Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Utroligfortilet skrev (1 time siden):

Sfo startet vel med 97 reformen? Jeg er selv 84 model og hadde ikke Sfo, reformen kom da jeg skulle over på Ungdomsskolen, hoppet over 7 klasse 😊 

Jeg er 86 mod.og gikk på SFO fra 1.kl.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men altså.. i dag tidlig måtte jeg bare riste litt på hodet av henne. 

Der kommer hun inn på tidlig formiddag (klokka var vel nærmere 12), hopper framfor kamera som allerede stod å filma. Nystrigla, fresh og sminka i morgenkåpe. Jeg hadde ikke på lyd, så vet ikke hva hun sa, men leste «goood morgen» på leppene. 
Så orka jeg bare ikke se mer. Skjønner hun ikke selv hvor snålt dette er? Irriterer meg vanligvis ikke over slike offentlige snappere altså, men hun der… jeg har ikke ord. 

Er hun ikke kone og småbarnsmor? Så drar hun seg halve dagen for så å komme fix ferdig gjespende inn på kjøkkenet?! Så glamorøst er det ikke her i heimen, si.

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 timer siden):

Hun var vel utro på utdrikkningslaget sitt, før hun giftet seg med han 🙈

What?

Fysatan,ikke fått med meg.

Godt han kom seg vekk tilslutt,fortjente bedre gitt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Uten at jeg vet hvem eksen er så har hun fått to barn med han, ergo kan han ikke ha vært så kvalmende… 

Jeg kjente han,ikke henne.

Ble jo nysgjerrig på denna fruen han fant seg,for han er en bra fyr.

Gutta har hans gener vil jeg påstå..godt er det.

Å påstå fyren du skal gifte deg med er kvalmende sier jo en del.

Hu må vel hatt grå og rosa stær og på den tiden da,for han var/ er en vakker mann

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisker etter en frisør som vil hjelpe henne med håret ser jeg😅Helst gratis regner jeg med. Hun kan vel bestille seg en time, som andre dødelige. Håper det ikke er noen som går fem på nå!

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (6 minutter siden):

Fisker etter en frisør som vil hjelpe henne med håret ser jeg😅Helst gratis regner jeg med. Hun kan vel bestille seg en time, som andre dødelige. Håper det ikke er noen som går fem på nå!

Vedkommende som går på det der blir ihvertfall ikke arbeidsledig! Stakkars den tidligere frisøren når dronningen rigget seg til i stolen med energidrikk, bakst, godteri og strikketøy, satt der en hel arbeidsdag for å få rettet opp i diverse hun mente var gale… Alt frisøren fikk var reklame, og nekter å tro det forsvarte all den tiden hun brukte gratis på Stine…. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrkZ skrev (9 minutter siden):

Når man må vente kanskje 3 uker på en frisørtime, nei det går ikke an🙈 er vel heller frisøren som ikke ønsker å få hun i stolen igjen🤣

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noeskeptisk skrev (29 minutter siden):

Jeg kjente han,ikke henne.

Ble jo nysgjerrig på denna fruen han fant seg,for han er en bra fyr.

Gutta har hans gener vil jeg påstå..godt er det.

Å påstå fyren du skal gifte deg med er kvalmende sier jo en del.

Hu må vel hatt grå og rosa stær og på den tiden da,for han var/ er en vakker mann

Hun snakket nedlatende om Alex før de giftet seg også. Jeg fatter ikke at det kvinnemennesket tør å drive på som a gjør. 
Heldigvis har de to største gutta arvet G.. Han er en oppegående og fin mann, med ei meget trivelig dame! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (19 minutter siden):

Når man må vente kanskje 3 uker på en frisørtime, nei det går ikke an🙈 er vel heller frisøren som ikke ønsker å få hun i stolen igjen🤣

Samme tenkte jeg😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (5 timer siden):

Legger ut om hvor syk hun er, men også hvor viktig det er for henne å stelle og sminke seg hver dag - da blir hun friskere med en gang. Som hun sier: «da føler jeg meg bedre».

Det er veldig spesielt for meg at en person med så mange diagnoser og fysiske plager har overskudd og energi til å tenke på slike ting en gang. Mange som har bare én av hennes diagnoser lærer seg fort å fordele og hamstre energi til det viktige og det som teller, så om hun virkelig føler seg bedre av det, får meg også til å lure på om det for det meste er psykisk.

Fysisk smerte blir ikke akkurat bedre av at en står og doller seg opp foran speilet mens man rister på hodet til musikk, det er ikke det jeg har erfart, i allefall. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (31 minutter siden):

Det er veldig spesielt for meg at en person med så mange diagnoser og fysiske plager har overskudd og energi til å tenke på slike ting en gang. Mange som har bare én av hennes diagnoser lærer seg fort å fordele og hamstre energi til det viktige og det som teller, så om hun virkelig føler seg bedre av det, får meg også til å lure på om det for det meste er psykisk.

Fysisk smerte blir ikke akkurat bedre av at en står og doller seg opp foran speilet mens man rister på hodet til musikk, det er ikke det jeg har erfart, i allefall. 

Mye som skurrer der i gården. Hun er veldig forfengelig. Så det håret stresser henne nok bigtime nå. Så lenge det handler om å gjøre seg fin, eller få det fint rundt seg, så har hun energi, og alt er tipptopp. Hun fremstår som veldig egoistisk. Og da tenker jeg ikke på hva hun sier, men hva hun gjør.  Hun har et stort behov for å vise en fasade som ikke er reel. Bare det hun sa om, at hun kunne tenkt seg å kjøpt huset til mor Spania, om det hadde ligget i området hun vil bo i. Hun hadde jo ikke hatt sjans til det, med all den gjelda de har! Er en grunn til at de «leier» der de gjør. Går en inn på Google Maps så får en ikke akkurat opp noe glansbilde av et hus, de bor i. Det blir bare for dumt. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

…… altså- hvis man trenger frisørtime så ringer man vel bare rundt til frisørene i området der man bor, evnt oppsøker bookingsidene, og bestiller time?? Skal frisøren ta kontakt med henne liksom?? 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Og igjen så er det såååååå slitsomt for henne «himle 100 ganger med øya» at 150 sender mld om at det er sølvkre - ja, så merkelig- når hun lager et drama uten like pga et lite insekt og sier rundt 50 ganger «Hva ER det der???????» 🤦🏻‍♀️

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refser følgerne sine som melder henne at det var sølvkre på kjøkkenet. Hun sa da vitterlig at sølvkre var det ikke da hu sto der og ikke visste hva det var! For det hadde hun sett før og det var det ikke. Nå må hu snart huske hva hu sier på snap 😂😂 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er overrasket over hvor fort det hullet i lungen fikset seg selv. Hun er et vandrende mirakel.

Samtidig burde hun ha etterlyst en lege som tok kontakt med henne for å fikse hullet i lungen. Er ikke det rett måte for henne? Særbehandling?

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Prøver igjen* skrev (9 timer siden):

Vedkommende som går på det der blir ihvertfall ikke arbeidsledig! Stakkars den tidligere frisøren når dronningen rigget seg til i stolen med energidrikk, bakst, godteri og strikketøy, satt der en hel arbeidsdag for å få rettet opp i diverse hun mente var gale… Alt frisøren fikk var reklame, og nekter å tro det forsvarte all den tiden hun brukte gratis på Stine…. 

De mistet kunder. 🤷‍♀️ Så det der har de måtte si nei til. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige frisørtime varte også i et par timer etter frisøren arbeidstid; hun ble igjen etter at salongen egentlig stengte. Tviler på at det ble overtidsbetaling. 

Håper Stine vet at hun må skatte av «gratise» tjenester; selv om hun ikke betalte for frisørtimen så må hun skatte en viss prosent (tror det er 30%) av tjenestens verdi. 6 timer i frisørstolen blir noen tusen kroner. Sist jeg var til frisøren (før jeg mistet håret) så stripet jeg håret+toning for å jevne fargen+stusset tuppene. Ble 2500kr. Stine gjorde det samme+satte inn løshår, så kan nok plusse på endel for løshåret. Blir endel kroner å betale i skatt av det. 

Nekter å tro at det er ingen frisører i området/byene rundt der Stine bor som ikke har ledig time en av de nærmeste dagene, ikke så lenge hun betaler. Problemet er vel at Stine vil ha det sponset, og ingen er villige til å jobbe gratis en hel arbeidsdag og dermed tape inntekt. 

Og dette hullet i lungen er så pisspreik som man bare kan få det. Hadde Stine fått hull i lungen så hadde det kvalifiseret til Ø-hjelp. Jeg spurte mannen min (som er lege) om det er normalt å gå rundt med hull i lungen og leve som normalt, og han bare…»ikke så lenge i allefall, kollapser ganske kjapt med hull i lungen. Det krever akutt hjelp» 

edit; hun har jo også hengt ut tidligere frisører og påstått at de har gjort dårlig arbeid. Hvem ønsker vel først å jobbe gratis i mange timer og deretter risikere offentlig uthenging?

Endret av skruf
  • Liker 14
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjedde med hu venninna fra Larvik? Hu var med å hjelpe henne å gå igjennom papirer og siden har vi ikke hørt noe om henne, eller tar jeg feil? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen Stine gir er ingen god reklame. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurony skrev (2 minutter siden):

Hva skjedde med hu venninna fra Larvik? Hu var med å hjelpe henne å gå igjennom papirer og siden har vi ikke hørt noe om henne, eller tar jeg feil? 

Det lurer jeg på også…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når hun sier at hun er i så forferdelig dårlig form og alt er vondt og æsj..... Men hun klarer å ta seg en dusj, sminke seg og krølle håret. "nå føler jeg meg mye bedre!" sier hun og hopper og danser igjen. 

Da er det ikke fysiske vondter du har i kroppen, Stine. Det er psykisk. Fysiske vondter fikses ikke av sminke og klær. Psykiske gjør. 

Endret av Eurony
  • Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...