Gå til innhold

Stine Knutsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok meg den friheten å googla bhg til sønnen når hun sa navnet til bhg på snap, og leste igjennom årsplanen dem, der står det at de bruker en app som heter Mykid, her SKAL alle foreldrene få info som bhg legger ut så ang den røde tskjorten så skal hun ha fått info om dette tidligere enn dagen før vil jeg tro. 

• Liker 19
  • Nyttig 1

Jeg synes det er så rart at man  klager over å måtte hente barna sine., ærlig talt det er da en del av det å være foreldre spør du meg. Å en fantastisk sjanse til å få snakke med barna sine under den bilturen, min erfaring er hvertfall at da prats det mye. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Kaffeskål! skrev (19 minutter siden):

Heldigvis skal Signe kastreres, stakkars pus, kan umulig ha det godt nå :(

Ja det gjenstår å se. Det må da vel kunne gå an å komme seg i vei med denna katta. Hva er vitsen med å drøye. Hun har da god tid til å gjøre i allefall en fornuftig ting så lenge hun går hjemme hver bidige dag. Forstår at det er surt å bruke penger på noe annet enn shopping til fruas ego men..😂🤭

• Liker 5
  • Nyttig 3

Annonse

Stine sa i stad at det er så mange som ikke helt vet hvor mye ansvar det er å ha katt.... Unnskyld meg, Stine. Er Doris kastrert der hun løper gatelangs med den ukastrerte hannkatten i nabolaget? Fikk hannkatten din nødvendig hjelp etter grevlingangrepet? Har du ringt dyrlegen og ordna time til å sterilisere Signe? Nei, regner med det straks/allerede ligger et nytt kull i huset deres fra Doris og istedenfor å ringe dyrlege, velger dere å erte Signe ved å lage lyder hun svarer på fordi hun er så yr at hun ikke vet hvor hun skal gjøre av seg. Kastrer kattene dine, Stine, så slipper du at hannkatten i nabolaget pisser ned alt du har. Husker du en gang sa: "Kastrer kattene deres". Slenger den tilbake jeg 😉

• Liker 22
  • Nyttig 8
Nillani skrev (1 time siden):

Ja det gjenstår å se. Det må da vel kunne gå an å komme seg i vei med denna katta. Hva er vitsen med å drøye. Hun har da god tid til å gjøre i allefall en fornuftig ting så lenge hun går hjemme hver bidige dag. Forstår at det er surt å bruke penger på noe annet enn shopping til fruas ego men..😂🤭

Er løgn alt sammen med denne steriliseringen. Jeg spurte henne for over 1/2 år siden om hvorfor hun hadde ukastrerte katter og da løy hun og sa at time for begge to til sterilisering var bestilt. 

Selvsagt må hun avle unger på Signe også. Drit i dyrevelferden og la henne plages med løpetid. Tenk om hun kunne vært et forbilde for alle følgerne sine og frontet adopsjon fra Dyrebeskyttelsen. Der hundrevis katter sitter og venter på gode hjem pga idioter som Dronningen av Brummis som ikke gidder legge penger i kastrering 🤬🤬🤬

• Liker 11
  • Nyttig 7

"Hadde det vært opp til meg hadde katta vært sterilisert forlengst" 

Nå lurer jeg veldig på hva som er grunnen til at den ikke er det.  Kan det være 2000 kr som er grunnen.. For det betalte søster mi hos dyrlegen i brummis når hu steriliserte katta si for 3 uker siden.. Hu overlater til fagfolk og det er jo ikke alt hu deler på kanalen 😂  Blir irritert på følgerne sine da de ber henne om å sterilisere Signe.  Hun står jo å gjør kav narr av den stakkarn og syns det er hysterisk morsomt å herme og lage lyder. Forbanna drittkjerring. Ekkelt menneske.. 

• Liker 27
  • Nyttig 2
Whitesnake69 skrev (8 minutter siden):

Nå lurer jeg veldig på hva som er grunnen til at den ikke er det.  Kan det være 2000 kr som er grunnen.. For det betalte søster mi hos dyrlegen i brummis når hu steriliserte katta si for 3 uker siden.. Hu overlater til fagfolk og det er jo ikke alt hu deler på kanalen 😂  Blir irritert på følgerne sine da de ber henne om å sterilisere Signe.  Hun står jo å gjør kav narr av den stakkarn og syns det er hysterisk morsomt å herme og lage lyder. Forbanna drittkjerring. Ekkelt menneske.. 

Er nok pengene det handler om ja, for da må Stine begrense handlinga si en måned og det er nok litt krise. Dyrlegen her anbefaler å sterilisere katten så fort den viser tegn til å være moden fordi da får katten det bedre siden det ikke er meningen at den skal parres allikevel. Er frustrerende for en katt å få løpetid og ikke kunne komme seg ut. 

• Liker 12
  • Nyttig 3

Annonse

«Det har sine årsaker» til at katta ikke er sterilisert? Altså… spent på hva den årsaken liksom er. Eneste årsaken det kan være er at det er kjedelig for Stine å bruke noen tusen på noe/noen andre enn seg selv. Og hun prater om ansvarlighet og dyrehold? Hu er totalt uansvarlig selv. Steriliserer ikke kattene sine, følger ikke opp skader/helsetilstand hos dyrlege, får kull på kull med kattunger. Hu eier jo ikke selvinnsikt eller evne til å tenke en halv cm lenger enn nesetippen. 

• Liker 11
  • Nyttig 9
Whitesnake69 skrev (24 minutter siden):

Det er nok ikke mange av følgerne hennes som sender meldinger å spør hvorfor katta ikke er sterilisert...jo det er kanskje noen som tørr 🤔🤭... Hun har nok vært innom på kvinneguiden en tur tenker jeg👍😉 sikkert derfor hun er så grinete om dagen også 🤭 kommer nok snart ei selvoppdikta historie om Signe si helse. Håper bare ikke katta får like mange diagnoser å velge i som matmor etterhvert.. Selvsagt lettvint å diagnoser i hue og rævva å skylde på. Hadde faktisk sansen for dama jeg, men nå blir det altfor dumt det aller meste. Ingenting henger på greip. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Annonse
LinaHg skrev (16 minutter siden):

Og om det liksom er en grunn til at Signe ikke kan steriliseres enda, hvorfor ikke bare si hva det er. Eller skal a verne om privatlivet til signe eller hva er greia? Er Dorris sterilisert? Om ikke, hva er unnskyldingen der? 

Si deeeeeet.. kjenner jo henne nå alle her inne.. sier A men ikke B.. hvorfor? Fordi ho kan dra strikken litt til, og sitte med kontrollen, og tenke «ha ha, det skulle de likt å visst» sånn at det kan komme mld på det også.. så har ho noe nytt å snakke om… i å med det ikke er en reprise kanal, så må det jo snart komme ett nytt tema? Bortsett fra shopping, katter, shopping, katter, pommes frites triks, brette tøy, vaske klær, sminke, spons, pommes frites, spons, vaske, klaging, klaging, pommes frites triks… (ja det er en grunn til at jeg skriver det gjentatte ganger)  da kan ho jo fortelle at ho får fortsatt mld på det, men ikke alt ho deler.. så kommer det 1/2 mld som ho kanskje drar på litt ekstra, så kommer noen tårer, sånn at det kan komme noen pakker og søtsaker, kopper, blomster på døra igjen.. ho er så forbanna lett å lese! 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Whitesnake69 skrev (58 minutter siden):

☝️

LinaHg skrev (27 minutter siden):

Og om det liksom er en grunn til at Signe ikke kan steriliseres enda, hvorfor ikke bare si hva det er. Eller skal a verne om privatlivet til signe eller hva er greia? Er Dorris sterilisert? Om ikke, hva er unnskyldingen der? 

Jeg er ganske sikker på at dette bunner i penger. Penger som hun har hvis hun shopper mindre.

• Liker 7
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...