EllaSays Skrevet 20. september 2022 #14061 Del Skrevet 20. september 2022 Hun så jo ikke videre frisk ut på snap i dag. Jeg personlig driter i om hun får sjokolade av personalet eller hva.. hun er innlagt på 5.(?) dagen, undersøkelser blir gjort. Det er sikkert bra i lengden. Spiller hun syk, så gjør hun det og ting kommer nok opp i dagen på en eller annen måte. Fysisk eller mentalt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeneAm Skrevet 20. september 2022 #14062 Del Skrevet 20. september 2022 Siden sykehuset beholder hun å gjør såppass mange undersøkelser så må det være reelt å ikke fake fra Stine sin side? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 20. september 2022 #14063 Del Skrevet 20. september 2022 LeneAm skrev (7 minutter siden): Siden sykehuset beholder hun å gjør såppass mange undersøkelser så må det være reelt å ikke fake fra Stine sin side? Kommer an på hva hun presenterer av symptomer. I dag var det snakk om kraft i en hånd, om hun har sagt at det er nytt(noen på Discord skriver at det har vært tema før) så må de undersøke det, CT og MR i går, om de var negative går de videre med f.eks spinalpunksjon. Enkelte symptomer kan man ikke konkludere med at er psykiske eller fake uten å faktisk utrede dem. Migrene har hun ikke sånn hun framstår på snap og hva hun gjør. Hun kan selvsagt ha vondt for det, og man kan selvsagt ikke utelukke at det er noe (ulv, ulv og alt det der). Men at hun fortsatt er innlagt utelukker heller ikke at hun faker eller at det f.eks er snakk om somatisk dissosiasjon. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeneAm Skrevet 20. september 2022 #14064 Del Skrevet 20. september 2022 Kanin46 skrev (12 minutter siden): Kommer an på hva hun presenterer av symptomer. I dag var det snakk om kraft i en hånd, om hun har sagt at det er nytt(noen på Discord skriver at det har vært tema før) så må de undersøke det, CT og MR i går, om de var negative går de videre med f.eks spinalpunksjon. Enkelte symptomer kan man ikke konkludere med at er psykiske eller fake uten å faktisk utrede dem. Migrene har hun ikke sånn hun framstår på snap og hva hun gjør. Hun kan selvsagt ha vondt for det, og man kan selvsagt ikke utelukke at det er noe (ulv, ulv og alt det der). Men at hun fortsatt er innlagt utelukker heller ikke at hun faker eller at det f.eks er snakk om somatisk dissosiasjon. Er hun såppass ute å kjører psykisk altså? Da er det isåfall så ille at det blir farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 20. september 2022 #14065 Del Skrevet 20. september 2022 Murstein skrev (På 19.9.2022 den 18.38): Må si jeg undrer meg noen ganger over alderen på denne dama. Tror hun virkelig det fremmer saken hennes at hun stadig hevder seg syk ~ nye diagnoser og smerter hver eneste dag. Javisst, hun har migrene og er nå innlagt på sykehus. Samtidig kommer det avslag på saken fra kommunen. Ikke uventet~ Har hun egentlig noen forståelse av hva denne meningsløse snappingen gjør?(For saken) Å bruke sykdom og diagnoser for å høste sympati ~ sanke inn godtroende folk som kan gi gode ord og gaver. Ett lokalsamfunn som rister på hodet og er målløs. For hvem forstår seg på dette hun bedriver ~ gjøre seg selv til latter på dette viset. Nå blir det ny spleis og rettssak. Vi får ønske lykke til! Betviler ikke omsorgssvikt og saken ~ men alt det hun bedriver rundt dette. Samtidig undres det over at ingen som er i familien står sammen med, og opp for henne i denne saken. Det er det som er så synd, for de av oss som kommer med et kritisk blikk blir sett på som nettroll. De fleste av oss klarer å se hvor absurd dette er, hvor fullstendig galskap det er å si at man har hatt selvmordshodepine en natt for så å rocke til russmusikk et par timer senere, vi klarer å se (og tenke oss til) hvor vondt det er når hun bretter ut familielivet og bruker time, etter time, etter time på snap, vi ser at hun erstatter ekte mennesker og vanlige diskusjoner og samtaler med følgere på snap..... Og ikke minst så ser vi alle motsigelsene. Men jeg tror oppriktig at de fleste følgerene hennes sluker det hun sier rått. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 20. september 2022 #14066 Del Skrevet 20. september 2022 Kanin46 skrev (42 minutter siden): Kommer an på hva hun presenterer av symptomer. I dag var det snakk om kraft i en hånd, om hun har sagt at det er nytt(noen på Discord skriver at det har vært tema før) så må de undersøke det, CT og MR i går, om de var negative går de videre med f.eks spinalpunksjon. Enkelte symptomer kan man ikke konkludere med at er psykiske eller fake uten å faktisk utrede dem. Migrene har hun ikke sånn hun framstår på snap og hva hun gjør. Hun kan selvsagt ha vondt for det, og man kan selvsagt ikke utelukke at det er noe (ulv, ulv og alt det der). Men at hun fortsatt er innlagt utelukker heller ikke at hun faker eller at det f.eks er snakk om somatisk dissosiasjon. Så fantastisk flott at det blir satt diagnoser og prognoser av Stines helsetilstand, er imponert! Her er det mange selvutlærte helsepersonell! Skremmende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 20. september 2022 #14067 Del Skrevet 20. september 2022 26 minutter siden, Sammy! said: Det er det som er så synd, for de av oss som kommer med et kritisk blikk blir sett på som nettroll. De fleste av oss klarer å se hvor absurd dette er, hvor fullstendig galskap det er å si at man har hatt selvmordshodepine en natt for så å rocke til russmusikk et par timer senere, vi klarer å se (og tenke oss til) hvor vondt det er når hun bretter ut familielivet og bruker time, etter time, etter time på snap, vi ser at hun erstatter ekte mennesker og vanlige diskusjoner og samtaler med følgere på snap..... Og ikke minst så ser vi alle motsigelsene. Men jeg tror oppriktig at de fleste følgerene hennes sluker det hun sier rått. Ja i starten sluker det rått. Følger man en stund faller puslebrikkene på plass. Men da har hun allerede lokket penger ut av godtroende og snille folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 20. september 2022 #14068 Del Skrevet 20. september 2022 Gossip1 skrev (5 minutter siden): Så fantastisk flott at det blir satt diagnoser og prognoser av Stines helsetilstand, er imponert! Her er det mange selvutlærte helsepersonell! Skremmende! Du vet vel ingenting over hvilken utdannelse de som kommenterer her har. For øvrig er hun selv meget åpenhjertig om sine diagnoser, til enhver tid, så det er ikke noe hun skjuler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 20. september 2022 #14069 Del Skrevet 20. september 2022 Gossip1 skrev (13 minutter siden): Så fantastisk flott at det blir satt diagnoser og prognoser av Stines helsetilstand, er imponert! Her er det mange selvutlærte helsepersonell! Skremmende! Diagnosen har hun selv stilt. Migrene. Tror ikke det er mange som betviler at hun er syk. Det er hvordan hun holder på, samtidig som hun er innlagt. Tiden før innleggelse var det dansing og strikking og jeg vet ikke hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 20. september 2022 #14070 Del Skrevet 20. september 2022 Bulsara skrev (6 minutter siden): Du vet vel ingenting over hvilken utdannelse de som kommenterer her har. For øvrig er hun selv meget åpenhjertig om sine diagnoser, til enhver tid, så det er ikke noe hun skjuler Det spiller da vel ikke noe rolle om hvilken utdannelse, sykdom og Gud vet hva de som kommenterer her har! Ingen her inne kan sette diagnoser, prognoser over Stines helsetilstand! Ja Stine har fortalt noe om sine diagnoser som blir sablet ned her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 20. september 2022 #14071 Del Skrevet 20. september 2022 Fru G skrev (3 minutter siden): Diagnosen har hun selv stilt. Migrene. Tror ikke det er mange som betviler at hun er syk. Det er hvordan hun holder på, samtidig som hun er innlagt. Tiden før innleggelse var det dansing og strikking og jeg vet ikke hva. Ja tenk at hun danset og strikket før innleggelse🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 20. september 2022 #14072 Del Skrevet 20. september 2022 Gossip1 skrev (41 minutter siden): Ja tenk at hun danset og strikket før innleggelse🥴 Du pleier kanskje og hoppe og danse mens du har migrene 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noeskeptisk Skrevet 20. september 2022 #14073 Del Skrevet 20. september 2022 Fru G skrev (14 timer siden): Er slik hun ser ut uten sminke. Hun tar dessuten tabletter. Husker ikke hvilke, men tror der var noe naturmedisin i tablettform. Jeg er ikke helsepersonell, men å snappe og strikke med migrene forstår jeg lite av. Legger ut tekst på snappene og i tillegg terningkast på Monster. Drama om alt fra flått til hodepine. Kjenner flere med migrene, men aldri om noen av dem hadde klart denne aktiviteten under anfall. Mm Jeg klarer ikke være i ro med migrene. Får panikk av det. Dvs,inntil medisin funker er det bare å niholde rundt hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 20. september 2022 #14074 Del Skrevet 20. september 2022 Fru G skrev (1 minutt siden): Du pleier kanskje og hoppe og danse mens du har migrene 😂 Nei, da kaster jeg opp, ligger på ett mørkt rom og blir det for ille må jeg ha hjelp og blir innlagt…..men bare timer før jeg får anfall kan jeg fint fungere som Stine gjør🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 20. september 2022 #14075 Del Skrevet 20. september 2022 Gossip1 skrev (1 time siden): Så fantastisk flott at det blir satt diagnoser og prognoser av Stines helsetilstand, er imponert! Her er det mange selvutlærte helsepersonell! Skremmende! Du er i stand til å lese eller? Ikke stilt en eneste diagnose. Har forklart hvordan helsevesenet tenker og vurderer i en sånn situasjon. Dessuten aner du ingenting om bakgrunnen til folk her inne. Om du leser deg opp så har man ikke migrene på dag 13 per def når man sitter i lyst rom, greier å gå i kiosken m.m. Og som jeg skriver så utelukker ikke det at hun faktisk har vondt. Det bare heter ikke migrene. Og er hun selv som har slengt rundt seg med diagnoser uten grunnlag, og t.o.m. diagnoser som ikke finnes, som selvmordsmigrene. Hun har også sagt hun har kronisk migrene, men det kan hun ikke ha ut ifra selve definisjonen. Hun viser jo store deler av dagen sin på snap, og snakker ekstremt mye om diagnoser, symptomer m.m. Hun påsto også at migrenen starta fredag 9.september (i dag skriver hun dag 13, pussig hvordan starten er blitt stadig forskjøvet…), men både fredag og lørdag drev hun med dansing, headbanging og høy musikk. Greit at sykdom arter seg ulikt, men innenfor visse grenser. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 20. september 2022 #14076 Del Skrevet 20. september 2022 Gossip1 skrev (1 time siden): Så fantastisk flott at det blir satt diagnoser og prognoser av Stines helsetilstand, er imponert! Her er det mange selvutlærte helsepersonell! Skremmende! Har da for faen ikke satt en eneste diagnose, har forklart hvordan helsevesenet vurderer og jobber. Jeezes. Det med migrene har hun greit motbevist selv, bare å lese seg opp på symptomer og kriterier, og hvordan hun har oppført seg hjemme før hun ble innlagt også. At hun har annen form for hodepine kan selvsagt hende, noe jeg også har skrevet. Har hellet ikke sagt at hun faker eller diagnostisert henne med dissosiasjon, jeg har skrevet at det at hun fortsatt er innlagt og at de gjør undersøkelser ikke utelukker det i seg selv. Kanskje på tide å hente fram kunnskapene om tekstanalyse fra ungdomsskolen? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 20. september 2022 #14077 Del Skrevet 20. september 2022 EllaSays skrev (1 minutt siden): Hun ble innlagt på dag 9, eller noe sånt. Dagene i forveien var det hopp og sprett og masse strikking. Musikk på høyt volum. Samme gamle greia med sprik mellom kart og terreng hele veien. Om det var før ett skikkelig migreneanfall kommer så har man pauser og fungerer fint og er litt hyper, snakker bare ut fra egen erfaring. Syns det er trasig å sette spørsmål med Stines helsetilstand, det vet bare de som behandler henne. Men nå trekker jeg meg ut av denne håpløse, uempatiske tråden! Dere får bare fortsette å diagnosere Stine også får vi håpe Stine blir frisk og at det er noe som kan fikses av profesjonelle folk og ikke kvinneguiden🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. september 2022 #14078 Del Skrevet 20. september 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkende innlegg og persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 20. september 2022 #14079 Del Skrevet 20. september 2022 Gossip1 skrev (Akkurat nå): Om det var før ett skikkelig migreneanfall kommer så har man pauser og fungerer fint og er litt hyper, snakker bare ut fra egen erfaring. Syns det er trasig å sette spørsmål med Stines helsetilstand, det vet bare de som behandler henne. Men nå trekker jeg meg ut av denne håpløse, uempatiske tråden! Dere får bare fortsette å diagnosere Stine også får vi håpe Stine blir frisk og at det er noe som kan fikses av profesjonelle folk og ikke kvinneguiden🤪 Søndag (angivelig dag 3) snakket hun om at hun hadde villet ta livet av seg. Mandag hadde hun akuttime hos fastlegen og fikk nerveblokkade i nakken. Tirsdag (el onsdag) fikk hun ny medisin av fastlegen. Så i den konteksten henger ikke den logikken på greip. Har ikke tvilt på at hun har vondt, men det er jævlig mye som skurrer i måten hun framstiller en del ting på, også med bakgrunn i tidligere ting. Det er det folk blir provosert av. Og ja, håper virkelig de finner ut av hva som er problemet og at hun får hjelp 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 20. september 2022 #14080 Del Skrevet 20. september 2022 Kanin46 skrev (3 minutter siden): Søndag (angivelig dag 3) snakket hun om at hun hadde villet ta livet av seg. Mandag hadde hun akuttime hos fastlegen og fikk nerveblokkade i nakken. Tirsdag (el onsdag) fikk hun ny medisin av fastlegen. Så i den konteksten henger ikke den logikken på greip. Har ikke tvilt på at hun har vondt, men det er jævlig mye som skurrer i måten hun framstiller en del ting på, også med bakgrunn i tidligere ting. Det er det folk blir provosert av. Og ja, håper virkelig de finner ut av hva som er problemet og at hun får hjelp Skurrer hos deg ja, men tydeligvis ikke hos fastlege og helsepersonell på sykehuset. Da er vi to som håper Stine får den hjelpen hun trenger og blir frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå