Gå til innhold

Stine Knutsen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvemerdu skrev (19 minutter siden):

Nei!

Her er jeg litt uenig. 😊 Trekkene har alltid tidvis vært der. 

• Nyttig 4
Skrevet

Torsdag, fredag og lørdag på Hamar på munken tilsa ingen traumer. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Frøken_ida skrev (8 minutter siden):

Torsdag, fredag og lørdag på Hamar på munken tilsa ingen traumer. 

Helt enig, og ingen traumer da hun gifta seg første gangen heller, og ankom festen i helikopter, fin og fjong! 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Hvemerdu skrev (5 minutter siden):

Helt enig, og ingen traumer da hun gifta seg første gangen heller, og ankom festen i helikopter, fin og fjong! 

Traumereaksjoner kan i noen tilfeller komme i voksen alder, selv om traumene skjedde i barndommen.

• Liker 2
Skrevet
Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Traumereaksjoner kan i noen tilfeller komme i voksen alder, selv om traumene skjedde i barndommen.

Eller hvis man er oppe i en sak hvor det er snakk om erstatningskrav.

• Liker 6
  • Nyttig 21
Skrevet

Tenker at hvis et menneske har traumer, tar man tak i det, skaffer seg kyndig hjelp, logger av tlf og jobber med seg selv. Ikke lyger på seg sykdommer for og få oppmerksomhet og snakker mer til tlf enn til familien ( som hun tross alt er så heldig og ha til tross for traumene hennes ) just saying .. 

• Liker 7
  • Nyttig 18
Gjest Vilja1892
Skrevet
Gresshoppa skrev (4 minutter siden):

Eller hvis man er oppe i en sak hvor det er snakk om erstatningskrav.

Ikke sant. Folk er ikke dumme. Vi er flere her i Brumunddal som ser det her. Men alt kommer frem en dag vettu. 

Skrevet
Vilja1892 skrev (1 minutt siden):

Ikke sant. Folk er ikke dumme. Vi er flere her i Brumunddal som ser det her. Men alt kommer frem en dag vettu. 

Nettopp! Det er bare å rigge seg til å vente på styrten, den den kommer en dag!

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fantes det SFO i brummundal tidlig nittitall? Det gjorde det ikke der jeg kommer fra. 

• Liker 1
Skrevet
Hvemerdu skrev (33 minutter siden):

Husker godt hun fortalte at hun ble kvalm av å se eksmannen naken. Men gifte seg med han skulle hun for de skulle da tross fly helikopter til festen. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Vilja1892 skrev (35 minutter siden):

Mange her i Brumunddal..... 

• Liker 3
Skrevet
Lurerbarelitt skrev (21 minutter siden):

Fantes det SFO i brummundal tidlig nittitall? Det gjorde det ikke der jeg kommer fra. 

SFO-ordningen startet faktisk med den årgangen Stine tilhører!

Skrevet
Hvemerdu skrev (3 minutter siden):

SFO-ordningen startet faktisk med den årgangen Stine tilhører!

Sfo startet vel med 97 reformen? Jeg er selv 84 model og hadde ikke Sfo, reformen kom da jeg skulle over på Ungdomsskolen, hoppet over 7 klasse 😊 

Skrevet
bygdefruen skrev (25 minutter siden):

Husker godt hun fortalte at hun ble kvalm av å se eksmannen naken. Men gifte seg med han skulle hun for de skulle da tross fly helikopter til festen. 

Hun var vel utro på utdrikkningslaget sitt, før hun giftet seg med han 🙈

• Liker 3
Skrevet
Flettfrid skrev (18 minutter siden):

Hun var vel utro på utdrikkningslaget sitt, før hun giftet seg med han 🙈

Jepp

Skrevet
bygdefruen skrev (44 minutter siden):

Uten at jeg vet hvem eksen er så har hun fått to barn med han, ergo kan han ikke ha vært så kvalmende… 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Utroligfortilet skrev (32 minutter siden):

Sfo startet vel med 97 reformen? Jeg er selv 84 model og hadde ikke Sfo, reformen kom da jeg skulle over på Ungdomsskolen, hoppet over 7 klasse 😊 

Uten å røpe for mye når jeg skriver nå, så vet jeg at Ringsaker startet med SFO og 6-årsskole, må ha vært tidligere/pilotprosjekt, jeg gikk selv på SFO men er ikke 84-modell men NESTEN! 😅

Skrevet (endret)
Hvemerdu skrev (På 7.6.2022 den 20.57):

Uten å røpe for mye når jeg skriver nå, så vet jeg at Ringsaker startet med SFO og 6-årsskole, må ha vært tidligere/pilotprosjekt, jeg gikk selv på SFO men er ikke 84-modell men NESTEN! 😅

Ja, da forstår jeg. Jeg er 85-mod, men fra en annen kant av landet. Det var ingen SFO her da jeg gikk på barneskolen. 

Endret av Lurerbarelitt
Feil info
Skrevet
skruf skrev (35 minutter siden):

Uten at jeg vet hvem eksen er så har hun fått to barn med han, ergo kan han ikke ha vært så kvalmende… 

Ble vel kvalmende med tiden 🙄

• Nyttig 1
Skrevet
Lurerbarelitt skrev (1 time siden):

Det var sfo på skolen jeg gikk på (en annen del av landet fra hvor Stine bor), og jeg er like gammel som Stine. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...