Klink Skrevet 29. mai 2022 #11641 Del Skrevet 29. mai 2022 Gresshoppa skrev (12 timer siden): Tror hun helt ærlig at hun gjør en bra ting ved å sverte mennesker som ikke er «funksjonsfriske» eller alle dere foresatte/pårørende? Nei, fy faen! Noe så ekkelt å få seg til å si! Fysj, skam deg, dronninga! Hmm så på story på snap hvor hun snakker om ikke funksjonsfriske barn og barnet i rullestolen hun sverter da ingen da? Eller hva har jeg ikke fått med meg? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 29. mai 2022 #11642 Del Skrevet 29. mai 2022 (endret) Klink skrev (6 minutter siden): Hmm så på story på snap hvor hun snakker om ikke funksjonsfriske barn og barnet i rullestolen hun sverter da ingen da? Eller hva har jeg ikke fått med meg? Nei hun sa at alle løvemammaer og pappaer var helt rå. Så nei hun sverta ingen. Det var heller stikk motsatt. Rett skal være rett. Endret 29. mai 2022 av Nillani Måtte tilføye noe. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. mai 2022 #11643 Del Skrevet 29. mai 2022 Gresshoppa skrev (13 timer siden): Tror hun helt ærlig at hun gjør en bra ting ved å sverte mennesker som ikke er «funksjonsfriske» eller alle dere foresatte/pårørende? Nei, fy faen! Noe så ekkelt å få seg til å si! Fysj, skam deg, dronninga! Men hvor gjør hun dette? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 29. mai 2022 #11644 Del Skrevet 29. mai 2022 Gresshoppa skrev (13 timer siden): Tror hun helt ærlig at hun gjør en bra ting ved å sverte mennesker som ikke er «funksjonsfriske» eller alle dere foresatte/pårørende? Nei, fy faen! Noe så ekkelt å få seg til å si! Fysj, skam deg, dronninga! Det har hun da faktisk ikke gjort. Stikk motsatt, hun berømmer både løvemammaer og løvepappaer. En annen ting er at hun nevner at det trigget henne, men uansett, hun svertet hverken barn eller foreldre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 29. mai 2022 #11645 Del Skrevet 29. mai 2022 (endret) Tessa12 skrev (1 time siden): Det har hun da faktisk ikke gjort. Stikk motsatt, hun berømmer både løvemammaer og løvepappaer. En annen ting er at hun nevner at det trigget henne, men uansett, hun svertet hverken barn eller foreldre. Hvis dere ikke skjønner at hun får dette til å handle om seg selv - igjen, og sier det på en nedlatende måte. Hun utleverer i tillegg disse menneskene som var tilstede. Det samme med den dama som besvimte i sentrum for en stund siden, ALT handler om henne. Hun brukte til og med ordet «funksjonsSVAK». Endret 29. mai 2022 av Gresshoppa 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 29. mai 2022 #11646 Del Skrevet 29. mai 2022 Gresshoppa skrev (2 timer siden): Hvis dere ikke skjønner at hun får dette til å handle om seg selv - igjen, og sier det på en nedlatende måte. Hun utleverer i tillegg disse menneskene som var tilstede. Det samme med den dama som besvimte i sentrum for en stund siden, ALT handler om henne. Hun brukte til og med ordet «funksjonsSVAK». Det er helt riktig, det jo bare å se på holdningen og oppførslen henne.. Vi som vet, vi vet! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 29. mai 2022 #11647 Del Skrevet 29. mai 2022 Tråden er ryddet for persondebatt, ryktespredning og avsporinger. Minner om regelpresiseringen for persondebatt: Sitat * Persondebatt Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner. På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Vi tillater ikke bruk av navn eller kallenavn på barn, omtale av barns utseende, helse eller livsførsel; følelsesliv, personlighet, meninger, fritid, samværsordninger mm. Det er tillatt å diskutere foreldres valg om eksponering av barn og hvordan dette utføres, men ikke hvordan barna opplever denne eksponeringen. Mindreårige har et særskilt vern i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Kvinneguiden / Egmont Publishing et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer. Sol, admin. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyyoda Skrevet 30. mai 2022 #11648 Del Skrevet 30. mai 2022 Forundrer meg at noen ønsker samarbeid/spons med henne. Hadde jeg drevet eget firma eller butikk hadde jeg aldri i livet ønsket at noen skulle relatere min bedrift med Stine. DET er dårlig reklame det. 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 30. mai 2022 #11649 Del Skrevet 30. mai 2022 Babyyoda skrev (36 minutter siden): Forundrer meg at noen ønsker samarbeid/spons med henne. Hadde jeg drevet eget firma eller butikk hadde jeg aldri i livet ønsket at noen skulle relatere min bedrift med Stine. DET er dårlig reklame det. Det har jeg tenkt å! Handler aldri fra noen av de som samarbeider/sponser hu. Så når Cubus sponsa hu, slutta jeg å handle der. Vet om flere som gjorde det… Rart hu ikke ba om klær fra barneavdelingen… 🤪 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet 30. mai 2022 #11650 Del Skrevet 30. mai 2022 En ting er å gjøre seg upopulær i bygda ved å oppføre seg ufyselig, men det er utrolig at et menneske klarer å tilåmed ødelegge sånn ar MATBUTIKKEN går å skuler på henne. Ikke så mange matbutikker i Brdal, hva skal hun gjøre den dagen hun er uønsket i alle? Gutta som må inn i handle for henne da? 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 30. mai 2022 #11651 Del Skrevet 30. mai 2022 Lite aktivitet i dag. Hun virker sur og grinete. Ustabil den dama. Ikke hadde hun fått planta ut noe i går heller. Er nok noe som gnager om dagen. Burde kommet seg ut i jobb, og truffet folk. Usunt av en såpass fysisk frisk person å bare gå hjemme å dyrke seg selv. Er av den oppfatning at alle kan ut i en eller annen jobb, såklart tilrettelagt. Hos henne sitter nok den største utfordringen mellom øra. 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 30. mai 2022 #11652 Del Skrevet 30. mai 2022 1 minutt siden, Nillani said: Lite aktivitet i dag. Hun virker sur og grinete. Ustabil den dama. Ikke hadde hun fått planta ut noe i går heller. Er nok noe som gnager om dagen. Burde kommet seg ut i jobb, og truffet folk. Usunt av en såpass fysisk frisk person å bare gå hjemme å dyrke seg selv. Er av den oppfatning at alle kan ut i en eller annen jobb, såklart tilrettelagt. Hos henne sitter nok den største utfordringen mellom øra. Men på sett og vis godt hun ikke er i arbeidslivet. Stakkars eventuelle kollegaer🥵😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoggorm Skrevet 30. mai 2022 #11653 Del Skrevet 30. mai 2022 Husk det har vært langhelg og gutta kommer hjem i dag. Da blir hun sliten med en gang. Stakkars måtte handle mer mat og det er utmattende i seg selv🙈 Synes hele greia er tragisk🙈 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 30. mai 2022 #11654 Del Skrevet 30. mai 2022 Hoggorm skrev (2 minutter siden): Husk det har vært langhelg og gutta kommer hjem i dag. Da blir hun sliten med en gang. Stakkars måtte handle mer mat og det er utmattende i seg selv🙈 Synes hele greia er tragisk🙈 Litt blidere nå da, fått på mascara å kommet seg på shopping 😅😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 30. mai 2022 #11655 Del Skrevet 30. mai 2022 non_stop skrev (På 29.5.2022 den 10.16): Og stå på lørdagskvelden å si "gleder meg til uka sammen med dere (gjengen på snap)." Tenk å si sånn midt i helg med familien. Samtidig som hun sender passiv aggressive stikk til de andre i huset ved å si at folk ikke har ryddet opp etter seg etter å ha spist is, sier at det skulle ha vært ryddet ut av oppvaskmaskina men hun orker ikke. Hvor er resten av familien forresten? Stille som i grava der på kveldstid og stille som i grava på dagtid. Kun en sjelden gang er det lagt opp til at andre kan få bo der, leke der, besøk. Resultatet er at mor ligger rett ut etterpå. Rett å slett forkastelig hele dama!! Å d blir bare værre å værre… 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 30. mai 2022 #11656 Del Skrevet 30. mai 2022 Polarpuma skrev (56 minutter siden): Men på sett og vis godt hun ikke er i arbeidslivet. Stakkars eventuelle kollegaer🥵😳 Trur psykisk er det hun mest ufør for, og at hun evner ikke til å gå overens med andre mennesker.. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 30. mai 2022 #11657 Del Skrevet 30. mai 2022 Se det ansiktet når hun forteller at hun må sy noe på genseren guttungen skal ha i barnehagen i morgen, men når det er noe til henne selv så lyser hun opp. Kan bruke kvelden på sortering av strikkepinner, men nå var det ikke så gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toiny Skrevet 30. mai 2022 #11658 Del Skrevet 30. mai 2022 Glemte briller i dag? 😱 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 30. mai 2022 #11659 Del Skrevet 30. mai 2022 Der klarte a jaggu meg å henge ut barnehagen til sønnen på offentlig snapkanal også. Med fullt navn på barnehagen 😡 Må jo snart være uvenner med hele nærmiljøet sitt 🥵 Må være slitsomt å ha det slik, ikke minst for barna 😥 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 30. mai 2022 #11660 Del Skrevet 30. mai 2022 Vilja1892 skrev (47 minutter siden): Se det ansiktet når hun forteller at hun må sy noe på genseren guttungen skal ha i barnehagen i morgen, men når det er noe til henne selv så lyser hun opp. Kan bruke kvelden på sortering av strikkepinner, men nå var det ikke så gøy. Og outer barnehagen. "Så *navn på barnehage* - tusen hjertelig takk 😖" Blir hyggelig for Alex som må levere i bh i morgen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå