Pakketråd Skrevet 8. juni 2022 #12021 Del Skrevet 8. juni 2022 Nillani skrev (1 time siden): En ting jeg lurer på, hun snakka om at familien skal til Danmark på sommerferie i sommer. Men hva skjer? Hun har ikke nevnt den med et ord på veldig lenge. Det er vel ikke normalt til henne å være? Er den avlyst? Eller er den aldri planlagt? Hun har lett for å vikle seg inn i løgner 🤔 Det ble sikkert byttet bort med Mor Spania tur. 🙊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 8. juni 2022 #12022 Del Skrevet 8. juni 2022 Anonyym97 skrev (58 minutter siden): Nå må hun ha en hviledag i morgen for å klare å være med sønnen på fredag da barnehagen har fri……. Helt uforståelig!! Skal sikkert ha full SFO plass å🙈 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjærgårds_datter Skrevet 8. juni 2022 #12023 Del Skrevet 8. juni 2022 Glemmer aldri hun filmet minsten og kalte han for en skrotnisse fordi det var så mye leker på rommet hans. I istedenfor å sette seg ned å leke litt med lekene sammen så skulle det ryddes og "komprimeres". Hun går å irriterer seg over alle spor av levd liv i det huset. 26 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 9. juni 2022 #12024 Del Skrevet 9. juni 2022 _Malene skrev (1 time siden): Det er helt ufattelig. Håper og tror barna har trygg tilknytning til fedrene sine, for det virker ikke som de har det til henne. Hun virker fullstendig følelsesmessig avskåret fra egen familie, det er trist å være vitne til. Hun er mer knytta til kattene og mobilen enn sine egne barn. Hun burde fått hjelp, for dette er ikke normalt Synes det var trist å se at hun satt med ryggen til sønnen når han dusjet og hun heller fokuserte på den helsikes katten. Det er på kvelden ved legging/stell de gode fine samtalene kommer fra barna. Jeg spyr av henne. 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minten Skrevet 9. juni 2022 #12025 Del Skrevet 9. juni 2022 Også skriver hun på lappen til mannen: "Ps . Husk å gi beskjed til bhg om behandling av vått tøy " 😂😂 De har vel gjerne en hel skokk med unger som har vått tøy. Jeg har aldri kommet med instruksjoner for behandling av tøy til bhg. Jeg stoler på at de gjør så godt de kan med den tiden de har til rådighet 😊 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaKis Skrevet 9. juni 2022 #12026 Del Skrevet 9. juni 2022 Minten skrev (4 minutter siden): Også skriver hun på lappen til mannen: "Ps . Husk å gi beskjed til bhg om behandling av vått tøy " 😂😂 De har vel gjerne en hel skokk med unger som har vått tøy. Jeg har aldri kommet med instruksjoner for behandling av tøy til bhg. Jeg stoler på at de gjør så godt de kan med den tiden de har til rådighet 😊 Hva, er det virkelig sant?!?!? Det er det sjukeste, hun er ikke flau for fem flate øre🤦🏼♀️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys89 Skrevet 9. juni 2022 #12027 Del Skrevet 9. juni 2022 Minten skrev (5 minutter siden): Også skriver hun på lappen til mannen: "Ps . Husk å gi beskjed til bhg om behandling av vått tøy " 😂😂 De har vel gjerne en hel skokk med unger som har vått tøy. Jeg har aldri kommet med instruksjoner for behandling av tøy til bhg. Jeg stoler på at de gjør så godt de kan med den tiden de har til rådighet 😊 Vått tøy i barnehagen blir lagt i poser, så får foreldrene "behandle" det akkurat slik de selv ønsker. Altså, når x-antall unger kommer inn søkkvåte er det ikke kapasitet til stort mer enn det. Det funker helt fint for alle andre. Hun er utrolig.. 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 9. juni 2022 #12028 Del Skrevet 9. juni 2022 2 hours ago, skruf said: I tillegg så spurte gutten moren om hun filmet han…….bare barnehagegutt og allerede inneforstått med at moren alltid filmer og må beskytte seg selv fra å bli filmet i en sårbar situasjon der han er naken i dusjen Da jeg begyndte å følge henne, for ca 2 år siden. Da badet gutten i et badekar, og hun satt på dolåkket og filma han mens hun prata inn i tlf. Da tenkte jeg at dette er ikke greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 9. juni 2022 #12029 Del Skrevet 9. juni 2022 Polarpuma skrev (2 timer siden): Da jeg begyndte å følge henne, for ca 2 år siden. Da badet gutten i et badekar, og hun satt på dolåkket og filma han mens hun prata inn i tlf. Da tenkte jeg at dette er ikke greit. Hun filmet han også stående i dusjen naken. Hun filmet føttene og beinene opp til rett under underlivet. Hun har også fått han med helt naken på snap da han løp naken i bakgrunnen. Det var etter kveldsstellet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 9. juni 2022 #12030 Del Skrevet 9. juni 2022 Stunt mamma skrev (10 timer siden): Glemmer aldri hun filmet minsten og kalte han for en skrotnisse fordi det var så mye leker på rommet hans. I istedenfor å sette seg ned å leke litt med lekene sammen så skulle det ryddes og "komprimeres". Hun går å irriterer seg over alle spor av levd liv i det huset. Smertefult å følge denne dama og hennes oppførsel, lille gutten 😔 Synes det var grusomt å høre henne i helgen også når hun skulle vise frem planetene sine og gang på gang sa at det var så rotete, det jeg observerte var barneleker😔 livet med barn er tydeligvis ikke perfekt i hennes øyne, andre med barn elsker når det synes at barna har lekt og kost seg og bryr seg ingenting om noen rundt ser lekene som vitner om nettopp dette. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 9. juni 2022 #12031 Del Skrevet 9. juni 2022 skruf skrev (4 timer siden): I tillegg så spurte gutten moren om hun filmet han…….bare barnehagegutt og allerede inneforstått med at moren alltid filmer og må beskytte seg selv fra å bli filmet i en sårbar situasjon der han er naken i dusjen Forferdelig å være vitne til. Tenk så vanvittig mye hun går glipp av, de små øyeblikkene som man husker for alltid når de er så små. Men nei, snæpfæm ruver høyest. Jeg vet ikke om hun forstår at majoriteten av følgerne ser på fordi det rett og slett er ren underholdning, i negativ forstand. 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 9. juni 2022 #12032 Del Skrevet 9. juni 2022 (endret) Minten skrev (12 timer siden): Altså, jeg kjenner jeg blir sjokkert. Gutten er i barnehagen i 9 timer (fra kl 07.00 til 16.00 i dag) mens hun er hjemme og bruker all tiden sin på telefonen 😟 er det aldri hun som leverer eller henter i bhg? jeg har selv en veldig humpete fortid. Rus/ omsorgssvikt og div. Jeg har 2 barn som har flere diagnoser, er selv ufør. Jeg forstår ikke hvordan man kan velge å fjase hjemme med mobilen i timesvis hvis man har muligheten til å korte ned litt på lange dager til de små.. Ikke mange arbeidsplasser som har 9 timers vakter 😟🤯 Er ellers mye annet som ikke henger på greip 😵💫 Svimmel! Det er det man blir av å følge med på dette her. Pluss at det er far som vekker han og får han opp om morgenen, og det er far som legger han og den siste personen han ser før han sovner. Husker juleavslutningen i bhg før jul, da var det som vanlig far som vekket han, og han pyntet han og fikk på han finstasen. Mor lå i sin dypeste søvn. Men hun hadde gitt A beskjed om å sende bilde av sønnen i finstasen så hun fikk se hvor søt han ble. Viste gledelig fram bilde på snap for hun var så kry av gutten sin. Hvor mye hadde det kostet Stine å stå opp i 2 sekunder den morgenen for å se og klemme på sønnen som hadde ordnet seg på håret, tatt på pentøy og var kjempestolt og spent på juleavslutningen? I stedet måtte A ta bilde av han i gangen før de dro og så sende til mora 💤 Endret 9. juni 2022 av non_stop 7 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egentlig-grei Skrevet 9. juni 2022 #12033 Del Skrevet 9. juni 2022 (endret) Stunt mamma skrev (11 timer siden): Glemmer aldri hun filmet minsten og kalte han for en skrotnisse fordi det var så mye leker på rommet hans. I istedenfor å sette seg ned å leke litt med lekene sammen så skulle det ryddes og "komprimeres". Hun går å irriterer seg over alle spor av levd liv i det huset. Det husker jeg og. Det «rotete» rommet til minsten var jo helt strøkent sammenlignet med rommene til mine barn, selv etter vi har ryddet og shinet. Og hun kaller gutten skrotnisse. 💔 Endret 9. juni 2022 av Egentlig-grei 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 9. juni 2022 #12034 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg forstod ikke den lappen (eller generelt hvorfor hun snapper). Men står hun ikke opp og hjelper til å få barnet klart? Skal mannen på jobb? Hadde jeg eller min mann vært hjemmeværende, så ville selvsagt den som var hjemme gjort klart barnet - som et minimum. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 9. juni 2022 #12035 Del Skrevet 9. juni 2022 Klærene fra uretusjert som hun viser hele tida, er det sponset? Klær hu får? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eurony Skrevet 9. juni 2022 #12036 Del Skrevet 9. juni 2022 Det er altså så vanvittig tåpelig å sitte å høre på Stine når hun snakker om klærne fra uretusjert. Jeg er veldig fan av arbeidet Josefine gjør i uretusjert og både Hege og Josefine er vanvittig flinke med kunnskapen de har om klær. Men! Når Stine skal snakke om klærne derfra. Nei da skal hun plutselig si alt på samme måte som de pleier å forklare ting, hun skal liksom "briefe" med at hun kan så fryktelig masse om klær, når absolutt alt hun sier er kopiert rett ut av munnen på de som driver nettbutikken. Det er så vannvittig dumt å se på. Stine, du kan bare være deg selv. Slutt å hele tiden prøve å være noen andre. Vær deg selv og slutt å strebe etter å oppfattes bedre enn det du er. Du kommer lengre med å bare være deg selv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gurioppilia Skrevet 9. juni 2022 #12037 Del Skrevet 9. juni 2022 Hyfia skrev (11 timer siden): Synes det var trist å se at hun satt med ryggen til sønnen når han dusjet og hun heller fokuserte på den helsikes katten. Det er på kvelden ved legging/stell de gode fine samtalene kommer fra barna. Jeg spyr av henne. Et barn på 5 år er vel ikke så flink til å vaske seg selv…hun SKULLE vasket han…istedet sitter hun på dasslokket og duller med katta…..har ikke ord !!!!!!!! 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillePote Skrevet 9. juni 2022 #12038 Del Skrevet 9. juni 2022 Pretty Amazing skrev (19 timer siden): Hun må være den største narcissisten i Norge. Stine mener vi må glede andre. Snakke opp og hjelpe andre ved å gjør dem glad. Og hennes oppfordring er at vi skal gjøre det. Greia der, hun har ikke gjort noe. Det er ikke hun som gleder folk me godord eller gaver. Det virker som hun mener det er vår gave at hun finnes. Slik at vi kan kjenne på gleden å gjøre andre glad. Og hun ydmykt er der for å gledes og ikke glede.. Hun er til for å bli tilbedd. Hun legger ikke merke til at hun gleder ingen? Det er bare alle som skal gi gi gi til henne. Hun har kunne gitt bort garn, klær og tegneutstyr, men gjør hun det? Eier ikke skam! Jeg har aldri villet tatt i mot gratis ting. Og om jeg ikke ville ha kjøpt garnnøste fordi frakta er for dyr. Så hadde jeg spurt om noen ville spleise frakt. Det minste hun burde gjøre er å tilby seg å vippse prisen på garnet. Dette er en person som er vant å få, vant å føle seg berettige til å kreve det. Og beklager...fleste folk med dårlig barndom de er ikke slike. ...de vil ikke ta plass, kreve og tigge. Det nøstet med garn, kunne hun fint ha kjørt til garnbutikken å kjøpt selv. Da hadde hun spart frakt. Men hu vil ikke bruke kr på et stusslig nøste, som hun håpte noen ville komme gratis med. Hu har nok ordnet det nøstet selv, lagt i postkassa, for å late som at hun ikke har brukt penger på det. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakketråd Skrevet 9. juni 2022 #12039 Del Skrevet 9. juni 2022 Eurony skrev (På 8.6.2022 den 9.25): Hva skjedde med hu venninna fra Larvik? Hu var med å hjelpe henne å gå igjennom papirer og siden har vi ikke hørt noe om henne, eller tar jeg feil? Hun har det helt fint. Slik jeg har forstått det, er hun byttet ut med Mor Spania. 😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 9. juni 2022 #12040 Del Skrevet 9. juni 2022 Pakketråd skrev (25 minutter siden): Hun har det helt fint. Slik jeg har forstått det, er hun byttet ut med Mor Spania. 😎 Er det noen som vet om denne venninna fra Larvik har kontakt med Stine lenger? Er det fakta at hun er bytta ut, eller er det gjetting? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå