Malleli89 Skrevet 27. august 2021 #1201 Del Skrevet 27. august 2021 Hønemor74 skrev (1 minutt siden): Hun har nok ikke fått rødtrekant på seg ENDA, for da hadde hun ikke fått ut på legevakta . Nei, det er sant!! Mén det er jo en grunn til at legen hennes ikke vil skrive ut noe til henne… Men det virker også som hun får (tror) «det hun vil» når hun kommer seg til smerteklinikken, for hun snakker jo hele tiden om når hun skal dit, så blir nokk ting bedre etterpå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 27. august 2021 #1202 Del Skrevet 27. august 2021 Malleli89 skrev (3 minutter siden): Nei, det er sant!! Mén det er jo en grunn til at legen hennes ikke vil skrive ut noe til henne… Men det virker også som hun får (tror) «det hun vil» når hun kommer seg til smerteklinikken, for hun snakker jo hele tiden om når hun skal dit, så blir nokk ting bedre etterpå.. ja å det hjelper ikke bare med medikamenter hvis man ikke vil jobbe med psyken også . Ja selvfølgelig er det en grunn å det er at hun har fått for mye av de avhengighetstablettene. Er det veldig sterke så skal man jo trappe ned på det å ,m. Men skal bli spennnede å se hva hun skal klage på etter hun har vært på smerteklinikken . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 27. august 2021 #1203 Del Skrevet 27. august 2021 Historien med lege og smertestillende stemmer jo ikke når man legger sammen alt hun har sagt. Først har hun sagt at legen er god. Så har legen ferie og hun går tom for medisin. Legesenteret som tar seg av pasientene til den ferierende legen kaster seg ikke rundt for å gi henne det hun vil ha. Så trygler hun legevakten og får. Etter det babler hun om at fastlegen ikke spiller på lag og vil bytte. Er jeg den eneste som ikke får dette til å gå helt i hop? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 27. august 2021 #1204 Del Skrevet 27. august 2021 Malleli89 skrev (3 timer siden): Det hjelper ikke å bytte fastlege, hvis du har fått en «varseltrekant» på deg! Da får du ikke reseptbelagte preparater uansett… Da må du i såfall finne en lege som ser litt gjennom fingrene! Det har blitt helt sinnsykt strengt med A og B preparater, noen leger er hysteriske på C preparater også.. Så ja, jeg stusser litt selv! Du sa det litt mindre innpakket enn meg, i håp om at min kommentar ikke skulle bli moderert vekk🙈 Jeg jobber i helsevesenet, så jeg vet godt hvordan det er med bytting av fastlege om man har fått en «varseltrekant» på seg selv som pasient. Men da nytter det ikke å sitte på SoMe og klage over legen. Spesielt ikke på et så lite sted som Brumunddal. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 27. august 2021 #1205 Del Skrevet 27. august 2021 Hønemor74 skrev (2 timer siden): Hun har nok ikke fått rødtrekant på seg ENDA, for da hadde hun ikke fått ut på legevakta . Legevakt har lavere terskel på å gi ut slike preparater enn det fastlegen har. Det er en gjenganger at pasienter som ikke får ønskelige preparater fra fastlege, bruker legevakten hyppig og får det til å virke som noe er akutt og et engangstilfelle. Noen leger på legevakten har dessverre lavterskel for å gi ut sterke smertestillende. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 27. august 2021 #1206 Del Skrevet 27. august 2021 Malleli89 skrev (3 timer siden): Man kan bytte lege 3 ganger i året også! Å hvis den legen hun har nå er så lite forståelsesfull, så hadde jeg rett å slett bytta til en lege som hadde ingen eller den som hadde kortest venteliste… Man kan ikke klage på legen, hvis man heller ikke gjør noe selv for å få en ny lege! Å om hun har brukt opp «kvoten» for bytte i år, så må hun vente til januar, men om hun har byttet 3 ganger er det noe som ikke stemmer😊 Nettopp, noe som tyder på helt andre ting enn at legen ikke spiller på lag…🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemonen Skrevet 27. august 2021 #1207 Del Skrevet 27. august 2021 monstergospel skrev (12 timer siden): Unnskyld meg, men er du psykolog eller? Siden du vet alt som skjer i hodet til Stine Jeg vet ikke, men kan anta og analysere basert på kunnskap og erfaring. Som voksne blir vi dømt for vår adferd, fordi det vi burde vite bedre, rett fra galt, kunne te oss, osv osv Dette har vi jo lært et sted, gjennom oppvekst, voksne rundt oss, skole, sosiale settinger. Når ting ikke er som de skal gjennom oppveksten vil man utviklingsmessig enten henge etter, oppleve ‘hull’, eller tilegne seg usunne mønster og adferd. Jeg unnskylder ikke alle voksnes adferd, men det kan forklare mye. Jeg ser da ikke hva det vil hjelpe å hakke på og konstant kritisere ALT. Med empati og forståelse kan man heller guide og hjelpe. Jeg tror Stine pga av sine opplevelser føler seg berettighet til hjelp, også økonomisk. Hun har da kanskje ikke samme sosiale antenner når det kommer til hvordan hun skal oppføre seg mtp spleisen? Jeg vet ikke! jeg bare antar. Slik jeg antar at hun trolig har et dysfunksjonelt mønster i relasjoner, ref hvordan hun behandler Alex, at hun fort får uvenner, Jannike etc Om ikke annet håper jeg hun leser dette og forstår at ikke alle synes hun er ond og vil ta henne. Vi stusser litt på visse ting og vil du skal gjøre bedre og være bedre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 27. august 2021 #1208 Del Skrevet 27. august 2021 Å her om dagen snakket hun om ett veldig interessant samarbeid hun event skal gå inn i , det tipper jeg er detsamme som Talla dreiv med å reklamerte for en stund . Den tbc olja . Hun minner meg faktisk om Talla . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 27. august 2021 #1209 Del Skrevet 27. august 2021 Gresshoppa skrev (24 minutter siden): Legevakt har lavere terskel på å gi ut slike preparater enn det fastlegen har. Det er en gjenganger at pasienter som ikke får ønskelige preparater fra fastlege, bruker legevakten hyppig og får det til å virke som noe er akutt og et engangstilfelle. Noen leger på legevakten har dessverre lavterskel for å gi ut sterke smertestillende. Trodde slik var oppført i journalen jeg slik at de ikke fikk skrevet det ut . Noe smertestillende får hun sikkert ettersom hun skal på smerteklinikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 27. august 2021 #1210 Del Skrevet 27. august 2021 Hønemor74 skrev (27 minutter siden): Trodde slik var oppført i journalen jeg slik at de ikke fikk skrevet det ut . Noe smertestillende får hun sikkert ettersom hun skal på smerteklinikken Derfor jeg skrev akutt….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 27. august 2021 #1211 Del Skrevet 27. august 2021 Hønemor74 skrev (2 timer siden): Å her om dagen snakket hun om ett veldig interessant samarbeid hun event skal gå inn i , det tipper jeg er detsamme som Talla dreiv med å reklamerte for en stund . Den tbc olja . Hun minner meg faktisk om Talla . Har ikke fulgt Talla så mye.. Gjorde det i en stund etter jeg så henne på sommerfest hos Iselin Guttormsen, men ikke lenge! så hva mener du at hun minner deg om henne?🙂 Positivt eller negativt?🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 27. august 2021 #1212 Del Skrevet 27. august 2021 Malleli89 skrev (14 minutter siden): Har ikke fulgt Talla så mye.. Gjorde det i en stund etter jeg så henne på sommerfest hos Iselin Guttormsen, men ikke lenge! så hva mener du at hun minner deg om henne?🙂 Positivt eller negativt?🙂 Negativt , bare klaging , måten å prate på . Hun snakker som en bedreviter . Er det no «galt» sier hun at hun ikke bryr seg men hun vier tid til det hun påstår hun ikke bryr seg om , alle andre sin feil , overseende med spesielt minste når han tar kontakt med henne når hun snapper vel å merke . Begge fixa spleis for å betale (Talla var det inkasso) og Stine ( advokat) men har ett voldsomt pengeforbruk. Tåler dårlig tilbakemeldinger veldig dårlig . Jeg har også slutte å følge Talla for det blei litt voldsomt for meg . De retter stadigvekk pekefinger om at det er andre som skal godta de som de er , mens de selv virker veldig lite tolerant ovenfor andre . Utlevere enten partner eller barn. Påtatt hyggelig for å vise det fram på kamera . 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 27. august 2021 #1213 Del Skrevet 27. august 2021 (endret) Unnskyld meg, for en "blærete" måte å prate til sine følgere på. Bruk hue!!!,ja vær så snill å bruk hode selv. Så kanskje du ikke hadde fått sånne tilbakemeldinger fra følgerene dine..er det virkelig ikke normalt å kalle folk for "lusere"gang på gang. Man ser ikke hele dagen sant nok, men ser nok til å kunne reagere Endret 27. august 2021 av Anneisabell 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 27. august 2021 #1214 Del Skrevet 27. august 2021 EllaSays skrev (23 timer siden): Hvorfor er det sånn at det er seeren som har alt ansvaret og må følge uskrevne regler, si det rette til enhver tid? Den skjenneprekenen i dag var utidig. Hva ønsker hun seg? Jeg vet ikke hva hun tenker, og ettersom hun endrer mening støtt er det ikke så lett. Hun vil ha ekkokammeret, det har jeg forstått. Man kan stille spm så lenge hun er i rett humør i det rette øyeblikket. Hun vil være venninne, men kun hvis du vil hylle eller degge. Det er ikke lett. I dag skjedde litt av det jeg skrev om i går (sitert over her). Hvorfor er det vi som seere (nekter å kalle meg følger) som skal ha hele ansvaret når brukeren skjeller ut og kaller ukjente folk loosers og fucking taper osv? Tror, etter alt jeg har sett og hørt Stine har sagt og gjort, at kommentaren traff et ømt punkt. Hun har vist oss nære og private øyeblikk av barna. Tror ikke ett sekund at hun legger vekk tlf når de gjør hyggelige snap-vennlige ting. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 27. august 2021 #1215 Del Skrevet 27. august 2021 6 minutter siden, EllaSays said: I dag skjedde litt av det jeg skrev om i går (sitert over her). Hvorfor er det vi som seere (nekter å kalle meg følger) som skal ha hele ansvaret når brukeren skjeller ut og kaller ukjente folk loosers og fucking taper osv? Tror, etter alt jeg har sett og hørt Stine har sagt og gjort, at kommentaren traff et ømt punkt. Hun har vist oss nære og private øyeblikk av barna. Tror ikke ett sekund at hun legger vekk tlf når de gjør hyggelige snap-vennlige ting. Enig. Jeg lurer på det samme som deg. Og for meg blir hun like stor L, når hun ALDRI evner å se noe spørsmål eller kritikk på annen måte. Hun får seg selv til å virke litt umoden/enkel, når hun ikke får til å si noe annet om spørsmål og kritikk enn å kalle opp dem… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemonen Skrevet 27. august 2021 #1216 Del Skrevet 27. august 2021 Anneisabell skrev (1 time siden): Unnskyld meg, for en "bægg...e" måte å prate til sine følgere på. Bruk hue!!!,ja vær så snill å bruk hode selv. Så kanskje du ikke hadde fått sånne tilbakemeldinger fra følgerene dine..er det virkelig ikke normalt å kalle folk for "lusere"gang på gang. Man ser ikke hele dagen sant nok, men ser nok til å kunne reagere Ja, ganske barnslig måte å reagere/snakke på 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 27. august 2021 #1217 Del Skrevet 27. august 2021 Anemonen skrev (5 timer siden): Jeg vet ikke, men kan anta og analysere basert på kunnskap og erfaring. Som voksne blir vi dømt for vår adferd, fordi det vi burde vite bedre, rett fra galt, kunne te oss, osv osv Dette har vi jo lært et sted, gjennom oppvekst, voksne rundt oss, skole, sosiale settinger. Når ting ikke er som de skal gjennom oppveksten vil man utviklingsmessig enten henge etter, oppleve ‘hull’, eller tilegne seg usunne mønster og adferd. Jeg unnskylder ikke alle voksnes adferd, men det kan forklare mye. Jeg ser da ikke hva det vil hjelpe å hakke på og konstant kritisere ALT. Med empati og forståelse kan man heller guide og hjelpe. Jeg tror Stine pga av sine opplevelser føler seg berettighet til hjelp, også økonomisk. Hun har da kanskje ikke samme sosiale antenner når det kommer til hvordan hun skal oppføre seg mtp spleisen? Jeg vet ikke! jeg bare antar. Slik jeg antar at hun trolig har et dysfunksjonelt mønster i relasjoner, ref hvordan hun behandler Alex, at hun fort får uvenner, Jannike etc Om ikke annet håper jeg hun leser dette og forstår at ikke alle synes hun er ond og vil ta henne. Vi stusser litt på visse ting og vil du skal gjøre bedre og være bedre. er hun uvenn med janicke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 27. august 2021 #1218 Del Skrevet 27. august 2021 kalini skrev (1 time siden): er hun uvenn med janicke? Lurer jeg også på?😊 for fikk høre for en stund siden at de var venner igjen😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 27. august 2021 #1219 Del Skrevet 27. august 2021 Altså, jeg skjønner henne litt. Unødvendig å si at hun er mer med kattene enn med barna. Hva vet folk om det? Hadde hun vist barna mye på snap så hadde det også blitt kritisert. Offentlige personer kan aldri gjøre noe riktig. Det blir tydeligvis feil uansett. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 27. august 2021 #1220 Del Skrevet 27. august 2021 (endret) Gjenferdet skrev (24 minutter siden): Altså, jeg skjønner henne litt. Unødvendig å si at hun er mer med kattene enn med barna. Hva vet folk om det? Hadde hun vist barna mye på snap så hadde det også blitt kritisert. Offentlige personer kan aldri gjøre noe riktig. Det blir tydeligvis feil uansett. Det er jo en ting, man kan skjønne at en person reagerer, men å vise det på den måten det med L tegn opptil flere ganger, brekning og endatil kutt halsen. Det er også drøyt av ei godt voksen dame. Endret 27. august 2021 av Tessa12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå