charlotte0 Skrevet 3. juni 2022 #11821 Del Skrevet 3. juni 2022 Kaffeskål skrev (2 timer siden): Ifjor så ble hu observert når hu la ei pakke i si ega postkasse, og minutter senere kom hu ut med telefon,filma på snap og var såååå overraska da det plutselig var pakke i postkassa😂😂😂😂 Nei du kødder nå sant? Fy faen 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 3. juni 2022 #11822 Del Skrevet 3. juni 2022 Gresshoppa skrev (1 time siden): Det har blitt observert av flere🙈😂 Jeg dør litt inni meg nå. 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 3. juni 2022 #11823 Del Skrevet 3. juni 2022 charlotte0 skrev (13 minutter siden): Jeg dør litt inni meg nå. 🤣 Finnes ikke overrasket.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 3. juni 2022 #11824 Del Skrevet 3. juni 2022 Hva er det med å tegne øyenbryna 0,5 cm over der de egentlig er😂😂. Og den dansinga til fjortismusikken, heg hadde daua av flauhet hvis det var moren min. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 3. juni 2022 #11825 Del Skrevet 3. juni 2022 Nussepus skrev (12 minutter siden): Hva er det med å tegne øyenbryna 0,5 cm over der de egentlig er😂😂. Og den dansinga til fjortismusikken, heg hadde daua av flauhet hvis det var moren min. Skal vell ikke kommentere "utseende "men skal si de bryne har vokst noe voldsomt den siste tida,og pent er det ikke. Sorry alle jeg tråkker på tærne 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 3. juni 2022 #11826 Del Skrevet 3. juni 2022 Er det bare meg som oppfatter at hun tror hun er grei og snapper for vår skyld? Hvorfor be om unnskyldning for å logge seg sent på, for å være stressa når hun vlogger? Altså, gjerne blogg så mye du vil, men for all del, ikke for min skyld 🙈 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 3. juni 2022 #11827 Del Skrevet 3. juni 2022 LinaHg skrev (3 timer siden): Ny pakke i posten. Og Stine sier: «jeg forsto det som at hun(avsender av pakken) ville at jeg skulle åpne pakken foran kamera. Hvem er disse menneskene som sender henne gaver? Finnes det virkelig voksne folk som sender dyre gaver til ei de kun ser/«kjenner» via en skjerm, med ønske og behov om at det skal åpnes foran kamera? Det er ikke rart verden har blitt gal… Det er ingen andre enn hun selv som ordner disse pakkene🤦♀️ 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 3. juni 2022 #11828 Del Skrevet 3. juni 2022 Så himla ensom hun må føle seg, som ordner gaver/pakker til seg selv og later som om de er fra andre. Skikkelig trist 12 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 4. juni 2022 #11829 Del Skrevet 4. juni 2022 Kaffeskål skrev (9 timer siden): Ifjor så ble hu observert når hu la ei pakke i si ega postkasse, og minutter senere kom hu ut med telefon,filma på snap og var såååå overraska da det plutselig var pakke i postkassa😂😂😂😂 Du kødder???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 4. juni 2022 #11830 Del Skrevet 4. juni 2022 BethD skrev (2 timer siden): Du kødder???? Nei. 🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 4. juni 2022 #11831 Del Skrevet 4. juni 2022 charlotte0 skrev (9 timer siden): Nei du kødder nå sant? Fy faen 🙈 Nei. 🤷🏼♀️ Ganske tragisk. Flere som har fått med seg dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. juni 2022 #11832 Del Skrevet 4. juni 2022 Hvemerdu skrev (27 minutter siden): Ganske gøy å se hun plukke ut ting fra norgespakke - uten tape på, og helt hvit og ny i pappen. I tillegg sørger hun for at det ikke vises navn og adresse - så der står hun å plukker ut saker og ting hun blir SÅÅÅ overraska for, også har hun fikset både pappen og tingene selv. Når det gjelder hva eksmann sier, så kan jeg ikke skrive noe om det, for det blir fjerner. Han har det veldig fint nå! Blir ikke norgespakke sendt med sporing, dvs du må på posten å hente pakken? Så store pakker som den hun fikk i går får vel heller ikke plass i ei vanlig postkasse. Uansett rart å sende en så kostbar pakke som brevpost. Man kan sende med helthjem, men da er det klistret på helthjem sin sender/mottaker-etikett, noe det ikke var på norgespakken i går (vet man kan ta vare på gamle norgespakker og bruke de på nytt, men denne så helt ny ut. I tillegg var den ikke teipet igjen. Og i pakken så var det flere pakker som tydeligvis var bestilt fra andre plasser da de fortsatt lå i hvite boblekonvolutter) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 4. juni 2022 #11833 Del Skrevet 4. juni 2022 charlotte0 skrev (9 timer siden): Nei du kødder nå sant? Fy faen 🙈 Helt sant! Observert i butikk også… og kjøpte det som «var i pakka» senere.. ikke rart man ikke har råd til advokat, når ho bruker en formue på bare kort til seg selv, i tillegg til alt ho shopper selvfølgelig.. veldig rart hun aldri viser skrifta på korta, med hvem det er fra? Er jo fordi vi vil kjenne igjen håndsktiften fra oppskriftene hun har delt… 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniflipper Skrevet 4. juni 2022 #11834 Del Skrevet 4. juni 2022 skruf skrev (16 minutter siden): Blir ikke norgespakke sendt med sporing, dvs du må på posten å hente pakken? Så store pakker som den hun fikk i går får vel heller ikke plass i ei vanlig postkasse. Uansett rart å sende en så kostbar pakke som brevpost. Man kan sende med helthjem, men da er det klistret på helthjem sin sender/mottaker-etikett, noe det ikke var på norgespakken i går (vet man kan ta vare på gamle norgespakker og bruke de på nytt, men denne så helt ny ut. I tillegg var den ikke teipet igjen. Og i pakken så var det flere pakker som tydeligvis var bestilt fra andre plasser da de fortsatt lå i hvite boblekonvolutter) Spot on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 4. juni 2022 #11835 Del Skrevet 4. juni 2022 (endret) Miniflipper skrev (17 minutter siden): Helt sant! Observert i butikk også… og kjøpte det som «var i pakka» senere.. Dette er så pinlig. Må være spesielt for de som jobber i butikker i Brdal å se igjen ting hun har kjøpt hos de, på snap 🙈 hvor hun liksom har "fått fra en seer" Endret 4. juni 2022 av non_stop 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. juni 2022 #11836 Del Skrevet 4. juni 2022 Andre bloggere/influencere som får pakker fra følgere bruker å si hvem pakken kom fra og takke på kanalen sin. Det gjør ikke Stine. Jeg følger feks mini-bloggeren Janne Nordvang, det har hendt at hun har fått koselige pakker (som feks hjemmestrikka sokker, og da har hun lagt ut bilde på bloggen og skrevet takk og navn til hun som sendte. Likedan Beate (husker ikke etternavn i farta) som er mamma til lille Even med en sjelden muskelsykdom (team Even å fb) får av og til gaver til barna, og hun takker alltid og sier hvem pakken kom fra Tror jeg hadde gjort det samme selv hadde jeg vært influencer; gitt oppmerksomhet til de som ga meg oppmerksomhet.m 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjærgårds_datter Skrevet 4. juni 2022 #11837 Del Skrevet 4. juni 2022 Rart hun skriver at en av drømmejobbene er å jobbe på gata med rusproblematikk når hun for litt siden ble såå trigget av å møte på en dame som luktet alkohol. Hun ble helt utslått og fortalt hvor mye hun hater å havne i slike situasjoner. 31 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 4. juni 2022 #11838 Del Skrevet 4. juni 2022 For meg som har vokst opp med en mamma, som minner meg om og hadde samme type adferd og oppførsel som Stine. Da er det jammen godt at andre setter ord på hennes oppførsel og adferd. Som i mitt hode er skadelig for de som bor med henne. Det vet vi som har vokst opp med en lignende mamma. Når man startet å følge henne, tenkte jeg. Godt å høre at andre har hatt det som meg. Men, når man hadde fulgt henne en stund. Da kom følelsen, spørsmålene, ubehaget, klumpen i magen og mere til. Man ser ansiktsuttrykk og et stemmeleie etter hvordan hun har det. Hun snakker finere til snap familien enn sin egen familie, stiller opp for mor og far mer en for familien sin. Trenger alltid mye sympati og omsorg av sine rundt seg. Det er kun hun som er sliten og trenger ro. Det er hun som kan snakke nedlatende om barna og mannen i det offentlige rom, men familien må skryte og overøse henne med godord. Jeg føler med barna og mannen. Alt dreier seg om henne. Hvor er kjærlighet og varme til egen familie? Rydding og systematisering hver gang i ungene og familien er hjemme. Syk, drama, besvimelse, sliten, utslitt..... At noen synes hun et en fantastisk mamma, greier jeg ikke å forstå. Hun står å snakker om ting hun sjelden står for eller utfører. Ei iskald dame som virker rimelig uberegnelig. Nye fantastiske mennesker som forstår henne kommer inn i livet hennes. De blir borte like fort. Det er garantert ikke Stine sin feil, nei hun må rydde dårlige mennesker unna. Hvor er familien hennes og hvorfor har de ikke kontakt? Det er garantert ikke Stine sin feil at de ikke er der. Tror på at hun har hatt en trist og vond barndom. Det ser ut til at hun ønsker å fortsette kampen med seg selv. Det hjelper å få profesjonell hjelp. 9 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 4. juni 2022 #11839 Del Skrevet 4. juni 2022 Hun skriver hun skal holde foredrag - det skal bli interessant! Og hvor har far blitt av? Lenge siden han er blitt nevnt eller de har vært der, det har jo ALLTID blitt filmet. Kanskje hun har skjønt at han også har forsømt henne i oppveksten? Byttet ut med «far i Spania»! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 4. juni 2022 #11840 Del Skrevet 4. juni 2022 Stunt mamma skrev (2 timer siden): Rart hun skriver at en av drømmejobbene er å jobbe på gata med rusproblematikk når hun for litt siden ble såå trigget av å møte på en dame som luktet alkohol. Hun ble helt utslått og fortalt hvor mye hun hater å havne i slike situasjoner. Det der reagerte jeg på også! Hun motsier seg selv hele tiden og fabrikkerer historier for å sette seg i et godt lys og høste sympati. Nesten litt fascinerende å være vitne til. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå