LinaHg Skrevet 23. juni 2022 #12441 Del Skrevet 23. juni 2022 Frøken_ida skrev (3 minutter siden): Hallo, den palmen på maxi kosta BARE 100 spenn!!!! Og det på normal kosta omtrent 300. Hun må jo få unne seg litt, hun som er såååå god mot andre. Ja, alt er jo så billig vettu. Matematikk, pluss og minus er tydeligvis et fremmed fenomen for frua. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 23. juni 2022 #12442 Del Skrevet 23. juni 2022 LinaHg skrev (1 time siden): Jeg kan forstå at det kan være mye for mange å bruke 500 kroner på fotballsko til en som vokser ut av de i løpet av sommeren. At ikke alle har råd til det er ikke rart. MEN, problemet her er jo at Stine kjøper enorme mengder med klær, garn, sminke, neglelakker, planter, interiørstæsj og hårprodukter til seg selv. Flere ganger i uka. Legger man sammen alt hun bruker på dette i mnd, så kommer man oppi en del tusenlapper. Planter er slettes ikke billig, og man trenger liksom ikke 30 planter i hage/terrasse. Trenger man 45 forskjellige neglelakker? Nye bikinier hvert år? Derfor syns jeg det er veldig rart at hun ikke kan bruke 500 kroner på fotballsko til sønnen sin. Og igjen, hvor er selvinnsikten. Ser hun ikke at den 500 lappen til fotballsko er en dråpe i havet ifht summen hun bruker på unødvendige ting til seg selv i mnd? Hun kan droppe to planter og en glossybox så er det spart inn igjen om det er det det skal stå på. ⬆️⤴️ akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. juni 2022 #12443 Del Skrevet 23. juni 2022 Hvis 500kr var for mye å bruke på fritidsaktiviteten til yngste så kunne hun jo ha sjekket Tise, Finn eller lokal fb-gruppe for kjøpe/selge. 500kr for fotballsko er forresten ikke dyrt; de vi kjøpte under fotballfasen til datteren vår var mye dyrere. Og ja; man må kjøpe nye fotballsko fortløpende til barn siden de vokser, men fordelen er at skoene rekker ikke å bli så slitt, så man kan selge de brukte og kjøpe nye brukte som heller ikke er så slitt. Hun ville jo heller ikke kjøpe ei skikkelig utebukse til han her i vinter pga den var for dyr (i hennes øyne), til en gutt som gikk i utebarnehage og derfor trenger gode uteklær. Lurer på hvor mye penger hun har brent av på sesongplanter til å pynte opp med ute? Planter som blir kastet til høsten og som må kjøpes på nytt til neste sommer. Hadde hun kuttet ut noen av de så hadde hun hatt til et par fotballsko. Eller hva med det skapet som strekker seg langs hele gangen som er proppet full av kjoler? Legg ut et par av kjolene på Tise så har hun til fotballsko. Hun ble akkurat sponset med en haug med klær fra Cubus; var det virkelig nødvendig å kjøpe ytterligere mere klær fra Cubus? Rekker hun i det hele tatt å bruke alle klærne? Hun har ei stabil vekt og trenger strengt tatt ikke fornye garderoben hver uke. Hva med alt hun shoppet i Spania? Og ang Spania; jeg trodde hele familien skulle tilbake dit jeg, guttene inkludert. Det var det hun sa da hun var i Spania i allefall. Men nå blir det til at bare hun og mannen reiser nedover. Dog; jeg unner mannen ei uke i Spania. Ei uke fri fra jobb og alle plikter hjemme. Er det noen som trenger en pause og hvile så er det han. 19 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 23. juni 2022 #12444 Del Skrevet 23. juni 2022 skruf skrev (16 minutter siden): Hvis 500kr var for mye å bruke på fritidsaktiviteten til yngste så kunne hun jo ha sjekket Tise, Finn eller lokal fb-gruppe for kjøpe/selge. 500kr for fotballsko er forresten ikke dyrt; de vi kjøpte under fotballfasen til datteren vår var mye dyrere. Og ja; man må kjøpe nye fotballsko fortløpende til barn siden de vokser, men fordelen er at skoene rekker ikke å bli så slitt, så man kan selge de brukte og kjøpe nye brukte som heller ikke er så slitt. Hun ville jo heller ikke kjøpe ei skikkelig utebukse til han her i vinter pga den var for dyr (i hennes øyne), til en gutt som gikk i utebarnehage og derfor trenger gode uteklær. Lurer på hvor mye penger hun har brent av på sesongplanter til å pynte opp med ute? Planter som blir kastet til høsten og som må kjøpes på nytt til neste sommer. Hadde hun kuttet ut noen av de så hadde hun hatt til et par fotballsko. Eller hva med det skapet som strekker seg langs hele gangen som er proppet full av kjoler? Legg ut et par av kjolene på Tise så har hun til fotballsko. Hun ble akkurat sponset med en haug med klær fra Cubus; var det virkelig nødvendig å kjøpe ytterligere mere klær fra Cubus? Rekker hun i det hele tatt å bruke alle klærne? Hun har ei stabil vekt og trenger strengt tatt ikke fornye garderoben hver uke. Hva med alt hun shoppet i Spania? Og ang Spania; jeg trodde hele familien skulle tilbake dit jeg, guttene inkludert. Det var det hun sa da hun var i Spania i allefall. Men nå blir det til at bare hun og mannen reiser nedover. Dog; jeg unner mannen ei uke i Spania. Ei uke fri fra jobb og alle plikter hjemme. Er det noen som trenger en pause og hvile så er det han. Han får visst ikke en uke, reiser på torsdag og hjem på søndag 😎 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 23. juni 2022 #12445 Del Skrevet 23. juni 2022 skruf skrev (45 minutter siden): Hvis 500kr var for mye å bruke på fritidsaktiviteten til yngste så kunne hun jo ha sjekket Tise, Finn eller lokal fb-gruppe for kjøpe/selge. 500kr for fotballsko er forresten ikke dyrt; de vi kjøpte under fotballfasen til datteren vår var mye dyrere. Og ja; man må kjøpe nye fotballsko fortløpende til barn siden de vokser, men fordelen er at skoene rekker ikke å bli så slitt, så man kan selge de brukte og kjøpe nye brukte som heller ikke er så slitt. Hun ville jo heller ikke kjøpe ei skikkelig utebukse til han her i vinter pga den var for dyr (i hennes øyne), til en gutt som gikk i utebarnehage og derfor trenger gode uteklær. Lurer på hvor mye penger hun har brent av på sesongplanter til å pynte opp med ute? Planter som blir kastet til høsten og som må kjøpes på nytt til neste sommer. Hadde hun kuttet ut noen av de så hadde hun hatt til et par fotballsko. Eller hva med det skapet som strekker seg langs hele gangen som er proppet full av kjoler? Legg ut et par av kjolene på Tise så har hun til fotballsko. Hun ble akkurat sponset med en haug med klær fra Cubus; var det virkelig nødvendig å kjøpe ytterligere mere klær fra Cubus? Rekker hun i det hele tatt å bruke alle klærne? Hun har ei stabil vekt og trenger strengt tatt ikke fornye garderoben hver uke. Hva med alt hun shoppet i Spania? Og ang Spania; jeg trodde hele familien skulle tilbake dit jeg, guttene inkludert. Det var det hun sa da hun var i Spania i allefall. Men nå blir det til at bare hun og mannen reiser nedover. Dog; jeg unner mannen ei uke i Spania. Ei uke fri fra jobb og alle plikter hjemme. Er det noen som trenger en pause og hvile så er det han. A burde fått ferie resten av livet fra den dronninga der 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 23. juni 2022 #12446 Del Skrevet 23. juni 2022 LinaHg skrev (1 time siden): Bare i går handlet hun seg klær fra Cubus til 580 kroner. Og det var bare i går. Forrige uke og denne uken har vi sett nye ting hun har kjøp seg, planter, glossybox og klær fra Cubus. Også er fotballsko til minsten for meget å bruke penger på? Altså, utstyr til en fritidsaktivitet han har begynt på! Ser hun ikke hva hun driver med? At det er helt på trynet å drive på slik foran tusenvis av følgere? Jeg hadde skjems om jeg hadde uttalt noe sånn samtidig som jeg med stjerner i øya hadde vist frem overfloden av ting jeg hadde kjøpt til meg selv. Dronninga er rett og slett ond. At de som ikke kjøper noe til henne ikke kan se dette her? Eller at A nå virkelig ikke setter ned foten og forteller hvor skapet skal stå 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 23. juni 2022 #12447 Del Skrevet 23. juni 2022 Anneisabell skrev (7 minutter siden): Dronninga er rett og slett ond. At de som ikke kjøper noe til henne ikke kan se dette her? Eller at A nå virkelig ikke setter ned foten og forteller hvor skapet skal stå Er ikke plass til mer i skapet hennes 😂 blir så jævli provosert! Dattra mi trengte nye håndballsko, ikke fordi ho vokser enda, men fordi de blir slitte etter 4 dager i uka med trening og kamper. Og det anbefales å bytte etter 1-1,5 år. Jeg trengte også nye sko, og har lite å rutte med som 100% alene mamma, ufør og famile 50 mil unna, med en far som har 0 samvær med to tennåringer. Selvfølgelig (!!!!!) fikk ho nye sko før meg. Det er en selvfølge. stine har kanskje 50 kjoler i skapet, men kjøper likevel mye. Legger ut meget lite på tise. Om ho gjør det, forventer ho blodpris på det i tillegg. Tror hun glemmer at vi ser mye spons, og faktisk husker hva hun bet for mye av det, når ho er veldig opptatt med å si «kun 160 spenn» blablabla. Ho er rett å slett en bortskjemt drittunge, som ikke evner å se hva ho er heldig å ha! Håper en dag ho mister alt! Jævli slemt å si- men håper i det minste at ho får en skikkelig lærepenge. hadde vært utrolig morsomt å se «annet posten, mat og klær» på luksusfellen på den familien der. Nei unnskyld, stine. Ikke familien. De får jo ikkno! 12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. juni 2022 #12448 Del Skrevet 23. juni 2022 EllaSays skrev (47 minutter siden): Han får visst ikke en uke, reiser på torsdag og hjem på søndag 😎 Men hun skal være der lengre😮? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbaresi Skrevet 23. juni 2022 #12449 Del Skrevet 23. juni 2022 skruf skrev (3 minutter siden): Men hun skal være der lengre😮? Ja hun trenger jo tross alt det varme klimaet der, slik at kroppen kan fungere 🤦🏼♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 23. juni 2022 #12450 Del Skrevet 23. juni 2022 Måbaresi skrev (2 minutter siden): Ja hun trenger jo tross alt det varme klimaet der, slik at kroppen kan fungere 🤦🏼♀️ Blir så provosert av henne! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 23. juni 2022 #12451 Del Skrevet 23. juni 2022 Rart hvordan kroppen hennes ikke fungerer her hjemme med den varmen som er her nå? 🤔 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 23. juni 2022 #12452 Del Skrevet 23. juni 2022 Vi som følger frua er vitne til ren og skjær galskap fra ende til annen. Slik hun framstår på snap så er dette det mest selvsentrerte og ego menneske jeg noen har sett og hørt. Alt, absolutt alt i den familien dreier seg om et menneske helt uten omsorg for andre. Hun burde så til de grader blitt satt i hard, fysisk jobb, fått møkk under neglene og svette i panna. Hun framstår som en diva helt ute av proporsjoner. Hår og hud har hun ødelagt selv, og nå er hun jaggu meg på fudge-kjøret igjen. Ikke rart det slites av.. grøss og gru for galskap. Ligger vel og drar seg enda også. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 23. juni 2022 #12453 Del Skrevet 23. juni 2022 Det fine er at den sosiale angsten må ha gått over, hun som mer enn gjerne blir noen ekstra dager i Spania! Godt med alt som går over, og særlig uten at man selv er klar over det 😅 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 23. juni 2022 #12454 Del Skrevet 23. juni 2022 Hvemerdu skrev (1 minutt siden): Det fine er at den sosiale angsten må ha gått over, hun som mer enn gjerne blir noen ekstra dager i Spania! Godt med alt som går over, og særlig uten at man selv er klar over det 😅 Er nok plutselig tilbake en dag det faller seg slik den🙃 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pione Skrevet 23. juni 2022 #12455 Del Skrevet 23. juni 2022 Filmer hun så mye hver dag? Jeg har akkurat sett på snappen hennes. Får skikkelig vondt av barna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 23. juni 2022 #12456 Del Skrevet 23. juni 2022 Nillani skrev (7 minutter siden): Er nok plutselig tilbake en dag det faller seg slik den🙃 Ja, plutselig en dag pjatter hun om den igjen, en dag hun kommer på at hun har sagt hun har det! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 23. juni 2022 #12457 Del Skrevet 23. juni 2022 Ehhh- hun sier at hun og Alex ikke har vært på noen ting siden bryllupsreisa?? Men, det stemmer vel ikke?? fikk ikke de opphold på et spahotell i gave fra ei venninne da?? hvorfor FÅR hun/de forresten turer fra venner?? Er det vanlig? 8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 23. juni 2022 #12458 Del Skrevet 23. juni 2022 Skjøra😅 Er det dialekt, for skjæra/skjura? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 23. juni 2022 #12459 Del Skrevet 23. juni 2022 Miniflipper skrev (16 timer siden): jeg spurte en gang på tise, om ho ville sette ned prisen på en kjole fra 150 til 100kr, så lenge den ikke ble solgt… hva fikk jeg tilbake? Ett glise emoji.. du er pokker meg ikke sann! Ja jeg spurte fordi jeg er ufør selv og faktisk null sjans på det livet du har med shopping. Ikke 1% en gang! 👆Dette her sier egentlig alt om henne.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 23. juni 2022 #12460 Del Skrevet 23. juni 2022 non_stop skrev (18 minutter siden): 👆Dette her sier egentlig alt om henne.. Yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå