Hoggorm Skrevet 31. mai 2022 #11701 Del Skrevet 31. mai 2022 Dyne i sofan og bli servert😳 det har hun jaggu fortsatt med i voksen alder!!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noeskeptisk Skrevet 31. mai 2022 #11702 Del Skrevet 31. mai 2022 Tenker stadig,gudskjelov virker de 2 eldste å ha arva far.spes.eldste. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cranberries Skrevet 31. mai 2022 #11703 Del Skrevet 31. mai 2022 Hun sier at hun bodde nesten ett år hos sfo-lederen. Hvor var faren i den perioden? Jeg skjønner ikke dette. 🤷♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 31. mai 2022 #11704 Del Skrevet 31. mai 2022 cranberries skrev (16 minutter siden): Hun sier at hun bodde nesten ett år hos sfo-lederen. Hvor var faren i den perioden? Jeg skjønner ikke dette. 🤷♀️ Hun var hos faren da han ikke var på jobb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 31. mai 2022 #11705 Del Skrevet 31. mai 2022 Høysensitiv i dag, derfor litt amper. Godt når alt har en forklaring! Og gudskjelov for «påmfri-trixet» 😂 1 hell frist price-pommes frites i ei panne 2 klin over olje 3 salt og grillkrydder 4 bland 5 stek Og Vipps så har du altså stekt påmfri! 🥳 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 31. mai 2022 #11706 Del Skrevet 31. mai 2022 Hvemerdu skrev (2 minutter siden): Høysensitiv i dag, derfor litt amper. Godt når alt har en forklaring! Og gudskjelov for «påmfri-trixet» 😂 1 hell frist price-pommes frites i ei panne 2 klin over olje 3 salt og grillkrydder 4 bland 5 stek Og Vipps så har du altså stekt påmfri! 🥳 Dårlig dag fra morgenen i dag, kanskje bhg sa noe om at hu hang de ut i går🤷♀️ 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 31. mai 2022 #11707 Del Skrevet 31. mai 2022 Chrisy skrev (13 minutter siden): Dårlig dag fra morgenen i dag, kanskje bhg sa noe om at hu hang de ut i går🤷♀️ jeg fikk ikke med meg at hun var sur? hvilke snaper er dette på? orker ikke se igjennom aaalt🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 31. mai 2022 #11708 Del Skrevet 31. mai 2022 kalini skrev (1 minutt siden): jeg fikk ikke med meg at hun var sur? hvilke snaper er dette på? orker ikke se igjennom aaalt🙈 De første snappene i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 31. mai 2022 #11709 Del Skrevet 31. mai 2022 Chrisy skrev (6 minutter siden): De første snappene i dag. kanskje de er borte nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 31. mai 2022 #11710 Del Skrevet 31. mai 2022 kalini skrev (Akkurat nå): kanskje de er borte nå.. Nei ligger der enda. Hun sier ca; håper dere har en god dag, det har ikke jeg. Nå har jeg sturet i hele formiddag, ser neste på gråten ut. 12 timer siden. Hun leverte i bhg I dag.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 31. mai 2022 #11711 Del Skrevet 31. mai 2022 Chrisy skrev (2 minutter siden): Nei ligger der enda. Hun sier ca; håper dere har en god dag, det har ikke jeg. Nå har jeg sturet i hele formiddag, ser neste på gråten ut. 12 timer siden. Hun leverte i bhg I dag.. ååja, de ja! trodde hun hadde rantet på noen følgere😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 31. mai 2022 #11712 Del Skrevet 31. mai 2022 Tenk å være så misfornøyd, grinete og snerpete fordi du må hente din EGEN unge🤮 15 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 1. juni 2022 #11713 Del Skrevet 1. juni 2022 Chrisy skrev (7 timer siden): Dårlig dag fra morgenen i dag, kanskje bhg sa noe om at hu hang de ut i går🤷♀️ Det hadde vært på sin plass. Hun kan ikke få oppføre seg som hun vil uten at noen sier i fra. Hun får bli så sur og sint som hun vil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 1. juni 2022 #11714 Del Skrevet 1. juni 2022 Gresshoppa skrev (6 timer siden): Tenk å være så misfornøyd, grinete og snerpete fordi du må hente din EGEN unge🤮 Det gjør vondt i absolutt hele kroppen når jeg ser hvordan hun oppfører seg - SÅ sur fordi hun må hente sønnen. Vi andre kjører da taxi døgnet rundt uten å surmule. SÅNN er det å ha barn, og det gjøres med glede! 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 1. juni 2022 #11715 Del Skrevet 1. juni 2022 Hvemerdu skrev (18 minutter siden): Det gjør vondt i absolutt hele kroppen når jeg ser hvordan hun oppfører seg - SÅ sur fordi hun må hente sønnen. Vi andre kjører da taxi døgnet rundt uten å surmule. SÅNN er det å ha barn, og det gjøres med glede! Dette er umulig å forstå for meg også. Kjøreturene, om de er korte eller lange, er en stund man har barna eller ungdommene helt for seg selv og det er en setting der det er lettere for dem å lette hjertet eller bare snakke om hva de driver med til vanlig. Tror det er fordi de slipper blikkontakt og bilen føles som et trygt sted. Har aldri fått så mye info og innblikk i livene til mine bonusbarn som når jeg har kjørt og hentet til skole, trening eller venner. Hvis de har venner med så ser man også dynamikken - er de inkludert? Inkluderende? Dominerende eller utilpass? Og man får masse stille info der også som man aaaaldri ville fått via en samtale. Og dette går hun glipp av og sitter heller og danser til russelåter og roper «puppeeeer» 22 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 1. juni 2022 #11716 Del Skrevet 1. juni 2022 cranberries skrev (8 timer siden): Hun sier at hun bodde nesten ett år hos sfo-lederen. Hvor var faren i den perioden? Jeg skjønner ikke dette. 🤷♀️ Har det blitt til 1 år nå? Det begynte med 3 uker. 🤷♀️ 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. juni 2022 #11717 Del Skrevet 1. juni 2022 Føler at jeg de siste dagene har fått sett Stines virkelige ansikt og personlighet. Har fulgt henne i noen måneder, sånn rett før jul tror jeg, og hun har vært veldig søt og sprudlende. Men de siste dagene så har hele ansiktsuttrykket hennes endret seg, hun klarer ikke holde masken lengre. Hun fremstår sur, bitchete/grinete og i veldig dårlig humør. Lurer på hva sønnen føler når han så triaden hennes på vei ut til bilen og i bilen da hun skulle ut å hente han, alt gikk i dass pga hun var et «jævla taxiselskap»…..og de ansiktsuttrykkene da hun satt å digget musikk mens hun ventet på han da…heldigvis så klarte hun å snu humøret da han satte seg i bilen, men hva hjelper det når han ser morens story? Hun har selv sagt at begge sønnene følger henne på snap, feks så stengte hun snap for de da hun holdt på å pusse opp rommet til den ene som en overraskelse. Stine har i tillegg de eldste bare annenhver uke, så det blir ikke så mye kjøring som om de hadde bodd hjemme på fulltid. Og når man har barn så blir det endel kjøring, også på tenåringer. Også etter at de er myndige. Vår yngste er myndig, men går på Vgs og bor hjemme, og de helgene hun er på fest så er alltid pappaen kjørbar mtp henting hvis festen ikke er i nærheten. Og er den nærheten så hender det at han henter henne hvis hun ikke har noen å gå hjem sammen med. Uaktuelt at hun skal gå alene, nok av gærninger der ute. Lurer også på om hun i det hele tatt hadde skamvett nok til å føle seg flau da hun hadde en tirade mot barnehagen til yngste, og nevnte bhg ved navn, pga den tskjorter, og dagen etter så troppet hun opp til bhg sin forestilling for å se på sønnen og satt å skrøt av forestillingen. Det er garantert ansatte og andre foreldre som følger henne og fikk det med seg. Hadde jeg offentlig hengt ut mine barns barnehage på denne måten så vet jeg ikke om jeg hadde klart å sett de ansatte i øynene etterpå. Og blitt veldig usikker på hvem av foreldrene som fikk det med seg. Alle kan jo ha sine utbrudd når man er slitne, og det kommer noe uforventet, men man gjør bare ikke sånn som Stine. Man teller til 10, eller mere, og tar seg sammen (jeg måtte feks sy inn bunaden til tenåringen min dagen før 17mai. Er generelt sliten pga fatuige som følge av kreft og kreftbehandling, og ble litt oppgitt da planen min for 16 mai var å hvile og lade opp til dagen etter sånn at jeg holdt ut noen timer. Men jeg lot det jo ikke gå utover henne, eller skolen som oppfordret til at de som hadde bunad stilte i bunad i borgertoget, det var helt min egen feil som har sett at hun har gått ned i vekt og ikke bedt henne prøve på bunaden) 12 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. juni 2022 #11718 Del Skrevet 1. juni 2022 Frøken_ida skrev (16 minutter siden): Har det blitt til 1 år nå? Det begynte med 3 uker. 🤷♀️ Hun sa 9mnd i går, var til Sfo-lederen de ukene faren ikke var hjemme. Da fikk hun omsorg, god mat, godteri, ble pakket inn i dyne på sofaen og dullet med. Ang godteri så begynner jeg å lure på om hun bruker det som trøst….noe som henger igjen fra barndommen. Sånn som i går da hun surnet helt over å måtte hente sønnen så rev hun med seg en pose godteri som hun flerret opp da hun satte seg i bilen og stappet innpå og sa at når hun måtte være taxi så fortjente hun i allefall godteri på turen.. Større mengder sukker er hverken bra for huden, migrene eller dårlig matlyst (som hun sier hun har), ei heller for irritabel tarm (som var diagnosen hun fikk etter at hun var innlagt med forstoppelse). Likedan koffein, det er heller ikke bra for de samme tingene som sukker. Og det blir endel koffein i alle de kaffekoppene, monsterene og Pepsi-maxen. Å drikke Pepsimax om kveldene kan også virke inn på nattesøvnen da det inneholder koffein. Stine sier hun sliter med å sovne til normal tid om kveldene. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 1. juni 2022 #11719 Del Skrevet 1. juni 2022 Lurer på om Stine syns det er greit at barna får samme vaner når det kommer til energidrikk? Mener å ha observert en boks med monster av noen som ble hentet av Stine i går. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 1. juni 2022 #11720 Del Skrevet 1. juni 2022 Signe skal til dyrlegen for kastrering... Skal jeg tippe får Stine viljen sin før den tid, evt ved at Signe plutselig kom ut på egenhånd. Lite uhell si… Og det hun har hørt angående at hunkattene helst skal ha ett kull før kastrering er gammel info og utgått på dato. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå