Frøken_ida Skrevet 1. september 2021 #1321 Skrevet 1. september 2021 Hønemor74 skrev (8 timer siden): Å herregud det må være flaut , men da fikk folk se hvor «lite» voksent det blei håndtert Jeg har hørt jannike sin versjon 😁😁😁😁 2
Frøken_ida Skrevet 1. september 2021 #1322 Skrevet 1. september 2021 Gjenferdet skrev (6 timer siden): Vi har så klart bare det ene siden, men jeg syntes ikke det virker som at Stine var problemet her. Hun prøvde å ta opp en ting med venninnen sin, og venninnen står og hyler og skriker til henne og blokkerer henne i flere måneder. Altså? Var du der? 2
Hønemor74 Skrevet 1. september 2021 #1323 Skrevet 1. september 2021 Frøken_ida skrev (10 minutter siden): Jeg har hørt jannike sin versjon 😁😁😁😁 Hva sa hun da ? Var det samme historie? Tror ikke blindt på Stine hvertfall. Hun gjorde seg lidende og stakkars meg på hele snappen som omhandla Stine så ikke vanskelig å skjønne hun ville ha medlidenhet 2
Syrinia Skrevet 1. september 2021 #1324 Skrevet 1. september 2021 Hvem er denne Jannike,eller hvordan det skrives? Er hun på Joviale hun også?
Hønemor74 Skrevet 1. september 2021 #1325 Skrevet 1. september 2021 Syrinia skrev (9 minutter siden): Hvem er denne Jannike,eller hvordan det skrives? Er hun på Joviale hun også? Jannike nessestrand , jannike_ness på snap . Ja hun er en av de faste på joviale hvis det ikke har blitt endra nå i det siste
Malleli89 Skrevet 1. september 2021 #1326 Skrevet 1. september 2021 Alma87 skrev (10 timer siden): Dette skulle ikke vært lagt ut på felles snappen til Stine🙈 tipper hun skulle sende den til noen i Joviale😂 ble sletta etter en stund Hahaha, tenkte det samme😂😂😂 1
Syrinia Skrevet 1. september 2021 #1327 Skrevet 1. september 2021 Hønemor74 skrev (1 time siden): Jannike nessestrand , jannike_ness på snap . Ja hun er en av de faste på joviale hvis det ikke har blitt endra nå i det siste Ok,takk for svar🙂 Husker nå at jeg har sett henne på Joviale. Trodde hun Jannike bodde et helt annet sted enn Brumundal. Ser sånn ut🙂
Hønemor74 Skrevet 1. september 2021 #1328 Skrevet 1. september 2021 Syrinia skrev (12 minutter siden): Ok,takk for svar🙂 Husker nå at jeg har sett henne på Joviale. Trodde hun Jannike bodde et helt annet sted enn Brumundal. Ser sånn ut🙂 Det gjør hun å . Men de har gått på vidregående sammen 1
Veranda Skrevet 1. september 2021 #1329 Skrevet 1. september 2021 Jeg har sett gjennom snappene , men ikkje sett noe til at hun snakker om Jannike.. når var det ?
Syrinia Skrevet 1. september 2021 #1330 Skrevet 1. september 2021 Veranda skrev (1 minutt siden): Jeg har sett gjennom snappene , men ikkje sett noe til at hun snakker om Jannike.. når var det ? Står over her at snapen ble slettet ganske kjapt. 1
Hønemor74 Skrevet 1. september 2021 #1331 Skrevet 1. september 2021 Veranda skrev (Akkurat nå): Jeg har sett gjennom snappene , men ikkje sett noe til at hun snakker om Jannike.. når var det ? Igår kveld , hun sletta det ganske fort . Lå kanskje ute i 10 min eller lenger . Nok til at folk sendte jannike mld og at jannike fikk sett noe av det selv . Men hun kom ikke til å se alt sa hun selv 2
Silva Pluvialis Skrevet 1. september 2021 #1332 Skrevet 1. september 2021 Frøken_ida skrev (4 timer siden): Var du der? Nei, var du?
Pålur Skrevet 1. september 2021 #1333 Skrevet 1. september 2021 Helt sinnsykt stygt av Stine…..ok at de ikke er venner, det har de nevnt før. Men det å gjøre det til en enda større offentlig greie er langt over streken😰 6
Hønemor74 Skrevet 1. september 2021 #1334 Skrevet 1. september 2021 Pålur skrev (3 minutter siden): Helt sinnsykt stygt av Stine…..ok at de ikke er venner, det har de nevnt før. Men det å gjøre det til en enda større offentlig greie er langt over streken😰 Helt enig , antakelig ble det posta på hennes offentlig snap ved en feiltagelse . Men håper uansett joviale gjengen tar dette med Stine . Det er ikke greit å snakke sånn om ett annet gruppemedlem . De kunne tatt det privat å ikke blande inn masse andre 4
Pålur Skrevet 1. september 2021 #1335 Skrevet 1. september 2021 Hønemor74 skrev (3 minutter siden): Helt enig , antakelig ble det posta på hennes offentlig snap ved en feiltagelse . Men håper uansett joviale gjengen tar dette med Stine . Det er ikke greit å snakke sånn om ett annet gruppemedlem . De kunne tatt det privat å ikke blande inn masse andre Sikkert av den grunn hun ikke har vlogga i dag….må bli kasta ut av Joviale etter dette vel🤔 5
Hønemor74 Skrevet 1. september 2021 #1336 Skrevet 1. september 2021 Pålur skrev (2 minutter siden): Sikkert av den grunn hun ikke har vlogga i dag….må bli kasta ut av Joviale etter dette vel🤔 Hu har vlogga nå. Men hun hadde jo hatt feber selvfølgelig . Hu later som ingenting på snappen . 4
Veranda Skrevet 1. september 2021 #1337 Skrevet 1. september 2021 (endret) Falske menneske 🙄 Endret 1. september 2021 av Veranda 4
Veranda Skrevet 1. september 2021 #1338 Skrevet 1. september 2021 Veranda skrev (6 minutter siden): Falske menneske 🙄 Står frem som om ingenting har hendt nå. 2
Hønemor74 Skrevet 1. september 2021 #1339 Skrevet 1. september 2021 Veranda skrev (4 minutter siden): Står frem som om ingenting har hendt nå. Ydmykhet og selvinnsikt er nok ikke hennes sterkeste side 7
Gjest Pirimittmitt Skrevet 1. september 2021 #1340 Skrevet 1. september 2021 Veranda skrev (31 minutter siden): Falske menneske 🙄 Dobbeltmoralsk av Stine. Snakk om å henge ut folk offentlig. Noe hun er så imot at folk gjør, men det gjelder tydeligvis alle andre - og ikke henne selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå