Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Ja det hang jo ikke på greip det hun sa etter foreldremøtet. Hun sa at hun elsket å møte nye mennesker! Hørtes mer ut som Alex som slet der enn Stine. Han gikk ut på gangen å satte seg mens frua fikk skravlet ferdig med folk. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tvillingsjel skrev (På 24.5.2022 den 19.18):

Her er jeg uenig. Det er ikke Stines jobb å forstå moren. Det er aldri et barns ansvar. Nå er ikke Stine barn lenger, men moren skal ikke forsvares med "at hun var syk". Det er ingen unnskyldning. Og ikke ond? Hun slo Stine og dro henne med til rusmisbrukere på natta slik at hun ble voldtatt. Hvis ikke det er å være ond vet ikke jeg.

Er dette noe du med sikkerhet vet at er sant?? 
Å jo, moren hennes var kjempe syk, så syk at hun selvsagt aldri skulle ha hatt barn boende hjemme.. Men hvis du vet litt om de diagnosene som Stine sier at moren hadde, så er d faktisk synd i mammaen også! 
Og jeg er 100% enig i at Stine kanskje må begynne å forsone seg med at d var sånn d var! Begynne å ta fatt i livet og ta tak i måter man kan bli bedre på og slutte med å dyrke alle vondter å sår.. Hun kommer ALDRI til å bli lykkelig om hun ikke begynner å jobbe med seg selv… Man blir ikke lykkelig av følgere igjennom en skjerm og spons! 

• Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClusterOfGrapes skrev (På 24.5.2022 den 19.42):

Det er forferdelig onde handlinger. Kun syke mennesker gjør slikt. Men hun hadde vel ikke gjort det hvis hun var frisk eller rusfri? Hun hadde visst gode perioder også. Hun skulle hatt hjelp og i alle fall ikke hatt ansvar for barn. 
Jeg sier ikke at det er Stines jobb å forstå moren. Men jeg tror det hjelper henne å forstå hva sykdom og rus kan gjøre med et menneske. 

Stine skrøyt jo så fælt av at hun har jobbet med rus.. Merkelig at man da ikke klarer å forstå at mennesker som ruser seg er syke og at d er mennesker som trenger HJELP!

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (På 24.5.2022 den 23.01):

Man kan få fibromyalgi uten traumer, ja, men det er ikke uvanlig at traumeutsatte får både smertetilstander og utmattelsestilstander. Når man går og er anspent og stiv i muskulaturen konstant, så er det ikke rart at det etter hvert begynner å gjøre vondt. 

Voldsomt som du skal forsvare😅👏 Godt de fleste har gjennomskuet dama… D syns jeg virkelig begynner å skinne igjennom her inne, at folk begynner å bli lei av henne å løgnene hennes… Når man har fulgt henne over tid ser man ett soleklart mønster og jeg har begynt å tvile på ALT hun sier, nettopp pga at hun blir tatt i løgn på løgn på løgn! Jeg har hatt ett hellvette av ett liv selv, å mye av d som kommer fra den kanten er bare så sinnsykt frustrerende å man blir forbanna… Håper virkelig hu taper den rettssaken så d synger etter!!!

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at hun plutselig skal begynne å fokusere mer på IG pga. «problemer» med at snap ikke fungerer optimalt. Har kanskje mer med at hun ser at antall følgere avtar, og må innse at folk kanskje ikke er så opptatt av henne lenger. Og at folk er drittlei løgner og høre hver dag at hun må ta vare på seg selv. 
Jeg har ikke fulgt henne lenger enn siden Spania turen, og har gjennomskuet henne allerede. 

Og ja, jeg tror nok hun følger med her. For hun tar opp «problemstillinger» like etter at noen har skrevet om det her noen ganger. Tilfeldig eller ikke vet ikke jeg🤷🏼‍♀️ 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Villroses hage skrev (12 timer siden):

@LillePote

Det er velkjent at S snapper helt ukritisk og dønn feilaktig om diagnoser og ikke minst driver selvdiagnostisering i stor stil. Beklager at jeg har uttrykt meg på en måte som kan oppfattes som kritikk av debattanter som legger ut egne sykdomserfaringer. Det var ikke intensjonen.

Jeg har lest flere innlegg fra folk som tydeligvis har opplevd ulike former for omsorgssvikt, og  nærmest gjør et poeng av at de hadde det verre enn S. Mulig det er fordi de så opp til S som en som kunne stå opp for dem som en som kjempet og vant mot barneverenet, men som ble voldsomt skuffet når de oppdaget at S først og fremst var ute etter penger og berømmelse.

Det er imidlertid ugreit at folk som hevder å kjenne S mener seg å sitte på alle fakta om barndommen til S. Folk bør være varsomme med å håndheve "sannheten" vedrørende godt dokumentert omsorgssvikt.

Bare husk at du ikke har sett papirene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (2 timer siden):

Hva?!? Har hun???

Ja, var noen som la ut skjermdump av bioen hennes tidligere her i tråden, så hun elsker nok oppmerksomheten herifra 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måbaresi skrev (38 minutter siden):

Merkelig at hun plutselig skal begynne å fokusere mer på IG pga. «problemer» med at snap ikke fungerer optimalt. Har kanskje mer med at hun ser at antall følgere avtar, og må innse at folk kanskje ikke er så opptatt av henne lenger. Og at folk er drittlei løgner og høre hver dag at hun må ta vare på seg selv. 
Jeg har ikke fulgt henne lenger enn siden Spania turen, og har gjennomskuet henne allerede. 

Og ja, jeg tror nok hun følger med her. For hun tar opp «problemstillinger» like etter at noen har skrevet om det her noen ganger. Tilfeldig eller ikke vet ikke jeg🤷🏼‍♀️ 

Jeg tror man har mulighet for å tjene bedre via IG også. 

Andre influencere, som CBE og pilotfrue har lagt ned snap og blogg og livnærer seg nå bare via IG (CBE har vel ikke offisielt lagt ned bloggen, men det går måneder mellom hvert innlegg)

Rart at større snap-kontoer enn Stine, som Løvemammaene og Foreldrebanden, ikke sliter med snap og må gå over til IG🤷🏼‍♀️ 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (1 time siden):

Ja det hang jo ikke på greip det hun sa etter foreldremøtet. Hun sa at hun elsket å møte nye mennesker! Hørtes mer ut som Alex som slet der enn Stine. Han gikk ut på gangen å satte seg mens frua fikk skravlet ferdig med folk. 

Må være forvirrende å være tilstede i et "smerteanfall" og vite at vedkommende sliter med sosial angst.... Og så velger vedkommende å sitte å skravle etter møte. Andre ville kommet seg fortest mulig bort der ifra og hjem. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Frøken_ida said:

Bare husk at du ikke har sett papirene.

Nei, men det har kanskje du gjort? Men inne i hodet til  barnet S har du vel neppe vært?

At det har kommet bekymringsmeldinger, at barnevernet har vært inne i bildet, at mor periodevis er ustabil, ruset og sliter med psykisk sykdom, er nok for meg til å forstå at barndommen har vært vanskelig og utrygg, og med mangelfull oppdragelse.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja1892
Malleli89 skrev (2 timer siden):

Er dette noe du med sikkerhet vet at er sant?? 
Å jo, moren hennes var kjempe syk, så syk at hun selvsagt aldri skulle ha hatt barn boende hjemme.. Men hvis du vet litt om de diagnosene som Stine sier at moren hadde, så er d faktisk synd i mammaen også! 
Og jeg er 100% enig i at Stine kanskje må begynne å forsone seg med at d var sånn d var! Begynne å ta fatt i livet og ta tak i måter man kan bli bedre på og slutte med å dyrke alle vondter å sår.. Hun kommer ALDRI til å bli lykkelig om hun ikke begynner å jobbe med seg selv… Man blir ikke lykkelig av følgere igjennom en skjerm og spons! 

Kommer ikke til å skje. Dette skal frøken Knutsen melke for alt det er verdt. Det er det som er så trist og skremmende.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så dumt når hu sitter å viser frem tegningene og sier "åååh jeg kan virkelig ikke tegne" når hun helt åpenbart både kan tegne og vet det godt selv. Som en tenåring som fisker etter komplementer..... Blir for dumt 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eurony skrev (14 minutter siden):

Blir så dumt når hu sitter å viser frem tegningene og sier "åååh jeg kan virkelig ikke tegne" når hun helt åpenbart både kan tegne og vet det godt selv. Som en tenåring som fisker etter komplementer..... Blir for dumt 

Hun kan å tegne,men ikke bedre enn hva alle klarer,så rett hadde hun.. ungene her tegner likt eller bedre. Om det var de to figurene du tenkte på. Vil ikke skryte av frihånd tegningen hennes 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurony skrev (15 minutter siden):

Tenkte det samme 😂 Kan sammenlignes med folk på 50 kg som klager på hvor tjukke de er.  Bare ute etter å høre det motsatte. Tragisk kjerring.. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (27 minutter siden):

Tenkte det samme 😂 Kan sammenlignes med folk på 50 kg som klager på hvor tjukke de er.  Bare ute etter å høre det motsatte. Tragisk kjerring.. 

Hun er som et lite barn, se på meg  se på meg, hør på meg  hør på meg...

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nassenøff skrev (56 minutter siden):

Hun kan å tegne,men ikke bedre enn hva alle klarer,så rett hadde hun.. ungene her tegner likt eller bedre. Om det var de to figurene du tenkte på. Vil ikke skryte av frihånd tegningen hennes 

Da har ikke du sett meg tegne😂 jeg henger igjen i 3 års alderen, men skjønner hva du mener😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål skrev (7 timer siden):

Enda en genser fra barneavdelingen.. Mtp kroppspress og det som er i dagens samfunn burde ei godt voksen dame la være og nevne det! Man burde generelt ikke nevne størrelser! 

100% enig! Fremheve at det er fra barneavdelingen igjen og igjen, er også langt over grensene for den der såkalte «vær varsom - plakaten» som ble laget for bloggere men som ingen retter seg etter.

Størrelser generelt bør hun holde for seg selv. De som er interessert i klærne (aka «alle som spør), kan heller gå inn på nettsiden til produsenten. Regner med at de har en størrelsestabell.

Det er så usmakelig ar jeg blir dårlig. Vanligvis står det også på nettsidene (i alle fall dem jeg er innom) om plagget er normal i størrelse, liten eller stort. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (13 minutter siden):

Har hun shoppa igjen? 

Gjør hu ikke alltid det? 🙈🙊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...