Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

M.H85 skrev (18 timer siden):

Jo han jobbet offshore og hadde vel kun henne. De tjener bra i olja,så veldig rart hun ikke fikk mye hos han. Han er også hennes far, dvs at før hun saksøkte kommunen og Barnevernet som hun nå gjør for tapt barndom hos sin mor, er det FAREN hun heller burde saksøkt .

Det er først og fremst alltid foreldres ansvar å ta vare på sine barn,ikke barnevernet!!! Og faren visste jo at moren drakk... Så saken hun har er ikke veldig lovende, kommunen kan bruke dette mot henne. Hvor var faren? Han burde beskyttet sin datter, lenge før barnevernet.

Hvis mitt barn lider hos sin far er det mitt ansvar beskytte barnet og prøve få barnet bort fra far, ikke barnevernet sitt ansvar!!

Barnevernet har faktisk ansvar til å gripe inn hvis den ene forelderen ikke klarer å beskytte barnet mot den andre.

Her brøt far avtalen med BV om at han skulle ha hovedomsorg for Stine og lot Stine være hos mor da han var på jobb, ergo burde Stine vært satt i fosterhjem da mor ruset seg og ute av stand til å ta vare på et barn, og far var uegnet som var så svak at han likevel lot Stine være hos mor. Med to foreldre som ikke er egnet så burde hun vært i fosterhjem. Med en god sakkyndigrapport så kan hun faktisk ha en god sak, men jeg tviler på at det er snakk om erstatning i millioner- klassen (noe jeg tror de håper på mtp snakk om å kjøpe Drømmehuset) 

Jeg tror det dummeste Stine gjorde var å velge å begynne med snap igjen. Det var tydelig at det lange oppholdet uten snap hadde gjort henne godt. Hun så mye bedre ut da hun begynte så smått å snappe, hadde en deltidsjobb der hun daglig møtte andre enn mannen, barna og kattene. Ikke lenge etter så var hun tilbake til der hun var da hun sluttet å snappe, og hun ble sykemeldt fra jobb.

Håper dette rehabiliteringsoppholdet gjør henne godt; der må hun legge fra seg mobilen og kan ikke snappe fra hun står opp til hun legger seg. Ikke minst; sosialisere seg med andre mennesker.

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eevie skrev (3 timer siden):

Jeg må le litt når hun uttaler at hun behøver ikke mange millioner inn på konto,det viktigste er at kommunen innrømmer feil😅😅Det er vel»sannhet med kraftige modifikasjoner»! Og sier vel i samme slengen at dett er millioner hun forventer og få selv om hun sier hun ikke er sikker på og vinne,for så snakke om forlik. Og gjør ett nummer av og ikke ville fortelle hvor hun skal på rehab.opphold….i all verden,er hun redd for og bli nedrent av ivrige følgere?? 

Tenker at vi får bare søke om tapt "barndom" mange av oss da som har opplevd ting😅 Det er ganske tragisk. JA hun hadde en mor som drakk i perioder. MEN er hun blitt svært skadelidende av dette? Er hun egentlig det? 

De jeg kjenner (2 stk) som har tatt rettens vei for tapt barndom er i dag inn og ut av psykiatrien, blitt voldtatt,slått og verre i barndommen. De fungerer rett og slett ikke. Da vil jeg kalle det tapt barndom med store ettervirkninger!!! De fungerer ikke i det hele tatt og har mange diagnoser. 

Stine?

1. Hun har fysiske plager,men har klart jobbe til nå nylig og er 40 år.

2. Ingen psykiske problemer (hun sier så)

3. Oppdratt 3 barn. Klarer være i et ekteskap som ser sunt og bra ut.

Hun er i mitt hodet nokså frisk og ikke skadet i den grad hun skal kreve erstatning🙈🙈 . De som virkelig fortjener slik erstatning er de stakkars sjelene som ikke klarer å fungere i voksenlivet, de som rett og slett er blitt skadet av barndommen sin!  Altså hun har opplevd kipe ting i barndommen,men det finnes tapt barndom og TAPT virkelig barndom der lidelsene virkelig er jævlige og fortjener erstatning.

Er som sagt faren som burde hatt jenta mer og har ansvar for sitt barn...,men neida skylde på kommunen. 

Og moren har vært død i 20 år(?)...kan ikke uttale seg🙈

Endret av M.H85
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (19 minutter siden):

Tenker at vi får bare søke om tapt "barndom" mange av oss da som har opplevd ting😅 Det er ganske tragisk. JA hun hadde en mor som drakk i perioder. MEN er hun blitt svært skadelidende av dette? Er hun egentlig det? 

De jeg kjenner (2 stk) som har tatt rettens vei for tapt barndom er i dag inn og ut av psykiatrien, blitt voldtatt,slått og verre i barndommen. De fungerer rett og slett ikke. Da vil jeg kalle det tapt barndom med store ettervirkninger!!! De fungerer ikke i det hele tatt og har mange diagnoser. 

Stine?

1. Hun har fysiske plager,men har klart jobbe til nå nylig og er 40 år.

2. Ingen psykiske problemer (hun sier så)

3. Oppdratt 3 barn. Klarer være i et ekteskap som ser sunt og bra ut.

Hun er i mitt hodet nokså frisk og ikke skadet i den grad hun skal kreve erstatning🙈🙈 . De som virkelig fortjener slik erstatning er de stakkars sjelene som ikke klarer å fungere i voksenlivet, de som rett og slett er blitt skadet av barndommen sin!  Altså hun har opplevd kipe ting i barndommen,men det finnes tapt barndom og TAPT virkelig barndom der lidelsene virkelig er jævlige og fortjener erstatning.

Er som sagt faren som burde hatt jenta mer og har ansvar for sitt barn...,men neida skylde på kommunen. 

Og moren har vært død i 20 år(?)...kan ikke uttale seg🙈

Nei ut fra hva hun selv sier så sliter hun ikke psykisk nevneverdig.  Kroppslige problemer som hun sier hun har kan fort komme fra mye annet. Mange sliter med vonter i kroppen som kommer fra Gud vet. Har vell noe med at vi i dagens samfunn ikke tåler å kjenne litt vondt her og der før vi må skrike etter å få en diagnose 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (38 minutter siden):

Tenker at vi får bare søke om tapt "barndom" mange av oss da som har opplevd ting😅 Det er ganske tragisk. JA hun hadde en mor som drakk i perioder. MEN er hun blitt svært skadelidende av dette? Er hun egentlig det? 

De jeg kjenner (2 stk) som har tatt rettens vei for tapt barndom er i dag inn og ut av psykiatrien, blitt voldtatt,slått og verre i barndommen. De fungerer rett og slett ikke. Da vil jeg kalle det tapt barndom med store ettervirkninger!!! De fungerer ikke i det hele tatt og har mange diagnoser. 

Stine?

1. Hun har fysiske plager,men har klart jobbe til nå nylig og er 40 år.

2. Ingen psykiske problemer (hun sier så)

3. Oppdratt 3 barn. Klarer være i et ekteskap som ser sunt og bra ut.

Hun er i mitt hodet nokså frisk og ikke skadet i den grad hun skal kreve erstatning🙈🙈 . De som virkelig fortjener slik erstatning er de stakkars sjelene som ikke klarer å fungere i voksenlivet, de som rett og slett er blitt skadet av barndommen sin!  Altså hun har opplevd kipe ting i barndommen,men det finnes tapt barndom og TAPT virkelig barndom der lidelsene virkelig er jævlige og fortjener erstatning.

Er som sagt faren som burde hatt jenta mer og har ansvar for sitt barn...,men neida skylde på kommunen. 

Og moren har vært død i 20 år(?)...kan ikke uttale seg🙈

Akkurat det du skriver her,100%enig! Jeg kjenner en som har uttallige selvmordsforsøk bak seg,er og inn og ut av psykiatrien,hver dag(og natt for da kommer alle traumer frem som verst)er en kamp osv. Og jeg tar av meg hatten for han fordi han likevel gjør alt han kan og legger ned stor egeninnsats for og klare skape seg en hverdag tross all det grusomme han opplevde som barn.  Og ja,faren til Stine er vel den som skulle vært saksøkt?? Lurer på hva det står om hans rolle og da tenker jeg på hva han har sagt og gjort oppgjennom årene?? Og ja,det «drømmehuset»har hun nok ment skulle betales m million utbetaling i erstatning. I mellomtiden er det da bare og øse ut penger på klær,mat og ræl. Hun hadde nok kunne hatt en liten grei sum hvis hun hadde spart de pengene istedenfor. Og for noen ansiktsuttrykk/skuespill når en følger stilte spørsmålet om hvorfor hun snuser samt lyden hun lager da😂Generelt sett er hun god på lyder,fakter,uttrykk osv og alt innøvd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (1 time siden):

Akkurat det du skriver her,100%enig! Jeg kjenner en som har uttallige selvmordsforsøk bak seg,er og inn og ut av psykiatrien,hver dag(og natt for da kommer alle traumer frem som verst)er en kamp osv. Og jeg tar av meg hatten for han fordi han likevel gjør alt han kan og legger ned stor egeninnsats for og klare skape seg en hverdag tross all det grusomme han opplevde som barn.  Og ja,faren til Stine er vel den som skulle vært saksøkt?? Lurer på hva det står om hans rolle og da tenker jeg på hva han har sagt og gjort oppgjennom årene?? Og ja,det «drømmehuset»har hun nok ment skulle betales m million utbetaling i erstatning. I mellomtiden er det da bare og øse ut penger på klær,mat og ræl. Hun hadde nok kunne hatt en liten grei sum hvis hun hadde spart de pengene istedenfor. Og for noen ansiktsuttrykk/skuespill når en følger stilte spørsmålet om hvorfor hun snuser samt lyden hun lager da😂Generelt sett er hun god på lyder,fakter,uttrykk osv og alt innøvd. 

Stine er definitivt ikke et menneske etter definisjon tapt barndom med store ettervirkninger. Som både du og jeg nevner,de menneskene har ikke et lykkelig ekteskap, 3 barn, ingen psykiske problemer, snapper offentlig og shopper halve Temu hjem til seg mens de danser og har energi til å sminke seg å dusje hver dag🙈 Hun kan jo besøke de som er innlagt i psykiatrien,de som nærmest må hjelpes inn i dusjen, ikke klarer å ta på vare seg selv og skriker i søvne pga traumer og elendighet.., der snakker vi ofte tapt barndom...

Endret av M.H85
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (16 minutter siden):

Stine er definitivt ikke et menneske etter definisjon tapt barndom med store ettervirkninger. Som både du og jeg nevner,de menneskene har ikke et lykkelig ekteskap, 3 barn, ingen psykiske problemer, snapper offentlig og shopper halve Temu hjem til seg mens de danser og har energi til å sminke seg å dusje hver dag🙈 Hun kan jo besøke de som er innlagt i psykiatrien,de som nærmest må hjelpes inn i dusjen, ikke klarer å ta på vare seg selv og skriker i søvne pga traumer og elendighet.., der snakker vi ofte tapt barndom...

Jeg vet ikke helt hva Stine driver med, men er det det du mener skal til for å ha  en tapt barndom med store ettervirkninger? 
 

Det går fint an å være gift, ha barn v hus. Samtidig ha store ettervirkninger. E
 

Stine er jo ikke i jobb, hun er hjemme og kaffeskåler, snakker med katter og snapper. Hun har åpenbart problemer med relasjoner, hvor mange ganger i tråden her er ikke det påpekt? Manglende relasjoner, vennskap hun ikke klarer holde på og noen hun var på tur hos i Spania (?) som er hennes reserve mor og far. Hun hadde behov for å lyve om sykehusbesøk om hvor flott pasient de syntes hun var (dette ble hun beskyldt  for her i tråden i alle fall ) Alt dette tyder vel ikke på et menneske som er frisk? 
 


 

 

Endret av Klink
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Klink said:

Jeg vet ikke helt hva Stine driver med, men er det det du mener skal til for å ha  en tapt barndom med store ettervirkninger? 
 

Det går fint an å være gift, ha barn v hus. Samtidig ha store ettervirkninger. E
 

Stine er jo ikke i jobb, hun er hjemme og kaffeskåler, snakker med katter og snapper. Hun har åpenbart problemer med relasjoner, hvor mange ganger i tråden her er ikke det påpekt? Manglende relasjoner, vennskap hun ikke klarer holde på og noen hun var på tur hos i Spania (?) som er hennes reserve mor og far. Hun hadde behov for å lyve om sykehusbesøk om hvor flott pasient de syntes hun var (dette ble hun beskyldt  for her i tråden i alle fall ) Alt dette tyder vel ikke på et menneske som er frisk? 
 


 

 

Ikke frisk, eller kalkulerende, narcissistisk og utspekulert? Jeg tror på det siste.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (22 minutter siden):

Jeg vet ikke helt hva Stine driver med, men er det det du mener skal til for å ha  en tapt barndom med store ettervirkninger? 
 

Det går fint an å være gift, ha barn v hus. Samtidig ha store ettervirkninger. E
 

Stine er jo ikke i jobb, hun er hjemme og kaffeskåler, snakker med katter og snapper. Hun har åpenbart problemer med relasjoner, hvor mange ganger i tråden her er ikke det påpekt? Manglende relasjoner, vennskap hun ikke klarer holde på og noen hun var på tur hos i Spania (?) som er hennes reserve mor og far. Hun hadde behov for å lyve om sykehusbesøk om hvor flott pasient de syntes hun var (dette ble hun beskyldt  for her i tråden i alle fall ) Alt dette tyder vel ikke på et menneske som er frisk? 
 


 

 

Frisk er relativt... Syk nok til å kreve erstatning for tapt barndom? Hva med hennes far som sviktet henne?

At en person ikke klarer holde på venner, trives best hjemme med kattene sine (??) osv kvalifiserer det til å være syk nok til erstatning?😅 Ok deg om deg. Jeg mener mitt. Du får mene ditt. 

Og JA skal du kvalifisere til å få  erstatning fra kommunen så bør du virkelig ha hatt noen runder i psykiatrien bak deg. Mennesker med store traumer har som regel det gitt🙈

Endret av M.H85
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (6 minutter siden):

Frisk er relativt... Syk nok til å kreve erstatning for tapt barndom? Hva med hennes far som sviktet henne?

At en person ikke klarer holde på venner, trives best hjemme med kattene sine (??) osv kvalifiserer det til å være syk nok til erstatning?😅 Ok deg om deg. Jeg mener mitt. Du får mene ditt. 

Og JA skal du kvalifisere til å få  erstatning fra kommunen så bør du virkelig ha hatt noen runder i psykiatrien bak deg. Mennesker med store traumer har som regel det gitt🙈

Jeg får mene mitt og du ditt? Er ikke dette et diskusjonsforum? 😊

Har ikke hun mange diagnoser da? Eller er det løgn fra hennes side det også? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (15 minutter siden):

Ikke frisk, eller kalkulerende, narcissistisk og utspekulert? Jeg tror på det siste.

Kanskje , men mener du/dere hun har lurt seg til uføretrygd da? Eller har hun  ikke uføretrygd forresten? Det er noe jeg mener å ha lest her. 

Endret av Klink
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (9 minutter siden):

Jeg får mene mitt og du ditt? Er ikke dette et diskusjonsforum? 😊

Har ikke hun mange diagnoser da? Eller er det løgn fra hennes side det også? 

Ehh ja? Dette er et diskusjonsforum. Vi mener ulikt. Det er vel lov på et forum. Du forsto ikke det? Eller hva mener du?

Hun har ingen psykiske diagnoser i følge henne selv. Det har hun sagt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Klink said:

Jeg får mene mitt og du ditt? Er ikke dette et diskusjonsforum? 😊

Har ikke hun mange diagnoser da? Eller er det løgn fra hennes side det også? 

Det er da farens ansvar å ta vare på barnet sitt. Hvis hun har traumer, så bør hun skylde på han og ikke barnevernet. Jeg tror utelukkende at hun er ute etter erstatning så hun får drømmehuset sitt, som hun går og snakker om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Klink said:

Jeg får mene mitt og du ditt? Er ikke dette et diskusjonsforum? 😊

Har ikke hun mange diagnoser da? Eller er det løgn fra hennes side det også? 

En haug med “diagnoser” ja. Hull i hjertet og lungene, sier hun. Klasehodepine, endriometrose, hudsykdom, ja diagnosene kommer på stripe. En masse diagnoser som ikke har noe med barndommen å gjøre. Hun klarer å headbange til russemusikk når hun har migrene. Hun er et unikum.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Klink said:

Kanskje , men mener du/dere hun har lurt seg til uføretrygd da? Eller har hun  ikke uføretrygd forresten? Det er noe jeg mener å ha lest her. 

Skulle ikke forundre meg om hun har. Hun kan selge sand i Sahara. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, M.H85 said:

Frisk er relativt... Syk nok til å kreve erstatning for tapt barndom? Hva med hennes far som sviktet henne?

At en person ikke klarer holde på venner, trives best hjemme med kattene sine (??) osv kvalifiserer det til å være syk nok til erstatning?😅 Ok deg om deg. Jeg mener mitt. Du får mene ditt. 

Og JA skal du kvalifisere til å få  erstatning fra kommunen så bør du virkelig ha hatt noen runder i psykiatrien bak deg. Mennesker med store traumer har som regel det gitt🙈

Apropos, klarer ikke å holde på venner Hvorfor forsvinner alle mennesker rundt henne. Er de alle slemme? Bare se på familie og barndomsvenner, borte! Og de snille flotte følgerne, Gry, mor og far Spania -med flere - borte. Arbeidsplasser - borte. Det største sted Stine har vondt er i viljen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 minutt siden):

Apropos, klarer ikke å holde på venner Hvorfor forsvinner alle mennesker rundt henne. Er de alle slemme? Bare se på familie og barndomsvenner, borte! Og de snille flotte følgerne, Gry, mor og far Spania -med flere - borte. Arbeidsplasser - borte. Det største sted Stine har vondt er i viljen. 

Ja fordi at hun ikke klarer å holde på relasjoner av en eller annen grunn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Klink said:

Ja fordi at hun ikke klarer å holde på relasjoner av en eller annen grunn? 

Ja hvilken grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (14 minutter siden):

Ja hvilken grunn?

Nei kanskje det har skjedd noe i feks barndommen som gjør at hun ikke klarer opprettholde relasjoner da ? 
 

Hvilken grunn har folk som ikke klarer å opprettholde relasjoner ? Man er et dårlig menneske. Punktum?

Endret av Klink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Klink said:

Nei kanskje det har skjedd noe i feks barndommen som gjør at hun ikke klarer opprettholde relasjoner da ? 
 

Hvilken grunn har folk som ikke klarer å opprettholde relasjoner ? Man er et dårlig menneske. Punktum?

Kanskje hun lyver, stjeler, manipulerer og rundlurer folk? Kanskje ikke barnevernets skyld?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 minutt siden):

Kanskje hun lyver, stjeler, manipulerer og rundlurer folk? Kanskje ikke barnevernets skyld?

Hvorfor lyver, stjeler , manipulerer og rundlurer hun folk? Fordi hun er frisk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...