Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

kalini skrev (11 minutter siden):

sykt at hun netopp utleverte overlegen på smerteklinikken med at han har vært sykemeldt og hvorfor…!

What?!? 🫣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trudeluttentutten skrev (37 minutter siden):

Så trist! Det kreves jo ikke så fryktelig mye energi å snakke inn i en tlf. 

Det kan faktisk kreve ganske mye av en som er syk; å snakke i telefonen med andre krever at du fokuserer og er til stede. I Stines tilfelle så er det ikke bare å snakke, men også redigering og oppfølging/svare på meldinger med de hun snakker til.

Hun sitter heller ikke bare å snakker, men hun gjør mye fysisk for å skape innhold til kanalen sin. I tillegg følge opp reklamesamarbeid. Bare det å lage en «haul» med reklame for 4-5 ulike antrekk er tid og energikrevende; man må bytte antrekk, snakke om hvert antrekk, redigere filmen, legge ut linker 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (5 minutter siden):

What?!? 🫣

Yes, hu sa han hadde vært sykmeldt, og at det var pga prolaps🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
skruf skrev (1 minutt siden):

Det kan faktisk kreve ganske mye av en som er syk; å snakke i telefonen med andre krever at du fokuserer og er til stede. I Stines tilfelle så er det ikke bare å snakke, men også redigering og oppfølging/svare på meldinger med de hun snakker til.

Hun sitter heller ikke bare å snakker, men hun gjør mye fysisk for å skape innhold til kanalen sin. I tillegg følge opp reklamesamarbeid. Bare det å lage en «haul» med reklame for 4-5 ulike antrekk er tid og energikrevende; man må bytte antrekk, snakke om hvert antrekk, redigere filmen, legge ut linker 

Jeg synes det virker utrolig slitsomt. 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
LillePote skrev (Akkurat nå):

Yes, hu sa han hadde vært sykmeldt, og at det var pga prolaps🙄

Hvordan kan hun vite det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er imponerende at hun har energi til dette med alle diagnosene hun har. 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 5
  • Hjerte 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kalini skrev (1 time siden):

sykt at hun netopp utleverte overlegen på smerteklinikken med at han har vært sykemeldt og hvorfor…!

Jepp, bare å rapportere inn. Så kanskje noe går i mellom snart🙏🏻 Drøyt...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare hos meg, eller er alt om ketaminbehandlingen fra i dag borte? Det å utlevere overlegen var drøyt. Snakka med en person som jobber innen relevant fagretning. Der der gis ketamin er det vanlig at pasientene går på både Paracet og opoider i bunn, at ketamin er et supplement, så det Stine sier om at det er alternativ, og at leger som da skriver ut smertestillende gjør noe «galt», og forherliger overlegen på smerteklinikken, det blir jo litt merkelig, når det da visstnok er vanlig å bruke andre medisinering bunn også når man får ketamin, ved kroniske smerter. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Og så? Er det negativt å ha energi?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (På 15.6.2022 den 22.27):

Sikkert smerteplastret som gjør det 😜

Skulle faktisk ønske jeg hadde smerteplaster for å være ærlig 😉 Pluss noe som ikke er lovlig i Norge enda 🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (20 minutter siden):

Er det bare hos meg, eller er alt om ketaminbehandlingen fra i dag borte? (RETTELSE:tilbake nå,må ha vært bug på tlf/snap her) Det å utlevere overlegen var drøyt. Snakka med en person som jobber innen relevant fagretning. Der der gis ketamin er det vanlig at pasientene går på både Paracet og opoider i bunn, at ketamin er et supplement, så det Stine sier om at det er alternativ, og at leger som da skriver ut smertestillende gjør noe «galt», og forherliger overlegen på smerteklinikken, det blir jo litt merkelig, når det da visstnok er vanlig å bruke andre medisinering bunn også når man får ketamin, ved kroniske smerter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (3 minutter siden):

Hun har jo selv opioder i bunn, det tror jeg hun glemmer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, ryktespredning, brukerdebatt, personangrep, spekulasjoner og krenkelser.

Måne, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chroma skrev (23 timer siden):

Hvordan kan hun vite det? 

Han har vel sagt det selv til hu da, siden hu hiver det ut av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten hu himler og vrir på øyenene sine hele tida..😑😵🥴

Endret av Anonyym97
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trudeluttentutten skrev (På 16.6.2022 den 20.53):

Så trist! Det kreves jo ikke så fryktelig mye energi å snakke inn i en tlf. 

Jo, det kan være krevende hvis man har fibromyalgi med utmattelse.

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store søvnproblemer. Siste kveldene har jeg spart snapene til SK til jeg legger meg, setter på storyen og lar henne jabbe i vei, jaggu har jeg ikke sovna(!) Noe fornuftig den reprisekanalen kan brukes til 👀

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges sjef skrev (1 time siden):

Var vel a mor som stengte kg..

Ja det er jeg overbevist om, så hu blir nok på humør igjen når hu ser den er oppe å går igjen😂

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...