Støgga Skrevet 31. mai 2022 #11681 Del Skrevet 31. mai 2022 Frøken_ida skrev (6 minutter siden): Men hun prioriterer ikke sånne ting. 50kr for en T-skjorte som ikke er til seg selv er for dyrt. Hun som saumfarer barneavd rundt omkring i distriktet, må vel vite at dem ikke hadde😂 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 31. mai 2022 #11682 Del Skrevet 31. mai 2022 Støgga skrev (3 minutter siden): Hun som saumfarer barneavd rundt omkring i distriktet, må vel vite at dem ikke hadde😂 Hun har sagt hun ikke kler rødt 😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 31. mai 2022 #11683 Del Skrevet 31. mai 2022 skruf skrev (1 time siden): Var en som la ut skjermdump tidligere i tråden, mulig det var Instagram edit; jeg følger henne ikke på IG, så kan ikke gå god for det. Refererer bare til skjermdumpen som ble lagt ut Da har du misforstått. Den skjermdumpen var av noen som hadde lagt igjen link til kvinneguiden som en kommentar på et av innleggene hennes 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 31. mai 2022 #11684 Del Skrevet 31. mai 2022 kanakass skrev (4 minutter siden): Da har du misforstått. Den skjermdumpen var av noen som hadde lagt igjen link til kvinneguiden som en kommentar på et av innleggene hennes 😅 Det stemmer. Rart det ikke ble tårer ut av det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 31. mai 2022 #11685 Del Skrevet 31. mai 2022 ENDELIG påmmfritrikset 😂🤮 Har vel vært en uke uten det nå 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 31. mai 2022 #11686 Del Skrevet 31. mai 2022 Må bli ganske dyrt å handle hver dag, selvom det «kun» er matvarer. Man kjøper alltid mye dritt man ikke trenger ellers. Og burde frua stappe i seg søtsaker og lyst brød med alle smerter og vondter? Neppe… Skjedde med ukeshandling? Prøvde hu idet hele tatt? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 31. mai 2022 #11687 Del Skrevet 31. mai 2022 Lillemor1982 skrev (1 minutt siden): ENDELIG påmmfritrikset 😂🤮 Har vel vært en uke uten det nå Ja, det har jeg savna, så jammen meg godt det kom! 😂😂 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gurioppilia Skrevet 31. mai 2022 #11688 Del Skrevet 31. mai 2022 Kaffeskål skrev (12 minutter siden): Ja, det har jeg savna, så jammen meg godt det kom! 😂😂 Ler meg ihjel🤣🤣🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 31. mai 2022 #11689 Del Skrevet 31. mai 2022 (endret) Kaffeskål skrev (19 minutter siden): Ja, det har jeg savna, så jammen meg godt det kom! 😂😂 Ååååå det fantastiske «trikset» der hun sauser pommes frites, unnskyld påmmfriii, i en halv liter olje og dynker det med grillkrydder? Må inn og kikke, har bare sett det én gang før på snap og da ble jeg litt usikker på om hun hadde tatt på for mange plaster. Er ikke poenget at pommes frites’ene er badet i olje før de blir fryst? Eller er jeg heeelt på tur? Det så skikkelig ekkelt ut i alle fall, jeg hadde fått vondt i magen. Edit: skjønte at du var ironisk altså, jeg er bare så overveldet av alt som kommer ut fra den kanten 😂 Endret 31. mai 2022 av Nana Lagt til tekst 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 31. mai 2022 #11690 Del Skrevet 31. mai 2022 Kaffeskål skrev (43 minutter siden): Må bli ganske dyrt å handle hver dag, selvom det «kun» er matvarer. Man kjøper alltid mye dritt man ikke trenger ellers. Og burde frua stappe i seg søtsaker og lyst brød med alle smerter og vondter? Neppe… Skjedde med ukeshandling? Prøvde hu idet hele tatt? Tror ikke hun startet opp med det i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet 31. mai 2022 #11691 Del Skrevet 31. mai 2022 Kaffeskål skrev (1 time siden): Må bli ganske dyrt å handle hver dag, selvom det «kun» er matvarer. Man kjøper alltid mye dritt man ikke trenger ellers. Og burde frua stappe i seg søtsaker og lyst brød med alle smerter og vondter? Neppe… Skjedde med ukeshandling? Prøvde hu idet hele tatt? Det med søtsaker og lyst brød har jeg lurt på også. Og all den Monsteren. Jeg får vondt i hodet bare av å se på det hun fører i seg. Det er jo "mat" for migrenen, som jeg tviler på at hun har. Og melk og yoghurt hver dag. Ikke rart hun sliter med kviser. Unnskyld, hudsykdom 😉 Jeg slet med kviser helt til jeg var 50 år og fikk høre av en hudpleier at det var pga melk og melkeprodukter. Slutta tvert og ble helt bra 😃 Har hatt lyst til å fortelle henne det men hun vet nok best selv 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. mai 2022 #11692 Del Skrevet 31. mai 2022 kanakass skrev (4 timer siden): Da har du misforstått. Den skjermdumpen var av noen som hadde lagt igjen link til kvinneguiden som en kommentar på et av innleggene hennes 😅 Åh, da beklager jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 31. mai 2022 #11693 Del Skrevet 31. mai 2022 Frklille skrev (På 28.5.2022 den 20.39): Jeg fikk påvist cluster noen uker før påskeferien. Var innlagt på sykehuset i 5 døgn, på nevrologisk for å utrede det skikkelig da smertene var grusomme. Jeg slo hodet mitt i sengekanten en del ganger og tryglet sykepleierne å finne en hammer å slå meg. Jeg brukte flere døgn etterpå for å komme meg til hektene igjen. Jeg har siden utskrivelse fra sykehuset fått det engang til, og jeg er så utslått av cluster at jeg bruker mer enn ett døgn på å komme meg. Så at hun har cluster? My fucking ass! Feel you! Jeg har Cluster 6 av 7 netter, det er nå ordtaket helvete på jord passer fint! Ønsker deg all god bedring. Prøv å ta kontakt med St.Olavs for å bli med i studien de har ang Cluster. Der vil du få Botox i SPG nerven langt bak i kjeven. Kan fungere 100% på noen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 31. mai 2022 #11694 Del Skrevet 31. mai 2022 snurk skrev (På 28.5.2022 den 19.44): Selv er jeg velsignet med god helse, men jeg leser flere personlige innlegg her inne fra dere som har diagnoser - gjerne de samme som Stine påstår selv at hun har. Først og fremst får jeg utrolig vondt i meg av å høre om hvilke kamper mange har daglig. Jeg beundrer hver og en av dere for at dere er så sterke å lever livet videre med sykdommer og diagnoser som stjeler store deler av livskvaliteten. Jeg skulle ønske jeg kunne gi hver og en av dere en god klem. For det andre er det direkte kvalmende hvordan Stine åpenbart lyver på seg både den ene og den andre diagnosen. Det er jo et direkte hån mot alle de som faktisk har disse diagnosene som kanskje ville gjort hva som helst for å bli frisk igjen. Det er på grunn av folk som Stine at mange har negative holdninger mot uføre og usynlige sykdommer! 😡 Utrolig provoserende! Takk for hyggelige ord! Det er utrolig frustrerende at hun lyver på seg Cluster, særlig når jeg sliter så voldsomt med det selv. Det er en av verdens mest smertefulle diagnose. Og da stå å jodle foran snap noen timer etterpå er utenkelig og umulig. Hun gjør snart ikke annet enn å lyve. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. mai 2022 #11695 Del Skrevet 31. mai 2022 Hyfia skrev (2 timer siden): Takk for hyggelige ord! Det er utrolig frustrerende at hun lyver på seg Cluster, særlig når jeg sliter så voldsomt med det selv. Det er en av verdens mest smertefulle diagnose. Og da stå å jodle foran snap noen timer etterpå er utenkelig og umulig. Hun gjør snart ikke annet enn å lyve. Er det ikke slik at dere er smertefrie mellom anfallene, og da kan være aktive? Jeg spør fordi jeg ikke vet. Sier heller ikke at Stine har clusterhodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 31. mai 2022 #11696 Del Skrevet 31. mai 2022 Kaffeskål skrev (22 timer siden): Går vel ikke mange dagene før det dukker opp et blått nøste eller to så frua får strikka jakken sin. Eller noen som hjelper hu med maipuffen.. «jeg vil strikke men stakkars meg, har ikke nok garn, sitter fast» Livet er hardt gitt. Finnes nok av videoer eller grupper på nettet om hu hadde giddi og søkt opp hva hu skulle gjort. Jeg kjenner ingen eller vet ikke om noen andre som sitter og surver slik på snap for å høste sympati e.l. Mai puffen var kjempe enkel å strikke! Min ble ferdig på en uke, å jeg er i full jobb. Bare å lese mønsteret å gjøre som der står🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 31. mai 2022 #11697 Del Skrevet 31. mai 2022 Tråden er ryddet for persondebatt og krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbaresi Skrevet 31. mai 2022 #11698 Del Skrevet 31. mai 2022 Altså, hva skjedde med humøret i dag? DEN holdningen?? 😳 Hva er vitsen med å snappe til «gjengen» sin med så lite trivelig humør. 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Alisha* Skrevet 31. mai 2022 Populært innlegg #11699 Del Skrevet 31. mai 2022 Ganske fascinerende å være vitne til ei godt voksen dame som sier hun skal lage seg rutiner i hverdagen. Starter med å behandle katten som en baby - så går det flere timer før hun kommer nystriglet å forteller at hun kollapset på sofaen. Hver eneste dag får vi høre om sjukdom, sliten og orker ikke. Må være fryktelig tungt å ikke skjønne at livsstilen hun fører gjør både kropp og sinn vondt værre. Det virker som alt er et ork - vondt å se hvor lite engasjert hun er i barna. Skikkelig nebbete og ufin oppførsel når det kommer til ting som omhandler de. Når det kommer til hva som er meningen med den snappen hennes? - filmer det samme dag etter dag, sminkeprodukter - klær - pakker - garnlager - kattene - klær som henger til tørk og hva hun handler av mat på butikken. Ivrig på å fortelle at det stadig kommer til nye på kanalen - men å skjønne at det kanskje beror på alt drama hun lager - nei det… Snakker så fint ikveld om barn og omsorg - trygghet, forståelse og det å bli sett. Men hva gjør hun mot sine egne barn da. Ingen andre som driver med snap har så mye fjas og løgner som henne. Tragisk!! 36 3 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoggorm Skrevet 31. mai 2022 #11700 Del Skrevet 31. mai 2022 Kanskje hun skal ta en tlf til mor og far i Spania 🙈 Blir helt satt ut av hele dama. Stakkars unger med den mora. Så bare hvor barnslig hun var i går når hun skulle sy den t-skjorta. Ingen oppfører seg slik når alle i famen sitter å hører på. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå