Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Synes det er rimelig spesielt i seg selv at hun i det hele tatt går i barneavdelingen for å finne klær til seg selv

Endret av Eurony
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eurony skrev (51 minutter siden):

Synes det er rimelig spesielt i seg selv at hun i det hele tatt går i barneavdelingen for å finne klær til seg selv

Virker som hun føler seg som et barn på flere måter. Kanskje hun ikke har klart å integrere voksen Stine som hun burde. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen, og da mener jeg virkelig INGEN som handler klær i barneavdelingen som voksen. Det må da være flaut å gå rundt i samme klær som en 13 åring når man er snart 40??

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (1 minutt siden):

Jeg kjenner ingen, og da mener jeg virkelig INGEN som handler klær i barneavdelingen som voksen. Det må da være flaut å gå rundt i samme klær som en 13 åring når man er snart 40??

Syns genseren var fin jeg! Og hvorfor i alle dager skulle det være flaut om klærne sitter som de skal? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 minutter siden):

Syns genseren var fin jeg! Og hvorfor i alle dager skulle det være flaut om klærne sitter som de skal? 

Genseren var fin, men å si at den sitter som den skal blir feil, den er jo alt for kort på ermene.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (4 minutter siden):

Genseren var fin, men å si at den sitter som den skal blir feil, den er jo alt for kort på ermene.

Ja det var sant, men den så ikke for stram ut eller noe som gjør at det skulle være flaut å bruke den. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minipilla skrev (15 minutter siden):

Flaut? Hvorfor i all verden skal det være flaut?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (29 minutter siden):

Flaut? Hvorfor i all verden skal det være flaut?

Så du syns det er kult å stå i samme klær på butikken som jenten i syvende klasse bak deg? Ja ja hver sin smak. Jeg syns det er helt hårreisende og skremmende det kroppsfokus hun sender ut. 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barneklærne i størrelse 170 på hm er ganske store. Tilsvarer M ofte. Av og til har de noen kule t-skjorter i barneavdelingen. Litt rocka stil o.l. Har kjøpt et par til meg selv. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (56 minutter siden):

Så du syns det er kult å stå i samme klær på butikken som jenten i syvende klasse bak deg? Ja ja hver sin smak. Jeg syns det er helt hårreisende og skremmende det kroppsfokus hun sender ut. 

Jeg synes man skal fø gå i det man vil, enkelt og greit. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (2 timer siden):

Jeg gjør det, har bikka 40, men det er stort sett basisplagg jeg kjøper der. Rett og slett fordi 164+170 ofte er like store el større(+ofte bedre fasong for meg) enn S i dameavdelinga, og fordi det er billigere. En av genserne jeg har kjøpt i barneavd er den jeg har fått mest skryt av på klesfronten, men jeg går jo ikke rundt og proklamerer at ting er kjøpt i barneavd, det er kun jeg som trenger å vite. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fulgt henne sånn kjapt på Snap i ett døgn, men hva er greia med henne??

Tydeligvis ei som elsker sin egen stemme og at alt skal dreie seg om henne.

Hjelpe meg.. Er det mulig??

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (9 timer siden):

Jeg gjør det, har bikka 40, men det er stort sett basisplagg jeg kjøper der. Rett og slett fordi 164+170 ofte er like store el større(+ofte bedre fasong for meg) enn S i dameavdelinga, og fordi det er billigere. En av genserne jeg har kjøpt i barneavd er den jeg har fått mest skryt av på klesfronten, men jeg går jo ikke rundt og proklamerer at ting er kjøpt i barneavd, det er kun jeg som trenger å vite. 

Nettopp. Du står ikke å fronter dette i sosiale media. Det er den store forskjellen. Hun forteller mye oftere når klær er fra barneavdelingen enn ikke. Virker rett og slett forskudd opptatt av å kunne presse seg inn i minst mulig størrelse. Sykelig. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinaHg skrev (1 time siden):

Det er planleggingsdag i barnehagen i dag, så han får forhåpentligvis sovet ut i dag. Men kommer vel til å bli et klagesirkus uten like på mandag igjen, over hvor sliten og mye vondt hun har siden det er er langhelg med familien. 

Mens andre gleder seg til langhelg med familien sin. Forstå den som kan. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bygdefruen skrev (13 minutter siden):

Mens andre gleder seg til langhelg med familien sin. Forstå den som kan. 

Jeg klarer fint å forstå akkurat det(bortsett fra at jeg ikke hadde en brøkdel av energien hennes da jeg var på det sykeste), men å skulle bryte alle rutiner man har fordi man faktisk er syk da. Og måtte innrette seg helt annerledes, minus alenetid, det er noen der når man står opp, det er noen der når man legger seg….jeg har likevel aldri «forsømt» ungene sånn. Nå er de heldigvis voksne. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (2 timer siden):

Jeg klarer fint å forstå akkurat det(bortsett fra at jeg ikke hadde en brøkdel av energien hennes da jeg var på det sykeste), men å skulle bryte alle rutiner man har fordi man faktisk er syk da. Og måtte innrette seg helt annerledes, minus alenetid, det er noen der når man står opp, det er noen der når man legger seg….jeg har likevel aldri «forsømt» ungene sånn. Nå er de heldigvis voksne. 

Men nå viser vel Stine hver dag at hun ikke er syk. Hvertfall ikke med de diagnosene hun har satt på seg selv. Dama har mer energi enn en barnehageavdeling som er rusa på sukker. 

• Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
bygdefruen skrev (1 time siden):

Men nå viser vel Stine hver dag at hun ikke er syk. Hvertfall ikke med de diagnosene hun har satt på seg selv. Dama har mer energi enn en barnehageavdeling som er rusa på sukker. 

Enig! Hun viser hvem eneste dag at hun har uendelige mengder med energi. Og etter en time hvile, så er hun uansett helt duracell igjen. Mini kan fint se tv den timen, han er så stor at man kan forklare at man trenger det. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde den energien hun har. Det er det eneste jeg misunner av livet hennes. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen… Jeg hadde følt meg så uvel om Stine var ei jeg hadde hatt en dag sammen med! HU MÅ KLAGE, HVER BIDIGE DAG?…. Skryter av å ha hjulpet disse menneskene, men mååå skyte inn hvor sliten og GÅEN hu er.. At d er mulig! Jeg hadde ALDRI bedt ei sånn kjærring om hjelp, aldri.. Jeg hadde følt meg så slem etterpå… Jeg har snart ikke ord…

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (1 time siden):

Fy faen… Jeg hadde følt meg så uvel om Stine var ei jeg hadde hatt en dag sammen med! HU MÅ KLAGE, HVER BIDIGE DAG?…. Skryter av å ha hjulpet disse menneskene, men mååå skyte inn hvor sliten og GÅEN hu er.. At d er mulig! Jeg hadde ALDRI bedt ei sånn kjærring om hjelp, aldri.. Jeg hadde følt meg så slem etterpå… Jeg har snart ikke ord…

Hun hadde handlet blomster med søsteren som hadde en annen mor. Så hun så fint🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...