Veranda Skrevet 2. september 2021 #1361 Del Skrevet 2. september 2021 Alma87 skrev (1 time siden): Hun lata som ingenting i ganske mange timer igår før hun prata om det. SÅ er vel det vedkommende mener!! 👏👏👏 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 2. september 2021 #1362 Del Skrevet 2. september 2021 er det ingen som kan si hva det sto på den snapen?? send det på mld til meg hvis dere ikke vil kommentere det her🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 2. september 2021 #1363 Del Skrevet 2. september 2021 Hønemor74 skrev (11 minutter siden): Nå har a visst sydd igjen skjeden , det trodde jeg ikke var så vanlig HÆ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 2. september 2021 #1364 Del Skrevet 2. september 2021 Frklille skrev (23 minutter siden): HÆ? Hu sa det på snappen , hun hadde smerter og arrdannelser fra der de sydde igjen skjeden etter fjerning av livmor osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 2. september 2021 #1365 Del Skrevet 2. september 2021 sier hun ikke ønsker sterke smertestillende tabletter pga historikken til moren… men smerteplaster, det ønsker hun… Lurer på om Stine er klar over hva smerteplaster inneholder? er det forskjell på å innta virkestoffet per os og å innta det via huden?😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 2. september 2021 #1366 Del Skrevet 2. september 2021 (endret) Hønemor74 skrev (20 minutter siden): Hu sa det på snappen , hun hadde smerter og arrdannelser fra der de sydde igjen skjeden etter fjerning av livmor osv Haha! 🤣 Hun mener nok der de sydde igjen oppe i skjeden, altså øverst der vi naturlig har livmorhalsen. Det kan jo ikke "stå åpent", at de bare tar ut livmoren med livmorhalsen og ikke syr igjen der. Det er jo logisk, det er visst heller ikke så uvanlig å få arrdannelse der noe som kan være ganske kjipt. Leste om det på en blogg der en hadde fjernet livmorhals og livmor pga kreft...det kan visst også gro sammen feil osv om det ikke følges opp godt. Bare til opplysning til dere som ikke forstår. Men dette er altså lett å lese seg frem til om man googler Endret 2. september 2021 av L.F 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 2. september 2021 #1367 Del Skrevet 2. september 2021 Frklille skrev (46 minutter siden): HÆ? Hun har jo fjernet livmor og livmorhalsen, da syr man selvfølgelig igjen "toppen" av skjeden der vi naturlig har livmorhalsen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 2. september 2021 #1368 Del Skrevet 2. september 2021 L.F skrev (2 minutter siden): Haha! 🤣 Hun mener nok der de sydde igjen oppe i skjeden, altså øverst der vi naturlig har livmorhalsen. Det kan jo ikke "stå åpent", at de bare tar ut livmoren med livmorhalsen og ikke syr igjen der. Det er jo logisk, det er visst heller ikke så uvanlig å få arrdannelse der noe som kan være ganske kjipt. Leste om det på en blogg der en hadde fjernet livmorhals og livmor pga kreft...det kan visst også gro sammen feil osv om det ikke følges opp godt. Bare til opplysning til dere som ikke forstår. Men dette er altså lett å lese seg frem til om man googler Måten hun sa det på hørtes det ut som skjeden var sydd igjen . Å jeg veit veldig godt hvor skjeden er og hva det er . Jeg leser heller ikke blogger når det gjelder medisin . Da går jeg på fagartikler eller gjennom fagpersoner hvis jeg ønsker medisinsk / kirurgiske spørsmål eller veiledning . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirimittmitt Skrevet 2. september 2021 #1369 Del Skrevet 2. september 2021 (endret) kalini skrev (1 time siden): er det ingen som kan si hva det sto på den snapen?? send det på mld til meg hvis dere ikke vil kommentere det her🙈😅 Kan man skrive direkte til noen her i forumet? Hvis ja, hvordan ? update: har prøvd å skrive til deg. Virker det? Endret 2. september 2021 av Pirimittmitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 2. september 2021 #1370 Del Skrevet 2. september 2021 Hønemor74 skrev (8 minutter siden): Måten hun sa det på hørtes det ut som skjeden var sydd igjen . Å jeg veit veldig godt hvor skjeden er og hva det er . Jeg leser heller ikke blogger når det gjelder medisin . Da går jeg på fagartikler eller gjennom fagpersoner hvis jeg ønsker medisinsk / kirurgiske spørsmål eller veiledning . Men alle skjønner vel at det ikke er tilfelle? 😅 Er jo lett å forstå hva hun mente når man i tillegg vet at hun har fjernet livmoren. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 2. september 2021 #1371 Del Skrevet 2. september 2021 Hønemor74 skrev (12 minutter siden): Måten hun sa det på hørtes det ut som skjeden var sydd igjen . Å jeg veit veldig godt hvor skjeden er og hva det er . Jeg leser heller ikke blogger når det gjelder medisin . Da går jeg på fagartikler eller gjennom fagpersoner hvis jeg ønsker medisinsk / kirurgiske spørsmål eller veiledning . Her kan du forresten lese litt om dette om du er interessert https://nhi.no/sykdommer/kirurgi/magetarmsykdommer/sammenvoksninger-i-buken-adheranser/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 2. september 2021 #1372 Del Skrevet 2. september 2021 Pirimittmitt skrev (32 minutter siden): Kan man skrive direkte til noen her i forumet? Hvis ja, hvordan ? update: har prøvd å skrive til deg. Virker det? ja har fått:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 2. september 2021 #1373 Del Skrevet 2. september 2021 Hønemor74 skrev (1 time siden): Hu sa det på snappen , hun hadde smerter og arrdannelser fra der de sydde igjen skjeden etter fjerning av livmor osv Det har hu sagt før. Og at det aldri ble noe kos på han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 2. september 2021 #1374 Del Skrevet 2. september 2021 Frøken_ida skrev (10 minutter siden): Det har hu sagt før. Og at det aldri ble noe kos på han. Det er nok veldig vondt og vanskelig for henne. Håper hun får hjelp til å fikse det på en eller annen måte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirimittmitt Skrevet 2. september 2021 #1375 Del Skrevet 2. september 2021 Gjenferdet skrev (På 31.8.2021 den 19.27): Alle mennesker sier og gjør motstridende ting innimellom. Det er ingen som alltid klarer å være konsis i alt. Det virker som at enkelte i denne tråden leter med lupe etter noe å ta henne på. Ekstra ekkelt er det med de som skriver at de kjenner henne. Hvorfor tar de ikke opp problemene privat istedenfor å henge henne ut her? Med mindre hun har gjort noe gravalvorlig mot dem så forsvarer ikke det å sitte og hakke på henne dag ut og dag inn, gjemt som en anonym bruker på et forum. Fiks problemene privat. Det går ikke an å ta opp ting privat med henne, fordi hun tar til seg kritikk veldig dårlig. Hun kaller folk som gir tilbakemeldinger for troll, looser, psykisk syk osv, og så blokkerer hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 2. september 2021 #1376 Del Skrevet 2. september 2021 Tessa12 skrev (4 timer siden): Kan vel være at hun snakket med hun det gjaldt før hun sa noe mer om det på kanalen sin. Ja det håper jeg da virkelig. Forklarte bare hva jeg tror hun over her mente jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammatil2gutter Skrevet 2. september 2021 #1377 Del Skrevet 2. september 2021 Pirimittmitt skrev (2 timer siden): Kan man skrive direkte til noen her i forumet? Hvis ja, hvordan ? update: har prøvd å skrive til deg. Virker det? Send til meg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 2. september 2021 #1378 Del Skrevet 2. september 2021 kalini skrev (4 timer siden): er det ingen som kan si hva det sto på den snapen?? send det på mld til meg hvis dere ikke vil kommentere det her🙈😅 Jeg vil også få tilsendt 👍😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmuggost Skrevet 2. september 2021 #1379 Del Skrevet 2. september 2021 Stine blir «rørt» og sier at hun får såå mange støttende meldinger fra fantastiske følgere. Hva er det med hennes følgere som tydeligvis er så hjernevasket? Så det er greit å snakke stygt om et annet menneske «bak» ryggen hennes, offentlig på en snap?? Jeg håper for menneskeheten sin skyld at ikke folk støtter en slik oppførsel! Jeg velger å ikke tro på at det er så mange støttende meldinger som Stine skal ha det til. Hun manipulerer sauene sine så fælt. Stokk dumme som ikke ser det selv🙈 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 2. september 2021 #1380 Del Skrevet 2. september 2021 Blåmuggost skrev (3 minutter siden): Stine blir «rørt» og sier at hun får såå mange støttende meldinger fra fantastiske følgere. Hva er det med hennes følgere som tydeligvis er så hjernevasket? Så det er greit å snakke stygt om et annet menneske «bak» ryggen hennes, offentlig på en snap?? Jeg håper for menneskeheten sin skyld at ikke folk støtter en slik oppførsel! Jeg velger å ikke tro på at det er så mange støttende meldinger som Stine skal ha det til. Hun manipulerer sauene sine så fælt. Stokk dumme som ikke ser det selv🙈 Jeg tror ikke på alt det hun sier . Jeg vet hun har fått flere negative mld ang den saken der . Men de svarer hun ikke på . Å det er ikke stygge mld , men kritikk av det hun gjorde . Så det stemmer ikke at hun ikke har fått noen . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå