Måne Rampelyset Skrevet 9. juni 2022 #12061 Del Skrevet 9. juni 2022 Tråden er ryddet for persondebatt, krenkelser og svar til dette. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 9. juni 2022 #12062 Del Skrevet 9. juni 2022 Og, hun syns det er kjett å bruke 500kr på regntøy til sønnen, mens hun bruker flere tusen kroner i mnd på kjole nr 29 og bluse nr 19 til seg selv. Altså… 25 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 9. juni 2022 #12063 Del Skrevet 9. juni 2022 Mina 2 skrev (5 timer siden): Jeg kjøper ikke noe fra Uretusjert,så lenge den dama reklamerer derfra. IKKE jeg heller! 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 9. juni 2022 #12064 Del Skrevet 9. juni 2022 Noen som faktisk har sendt mail til uretusjert, å sagt at dere ønsker klær derfra, men nekter pga S fronter? for det kjenner jeg at jeg veldig gjerne skulle gjort! hva har de evt svart- om dere har fått svar? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitstrietapet Skrevet 9. juni 2022 #12065 Del Skrevet 9. juni 2022 (endret) LinaHg skrev (På 9.6.2022 den 21.19): Og, hun syns det er kjett å bruke 500kr på regntøy til sønnen, mens hun bruker flere tusen kroner i mnd på kjole nr 29 og bluse nr 19 til seg selv. Altså… Det virker som det som går igjen er at det er tappende og negativt for henne når andre trenger noe, når andre skal få noe, når familien er i nærheten og vil koble seg på hennes energi, hun sliter fordi det gir ikke det hun trenger, at det handler om henne. Hun sliter med å bruke 500 til klær til barnet sitt, mens denne tråden renner over av innlegg om at hun har kjøpt ditten og datten, fordi det var på salg, vært på matbutikken og drikker dyre energidrikker hver dag. Hun er som en baby rett og slett, andres behov og nærvær interesserer henne ikke og hun skal ha det hun peker på. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 11. juni 2022 av Måne Rampelyset 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 9. juni 2022 #12066 Del Skrevet 9. juni 2022 Miniflipper skrev (43 minutter siden): Noen som faktisk har sendt mail til uretusjert, å sagt at dere ønsker klær derfra, men nekter pga S fronter? for det kjenner jeg at jeg veldig gjerne skulle gjort! hva har de evt svart- om dere har fått svar? Jeg har tenkt det samme! Send en og se hva de svarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 9. juni 2022 #12067 Del Skrevet 9. juni 2022 Kaffeskål skrev (45 minutter siden): Jeg har tenkt det samme! Send en og se hva de svarer? Kan aldri tro at de uretusjert-damene bryr seg om en sånn mail... det blir garantert avvist som trolling... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 9. juni 2022 #12068 Del Skrevet 9. juni 2022 (endret) 13 minutter siden, Lillemor1982 said: Kan aldri tro at de uretusjert-damene bryr seg om en sånn mail... det blir garantert avvist som trolling... Så får de lære det “på den harde måte”. Akkurat som alle andre som kjenner henne, og som kikker seg i bakspeilet og tenker: hvorfor lyttet jeg ikke? Endret 9. juni 2022 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 10. juni 2022 #12069 Del Skrevet 10. juni 2022 Snublefot62 skrev (På 7.6.2022 den 15.22): Hvorfor skal en ikke kunne diskutere det en offentlig person legger ut offentlig? Stine lyver og fremstiller sykdommer, symptomer, adferd og mye annet feil og til tider skadelig feil. Når en prøver å si fra til henne direkte så blir det slettet og man blir blokkert fortere enn man får trykket på send. Skal man da bare ignorere adferden og lyvinga hun driver med sånn at andre tror hun forteller sannheten og får feil info og skadelig info? For eksempel dette med punktert lunge. Folk kan jo faktisk finne på å tro at det er slik ei punktert lunge er og oppleves. Eller alle de andre diagnosene hun påstår å ha. Så begynner jo folk å danne seg et feilaktig bilde som igjen gir misforståelser og ikke minst økt fordømming av andre med reelle sykdommer. Et godt eksempel der er jo clustermigrenen hun påstår å ha. To minutt etterpå danser hun til festmusikk/russemusikk. Eller hudsykdommen hun påstår å ha i ansiktet som ikke får utbrudd i ansiktet. Eller utmattelsen hun påstår å oppleve. Etter hver eneste familiehelg. Og så har hun plutselig enormt overskudd til å rydde i garnkassene sine eller kleshyllene i timesvis for tiende gang på 20 dager. Hva med de som faktisk har clustermigrene? Hudsykdom? Utmattelse? Forstoppelse? Punktert lunge? Å være kronisk sjuk er tøft nok fra før med mange som fordømmer en fordi en ikke orker og ikke kan - om ikke snappinga til Stine i tillegg skal skape ett inntrykk av at det ikke er så ille bare man får i seg litt energidrikke og et fint rundstykke. Det er mange kronisk sjuke i dette landet som er utmattet i dagesvis etter et migreneanfall tilsvarende det Stine viser frem. Men Stine er på plass så snart hun har litt sminke i ansiktet. Hva tror du ikke det gjør med stigmatiseringen av syke og uføre her i landet? Jo det er ødeleggende. Det er hun som mobber. Men viktig å forsvare stakkars Stine! Hudsykdommen kan faktisk dukke opp overalt, og hun har operert mange ganger i lysken. Kan vel heller klage på de andre diagnosene som faktisk er usannsynlige, som feks cluster og hull i lungen. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 10. juni 2022 #12070 Del Skrevet 10. juni 2022 non_stop skrev (17 timer siden): Pluss at det er far som vekker han og får han opp om morgenen, og det er far som legger han og den siste personen han ser før han sovner. Husker juleavslutningen i bhg før jul, da var det som vanlig far som vekket han, og han pyntet han og fikk på han finstasen. Mor lå i sin dypeste søvn. Men hun hadde gitt A beskjed om å sende bilde av sønnen i finstasen så hun fikk se hvor søt han ble. Viste gledelig fram bilde på snap for hun var så kry av gutten sin. Hvor mye hadde det kostet Stine å stå opp i 2 sekunder den morgenen for å se og klemme på sønnen som hadde ordnet seg på håret, tatt på pentøy og var kjempestolt og spent på juleavslutningen? I stedet måtte A ta bilde av han i gangen før de dro og så sende til mora 💤 Sånt er bare trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 10. juni 2022 #12071 Del Skrevet 10. juni 2022 Klager på at hun ikke får sove om kvelden, at hun sover dårlig, at hun er sliten. Ikke rart når hun sitter oppe til halv ett-ett hver kveld og sover lenge om morgenen. Da hadde ikke jeg fått sove heller. Hun er ikke villig til å legge til rette og ofre noe som helst for å bedre livskvalitet og fungere best mulig. Sier hun må lade fordi hun skal være hjemme med sønnen alene i morgen. Altså, legg deg om kvelden da i det minste. Og hun sa hundre ganger i går at hun må lade, samle energi, slappe av, etc for å være hjemme med han, omtrent som om det er sånn er byrde og et slit for henne å tilbringe en halv dag alene med han. Bra han er for liten til å ha snap i hvert fall. Hadde følt meg skikkelig til bry om mammaen min hadde sagt sånne ting gjentatte ganger. Kan forstå at det kan være krevende med små barn når man er kronisk syk. Men hun har energi til alt annet. Sønnen er i bhg 7-16 hver eneste dag, og i helgene er han ofte ute av huset med far/brødre. Skulle tro det var koselig med en kosedag alene med han. Men neida. Og overhode ikke noe som helst tanke for at kanskje småen syns det er godt og fint med en ekstra fridag. Meg meg meg… 11 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 10. juni 2022 #12072 Del Skrevet 10. juni 2022 Sykt opplegg. Hun burde ikke ha tilgang til SOME. 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 10. juni 2022 #12073 Del Skrevet 10. juni 2022 (endret) lillelily skrev (2 timer siden): Hudsykdommen kan faktisk dukke opp overalt, og hun har operert mange ganger i lysken. Kan vel heller klage på de andre diagnosene som faktisk er usannsynlige, som feks cluster og hull i lungen. Denne uken er det HS awarnessweek. Veldig rart at hun ikke nevner det med et ord da… vet hun snakket om det forrige dagen, men ikke lagt det til at det er en spesiell markering av hudsykdommen Endret 10. juni 2022 av MsFri 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 10. juni 2022 #12074 Del Skrevet 10. juni 2022 Skrev til henne i forrige uke, skrev en litt krass melding om at nå må hun ta seg sammen. At jeg er fra Brumunddal å at folk får med seg hvordan hun holder på, pluss mye mere. Hadde jeg mottatt en slik melding jeg skrev til Stine så hadde det gjort noe med meg. Jeg hadde begynt å tenke over hva er det jeg holder på med. At det er jo flere som har sagt det samme. Kanskje jeg skal gjøre en endring med livet mitt. Jeg hadde også kanskje blitt litt lei meg over at andre påpeker og ser hvor fucked up jeg hadde holdt på. Men Stine?? Neida, hun bare blokkerte , 5 minutter etterpå hoppet og danset hun. Like blid og fornøyd. Det er greit at man ikke skal bry seg om hva andre sier, men når så mange påpeker at Stine, nå må du skjerpe deg. Du driter deg faktisk ut så burde det kanskje gå opp et lys. Nei hun får da bare holde på. Folk her i nærmiljøet bare rister på hode. Ser hvordan den falske fasaden opprettholdes, løgner på løgner serveres, mister venner/venninner som prøver å si noe imot henne. Som jeg å flere har sagt før. Vi vet godt hvem Frøken Knutsen er å hun har bare blitt sykere jo nærmere hun tror erstatningen kommer. Det er noen som sa en gang, hver hyggelig mot de du møter på vei opp, for de møter du den dagen det går nedover igjen. Det blir kjedelig for fru Knutsen når korthuset faller, ingen erstatning , folk får til slutt med seg hvordan hun er, snapfamilien forsvinner, og mannen går fra henne til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 10. juni 2022 #12075 Del Skrevet 10. juni 2022 Enig at man ikke alltid skal bry seg om hva folk sier om en, men det går ann å ta imot litt konstruktiv kritikk av og til. Når så mange påpeker og reagerer på at hun sier to forskjellige ting om samme sak, så kanskje hun bør tenke seg litt om før hun forteller historier. Hun bør også ta til seg det med eksponering og utlevering av barn. Det går også ann å ta imot råd fra andre uten å bli sur. Hun burde virkelig gå inn i seg selv om tenke over ting hun sier og alt hun deler. Jeg hadde følt meg så dum om jeg for hver minste lille ting jeg gjorde skulle opphevet meg selv som en helgen. Og hun burde ha lært seg at all PR ikke er god PR. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 10. juni 2022 #12076 Del Skrevet 10. juni 2022 Det er ofte sånn at for de som ikke fungerer optimalt i samfunnet, så er all oppmerksomhet god oppmerksomhet - de skjønner faktisk ikke forskjellen… Hun er en stor snakkis, folk ler og rister på hodet, og kødder med «kaffeskål» og fjaset hennes. Det hun hadde trengt, er en venn som nå kunne fortalt henne at det beste nå hadde vært om hun la bort telefonen og sosiale medier. Problemet er at hun ikke har noen venner som kan si det til henne - hun har jo sørget for at det ikke er igjen noen som bryr seg om henne, og som vil hjelpe henne… så derfor holder hun på, til tross for at hun burde vært beskyttet mot seg selv… og «snæpfæm» og «alle dere fantastiske mennesker der ute» - hun tror dette er oppriktige bestevenner, fordi hun får ros og smiger i vilden sky… utrolig trist at hun tror dette er sånn livet skal være. 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 10. juni 2022 #12077 Del Skrevet 10. juni 2022 Huff og huff i dag må minstemann være hjemme og plage mora si hele dagen. Nei og nei hvordan skal det gå.. Totalkollaps i kveld med påfølgende elendig form resten av helgen vil jeg tro. Jammen godt gutten har sin far, som aktiviserer, står opp med han og legger han 24/7. Mor må jo dyrke sitt ego i fred og ro. 🙈 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 10. juni 2022 #12078 Del Skrevet 10. juni 2022 Minstemann etter at mora har gnåla og preika om hva de skal blabla…! «Så snakkes vi senereeeee», sier Stine. Så kommer det tørt fra sønnen «men hvem snakker du med?» hvorpå hun svarer «snæppen😀». Guri for et freakshow 18 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annev Skrevet 10. juni 2022 #12079 Del Skrevet 10. juni 2022 Vilja1892 skrev (4 timer siden): Skrev til henne i forrige uke, skrev en litt krass melding om at nå må hun ta seg sammen. At jeg er fra Brumunddal å at folk får med seg hvordan hun holder på, pluss mye mere. Hadde jeg mottatt en slik melding jeg skrev til Stine så hadde det gjort noe med meg. Jeg hadde begynt å tenke over hva er det jeg holder på med. At det er jo flere som har sagt det samme. Kanskje jeg skal gjøre en endring med livet mitt. Jeg hadde også kanskje blitt litt lei meg over at andre påpeker og ser hvor fucked up jeg hadde holdt på. Men Stine?? Neida, hun bare blokkerte , 5 minutter etterpå hoppet og danset hun. Like blid og fornøyd. Det er greit at man ikke skal bry seg om hva andre sier, men når så mange påpeker at Stine, nå må du skjerpe deg. Du driter deg faktisk ut så burde det kanskje gå opp et lys. Nei hun får da bare holde på. Folk her i nærmiljøet bare rister på hode. Ser hvordan den falske fasaden opprettholdes, løgner på løgner serveres, mister venner/venninner som prøver å si noe imot henne. Som jeg å flere har sagt før. Vi vet godt hvem Frøken Knutsen er å hun har bare blitt sykere jo nærmere hun tror erstatningen kommer. Det er noen som sa en gang, hver hyggelig mot de du møter på vei opp, for de møter du den dagen det går nedover igjen. Det blir kjedelig for fru Knutsen når korthuset faller, ingen erstatning , folk får til slutt med seg hvordan hun er, snapfamilien forsvinner, og mannen går fra henne til slutt. Har hun lest meldingen tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 10. juni 2022 #12080 Del Skrevet 10. juni 2022 annev skrev (4 minutter siden): Har hun lest meldingen tro? Hvis ikke, så hadde hun vel ikke blokkert 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå