Utroligfortilet Skrevet 2. juni 2022 #11801 Del Skrevet 2. juni 2022 Høstluft skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner ikke det ene hun sa her om dagen, at hun håpet hun fikk to svigerdøtre. Men har hun ikke 3 sønner? Reagerte på det samme selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 2. juni 2022 #11802 Del Skrevet 2. juni 2022 Men altså, disse greiene hennes med at hun sier at hun får så mange spørsmål om øreringer og div pynt og smykker. Hun får jo ikke spm om det, er jo ingen som ser detaljer på disse som gjør dem unike på noe som helst vis. Alle finner seg jo øreringer selv uten at det er hu som har "influensa" Likeens med klær, hu ramser opp hver jævla dag, akkurat som om det er så spesielt det hu har. Får nok fint sjelden spm, men må ha et påskudd til å prøve å gjøre seg viktig. Dette er helt dumt. Dessuten så sier hun at hu ikke har noen reprisekanal, men disse øreringene har hu reklamert for hver dag denne uka. Mye annet som går på repeat også. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 3. juni 2022 #11803 Del Skrevet 3. juni 2022 Noen som vet om den kjolen hun har på seg i dag enda er til salgs eller er det en gammel kjole? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 3. juni 2022 #11804 Del Skrevet 3. juni 2022 Oioi når hun himler med øynene og ser inn i kamera/tlf og sier- er det flere som har ungdommer som ikke følger med? El et el annet i den dur 😰 altså wtf? Men mor sjøl skal fokusere på følgere/fremmede mennesker fremfor barna/familien? Stakkars barn. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 3. juni 2022 #11805 Del Skrevet 3. juni 2022 Frister jo litt å stille samme spørsmål på Instagram så flere ser,men blir blokkert der også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 3. juni 2022 #11806 Del Skrevet 3. juni 2022 Får hun noen gang kritiske spørsmål på Instagram? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 3. juni 2022 #11807 Del Skrevet 3. juni 2022 Nå er det fryd og gammen, iallefall i en time. A mor sjøl har jo fått pakke i posten. Dog, hu virka ikke så overraska, så jeg tipper hu visste at den kom.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 3. juni 2022 #11808 Del Skrevet 3. juni 2022 Nassenøff skrev (25 minutter siden): Frister jo litt å stille samme spørsmål på Instagram så flere ser,men blir blokkert der også da Hu sletter de komentarene hu ikke liker der, ganske så fort gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 3. juni 2022 #11809 Del Skrevet 3. juni 2022 supermamz skrev (1 time siden): Noen som vet om den kjolen hun har på seg i dag enda er til salgs eller er det en gammel kjole? Hu linka den på snap. Selges på Zalando, så er nok ikke en gammel kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordaførr Skrevet 3. juni 2022 #11810 Del Skrevet 3. juni 2022 Kaffeskål skrev (1 minutt siden): Nå er det fryd og gammen, iallefall i en time. A mor sjøl har jo fått pakke i posten. Dog, hu virka ikke så overraska, så jeg tipper hu visste at den kom.. Synes ofte hun får pakker og leveringer..er det reelt? Altså, er det følgere som sender dette? Denne pakken var jo innholdsrik, mulig kostbar. Kanskje bare jeg som synes det er merkelig å sende gaver, bare fordi en følger noen på snap🙈 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 3. juni 2022 #11811 Del Skrevet 3. juni 2022 Nordaførr skrev (4 minutter siden): Synes ofte hun får pakker og leveringer..er det reelt? Altså, er det følgere som sender dette? Denne pakken var jo innholdsrik, mulig kostbar. Kanskje bare jeg som synes det er merkelig å sende gaver, bare fordi en følger noen på snap🙈 Skulle ikke forundre meg om hun har kjøpt det selv og skrevet kort til seg selv.. men håper virkelig ikke det 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. juni 2022 #11812 Del Skrevet 3. juni 2022 Nordaførr skrev (19 minutter siden): Synes ofte hun får pakker og leveringer..er det reelt? Altså, er det følgere som sender dette? Denne pakken var jo innholdsrik, mulig kostbar. Kanskje bare jeg som synes det er merkelig å sende gaver, bare fordi en følger noen på snap🙈 Virker som noen som driver nettbutikk med alternativt tema som har sendt henne pakke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 3. juni 2022 #11813 Del Skrevet 3. juni 2022 Ny pakke i posten. Og Stine sier: «jeg forsto det som at hun(avsender av pakken) ville at jeg skulle åpne pakken foran kamera. Hvem er disse menneskene som sender henne gaver? Finnes det virkelig voksne folk som sender dyre gaver til ei de kun ser/«kjenner» via en skjerm, med ønske og behov om at det skal åpnes foran kamera? Det er ikke rart verden har blitt gal… 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordaførr Skrevet 3. juni 2022 #11814 Del Skrevet 3. juni 2022 skruf skrev (22 minutter siden): Virker som noen som driver nettbutikk med alternativt tema som har sendt henne pakke Ah, ja..kanskje derfor den skulle åpnes på kamera. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet 3. juni 2022 #11815 Del Skrevet 3. juni 2022 Anonyym97 skrev (55 minutter siden): Skulle ikke forundre meg om hun har kjøpt det selv og skrevet kort til seg selv.. men håper virkelig ikke det Akkurat det har jeg tenkt også. Mer enn en gang 😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 3. juni 2022 #11816 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) Nei, det der er garantert noe hun har kjøpt selv, stappet oppi i en flatpakket Norgespakke og satt på trappa rett før. Hadde det vært ei som ville at det skulle vises på kamera pga hun har nettbutikk så hadde hun også bedt Stine om å legge ved link/IG. Istedet sier hun at vi kan google det sjøl hvis vi ville ha noe av det hun fikk 🤨 ? Bare hør på hva vedkommende liksom har skrevet på kortet. Er jo som å høre Stine prate. Hun elsker jo også å bruke mor Spania som unnskyldning for å slappe av på sofaen og bruke tid på seg selv. Og så sier hun "som hun skrev på kortet sjøl så...". Hvem må understreke at en giver har skrevet det som står på kortet lagt ved helt selv? Vedder på at hun stager disse pakkene for å skjule hvor mye penger hun faktisk svir av på dritt til seg selv. "Hører du det, Alex?" for å forsikre seg om at han faktisk får med seg at dette har hun fått i gave, OG at andre er enig i at hun er nødt til å slappe av enda mer. Endret 3. juni 2022 av non_stop 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 3. juni 2022 #11817 Del Skrevet 3. juni 2022 Ifjor så ble hu observert når hu la ei pakke i si ega postkasse, og minutter senere kom hu ut med telefon,filma på snap og var såååå overraska da det plutselig var pakke i postkassa😂😂😂😂 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 3. juni 2022 #11818 Del Skrevet 3. juni 2022 Kaffeskål skrev (36 minutter siden): Ifjor så ble hu observert når hu la ei pakke i si ega postkasse, og minutter senere kom hu ut med telefon,filma på snap og var såååå overraska da det plutselig var pakke i postkassa😂😂😂😂 Det har blitt observert av flere🙈😂 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 3. juni 2022 #11819 Del Skrevet 3. juni 2022 Anonyym97 skrev (3 timer siden): Kan noen plis få hu til å se denne kommentaren???? (Jeg er blokkert så får ikke sendt noe🤦🏻♀️😂) Ikke at hun tar det til seg men….. Stine leser her, null stress. Men om hun tar det til seg..? Neppe🤦🏼♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 3. juni 2022 #11820 Del Skrevet 3. juni 2022 Altså…hva er den snikfilminga av ungdommen på verandaen, mens hun flirer? Jeg hadde blitt så sinna…det er ikke innafor altså… 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå