Babyyoda Skrevet 27. mai 2022 #11601 Del Skrevet 27. mai 2022 Hoggorm skrev (1 minutt siden): Hun hadde handlet blomster med søsteren som hadde en annen mor. Så hun så fint🙈 Er så sjukt kleint. Lurer på hvor lenge 'a mor' orker skjemme bort denne primadonnaen. Hvor lang tid tar det før hun skjønner hun bare blir utnyttet? Jammen glad minstemann har en engasjert pappa. Ellers er jeg redd han hadde vokst opp med et veldig forvridd syn på hvordan en forelder bør være 😑 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pretty Amazing Skrevet 27. mai 2022 #11602 Del Skrevet 27. mai 2022 Jeg skjønner ikke, har jeg gått glipp av noe. Jeg har ikke sett oppdateringer på snap i dag? Er det feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoggorm Skrevet 27. mai 2022 #11603 Del Skrevet 27. mai 2022 Pretty Amazing skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ikke, har jeg gått glipp av noe. Jeg har ikke sett oppdateringer på snap i dag? Er det feil? Nei hun er sikkert utslitt i dag etter alt i går. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 27. mai 2022 #11604 Del Skrevet 27. mai 2022 bygdefruen skrev (5 timer siden): Men nå viser vel Stine hver dag at hun ikke er syk. Hvertfall ikke med de diagnosene hun har satt på seg selv. Dama har mer energi enn en barnehageavdeling som er rusa på sukker. Helt enig i det. Derfor jeg skrev det som jeg gjorde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 27. mai 2022 #11605 Del Skrevet 27. mai 2022 Hoggorm skrev (1 time siden): Nei hun er sikkert utslitt i dag etter alt i går. Planlegger hva hun skal gjøre av ugang for å få mere sympati og følgere. Kan jo være at hun leser seg opp på nye sykdommer som hun kan skryte på seg at hun har. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lailouna Skrevet 27. mai 2022 #11606 Del Skrevet 27. mai 2022 Minmi93 skrev (3 minutter siden): Planlegger hva hun skal gjøre av ugang for å få mere sympati og følgere. Kan jo være at hun leser seg opp på nye sykdommer som hun kan skryte på seg at hun har. Hun er sliten,men på en god måte, hun kan vel ikke klage nå for hun nye mora følger vel med på kanalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. mai 2022 #11607 Del Skrevet 27. mai 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 27. mai 2022 #11608 Del Skrevet 27. mai 2022 De diagnosene og sykdommene til Stine plager hun kun når det kan brukes til hennes forhold. OCD, prolaps og sosial angst har jeg !!! Å NEI STINE, DU HAR INGEN AV DISSE.... 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoggorm Skrevet 27. mai 2022 #11609 Del Skrevet 27. mai 2022 (endret) Slettet sitat er fjernet. Sol, admin. Skal liksom vise hvor god mor hun er som lar han være med å lage mat. Skal litt mer til enn det for at hun er det. Endret 28. mai 2022 av Sol Rampelyset 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 27. mai 2022 #11610 Del Skrevet 27. mai 2022 Hun skal vise følgerne hvor bra mamma hun er. hun svarer han lite hyggelig og ser oppgitt inn i kamera.. trist å se på.. hele opptrinnet blir falskt 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 27. mai 2022 #11611 Del Skrevet 27. mai 2022 MsFri skrev (13 minutter siden): Hun skal vise følgerne hvor bra mamma hun er. hun svarer han lite hyggelig og ser oppgitt inn i kamera.. trist å se på.. hele opptrinnet blir falskt Det der er så trist å være vitne til 😢 hver gang…. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 27. mai 2022 #11612 Del Skrevet 27. mai 2022 Hoggorm skrev (1 time siden): Skal liksom vise hvor god mor hun er som lar han være med å lage mat. Skal litt mer til enn det for at hun er det. Jeg synes det er trist å observere hennes adferd ovenfor barnet og barna. Det skal mere til ja. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 28. mai 2022 #11613 Del Skrevet 28. mai 2022 LillePote skrev (På 25.5.2022 den 23.38): Men det skal også sies, at hun OFTE kommer med total feil informasjon om flere sykdommer/diagnoser. Og det er nok dette folk reagerer sterkt på. Hvorfor er hun unik med alle sine diagnoser? De aller fleste hun nevner og snakker om, stemmer overhode ikke med virkeligheten og anatomi&fysiologien. F.eks: Hun sier hun har HS(hudsykdom), ja det er greit. Men den får man IKKE i ansiktet som hu sier nesten daglig. Det hun har i ansiktet er kviser/akner. HS rammer stort sett mennesker i armhuler og lysken, men også i Færre tilfeller rundt endetarmen, under brystene osv. Det sitter da et voksent menneske, som påstår hun er ferdig utdannet hjelpepleier(noe hun IKKE er), å feilinformerer så til de grader om en sykdom, som for mange er tabulagt. Hun som liksom er Hj.pleier, burde kunne sykdomslære, å vite hva den sykdommen innebærer. Folk er dritt lei juginga hennes om sykdommer/diagnoser. Og i tillegg sitter det folk her inne som kjenner/kjente hun personlig, som kan både bekrefte og avkrefte hva som er sant og ikke. synes du det da er rart at folk stiller spm? Forteller om hvordan de lever med sykdommen, som frua sier hun har? Sånn som migrene? Clusterhodepine? Prolaps? OCD? Hun påsto at hun hadde Clusterhodepine også! Da tente jeg på alle plugger, det er løgn og oppspinn - sykdomsforløpet samsvarer ikke med handlingene hennes, ei heller forklaringen på hvordan sykdommen er. Kan ikke se at hun er så påvirket av Cluster at hun har utviklet epilepsi pga det. Livet mitt var bekymringsfritt, fantastiske barn og en steika fin familie. Nå er jeg omtrent isolert, når jeg har Cluster så tar det ca 8-9 timer før jeg får epilepsianfall med bevissthetstap og 9 av 10 ganger må ambulansen komme pga skader under epilepsianfall. Jeg har 34 sting i hodet etter sist anfall. Hun googler diagnoser å sikter etter de som er værst. Et forferdelig kvinnemenneske med nesa i sky og fokuset på seg selv, kun seg selv. Et voksent menneske kan umulig oppføre seg sånn uten at det er psykiatri inn i bilde. Vi er vitne til så mye som er på grensa til galskap at det er rart ingen rundt henne reagerer. Hvordan mannen holder ut er for meg ufattelig! 16 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 28. mai 2022 #11614 Del Skrevet 28. mai 2022 Hyfia skrev (1 minutt siden): Hun påsto at hun hadde Clusterhodepine også! Da tente jeg på alle plugger, det er løgn og oppspinn - sykdomsforløpet samsvarer ikke med handlingene hennes, ei heller forklaringen på hvordan sykdommen er. Kan ikke se at hun er så påvirket av Cluster at hun har utviklet epilepsi pga det. Livet mitt var bekymringsfritt, fantastiske barn og en steika fin familie. Nå er jeg omtrent isolert, når jeg har Cluster så tar det ca 8-9 timer før jeg får epilepsianfall med bevissthetstap og 9 av 10 ganger må ambulansen komme pga skader under epilepsianfall. Jeg har 34 sting i hodet etter sist anfall. Hun googler diagnoser å sikter etter de som er værst. Et forferdelig kvinnemenneske med nesa i sky og fokuset på seg selv, kun seg selv. Et voksent menneske kan umulig oppføre seg sånn uten at det er psykiatri inn i bilde. Vi er vitne til så mye som er på grensa til galskap at det er rart ingen rundt henne reagerer. Hvordan mannen holder ut er for meg ufattelig! Ang mannen, ofte lurt på selv, men er kanskje ikke av de smarteste🤔 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 28. mai 2022 #11615 Del Skrevet 28. mai 2022 Nassenøff skrev (5 minutter siden): Ang mannen, ofte lurt på selv, men er kanskje ikke av de smarteste🤔 Jeg fatter det ikke, får ikke puslespillbitene til å passe. Hvis mannen min hadde shoppet klær til seg selv hver dag og kun snakket i tlf hele døgnet hadde jeg kastet han ut umiddelbart. 14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 28. mai 2022 #11616 Del Skrevet 28. mai 2022 Hyfia skrev (26 minutter siden): Jeg fatter det ikke, får ikke puslespillbitene til å passe. Hvis mannen min hadde shoppet klær til seg selv hver dag og kun snakket i tlf hele døgnet hadde jeg kastet han ut umiddelbart. Eller ringt 113. Det mener jeg. Som @Hyfia sier ang clusterhodepine, er det helt utrolig at noen kan lyve på seg den diagnosen. Før (kanskje nå også?) ble det kalt «selvmordshodepine» rett og slett fordi at smertene var så uutholdelige at mange klarte ikke å leve med det! Og man står jammen ikke på kjøkkenet og danser før, under eller etter et anfall. Det er smerter som de fleste ikke kan forestille seg. Lurer på om hun bare har tatt ICD-10, slått opp på tilfeldige sider og streket under diagnoser. For de av oss som ER syke og verken kan pynte med blomster eller handle mat (bare for å ta noe) og tilbringer 7 av 7 døgn i sengen så er det så vanvittig provoserende å se på henne. Jeg kommer til å bli frisk så jeg skriver ikke dette for å få medlidenhet, men himmel og hav hva jeg skulle gjort for å ha én dag med halvparten av hennes energi. Det er så latterlig at… Kanskje snappingen til en viss grad kan forsvares ovenfor mann og barn (ingen andre ville trodd på det) som hennes måte å tjene penger på. Å ha noe å gjøre på siden hun har det så forferdelig (..). Uansett om hun hadde blitt milliardær på det så unnskylder ikke det å gi noen en dårlig barndom. Hvor mange ganger har ikke yngstemann henvendt seg til henne både i bilen og hjemme mens hun overhører og snakker videre inn i en skjerm. Får vondt i hjertet. 14 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 28. mai 2022 #11617 Del Skrevet 28. mai 2022 Nana skrev (4 minutter siden): Eller ringt 113. Det mener jeg. Som @Hyfia sier ang clusterhodepine, er det helt utrolig at noen kan lyve på seg den diagnosen. Før (kanskje nå også?) ble det kalt «selvmordshodepine» rett og slett fordi at smertene var så uutholdelige at mange klarte ikke å leve med det! Og man står jammen ikke på kjøkkenet og danser før, under eller etter et anfall. Det er smerter som de fleste ikke kan forestille seg. Lurer på om hun bare har tatt ICD-10, slått opp på tilfeldige sider og streket under diagnoser. For de av oss som ER syke og verken kan pynte med blomster eller handle mat (bare for å ta noe) og tilbringer 7 av 7 døgn i sengen så er det så vanvittig provoserende å se på henne. Jeg kommer til å bli frisk så jeg skriver ikke dette for å få medlidenhet, men himmel og hav hva jeg skulle gjort for å ha én dag med halvparten av hennes energi. Det er så latterlig at… Kanskje snappingen til en viss grad kan forsvares ovenfor mann og barn (ingen andre ville trodd på det) som hennes måte å tjene penger på. Å ha noe å gjøre på siden hun har det så forferdelig (..). Uansett om hun hadde blitt milliardær på det så unnskylder ikke det å gi noen en dårlig barndom. Hvor mange ganger har ikke yngstemann henvendt seg til henne både i bilen og hjemme mens hun overhører og snakker videre inn i en skjerm. Får vondt i hjertet. Det kalles fortsatt selvmordshodepine, men jeg graver meg ikke ned i den slik som hun gjør med ALLE diagnoser. Jeg har aldri hørt at hun har oppfølging hos nevrologer med Cluster som sitt fagfelt. Jeg gjør det beste ut av det. Stine messer og messer om sykdom foran en 5 år gammel gutt. Det er så usunt og farlig. Mine barn er skjermet, så langt det lar seg gjøre. Jeg blir aldri frisk, det har jeg lært meg å leve med og jeg kunne aldri ha snakket høyt om det rundt barna mine - de vet at jeg har vondt i hodet, mer har ikke små ører godt av å vite. Og mye av en kronisk sykdom handler om å ta det for hva det er å gjøre det beste ut av det. @Nana Jeg håper virkelig du får et godt liv med den sykdommen du har. Unner deg det beste 😊 6 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 28. mai 2022 #11618 Del Skrevet 28. mai 2022 I dag vil hun altså heller grave seg ned i dyna enn å være med sønnen på tur =)))) Hyggelig……. Er det en dag hun er blid og positiv til noe? Noe som helst???? 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 28. mai 2022 #11619 Del Skrevet 28. mai 2022 Anonyym97 skrev (Akkurat nå): I dag vil hun altså heller grave seg ned i dyna enn å være med sønnen på tur =)))) Hyggelig……. Er det en dag hun er blid og positiv til noe? Noe som helst???? Ikke nok med det men HU SIER DET HØYT foran sønnen sin, og det hver gang??? Stakkars unger 🥺😭 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 28. mai 2022 #11620 Del Skrevet 28. mai 2022 Sendte nok en gang melding ang filming av barn, hun har ikke åpnet de siste jeg har sendt, hun leser stort sett kun meldinger om hvilke klær,sko, dopapir,blomst,krem,pudder osv 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå