Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Leser på Discord at det med Gry (at hun er ute av bildet plutselig) er at rett før hun dro til Spania hadde hun ringt Gry, og lagt ut sin frustrasjon om at kortet hennes var tappet pga feil hos Makeupmekka. Var visst hinting om lån av penger, noe Gry ikke gjorde. Etter dette var visst vennskapet over. 

men sist det skjedde noe med kortet hennes (det ble sperret) la hun jo ut snapper om det i 2 døgn. Denne gangen ikke et pip…. Er ikke det merkelig? Penger hadde hun i Spania iallefall. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosatoast skrev (15 minutter siden):

Det skal mye til for at en så ung person får det. Har ikke hørt om det tidligere. 

Min far får det pga kroniske smerter og utallige operasjoner. Han skulle helst vært foruten. Tror ikke ett sekund på at hun får det hvis det er slik at hun lyver om alt annet 😊

Om man får opiater som plaster el tabletter er på papiret hip som hap,og langt fra uvanlig at relativt unge får det. Men det er vanskeligere å få på blå resept,om du ikke har kreft. Det du skriver er direkte feil, se også link og screenshot fra artikkel. Også bare å søke på «oxycodone bruk Norge» eller «opiater bruk Norge» så får du masse dokumentasjon på dette. 

https://sykepleien.no/2020/10/okt-bruk-av-sterke-opioider-i-norge

55BBF537-2183-46AA-AE0E-3E7D94C52E7A.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norspan smerteplaster er veldig vanlig å skrive ut til kroniske smertepasienter, også yngre pasienter. Der har flere fordeler enn tabletter da det gir en jevn dose av virkestoffet, man kan ikke overmedisinere og man unngår lettere smertetopper. Fastleger kan forordne norspan smerteplaster, man må ikke via smerteklinikk 

https://www.felleskatalogen.no/medisin/norspan-mundipharma-562137

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (27 minutter siden):

Leser på Discord at det med Gry (at hun er ute av bildet plutselig) er at rett før hun dro til Spania hadde hun ringt Gry, og lagt ut sin frustrasjon om at kortet hennes var tappet pga feil hos Makeupmekka. Var visst hinting om lån av penger, noe Gry ikke gjorde. Etter dette var visst vennskapet over. 

men sist det skjedde noe med kortet hennes (det ble sperret) la hun jo ut snapper om det i 2 døgn. Denne gangen ikke et pip…. Er ikke det merkelig? Penger hadde hun i Spania iallefall. 

Fy faen er ikke hun en manipulator så er ingen det....fuck.....hun gjør meg så forbanna

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (49 minutter siden):

Det skal mye til for at en så ung person får det. Har ikke hørt om det tidligere. 

Min far får det pga kroniske smerter og utallige operasjoner. Han skulle helst vært foruten. Tror ikke ett sekund på at hun får det hvis det er slik at hun lyver om alt annet 😊

Hun viste pakken på video første gang hun fikk det før jul.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (1 time siden):

Hvordan er du 100% sikker på at hun fikk det plasteret? Det er en veeeeldig liten pasientgruppe i Norge som får fentanyl-plaster. Og hvis det har seg slik at denne dama lyver om det meste så tviler jeg sterkt på at hun får det. Er ganske sikker på at dette er noe en spesiell pasientgruppe får, og da må de månedlig til Riksen på smerteklinikk og alt som er.

Faren min får det, så derfor jeg vet akkurat det. Og vet at det ikke er en stor pasientgruppe som får dette.. 

Hun har vist det flere ganger på snap. Og som flere skriver, det er ganske vanlig at kroniske smertepasienter kan få det. Ikke at jeg er noen lege, men syns det er rart at hun får smerteplaster, ketaminbehandling, ambulanse for hvert minste skrubbsår, timer til lege og spesialiteter etc. bare hun blunker. Ingen tvil om at dama kan snakke for seg og sykeliggjøre seg når det trengs. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosatoast skrev (1 time siden):

Hvordan er du 100% sikker på at hun fikk det plasteret? Det er en veeeeldig liten pasientgruppe i Norge som får fentanyl-plaster. Og hvis det har seg slik at denne dama lyver om det meste så tviler jeg sterkt på at hun får det. Er ganske sikker på at dette er noe en spesiell pasientgruppe får, og da må de månedlig til Riksen på smerteklinikk og alt som er.

Faren min får det, så derfor jeg vet akkurat det. Og vet at det ikke er en stor pasientgruppe som får dette.. 

Hun bruker Norspan smerteplaster. Begynte med det samtidig som hun begynte på Ketamin. Hun viste fram pakka på snappen og greier....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (24 minutter siden):

Hun har vist det flere ganger på snap. Og som flere skriver, det er ganske vanlig at kroniske smertepasienter kan få det. Ikke at jeg er noen lege, men syns det er rart at hun får smerteplaster, ketaminbehandling, ambulanse for hvert minste skrubbsår, timer til lege og spesialiteter etc. bare hun blunker. Ingen tvil om at dama kan snakke for seg og sykeliggjøre seg når det trengs. 

Men det plasteret vi har sett på snap er ikke Fentanyl. Det er Norspan/Buprefarm, og det er ganske vanlig å bruke på kroniske smerter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (20 minutter siden):

Men det plasteret vi har sett på snap er ikke Fentanyl. Det er Norspan/Buprefarm, og det er ganske vanlig å bruke på kroniske smerter. 

Både Norspan og Fentanylplaster er opiater, de har bare ulik halveringstid (Norspan byttes x1/uke, Fentanyl hver 3.dag) og ulikt virkestoff. Norspan er mer praktisk fordi det byttes sjeldnere . I tillegg kommer man lavere i dose enn på Fentanyl om man bruker hele plaster. Fentanyl er nok vanligere hos kreftpasienter, mens Norspan er vanligere ved kroniske smerter av andre årsaker. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (2 timer siden):

Kreftpasienter blir gjerne satt på dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan enkelte her kan påstå at hun ikke virket glad for at sønnen hadde rydda huset. For det ble hun. S skrøt av han, og fortalte hvor overrasket hun ble da hun kom hjem. 

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (2 minutter siden):

Jeg forstiår ikkje hvorden enkelte her sier hun ble veldig da sønnen hadde rydde us og og rommet, at han gikk ut med søppa. Hun rørte noen få tåret, var super stolt av.  
Hun skrytt fælt, og garntert til til sønnen som før hun la det på snapp. 
Ennen gang sto ho på snappen da på og viile ha rett. Det var rett Stinekkkk

Kan du prøve å skrive en gang til? 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (3 timer siden):

Hun har vel norspan plaster, litt mildere men fortsatt A prep. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mina 2 skrev (49 minutter siden):

Kan du prøve å skrive en gang til? 

Har gjordt det 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (5 minutter siden):

Har gjordt det 😊👍

Og du syns det ble mye bedre eller...? Les i så fall igjennom en gang til 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 minutt siden):

Og du syns det ble mye bedre eller...? Les i så fall igjennom en gang til 😅

Nå er det greitt. Gidder meir. Halvmørkt uten brillene, finner ikke 😳  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jotun skrev (9 minutter siden):

Har gjordt det 😊👍

Tror du må finne brillene og gå over innlegget en gang til om du har et poeng du vil få frem. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (5 timer siden):

Er vel ingen andre enn seg selv og takke for at håret er tynt og fjonete. Blir for dumt å framstå så gretten pga håret ikke er langt nok. Er da kun hu selv som sliter det ut med all stylinga hver jævla dag. Klipp det skikkelig kort,  og la det starte på nytt, i stedet for extentions. Må gå an å stikke fingrene i jorda og innse at man selv kanskje er årsak til alle "store problemer" som hår og arr i trynet. Hva med å være naturlig som hu stadig vekk skravler om, godta seg selv slik man er. Jeg vet ingen som møter seg selv i døra så ofte som fru Knutsen. 

Hun sa jo at den nye hudpleieserien var så fantastisk, at arrene var neste borte. Å det var etter 2.gangen. Må være helt borte snart da, viddunderkrem 😆

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (1 time siden):

Helt enig! 

Og bare for å ha sagt det: Stine er forbanna på barnevernet som ikke grep inn da hun var liten. Det samme kommer gutta hennes til å si om noen år.

Eple (om spiser noe sundt,) Lander ikke langt fra treet, Hun har offentlighengt ut legen som forkynnte moren med piller- men bruker han igjen, For å få ketamin, smerteplaster osv,

Hun er direktiv farlig for folk.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja1892
Jotun skrev (8 timer siden):

Jeg forstiår ikkje hvorden enkelte her sier hun ikke ble hun ble veldig  både glad  av at sønnen hadde rydder hus og og rommet, at han gikk ut med søppla osv. Hun ble rørt og fikk noen få tåret, var super stolt av sønnen. Hun bli kjemeglad og rørt og letta.
Hun skrytte fælt, og garantert til til sønnen som før hun begynte med plastera 

En gang hun stod ved siden av kjøkkendisk, og såg det var sølvkre der. Det er et glatt lite skadedyr som kan gjøre mye ødelegges mye i heim, hun skulle snakke med mannen for å søymfare og lete i overalt. Der var noen over her på Kg nylig som sa at hun ikke skjønte det var det. Men det gjorde Stine kjapt .Hun fant altså sølvkre, hun googla til om med var sølvkre da ho goggla, og såg på bildet der at det stemte.
Sorry, litt rotete innlegg. Fann ikke brillene mine 🥹

Fikk noen tårer??? Den dama stikker fingrene inn i øynene for å presse ut det lille hun klarer av væske. Ikke noe annet enn skuespill. Den dama der griner kun om det er noe hun synes er urettferdig mot seg selv. Mot andre finnes det ikke empati. Det er flere her inne som kjenner eller har kjent fru Knutsen. Det er gode venner/venninner som har prøve på ordentlige måter å så ifra at det kanskje ikke er helt heldig slik hun holder på. Da er det full frys eller blokkering. Hun der tar ikke imot noe som helst av konstruktiv tilbake meldinger eller kritikk. Her skal alt gå slik hun vil, hvis ikke blir det bråk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...