Sharp75! Skrevet 23. juni 2022 #12461 Del Skrevet 23. juni 2022 Frøken_ida skrev (5 timer siden): Dagens!!!!!!!! 😂 Viktig å gjøre narr av de som ikke er enige? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 23. juni 2022 #12462 Del Skrevet 23. juni 2022 Flere som husker sist hu tok hull i øret, å formanet om at man ALDRI måtte gjøre det hos frisøren 😅😅 Men kun hos en som tok piercing🤦♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 23. juni 2022 #12463 Del Skrevet 23. juni 2022 Chrisy skrev (1 time siden): Skjøra😅 Er det dialekt, for skjæra/skjura? Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 23. juni 2022 #12464 Del Skrevet 23. juni 2022 Alvorsprat om ferie. Selv kan hun flagge med planer som Gøteborg, Liseberg, ferge, Bornholm, Tusenfryd, Hunderfossen og kanskje Amadeus parken. Samt Spania i August. Har de råd til alt dette, har de overhode ikke dårlig økonomi. Her snakker vi Tusen lappene flyge vilt. Så ser vi på nyhetene og hører i nabolaget om familier og barn som ikke har råd til ferie. Disse menneskene vet hva dårlig økonomi er, det er de som har begrensninger i forhold til ferie. Mange av oss er vokst opp med telt og tur over grensen. Var mer vanlig en å reise til Syden når vi var barn. Stine lever et luksus liv få andre med uføretrygd hsr mulighet til. 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noeskeptisk Skrevet 23. juni 2022 #12465 Del Skrevet 23. juni 2022 Sjå der ja..bare 130 kr for netting.ramla impulsivt innom frisøren og tok hull i øret(hva koster det tro?),godis,mer drikk.. Snart fotballsko da??? 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 23. juni 2022 #12466 Del Skrevet 23. juni 2022 Takk gud for pommes frites trikset 🙈🤮 om hun lurer så er det nesten sånn alle andre uten airfrier gjør det også.. reprisekanalen.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammatil2gutter Skrevet 23. juni 2022 #12467 Del Skrevet 23. juni 2022 skruf skrev (6 timer siden): Hvis 500kr var for mye å bruke på fritidsaktiviteten til yngste så kunne hun jo ha sjekket Tise, Finn eller lokal fb-gruppe for kjøpe/selge. 500kr for fotballsko er forresten ikke dyrt; de vi kjøpte under fotballfasen til datteren vår var mye dyrere. Og ja; man må kjøpe nye fotballsko fortløpende til barn siden de vokser, men fordelen er at skoene rekker ikke å bli så slitt, så man kan selge de brukte og kjøpe nye brukte som heller ikke er så slitt. Hun ville jo heller ikke kjøpe ei skikkelig utebukse til han her i vinter pga den var for dyr (i hennes øyne), til en gutt som gikk i utebarnehage og derfor trenger gode uteklær. Lurer på hvor mye penger hun har brent av på sesongplanter til å pynte opp med ute? Planter som blir kastet til høsten og som må kjøpes på nytt til neste sommer. Hadde hun kuttet ut noen av de så hadde hun hatt til et par fotballsko. Eller hva med det skapet som strekker seg langs hele gangen som er proppet full av kjoler? Legg ut et par av kjolene på Tise så har hun til fotballsko. Hun ble akkurat sponset med en haug med klær fra Cubus; var det virkelig nødvendig å kjøpe ytterligere mere klær fra Cubus? Rekker hun i det hele tatt å bruke alle klærne? Hun har ei stabil vekt og trenger strengt tatt ikke fornye garderoben hver uke. Hva med alt hun shoppet i Spania? Og ang Spania; jeg trodde hele familien skulle tilbake dit jeg, guttene inkludert. Det var det hun sa da hun var i Spania i allefall. Men nå blir det til at bare hun og mannen reiser nedover. Dog; jeg unner mannen ei uke i Spania. Ei uke fri fra jobb og alle plikter hjemme. Er det noen som trenger en pause og hvile så er det han. Når hun fortalte om dette så sa hun at de ikke hadde vært på noe, bare de to, siden bryllupsreise??? Var ikke de på Farris bad i fjor? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 23. juni 2022 #12468 Del Skrevet 23. juni 2022 Lenge leve egoismen! Fytti! Hun sliter bigtime med å punge ut for noen stakkars fotballsko til sønnen. Men å bruke penger på å ta hull i øret, har hun null problemer med. For ikke å snakke om all monsteret og godteriet, snusen+++ hun unner seg. Hun er så ekstremt egoistisk, at jeg blir dårlig av å se på! 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 23. juni 2022 #12469 Del Skrevet 23. juni 2022 SnippSnappSnute2 skrev (1 time siden): Alvorsprat om ferie. Selv kan hun flagge med planer som Gøteborg, Liseberg, ferge, Bornholm, Tusenfryd, Hunderfossen og kanskje Amadeus parken. Samt Spania i August. Har de råd til alt dette, har de overhode ikke dårlig økonomi. Her snakker vi Tusen lappene flyge vilt. Så ser vi på nyhetene og hører i nabolaget om familier og barn som ikke har råd til ferie. Disse menneskene vet hva dårlig økonomi er, det er de som har begrensninger i forhold til ferie. Mange av oss er vokst opp med telt og tur over grensen. Var mer vanlig en å reise til Syden når vi var barn. Stine lever et luksus liv få andre med uføretrygd hsr mulighet til. I samme åndedrag snakket hun om at det måtte bli slutt på dette presset rundt ferie.. «ingen hjemme» der altså 😂 Her blir det telttur ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjærgårds_datter Skrevet 23. juni 2022 #12470 Del Skrevet 23. juni 2022 Det er som om hun lever i en egen boble der hjemme... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 23. juni 2022 #12471 Del Skrevet 23. juni 2022 Hvis jeg hadde fått pakke i posten fra Berit fra Drammen, til barnet MITT, som syns at ungen min er så søt og vet alt om barnet, så hadde jeg syns det var mer creepy enn SØTT😵 for en verden 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. juni 2022 #12472 Del Skrevet 23. juni 2022 Disse i Spania; de er jo ikke så mye eldre enn Stine (som nærmer seg 40)……så blir bare helt fjernt å kalle de mor og far når de er bare noen år eldre. Ikke noe snakk om faren til Stine lengre, er han helt fadet ut til fordel for et ektepar i Spania? Men her kommer Stines lille-stakkars-jente-syndrom frem igjen; hun skal til Spania å bli dullet med. Få kald klut i pannen når hun har hodepine, kaffe på sengen, få servert mat og får ikke lov å hjelpe til (bortsett fra å plukke litt jordbær til desserten), bli tatt med ut på middag og få lov å prøve å smake en drink…..bli pjusket med. Hun får være uten barn, uten mannen (minus noen dager), får være midtpunktet uten noen andre som tar fokuset fra henne Jeg vet ikke helt jeg……som voksen kvinne selv så hadde jeg ikke kunne tenkt meg en sånn ferie eller en sånn behandling/oppvartning. Jo, det er koselig å bli satt pris på, men personlig så kunne jeg heller tenkt meg et mere likeverdig forhold til de jeg evt skulle ha besøkt. Hadde sikkert spurt om jeg kunne fått lånt kjøkkenet og servert de en god middag, hjulpet til med diverse, gjort nytte for meg som takk for at jeg fikk være på besøk. Hadde i allefall ikke ville blitt behandlet som et barn 15 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakketråd Skrevet 23. juni 2022 #12473 Del Skrevet 23. juni 2022 skruf skrev (1 minutt siden): Disse i Spania; de er jo ikke så mye eldre enn Stine (som nærmer seg 40)……så blir bare helt fjernt å kalle de mor og far når de er bare noen år eldre. Ikke noe snakk om faren til Stine lengre, er han helt fadet ut til fordel for et ektepar i Spania? Men her kommer Stines lille-stakkars-jente-syndrom frem igjen; hun skal til Spania å bli dullet med. Få kald klut i pannen når hun har hodepine, kaffe på sengen, få servert mat og får ikke lov å hjelpe til (bortsett fra å plukke litt jordbær til desserten), bli tatt med ut på middag og få lov å prøve å smake en drink…..bli pjusket med. Hun får være uten barn, uten mannen (minus noen dager), får være midtpunktet uten noen andre som tar fokuset fra henne Jeg vet ikke helt jeg……som voksen kvinne selv så hadde jeg ikke kunne tenkt meg en sånn ferie eller en sånn behandling/oppvartning. Jo, det er koselig å bli satt pris på, men personlig så kunne jeg heller tenkt meg et mere likeverdig forhold til de jeg evt skulle ha besøkt. Hadde sikkert spurt om jeg kunne fått lånt kjøkkenet og servert de en god middag, hjulpet til med diverse, gjort nytte for meg som takk for at jeg fikk være på besøk. Hadde i allefall ikke ville blitt behandlet som et barn Ser for meg at Stine blir vartet opp som en liten Prinsesse. Mens A må fikse og ordne og styre på. Håper virkelig at han får en god pust i bakken der nede. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minten Skrevet 23. juni 2022 #12474 Del Skrevet 23. juni 2022 skruf skrev (1 time siden): Disse i Spania; de er jo ikke så mye eldre enn Stine (som nærmer seg 40)……så blir bare helt fjernt å kalle de mor og far når de er bare noen år eldre. Ikke noe snakk om faren til Stine lengre, er han helt fadet ut til fordel for et ektepar i Spania? Men her kommer Stines lille-stakkars-jente-syndrom frem igjen; hun skal til Spania å bli dullet med. Få kald klut i pannen når hun har hodepine, kaffe på sengen, få servert mat og får ikke lov å hjelpe til (bortsett fra å plukke litt jordbær til desserten), bli tatt med ut på middag og få lov å prøve å smake en drink…..bli pjusket med. Hun får være uten barn, uten mannen (minus noen dager), får være midtpunktet uten noen andre som tar fokuset fra henne Jeg vet ikke helt jeg……som voksen kvinne selv så hadde jeg ikke kunne tenkt meg en sånn ferie eller en sånn behandling/oppvartning. Jo, det er koselig å bli satt pris på, men personlig så kunne jeg heller tenkt meg et mere likeverdig forhold til de jeg evt skulle ha besøkt. Hadde sikkert spurt om jeg kunne fått lånt kjøkkenet og servert de en god middag, hjulpet til med diverse, gjort nytte for meg som takk for at jeg fikk være på besøk. Hadde i allefall ikke ville blitt behandlet som et barn Så enig .!! Hun kunne no disket opp med digg pommesfrites om ikke annet!!! Sånn at de kunne fått smakt den herligheten 😵💫 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 23. juni 2022 #12475 Del Skrevet 23. juni 2022 17 minutter siden, Minten said: Så enig .!! Hun kunne no disket opp med digg pommesfrites om ikke annet!!! Sånn at de kunne fått smakt den herligheten 😵💫 😅🫢🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gurioppilia Skrevet 23. juni 2022 #12476 Del Skrevet 23. juni 2022 Polarpuma skrev (32 minutter siden): 😅🫢🙈 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gurioppilia Skrevet 23. juni 2022 #12477 Del Skrevet 23. juni 2022 Nillani skrev (4 timer siden): Takk gud for pommes frites trikset 🙈🤮 om hun lurer så er det nesten sånn alle andre uten airfrier gjør det også.. reprisekanalen.... 🤮🤮🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 23. juni 2022 #12478 Del Skrevet 23. juni 2022 (endret) OKEI, bare en observasjon….. måten pakketråden er surret rundt på pakken Stine & Oskar fikk + pakken hun AKKURAT pakket inn på kamera selv, er jo helt likt?????? Samme farge (sølv) og samme «snurre»måte….. Hun har ikke sendt enda en pakke til seg selv håper jeg? Hvis ikke - hva slags voksne damer bruker tid på å lage lange kort til et barn de ikke kjenner??… Endret 23. juni 2022 av Anonyym97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 23. juni 2022 #12479 Del Skrevet 23. juni 2022 Tråden er ryddet for persondebatt, ryktespredning, krenkelser og svar til dette. Måne, admin, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noeskeptisk Skrevet 23. juni 2022 #12480 Del Skrevet 23. juni 2022 Hvor mange turer ble det på butikk idag?ramla helt av.. Er det mulig. Greit nok,er vel blitt elbil,men lell.en liten gå/sykkeltur til dala,men det gidder hu jo aldri.bruker selv bil på butikk 1 gang i uka for tyngre ting.ikke samvittighet til å kjøre den lille bætan for småting.men den hvite kjærra fyker frem og tilbake.en og en potit si... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå