Noeskeptisk Skrevet 1. juni 2022 #11781 Del Skrevet 1. juni 2022 Anneisabell skrev (3 timer siden): Hvertfall ikke normalt det hun holder på med. Gift, 3 barn som burde betydd noe. Men fruens beste venn en tlf. Tragisk. Og hvor unaturlig er det ikke å gå med den og snakke om alt hele tida...altså jeg fatter ikke Ta deg en tur rundt forbi huset du. Dumt å sjå frua gjennom kjøkkenvindu stå å tala med seg selv(mobilen)til og fra postkassa,sittende i bilen..... 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 1. juni 2022 #11782 Del Skrevet 1. juni 2022 Hvemerdu skrev (1 time siden): Å høre henne fortelle i kveld at hun bare blir lei seg av å se bilder av det lille barnet - som er seg selv - og som mora behandlet så dårlig - at noen kan behandle et lite barn sånn… også holder hun på med det samme selv. Ikke med alkohol og synlig pillerus, men med mentalt fravær i hverdagen, og 100% fokus på seg selv. Meg meg meg. Rydder i kasser og bokser om igjen og om igjen, jokker til Harry russelåter og digger sitt eget speilbilde. Det skal jammen bli spennende å se hvordan disse guttene klarer seg - forskning viser jo at fravær av morsfiguren i hverdagen i veldig mange tilfeller vil sette spor… det ser vi jo i form av hu sjøl! ☝️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet 1. juni 2022 #11783 Del Skrevet 1. juni 2022 Ny diagnose igjen i dag også. Endometriose. Den har ikke jeg fått med meg før ihvertfall 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 1. juni 2022 #11784 Del Skrevet 1. juni 2022 Pusemusen skrev (10 minutter siden): Ny diagnose igjen i dag også. Endometriose. Den har ikke jeg fått med meg før ihvertfall 🤔 Hun har vel oppert bort livmora mener jeg? Skyt meg om jeg tar feil😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. juni 2022 #11785 Del Skrevet 1. juni 2022 Tråden er ryddet for krenkelser, persondebatt og spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. juni 2022 #11786 Del Skrevet 2. juni 2022 Støgga skrev (7 timer siden): Hun har vel oppert bort livmora mener jeg? Skyt meg om jeg tar feil😊 Hun har fjernet livmoren ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 2. juni 2022 #11787 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) Altså, Signe (katta) er bedre ivaretatt enn mann og barn, når det gjelder personvern! Husk ☝🏼 det er ikke alt hun deler, men kun når det kommer til katta 😹😹😹 Kan hun ikke bare si hva grunnen til at hun utsetter steriliseringen? Neida, det er viktig å beskytte kattens privatliv 🙈 Endret 2. juni 2022 av Umami Skrivefeil 31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 2. juni 2022 #11788 Del Skrevet 2. juni 2022 Denne behandlingen hun skrøt så ekstremt av og gråt sine gledestårer over at hun fikk før hun dro til spania var tydeligvis ikke så effektiv alikevel? 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gurioppilia Skrevet 2. juni 2022 #11789 Del Skrevet 2. juni 2022 Utroligfortilet skrev (2 minutter siden): Denne behandlingen hun skrøt så ekstremt av og gråt sine gledestårer over at hun fikk før hun dro til spania var tydeligvis ikke så effektiv alikevel? Kroppen var ikke på stell Idag heller🤪🤪🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 2. juni 2022 #11790 Del Skrevet 2. juni 2022 Jeg ble blokkert fordi jeg sa at hun burde sterilisere Signe 😆 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 2. juni 2022 #11791 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) gurioppilia skrev (43 minutter siden): Kroppen var ikke på stell Idag heller🤪🤪🤪 Spent på om kroppen mirakuløst blir bedre når de bare er 3 i huset. Ketamin behandlingen tror jeg hun nå kan slutte å reklamere så sterkt for, tydelig så krangler kroppen mer etter behandling 🤣 Endret 2. juni 2022 av Utroligfortilet 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 2. juni 2022 #11792 Del Skrevet 2. juni 2022 Utroligfortilet skrev (24 minutter siden): Spent på om kroppen mirakuløst blir bedre når de bare er 3 i huset. Kreatin behandlingen tror jeg hun nå kan slutte å reklamere så sterkt for, tydelig så krangler kroppen mer etter behandling 🤣 Ketamin, ikke kreatin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 2. juni 2022 #11793 Del Skrevet 2. juni 2022 Jeg lurer på hva hun forventer for at hun skal ha en god dag, jeg? Kan det ikke være vondt noe sted? Må humøret være på topp? Må alle måner og stjerner stå akkurat riktig? Kan det ikke være smuler på kjøkkenbenken og ulltepper i uorden? De aller færreste våkner opp uthvilt og fresh. Etter en viss alder har man ofte ørlite vondt både her og der, ihvertfall til kroppen får gått seg til og dagen er i gang. Etter hvert som jeg ha fulgt henne har oppførselen hennes forandret seg en hel del. Der hun var mer vennlig og positivt innstilt i starten rundt tv2-intervjuene, har hun nå blitt sint, bisk, frekk og utålmodig. Hun gjør mindre og mindre for å skape gode dager, bare følger på i det samme mønstret som aldri virker. Det er aldri egen feil, kun andres. Jeg lurer også på om hun tror alle andre har det perfekt? Ingen har det jo perfekt. Ingen føler seg bra hver dag eller hver time og sånn er det å være menneske. Det jeg ser hos henne er en nedadgående, negativ og destruktiv spiral og det er leit å se. Etterhvert som tida har gått og jeg har sett snappen hennes har jeg ikke akkurat blitt noen fan, men det er trist å se hvordan hun ikke lenger oppfører seg ok i veldig, veldig mange situasjoner. Kanskje er det bare det at hun nå viser seg som den hun er. Leit. 21 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 2. juni 2022 #11794 Del Skrevet 2. juni 2022 Tessa12 skrev (13 minutter siden): Ketamin, ikke kreatin Takk endret🤣🙈 går litt fort i svingene og snakket om kreatin med en venninne hele uken🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 2. juni 2022 #11795 Del Skrevet 2. juni 2022 Utroligfortilet skrev (2 timer siden): Takk endret🤣🙈 går litt fort i svingene og snakket om kreatin med en venninne hele uken🙈 Tror faktisk kreatinbehandling er å foretrekke, det gir i alle fall fint hår 🤣🤣🤣 Ketamin har jeg mine tvil om (i alle fall når det gjelder hår 😂) men har fått det på sykehuset en del ganger i stedet for morfin, og det virker som bare det - i 3-4 timer. Antar at den ketaminbehandlingen Stine får er helt annerledes enn vanlig smertelindring på sykehus. Ketamin blir jo brukt mot «behandlingsresistent» depresjon også. Omdiskutert men det virker visstnok. Mange bruksområder tydeligvis. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 2. juni 2022 #11796 Del Skrevet 2. juni 2022 Kaffeskål! skrev (3 timer siden): Jeg ble blokkert fordi jeg sa at hun burde sterilisere Signe 😆 Wow, nå ble jeg jammen overasket, lag deg en ny bruker til å følge med på galskapen😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 2. juni 2022 #11797 Del Skrevet 2. juni 2022 EllaSays skrev (2 timer siden): Jeg lurer på hva hun forventer for at hun skal ha en god dag, jeg? Kan det ikke være vondt noe sted? Må humøret være på topp? Må alle måner og stjerner stå akkurat riktig? Kan det ikke være smuler på kjøkkenbenken og ulltepper i uorden? De aller færreste våkner opp uthvilt og fresh. Etter en viss alder har man ofte ørlite vondt både her og der, ihvertfall til kroppen får gått seg til og dagen er i gang. Etter hvert som jeg ha fulgt henne har oppførselen hennes forandret seg en hel del. Der hun var mer vennlig og positivt innstilt i starten rundt tv2-intervjuene, har hun nå blitt sint, bisk, frekk og utålmodig. Hun gjør mindre og mindre for å skape gode dager, bare følger på i det samme mønstret som aldri virker. Det er aldri egen feil, kun andres. Jeg lurer også på om hun tror alle andre har det perfekt? Ingen har det jo perfekt. Ingen føler seg bra hver dag eller hver time og sånn er det å være menneske. Det jeg ser hos henne er en nedadgående, negativ og destruktiv spiral og det er leit å se. Etterhvert som tida har gått og jeg har sett snappen hennes har jeg ikke akkurat blitt noen fan, men det er trist å se hvordan hun ikke lenger oppfører seg ok i veldig, veldig mange situasjoner. Kanskje er det bare det at hun nå viser seg som den hun er. Leit. Hun har ikke forandret seg, bare blitt seg selv.. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 2. juni 2022 #11798 Del Skrevet 2. juni 2022 Hun har ikke åpnet de siste snappene jeg har sendt, men i dag gar hun ikke bært synlig for meg; har hun laft ut noe? Gang denne,prøvde å abonnere på nytt men fikk opp denne beskjeden som står på bildet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 2. juni 2022 #11799 Del Skrevet 2. juni 2022 Joda blokkert, nå etter å ha åpnet meldingen jeg sendte henne er den nå blitt borte. Hun finnes ikke lenger her. Stilte spørsmål om filming av barna da særlig yngste som sier nei, og sendte link på flere billige røde t skjorter fra h&m..... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstluft Skrevet 2. juni 2022 #11800 Del Skrevet 2. juni 2022 Jeg skjønner ikke det ene hun sa her om dagen, at hun håpet hun fikk to svigerdøtre. Men har hun ikke 3 sønner? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå