Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Ny i tråden her. Har lest litt og blir jo veldig nysgjerrig på hvem denne dama er? 

Når jeg søker på Instagram får jeg opp 3 med det navnet.

Hvem er hun der og på Snap?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spretteberta skrev (6 minutter siden):

Ny i tråden her. Har lest litt og blir jo veldig nysgjerrig på hvem denne dama er? 

Når jeg søker på Instagram får jeg opp 3 med det navnet.

Hvem er hun der og på Snap?

Fru knutsen 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usminka skrev (31 minutter siden):

Hvem er alle disse naive nautene som sender hu støttemeldinger hele tiden? Er folk virkelig så lettlurte?

Var ikke mange krokodilletårer idag, før det var rett tilbake på badet og sminke seg. 

Helt utrolig at der finnes så lettlurte folk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til Stine døde etter at Stine ble voksen. Usikker på når, men det var etter at Stine hadde blitt mamma i allefall mtp at hun har fortalt at moren truet med å bl.a kidnappe barna

Hvorfor vente til etter at moren døde til å kjøre sak mot kommene? Hun ville hatt gode kort på hånden ved å feks vise til hvordan barna hennes ble truet mtp dokumentasjon på morens psykiske helse og misbruk,

Bedre å vente til hun er død og ikke kan forsvare seg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (19 minutter siden):

Moren til Stine døde etter at Stine ble voksen. Usikker på når, men det var etter at Stine hadde blitt mamma i allefall mtp at hun har fortalt at moren truet med å bl.a kidnappe barna

Hvorfor vente til etter at moren døde til å kjøre sak mot kommene? Hun ville hatt gode kort på hånden ved å feks vise til hvordan barna hennes ble truet mtp dokumentasjon på morens psykiske helse og misbruk,

Bedre å vente til hun er død og ikke kan forsvare seg?

Stine burde gå etter faren sin. Det er han som har sviktet. Ikke bv. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usminka skrev (3 timer siden):

Hvem er alle disse naive nautene som sender hu støttemeldinger hele tiden? Er folk virkelig så lettlurte?

Var ikke mange krokodilletårer idag, før det var rett tilbake på badet og sminke seg. 

Jaggu meg dummeste og mest gjennomsiktige kommentar blant alle kommentarer gjennom tusenvis av snapper:at hun ikke var sikker på om hun ville dele m følgere etter at hun hun hadde fått rapporten!! ALLE vet hun kom til og dele alt og det så til de grader! Og ja,krokodilletårer og det blikket der hun fisket etter all sukk og medlidenhet og meldinger.» Innboksen koker». For så og bytte personlighet helt og bli så hyper…..for det kom jo pakke i posten! Ikke tårer da nei,kun hysterisk gira. Og så svitsje over til klær. Aldri sett/hørt noen som hopper så innmari fra det ene til noe helt annet.Og som kommer m hint-hint kommentarer ang kroppen sin osv. Hun er vel den siste som burde komme med lange «kloke»betraktninger og»råd». Jeg prøvde klikke igjennom alle snapper fort men det er så mange at det rykket fader meg ikke fremover i det hele tatt.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (3 timer siden):

Stine burde gå etter faren sin. Det er han som har sviktet. Ikke bv. 

Det er et veldig godt poeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du se hva jeg har i veska mi? Hilsen Stine 8 år  den er forresten fra blabla men du finner den på temu også og stropper som jeg har ca 100 av er også kjøpt der men har ingen som passer til dagens outfit

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

“Jeg har så mye smerter idag, så det blir en rolig dag, men hvis du lurer på hvor genseren min er fra, det er det alltid noen som gjør, så er den fra H&M”.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har iallefall en stor avhengighet med shopping. Vet hun forklarte det med at hun fikk så lite når hun var barn. Men tjente ikke faren så mye da, var vel derfor han jobbet på sjøen og ikke kunne passe på barnet sitt? Han jobbet der for å ta vare på S ble det sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (2 timer siden):

Hun har iallefall en stor avhengighet med shopping. Vet hun forklarte det med at hun fikk så lite når hun var barn. Men tjente ikke faren så mye da, var vel derfor han jobbet på sjøen og ikke kunne passe på barnet sitt? Han jobbet der for å ta vare på S ble det sagt.

Hun har unnskyldninger og bortforklaringer for det meste. Og bytter»stemmeleie»kjapt der hun hopper over fra d ene til det andre. Bare passer på og vise det lidende blikket og legge inn kommentarer om hvor fælt saken påvirker henne osv. så følgere sender medlidenhet osv… alt er ett skuespill hvor det meste er kalkulert og planlagt. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (18 timer siden):

Hun har iallefall en stor avhengighet med shopping. Vet hun forklarte det med at hun fikk så lite når hun var barn. Men tjente ikke faren så mye da, var vel derfor han jobbet på sjøen og ikke kunne passe på barnet sitt? Han jobbet der for å ta vare på S ble det sagt.

Hun juger så hun tror det selv, dessverre 🤦‍♀️

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spiser bare junk og drikker mer Monster (med sugerør seff) enn mine tenåringer🙈 For et kosthold. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemor1982 skrev (2 timer siden):

Hun juger så hun tror det selv, dessverre 🤦‍♀️

Hun påstår hun ikke er ute etter og tjene penger på snap nå men at hun hadde samarbeid m andre samt hadde AS før. Drev ikke hun m salg av sånne bamsesmykker som ikke var helt stuereint?? Samt såkalt»samarbeid»m  Bjørklund som ikke ville ha noe m henne og gjøre etterhvert?? Ikke lenge siden hun snakket om samarbeid m nettbutikk-garn? Men så ble d brått stille ang det og hva m gartneren hvor hun utnevnte seg sjøl som»reddende engel»?(mine ord det altså). Ble jadden fort stille ang han også. Kanskje hun håper større aktører som f.eks Kiwi skal kontakte henne?? Siden hun shopper der hver dag OG følgere er så»heldige»at de får være med og se hva hun har kjøpt når hun tømmer alle posene. Eller kanskje teste div smågodt,energidrikker og anna unsunne greier og gi terningkast? Mens hun legger ut meldinger fra»fine følgere»og snapper seg sjøl med det blikket. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (2 minutter siden):

Hun påstår hun ikke er ute etter og tjene penger på snap nå men at hun hadde samarbeid m andre samt hadde AS før. Drev ikke hun m salg av sånne bamsesmykker som ikke var helt stuereint?? Samt såkalt»samarbeid»m  Bjørklund som ikke ville ha noe m henne og gjøre etterhvert?? Ikke lenge siden hun snakket om samarbeid m nettbutikk-garn? Men så ble d brått stille ang det og hva m gartneren hvor hun utnevnte seg sjøl som»reddende engel»?(mine ord det altså). Ble jadden fort stille ang han også. Kanskje hun håper større aktører som f.eks Kiwi skal kontakte henne?? Siden hun shopper der hver dag OG følgere er så»heldige»at de får være med og se hva hun har kjøpt når hun tømmer alle posene. Eller kanskje teste div smågodt,energidrikker og anna unsunne greier og gi terningkast? Mens hun legger ut meldinger fra»fine følgere»og snapper seg sjøl med det blikket. 

Hun kan hvertfall ikke teste mat og drikke da  vet ikke om noen som lager så mye grimaser og liker så lite av hva hun tester

 Det hadde blitt dårlig butikk for produsenten

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (3 timer siden):

Hun kan hvertfall ikke teste mat og drikke da  vet ikke om noen som lager så mye grimaser og liker så lite av hva hun tester

 Det hadde blitt dårlig butikk for produsenten

Haha,du har ett godt poeng der ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høstluft skrev (På 29.5.2024 den 15.31):
  Skjul innhold

 

Altså, hvordan har hun råd til å handle så mye som hun gjør? Selv om klærne enkeltvis er rimelige, så blir jo totalen høy. Hvor mang skjørt og kjoler trenger hun egentlig? Dagligvarehandlingen også, Monster, boks brus, snus og ikke akkurat billige middager. Jeg skjønner ikke hvordan dette går rundt jeg. 
 

Ang jobbingen hennes så har hun sikkert nådd maks-taket på hvor mye hun kan tjene før nav trekker litt av uførestønaden hennes. 

Hun hadde vto-plass, da er grensa 1G, så neppe. Man har som regel ikke normal timelønn på vto heller, mye lavere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (På 4.6.2024 den 20.12):

Hun har iallefall en stor avhengighet med shopping. Vet hun forklarte det med at hun fikk så lite når hun var barn. Men tjente ikke faren så mye da, var vel derfor han jobbet på sjøen og ikke kunne passe på barnet sitt? Han jobbet der for å ta vare på S ble det sagt.

Jo han jobbet offshore og hadde vel kun henne. De tjener bra i olja,så veldig rart hun ikke fikk mye hos han. Han er også hennes far, dvs at før hun saksøkte kommunen og Barnevernet som hun nå gjør for tapt barndom hos sin mor, er det FAREN hun heller burde saksøkt .

Det er først og fremst alltid foreldres ansvar å ta vare på sine barn,ikke barnevernet!!! Og faren visste jo at moren drakk... Så saken hun har er ikke veldig lovende, kommunen kan bruke dette mot henne. Hvor var faren? Han burde beskyttet sin datter, lenge før barnevernet.

Hvis mitt barn lider hos sin far er det mitt ansvar beskytte barnet og prøve få barnet bort fra far, ikke barnevernet sitt ansvar!!

Endret av M.H85
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le litt når hun uttaler at hun behøver ikke mange millioner inn på konto,det viktigste er at kommunen innrømmer feil😅😅Det er vel»sannhet med kraftige modifikasjoner»! Og sier vel i samme slengen at dett er millioner hun forventer og få selv om hun sier hun ikke er sikker på og vinne,for så snakke om forlik. Og gjør ett nummer av og ikke ville fortelle hvor hun skal på rehab.opphold….i all verden,er hun redd for og bli nedrent av ivrige følgere?? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...