld til en av de andre jentene å fortalt hva du spurte om å at du ble blokkert, å spørre om de er enige i at du blir utesteng av en sånn filleting!! Hu er til å spy av..🤮 Jeg blei blokkert av A fordi jeg masa visstnok på henne om å ikke bruk telefon når ho kjører bil. Sa i fra to ganger. Og ho kalte meg forbanna døv 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå