charlotte0 Skrevet 13. juni 2022 #12141 Skrevet 13. juni 2022 Pakketråd skrev (På 9.6.2022 den 14.57): Hun har det helt fint. Slik jeg har forstått det, er hun byttet ut med Mor Spania. 😎 Kjenner du venninna hennes i Larvik altså? Hun virket da så skjønn og snill. Var jo gode venner bare for noen mnd siden. 😬 Er det noe spesielt som har skjedd mellom de da? 2
Flettfrid Skrevet 13. juni 2022 #12142 Skrevet 13. juni 2022 Miniflipper skrev (2 timer siden): Og betakoroten? Og magnesium 8
Miniflipper Skrevet 13. juni 2022 #12143 Skrevet 13. juni 2022 Ordne neglene du.. så du slipper nok ett kveldsstell med O 😱 han andre sitter jo tross alt badevakt- mens du snakker sykdom…. Igjeeeeen! Like greit- så de ikke hører deg… HUFF! 15 3
Anneisabell Skrevet 13. juni 2022 #12144 Skrevet 13. juni 2022 Miniflipper skrev (37 minutter siden): Ordne neglene du.. så du slipper nok ett kveldsstell med O 😱 han andre sitter jo tross alt badevakt- mens du snakker sykdom…. Igjeeeeen! Like greit- så de ikke hører deg… HUFF! No ending, never ever.. 8 2
Hvemerdu Skrevet 13. juni 2022 #12145 Skrevet 13. juni 2022 Det er bare så komisk når ei hun har kjent i kort tid, nå benevnes som «mor» og BAUTA! Og mellom linjene kan vi nå forstå at pappa’n - han som ble beskrevet som «trygg havn», hvor i alle dager er han?! Vi er vitne til et vanvittig kynisk spill - jeg blir altså så provosert. Og for hver løgn forsvinner øynene til siden, det blunkes, og det jobbes… 32 2
gurioppilia Skrevet 13. juni 2022 #12146 Skrevet 13. juni 2022 Miniflipper skrev (1 time siden): Ordne neglene du.. så du slipper nok ett kveldsstell med O 😱 han andre sitter jo tross alt badevakt- mens du snakker sykdom…. Igjeeeeen! Like greit- så de ikke hører deg… HUFF! At det går ann… 2
LinaHg Skrevet 13. juni 2022 #12147 Skrevet 13. juni 2022 Hvemerdu skrev (58 minutter siden): Det er bare så komisk når ei hun har kjent i kort tid, nå benevnes som «mor» og BAUTA! Og mellom linjene kan vi nå forstå at pappa’n - han som ble beskrevet som «trygg havn», hvor i alle dager er han?! Vi er vitne til et vanvittig kynisk spill - jeg blir altså så provosert. Og for hver løgn forsvinner øynene til siden, det blunkes, og det jobbes… Veldig enig i det du skriver. Og som jeg har skrevet før, jeg skjønner ikke de som ikke reagerer på oppførselen, adferden og utsagnene hennes. Ser de ikke at ting ikke stemmer overens, ser de ikke et mønster, hører de ikke alle de ulike versjonene av samme historie? Hadde Stine vært ærlig hele veien, stått for ting hun sier, oppsøkt hjelp hos de rette instansene og tatt tak i de virkelige problemene sine, vært mer sympatisk osv, så tror jeg hun hadde kommet mye lengre og fått mer respekt av folk. Hun har positive sider og er dyktig på en del ting, men det overskygges så til de grader av den usmakelige oppførselen hennes. 13 6
Kaffeskål Skrevet 13. juni 2022 #12148 Skrevet 13. juni 2022 Er helt forferdelig at hu velger å bruke så mye tid på å fikse negla istedet for kvalitetstid med familien. Hadde jeg brukt så mye tid på å snakke til en telefon iløpet av et døgn, 24/7 hadde mannen reist ifra meg for lengst. 19 2
Silva Pluvialis Skrevet 13. juni 2022 #12149 Skrevet 13. juni 2022 LinaHg skrev (5 timer siden): Ikke rart du er forvirra, det er ikke mye som henger på greip der i gården. Hun sier hun ikke takler sterke medisiner pga av sin egen oppvekst med mor som rusa seg på legale tabletter/rusmidler. Og at hun også sliter så voldsomt med å skulle innta medisiner oralt pga overgrep i barndommen. Men ja, smerteplaster har/hadde hun uten å nøle. Ketamin behandling kan hun tydeligvis ikke få roset nok. Tannlegen var heller ikke noe problem for hun da det var snakk om å ordne tenner for estetiske grunner. Det er INGENTING som henger sammen eller er troverdig lenger. Slik jeg har forstått det er det ikke virkestoffet i medisinene hun trigges av, men selve tabletten? Eller har jeg misforstått? 9 1
Nillani Skrevet 13. juni 2022 #12150 Skrevet 13. juni 2022 Å kveldens undervisning er: Hvordan ta på neglelakk. Noe så teit. Hva tror hun at hun er liksom? Et unikum som daglig kommer med viktige budskap i livet. Å så all denne pratinga om helsa da. Livet er fader meg kun helse og kosmetikk for dronninga. Dyrke sitt ego til tusen og prøve innstendig å sanke sympati. Sympati skal hun få den dagen hun tar tak i sin egen helse og gjør noe som er helsefremmende for seg selv. Gå tur, bli sliten av noe fysisk og tåle å kjenne et par vondter uten syting og klaging. Komme seg i jobb, og utføre viktige ting her i livet. Ta tak og slutt med den innstendige klaginga. 15 5
MsFri Skrevet 13. juni 2022 #12151 Skrevet 13. juni 2022 Prepping av negl før neglelakk handler mer enn å ta av den man har på og så legge på base 🤷🏼♀️ Så bra det var akkurat det vi fikk se. 1
Kanin46 Skrevet 13. juni 2022 #12152 Skrevet 13. juni 2022 Tvillingsjel skrev (43 minutter siden): Slik jeg har forstått det er det ikke virkestoffet i medisinene hun trigges av, men selve tabletten? Eller har jeg misforstått? Men i dagens video sier hun at hun ble prioritert for ketaminbehandling fordi hun ikke greier å ta medisiner, altså ikke kan få effektiv behandling på annen måte fordi eneste hun greier å ta er Paracet, men så fyker hun rundt med smerteplaster som er opiater! Så handler ikke om hva hun greier å ta el ikke pga traumer (har mine egne greier på den fronten), men logisk brist i argumentasjon vedr smertebehandling. Og er jo like fullt litt pussig å synes det er greit med sterkt avh.hetsskapende medisin i plasterform når mor misbrukte også opiater (om jeg har forstått rett). 9 3
Hvemerdu Skrevet 13. juni 2022 #12153 Skrevet 13. juni 2022 …og legen til mora var sykmeldt en stund etter at hun døde forteller hun - digg å ha samme lege som skrev ut og ordna til mora i vilden sky 😍 6
Pakketråd Skrevet 13. juni 2022 #12154 Skrevet 13. juni 2022 charlotte0 skrev (4 timer siden): Kjenner du venninna hennes i Larvik altså? Hun virket da så skjønn og snill. Var jo gode venner bare for noen mnd siden. 😬 Er det noe spesielt som har skjedd mellom de da? Ja, snakker ihvertfall med venninnen. Har ikke skjedd noe spesielt etter hva jeg har skjønt, annet enn at Mor Spania er viktigere og venninnen i Larvik bare ble fadet ut. Svarer ikke på sms eller telefon etter hva jeg skjønte. Kun sporadiske enveis svar på Snap. 4 2 1
lailouna Skrevet 14. juni 2022 #12155 Skrevet 14. juni 2022 Pakketråd skrev (6 timer siden): Ja, snakker ihvertfall med venninnen. Har ikke skjedd noe spesielt etter hva jeg har skjønt, annet enn at Mor Spania er viktigere og venninnen i Larvik bare ble fadet ut. Svarer ikke på sms eller telefon etter hva jeg skjønte. Kun sporadiske enveis svar på Snap. Eier hun ikke skam, så snill hun og mannen var å spanderte på farris bad å der er det ikke billig. Ja ja sånn er det vel når vi ikke trenger de lengre i livene våre..fysj for ei dame 10 3
LinaHg Skrevet 14. juni 2022 #12156 Skrevet 14. juni 2022 Tvillingsjel skrev (7 timer siden): Slik jeg har forstått det er det ikke virkestoffet i medisinene hun trigges av, men selve tabletten? Eller har jeg misforstått? Hun sliter med å svelge tabletter pga overgrep sier hun. Men hun tar både Paracet, betakaroten og har fiksa tenna pga kosmetiske årsaker etc. Hun liker ikke medisiner og sterke smertestillende pga morens misbruk. Men hun har både smerteplaster og får ketaminbehandling, som er sterke legemidler. Altså, skjønn det den som kan. Hva hun liker og ikke liker, klarer og ikke klarer kommer helt ann på hva hun selv får ut av det.. 10 8
lillelily Skrevet 14. juni 2022 #12157 Skrevet 14. juni 2022 MsFri skrev (23 timer siden): Markere som ved å komme med riktig informasjon. Skjønner dessverre ikke hva du mener hun gjorde feil eller burde gjort akkurat her. 1
lillelily Skrevet 14. juni 2022 #12158 Skrevet 14. juni 2022 LinaHg skrev (8 timer siden): Veldig enig i det du skriver. Og som jeg har skrevet før, jeg skjønner ikke de som ikke reagerer på oppførselen, adferden og utsagnene hennes. Ser de ikke at ting ikke stemmer overens, ser de ikke et mønster, hører de ikke alle de ulike versjonene av samme historie? Hadde Stine vært ærlig hele veien, stått for ting hun sier, oppsøkt hjelp hos de rette instansene og tatt tak i de virkelige problemene sine, vært mer sympatisk osv, så tror jeg hun hadde kommet mye lengre og fått mer respekt av folk. Hun har positive sider og er dyktig på en del ting, men det overskygges så til de grader av den usmakelige oppførselen hennes. Vil tro at de som ikke ser NOE galt eller rart - for det finnes absolutt forskjellige grader av hva folk synes er galt 😅 - enten ikke har fulgt så lenge, eller ikke fulgt jevnt nok til å høre feks ulike versjoner eller til å se mønstre flere ganger. Er ikke så lett å se mønster, løgner og (u)vaner før man har sett OG registrert de noen flere ganger. Og noen av tingene går det ganske lang tid imellom, ellers får man kanskje ikke sett absolutt alt og misser en greie. Tror flere hadde sett "rare ting" om alle hadde sett det samme/absolutt alt. 6
MsFri Skrevet 14. juni 2022 #12159 Skrevet 14. juni 2022 lillelily skrev (56 minutter siden): Skjønner dessverre ikke hva du mener hun gjorde feil eller burde gjort akkurat her. Deg om det.
Pusemusen Skrevet 14. juni 2022 #12160 Skrevet 14. juni 2022 Lurer på om hun fortsatt hadde fått den ketaminbehandlinga hvis legen eller sykepleieren hadde sett den daglige hoppinga/dansingen og headbangingen hun driver med. Hun har neimen ikke mye vondt i den kroppen!!!! Blir så provosert av sånne folk og irritert på meg selv for at jeg gidder å følge henne. Men MÅ jo bare 🤮 22 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå