Måbaresi Skrevet 1. juni 2022 #11741 Del Skrevet 1. juni 2022 Minmi93 skrev (8 minutter siden): Jeg er ganske sikker på at dette bunner i penger. Penger som hun har hvis hun shopper mindre. Kjipt å måtte gå ned litt på mengde energidrikk og snop en hel måned. Og kanskje ikke gubben er så ivrig etter å betale det heller. Så da drøyer det da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 1. juni 2022 #11742 Del Skrevet 1. juni 2022 Minmi93 skrev (13 minutter siden): Jeg er ganske sikker på at dette bunner i penger. Penger som hun har hvis hun shopper mindre. Hysterisk morro faktisk. Kan ikke dele på snap hvorfor kattn er sterilisert. MEN om alt som angår seg selv, om det er underlivet eller andre mage plager.. DET er ikke noe problem😂 «er somsagt ikke alt jeg deler på snap» dagens vits 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. juni 2022 #11743 Del Skrevet 1. juni 2022 Minmi93 skrev (1 time siden): Hun klager hver gang hun må hente barna sine. Tragisk og ondt hele menneske spør du meg. Barn skulle hun ha, men de oppgavene det følger med skal hun ha seg frabedt å ha noe med. Veldig trist , stakkars barn sier jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 1. juni 2022 #11744 Del Skrevet 1. juni 2022 Alma87 skrev (4 minutter siden): Hysterisk morro faktisk. Kan ikke dele på snap hvorfor kattn er sterilisert. MEN om alt som angår seg selv, om det er underlivet eller andre mage plager.. DET er ikke noe problem😂 «er somsagt ikke alt jeg deler på snap» dagens vits Hun har nok ikke klart å dikte opp ei god nok historie som folket tror på enda, men den kommer 😉 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 1. juni 2022 #11745 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) Alma87 skrev (1 time siden): Hysterisk morro faktisk. Kan ikke dele på snap hvorfor kattn er sterilisert. MEN om alt som angår seg selv, om det er underlivet eller andre mage plager.. DET er ikke noe problem😂 «er somsagt ikke alt jeg deler på snap» dagens vits En byll ved glufsa går greit å dele om. Samme med et akutt "inngrep" i ræva. Men hvorfor katta ikke er sterilisert: der går grensa ☝😂😂😂 Endret 1. juni 2022 av Lillemor1982 34 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 1. juni 2022 #11746 Del Skrevet 1. juni 2022 Det blir spennende å se hvilken journalist som skal samarbeide med henne. Greit å få tipset denne journalisten om sannheten om denne dama. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 1. juni 2022 #11747 Del Skrevet 1. juni 2022 Sitter der ufør, men skal hjem å jobbe litt? Trenger printer pga alle samarbeid og avtaler? Du er ikke sann! Kommer til å varsle NAV hun frøken Knutsen, det her er virkelig ikke greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjærgårds_datter Skrevet 1. juni 2022 #11748 Del Skrevet 1. juni 2022 Hun klarer jo tydeligvis å stå i noe form for jobb. Er mange som har hjemmekontor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 1. juni 2022 #11749 Del Skrevet 1. juni 2022 Blir så provosert av den dama der! Alt kommer for en dag heldigvis! Tvinner seg inn i egne løgner og falskhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 1. juni 2022 #11750 Del Skrevet 1. juni 2022 Tvillingsjel skrev (18 timer siden): Er det ikke slik at dere er smertefrie mellom anfallene, og da kan være aktive? Jeg spør fordi jeg ikke vet. Sier heller ikke at Stine har clusterhodepine. Jo, men det "henger" alltid en hodepine der, så eksploderer det. Etter det første Clusteranfallet mitt så mistet jeg lappen, får man anfall når man kjører bil mister man fullstendig kontroll. At hun kan hevde å ha Cluster, besvime i dusjen ++ og fortsatt ha lappen er for meg uforståelig. Jeg søkte om å få den tilbake et år etter første anfall, jeg fikk avslag siden jeg er til fare for andre trafikanter/myke trafikanter. Må søke hvert år. Jeg får til og med ikke lov å kjøre EL-sparkesykkel. Det er rutine at lappen blir inndratt, så dette har hun umulig konferert med fastlegens sin om. Men det er jo en kjent sak at hun googler seg frem til det værste for å høste sympati! Utrolig provoserende for oss som har diagnosen. Hvis du hadde møtt meg på butikken på en god dag kunne du aldri sett det på meg, hadde du møtt meg når jeg har anfall hadde du trodd jeg var i ferd med å dø samt at jeg ser sinnsyk ut, man har null kontroll på kroppen og det er helt umulig for meg å se på tlf i ca 24 timer etterpå, sier ikke at det er sånn for alle - men løgnen hennes henger ikke på greip ei heller forklaringen hennes av hendelsesforløpet. Det er like tragikomisk som provoserende slik hun holder på. 4 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 1. juni 2022 #11751 Del Skrevet 1. juni 2022 Stunt mamma skrev (50 minutter siden): Hun klarer jo tydeligvis å stå i noe form for jobb. Er mange som har hjemmekontor. Ikke sikkert noen vil ansette henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 1. juni 2022 #11752 Del Skrevet 1. juni 2022 Chrisy skrev (14 timer siden): Dårlig dag fra morgenen i dag, kanskje bhg sa noe om at hu hang de ut i går🤷♀️ Hun har alltid dårlige dager og er amper de ukene de største guttene er hjemme. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. juni 2022 #11753 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) Hyfia skrev (På 1.6.2022 den 14.45): Jo, men det "henger" alltid en hodepine der, så eksploderer det. Etter det første Clusteranfallet mitt så mistet jeg lappen, får man anfall når man kjører bil mister man fullstendig kontroll. At hun kan hevde å ha Cluster, besvime i dusjen ++ og fortsatt ha lappen er for meg uforståelig. Jeg søkte om å få den tilbake et år etter første anfall, jeg fikk avslag siden jeg er til fare for andre trafikanter/myke trafikanter. Må søke hvert år. Jeg får til og med ikke lov å kjøre EL-sparkesykkel. Det er rutine at lappen blir inndratt, så dette har hun umulig konferert med fastlegens sin om. Men det er jo en kjent sak at hun googler seg frem til det værste for å høste sympati! Utrolig provoserende for oss som har diagnosen. Hvis du hadde møtt meg på butikken på en god dag kunne du aldri sett det på meg, hadde du møtt meg når jeg har anfall hadde du trodd jeg var i ferd med å dø samt at jeg ser sinnsyk ut, man har null kontroll på kroppen og det er helt umulig for meg å se på tlf i ca 24 timer etterpå, sier ikke at det er sånn for alle - men løgnen hennes henger ikke på greip ei heller forklaringen hennes av hendelsesforløpet. Det er like tragikomisk som provoserende slik hun holder på. Jeg føler virkelig med deg ❤️ Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 1. juni 2022 #11754 Del Skrevet 1. juni 2022 Hvor er det blitt av den sosiale angsten til Stine ?? Hun er på forestillinger og skoledag, men uten angst.. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 1. juni 2022 #11755 Del Skrevet 1. juni 2022 esmeralda1 skrev (3 minutter siden): Hvor er det blitt av den sosiale angsten til Stine ?? Hun er på forestillinger og skoledag, men uten angst.. Den kommer når den passer seg. Må se ann behovet vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 1. juni 2022 #11756 Del Skrevet 1. juni 2022 esmeralda1 skrev (5 minutter siden): Hvor er det blitt av den sosiale angsten til Stine ?? Hun er på forestillinger og skoledag, men uten angst.. Mingler med de andre foreldrene😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 1. juni 2022 #11757 Del Skrevet 1. juni 2022 Støgga skrev (Akkurat nå): Mingler med de andre foreldrene😂 Jeg orker bare ikke 😂 Kan ikke dele om Signe, men hu kan dele alt om sykdommer, diagnoser og gutta...Forstå det de som kan 🤢 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 1. juni 2022 #11758 Del Skrevet 1. juni 2022 Tvillingsjel skrev (13 minutter siden): Jeg føler virkelig med deg ❤️ Jeg kjenner en person med clusterhodepine. Hun har på det meste 15 anfall i døgnet. Jeg har vært vitne til flere av anfallene, og det ser helt jævlig ut. Dere er utrolig sterke som står gjennom dette. Jeg nevnte for denne personen at Stine har sagt at hun har "selvmordsmigrene", og hun mente at det var litt avslørende. Det har ingenting med migrene å gjøre, og de med cluster er opptatt av å skille på cluster og migrene. Tusen takk for så fine ord, det setter jeg pris på ❤️ Tross diagnosen er jeg utrolig heldig som har to flotte barn og en stødig mann (som også mister nattesøvnen av clusteren min stakkar 😅) Jeg liker ikke å være noe "offer" i andres øyne, men jeg tenner på alle plugger når alvorlige diagnoser lyves om av en mikro-influencer. Jeg har fått den diagnosen samt epilepsi med bevissthetstap som en konsekvens av belastningen av Cluster. Det er ingenting jeg kan gjøre med det, jeg graver meg ikke ned i diagnosen slik som hun gjør med ALLE "diagnosene" hun hevder å ha. Jeg setter pris på hvert eneste minutt jeg har med barna mine, de er så vidt kjent med diagnosen, men de er fullstendig skjermet fra den siden jeg har på natten. Viktig for meg at de ikke vokser opp med sykdomsprat rundt ørene 24-timer i døgnet. Ingen barneører har godt av å alltid høre at mammaen ikke er frisk, vondt her og vondt der. Stine burde begynt å praktisere å skjerme sønnen sin for den uendelige monologen om sykdom hver eneste dag. Uansett diagnose så er det aller best å gjøre det beste ut av det, så langt det lar seg gjøre. Jeg er forferdet over hvordan hun snakker foran barn. Hun burde prøve å ha en positiv innstilling til livet, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er lykkelig selv med Cluster og Epilepsi fordi jeg har tatt et aktivt valg om å være det. Jeg ønsker alle dere her inne med sykdommer, diagnoser - kronisk eller ikke alt godt i livet ❣️ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 1. juni 2022 #11759 Del Skrevet 1. juni 2022 Jeg bare lurer. Men hun påstår hun har migrene og er plaget med hodepine? Så sitter hun å hører på den JÆVLIGE musikken i bilen og ellers? Jeg klarer virkelig ikke fatte hva denne dama ikke lyver om.. skjønner ikke at det går an.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 1. juni 2022 #11760 Del Skrevet 1. juni 2022 Dere som har fulgt en stund, når Doris har fått kull har hun solgt de kattungene eller har hun gitt de bort? Hun har nevnt fler ganger at Signe vil få såååå søte kattunger, følgere som er enig osv, bare lurer på om grunnen til å ikke sterilisere er at hun kan tjene på et kull eller 2 med kattunger? Og nå vil hun prøve og finne en hvit hann katt osv? Bare noe som slo meg her nå, ser ingen grunn til å ikke sterilisere kattene, sånn som hun bruker penger skulle man jo tro dama er millionær.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå