Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

«Screener» hun meldingene først? Altså at hun skyver litt til siden å leser uten å åpne den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for persondebatt og krenkende innlegg. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg velsignet med god helse, men jeg leser flere personlige innlegg her inne fra dere som har diagnoser - gjerne de samme som Stine påstår selv at hun har. Først og fremst får jeg utrolig vondt i meg av å høre om hvilke kamper mange har daglig. Jeg beundrer hver og en av dere for at dere er så sterke å lever livet videre med sykdommer og diagnoser som stjeler store deler av livskvaliteten. Jeg skulle ønske jeg kunne gi hver og en av dere en god klem. 

For det andre er det direkte kvalmende hvordan Stine åpenbart lyver på seg både den ene og den andre diagnosen. Det er jo et direkte hån mot alle de som faktisk har disse diagnosene som kanskje ville gjort hva som helst for å bli frisk igjen. 

Det er på grunn av folk som Stine at mange har negative holdninger mot uføre og usynlige sykdommer! 😡 Utrolig provoserende!

• Liker 11
  • Hjerte 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyfia skrev (9 timer siden):

Hun påsto at hun hadde Clusterhodepine også! Da tente jeg på alle plugger, det er løgn og oppspinn - sykdomsforløpet samsvarer ikke med handlingene hennes, ei heller forklaringen på hvordan sykdommen er. Kan ikke se at hun er så påvirket av Cluster at hun har utviklet epilepsi pga det. Livet mitt var bekymringsfritt, fantastiske barn og en steika fin familie. Nå er jeg omtrent isolert, når jeg har Cluster så tar det ca 8-9 timer før jeg får epilepsianfall med bevissthetstap og 9 av 10 ganger må ambulansen komme pga skader under epilepsianfall. Jeg har 34 sting i hodet etter sist anfall. Hun googler diagnoser å sikter etter de som er værst. Et forferdelig kvinnemenneske med nesa i sky og fokuset på seg selv, kun seg selv. Et voksent menneske kan umulig oppføre seg sånn uten at det er psykiatri inn i bilde. Vi er vitne til så mye som er på grensa til galskap at det er rart ingen rundt henne reagerer. Hvordan mannen holder ut er for meg ufattelig! 

Hvis hun har epilepsi (noe jeg tviler sterkt på) også bør hun vel ikke kjøre bil?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (28 minutter siden):

Hvis hun har epilepsi (noe jeg tviler sterkt på) også bør hun vel ikke kjøre bil?

Cluster er en så stor belastning på hjernen at mange utvikler Generalisert tonisk kloniske epilepsianfall, disse er med bevissthetstap og det kommer uten forvarsler, og man slår hodet/kropp gul og blå når det skjer, samt at man blir kjørt til nærmeste sykehus som har nevrologisk avdeling. Våkner som regel med ambulansearbeidere over meg. Jeg må være anfallsfri i et år før jeg får tilbake lappen.

• Liker 5
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun står og skjærer opp kyllingfilet og blir grisete på hånda, tørker av det på et håndkle og etterpå når hun er ferdig så skyller hun bare hånda med vatten og tørker seg på samme håndkle? Kylling skal man være veldig forsiktig med. Det var ikke noe særlig hygienisk. 

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk påvist cluster noen uker før påskeferien. Var innlagt på sykehuset i 5 døgn, på nevrologisk for å utrede det skikkelig da smertene var grusomme. Jeg slo hodet mitt i sengekanten en del ganger og tryglet sykepleierne å finne en hammer å slå meg. Jeg brukte flere døgn etterpå for å komme meg til hektene igjen. Jeg har siden utskrivelse fra sykehuset fått det engang til, og jeg er så utslått av cluster at jeg bruker mer enn ett døgn på å komme meg. Så at hun har cluster? My fucking ass!

• Hjerte 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (1 minutt siden):

Hun står og skjærer opp kyllingfilet og blir grisete på hånda, tørker av det på et håndkle og etterpå når hun er ferdig så skyller hun bare hånda med vatten og tørker seg på samme håndkle? Kylling skal man være veldig forsiktig med. Det var ikke noe særlig hygienisk. 

Håper hun får vondt i magen i kveld altså. Dette ble bare vemmelig å se på… 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Whitesnake69 said:

Reagerte også på det🤢 I tillegg tok hun på skapene og mobilen med hendende😳

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har hun vært falsk og utrolig nedlatende, verre enn vanlig. 

Mye stikk til snakk på nett om seertall og følgerskare, ikke minst klapp på skulderen til seg selv som gjør så mye riktig. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (23 minutter siden):

Jeg vet!!!!!🤢🤮🤮🤮

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Halla.. Da er jeg på beina igjen etter en fysisk brakedown…» asså🙈 Jeg må bare le😄😂

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hvorfor hun skal snakke om ting som skjer når hun er ute… Ikke sikkert de d gjelder syns d er så jæskla kult at hun snakker om de for å fiske etter «Åh, du er så snill å omtenksom du, Stine» 
GUUUUUD, hu er irriterende! 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frklille skrev (30 minutter siden):

Håper hun får vondt i magen i kveld altså. Dette ble bare vemmelig å se på… 

Tenkte det samme 🙈🙈 Skikkelig nasty 🤮

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (35 minutter siden):

I kveld har hun vært falsk og utrolig nedlatende, verre enn vanlig. 

Mye stikk til snakk på nett om seertall og følgerskare, ikke minst klapp på skulderen til seg selv som gjør så mye riktig. 

Kvalmende …🤢

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun helt ærlig at hun gjør en bra ting ved å sverte mennesker som ikke er «funksjonsfriske» eller alle dere foresatte/pårørende? Nei, fy faen! Noe så ekkelt å få seg til å si! Fysj, skam deg, dronninga!

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant. Synes det er utrolig egoistisk og få barn, når hun åpenbart har mer enn nok med seg selv. Aldri ekte glede og spore, bare et tomt/trist blikk, spydig og en liten trivelig person og være rundt rett og slett. Håper noen som kjenner henne kan ta tak i galskapen. Hun trenger psykisk hjelp, og noen må hjelpe henne og forstå at livet ikke bare kan bestå av og få oppmerksomhet på some. 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (13 timer siden):

«Halla.. Da er jeg på beina igjen etter en fysisk brakedown…» asså🙈 Jeg må bare le😄😂

Og stå på lørdagskvelden å si "gleder meg til uka sammen med dere (gjengen på snap)."

Tenk å si sånn midt i helg med familien. Samtidig som hun sender passiv aggressive stikk til de andre i huset ved å si at folk ikke har ryddet opp etter seg etter å ha spist is, sier at det skulle ha vært ryddet ut av oppvaskmaskina men hun orker ikke. 

Hvor er resten av familien forresten? Stille som i grava der på kveldstid og stille som i grava på dagtid. Kun en sjelden gang er det lagt opp til at andre kan få bo der, leke der, besøk. Resultatet er at mor ligger rett ut etterpå. 

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varsko her!!🥳 Frua har selvfølgelig hatt en hard start på dagen.. as always.. Men nå har hun skumle planer.. Skal nemlig ut og plante. Frisk luft i dag da, og det er skummelt for henne som aldri er ute. Blir nok mye vondter og klaging i kveld og i morgen da. Blir vel helst mannen som må plante, mens hun står bak å filmer og plaprer.  Venter i spenning 😉

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (41 minutter siden):

Varsko her!!🥳 Frua har selvfølgelig hatt en hard start på dagen.. as always.. Men nå har hun skumle planer.. Skal nemlig ut og plante. Frisk luft i dag da, og det er skummelt for henne som aldri er ute. Blir nok mye vondter og klaging i kveld og i morgen da. Blir vel helst mannen som må plante, mens hun står bak å filmer og plaprer.  Venter i spenning 😉

Kan være at det går greit så lenge hun kan svi av litt penger i forkant

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...