Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Agurk skrev (43 minutter siden):

Det blir som å se på såpeserie. Det gjør kanskje til og med du? 😇

Nå går ikke jeg og irriterer meg over henne og blir provosert og spekulerer i om hun lyver om hun har samme sykdom som meg. Så nei, jeg ser ikke på det som en såpeopera, så der tar du feil ☺️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minmi93 skrev (13 minutter siden):

Det er opp til en selv om man ønsker å følge  eller ei. Om hun er et irritasjonsmoment så får hun være det. 

Selvfølgelig er det opp til en selv. Er stadig reprise her inne, så kom egentlig bare med et tips  ☺️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Nå går ikke jeg og irriterer meg over henne og blir provosert og spekulerer i om hun lyver om hun har samme sykdom som meg. Så nei, jeg ser ikke på det som en såpeopera, så der tar du feil ☺️

Jeg har skjønt at du ikke ser på sirkuset rundt Fru Knudtsen som en såpeopera. Men jeg regner med at du har sett på en såpeopera eller to gjennom livet. Som underholding. Og derfor følger mange av oss sirkus-Stine. For underholding. Hvem trenger Glamour når man har Sirkus-Stine? 😂

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (12 minutter siden):

Selvfølgelig er det opp til en selv. Er stadig reprise her inne, så kom egentlig bare med et tips  ☺️

Det tipset ditt bør du revurdere. Det har ingen innvirkning på de som følger henne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (På 22.5.2022 den 10.58):

Hun prater og prater om at hun vil jobbe for å endre systemet og hele barnevernet osv - 

men - hvordan vil hun endre det? Hva er det hun faktisk gjør for å endre noe? Hun forteller aldri noe om det…….. det er bare «vi som orker må kjempe for å få til en endring, jeg gir meg aldri» 🤷🏻‍♀️ 
HVA i barnevernsloven er det hun skal endre- og HVORFOR? Hun sier hun ikke kan paragrafer- men hvis hun vil endre en lov må hun vel nødvendigvis forstå loven slik den er nå?? Og saklig argumentasjon for hvorfor hun ønsker å endre har jeg aldri hørt? Det må jo legges frem konkrete tiltak for endring i loven, med saklig argumentasjon for hvofor lovforslaget er bedre for barn flest?? 
alle kan jo sitte og si at «noe må gjøres» mens de drikker kaffe- det betyr ikke at man aktivt jobber for å gjøre en endring av noe ……. 

ooooog - den evindelige pjattinga om meldingsbunken som har hopa seg opp og at hun ikke har hatt tid til å svare alle enda 🤯🤯 det går nok bra- det er vel ingen som går dukken fordi de ikke får svar av en offentlig snapper?? Må hun snakke om det heeeeele tiden?? 

Hu leser nok meldingene og inne her!!!! For hvis hun ikke hadde lest dem hadde hun ikke fortløpende slettet/ blokkert de som kommer med spørsmål/ kritikk så fort som hun gjør!! Hu siler nok ut dem hun vil svare !! Da helst de som er altoppslukende i hennes verden!

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (3 timer siden):

Dere som  sier dere følger henne pga barnevernssaken, dere blir jo oppdatert her 🤷‍♀️ så har man tid til ting som gir postiv energi enn å irritere seg grenseløst over et menneske det virker som man virkelig hater. 

Hat er et ganske sterkt ord og en veldig sterk følelse. Så å påstå at vi som setter spørsmålstegn rundt endel av det som Stine sier og gjør hater henne har du ikke grunnlag for å påstå.

Personlig så hater jeg ikke Stine. 

Å hate noen har virkelig blitt utvannet pga folk som kaller de som har et kritisk blikk og ikke sluker alt rått for «haters» 

Synes du feks det er logisk at Stine bytter fastlege til den fastlegen som moren hadde? Den samme fastlege som ifg Stine gjorde moren til en rusmisbruker og som indirekte var med på å ta livet av moren siden det var han som forsynte moren med piller? 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (1 time siden):

Hat er et ganske sterkt ord og en veldig sterk følelse. Så å påstå at vi som setter spørsmålstegn rundt endel av det som Stine sier og gjør hater henne har du ikke grunnlag for å påstå.

Personlig så hater jeg ikke Stine. 

Å hate noen har virkelig blitt utvannet pga folk som kaller de som har et kritisk blikk og ikke sluker alt rått for «haters» 

Synes du feks det er logisk at Stine bytter fastlege til den fastlegen som moren hadde? Den samme fastlege som ifg Stine gjorde moren til en rusmisbruker og som indirekte var med på å ta livet av moren siden det var han som forsynte moren med piller? 

Hvor påstår jeg det? 🙄

Og man må slutte å kalle folk for fans selv om man ikke vil være med på denne heksejakten 🤷‍♀️ 

Jeg har ikke grunnlag nok til å kommentere den saken ifht om det var den legen som indirekte gjorde at moren døde av overdose.

Om det er tilfelle så er det ikke logisk nei, jeg hadde ikke gjort det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (4 timer siden):

Dere som  sier dere følger henne pga barnevernssaken, dere blir jo oppdatert her 🤷‍♀️ så har man tid til ting som gir postiv energi enn å irritere seg grenseløst over et menneske det virker som man virkelig hater. 

Hat er et ekstremt sterkt ord forbeholdt helt andre ting enn en snap’er

Selv - og her tror jeg at jeg har flertallet med meg - følger Stine på samme måte som jeg ville sett en eller annen realityserie på Discovery. Mye er staget, mye er hysterisk morsomt og andre ting rister man på hodet av.

Og - på samme måte som jeg kunne ha pratet med venninner om en guilty pleasure-serie - så går jeg inn her for å diskutere/kommentere Stine.

Det er jo en del å kommentere og riste på hodet av sammenlignet med en A4 person.

Det strekker seg overhodet ikke forbi underholdning - som hun frivillig legger ut hver dag til x antall følgere.

Hat er i en fullstendig annen bås.

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (5 minutter siden):

Selv - og her tror jeg at jeg har flertallet med meg - følger Stine på samme måte som jeg ville sett en eller annen realityserie på Discovery. Mye er staget, mye er hysterisk morsomt og andre ting rister man på hodet av.

Og - på samme måte som jeg kunne ha pratet med venninner om en guilty pleasure-serie - så går jeg inn her for å diskutere/kommentere Stine.

Det er jo en del å kommentere og riste på hodet av sammenlignet med en A4 person.

Det strekker seg overhodet ikke forbi underholdning - som hun frivillig legger ut hver dag til x antall følgere.

👍🏼👏🏼

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å sende mld til snapchat jeg, om at de også må fjerne det filteret man skroller på, for at det ikke skal syns/stå når man sender en video eller bilde… tror det hadde blitt en annen tone da.. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miniflipper skrev (3 timer siden):

Lurer på å sende mld til snapchat jeg, om at de også må fjerne det filteret man skroller på, for at det ikke skal syns/stå når man sender en video eller bilde… tror det hadde blitt en annen tone da.. 

Tror hun legger på basic linsen. Tror ikke det syns og den fjerner ujevnheter i fargen. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (11 timer siden):

Hater er ett veldig sterkt ord å bruke, og helt feil ord å bruke i denne situasjonen. At man missliker/er negativ til måten hun fremstiller ting på, er negativ til f.eks væremåte overfor mann og ban, handlingsmønster osv har ikke noe med hat å gjøre.

• Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et tragisk liv, lever og ånder for den firkanta boksa hu der…. Så sjeleglad for at jeg ikke er en del av hennes familie. Snakker om omsorgssvikt åsså er a lile fæl sjøl med den  psykiske omsorgssvikten sjøl. Synes nesten «synd» i a som har et så (selvvalgt) tomt liv med «snæpfæm/gjenget»  🙄

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en kropp som heldigvis fungerer som normalt, men jeg reagerer på dette voldsomme fokuset på at det er så dårlig klima her hjemme at kroppen ikke greier omstille seg...det er enda en uke etterpå masse snakk om knekker og dårlige dager fordi kroppen ikke greier dette dårlige kalde klima vi har her hjemme. Hva er greia? Hun var vekke en uke....er det virkelig så vanskelig å omstille seg? Jeg kunne forstått det om det var snakk om en lengre periode i varmen for folk feks med gikt, men en liten uke?

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (47 minutter siden):

Jeg har en kropp som heldigvis fungerer som normalt, men jeg reagerer på dette voldsomme fokuset på at det er så dårlig klima her hjemme at kroppen ikke greier omstille seg...det er enda en uke etterpå masse snakk om knekker og dårlige dager fordi kroppen ikke greier dette dårlige kalde klima vi har her hjemme. Hva er greia? Hun var vekke en uke....er det virkelig så vanskelig å omstille seg? Jeg kunne forstått det om det var snakk om en lengre periode i varmen for folk feks med gikt, men en liten uke?

Veldig enig. Og jeg forstår ikke at hun ikke kler seg varmere i nakke og skuldre når kroppen er vond og stiv (jamfør det hun sier). Selv har jeg alpakkastrikk over nakke og skuldre omtrent hele året (både inne og ute)for å holde meg varm og så myk jeg kan. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (1 time siden):

Det er ikke klima hun ikke klarer å omstille seg til. Det er dronning tilværelsen hun hadde der ei uke. 

• Liker 27
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sammy! skrev (På 21.5.2022 den 12.03):

Dette har jeg også tenkt mye på. Jeg kan lite om traumer i forbindelse med foreldres alkoholproblemer, men jeg syns det er rart at hun selv kan nyte alkohol og at andre mennesker kan gjøre det i nærheten og sammen med henne, men ikke hennes egen mann. Det nytter ikke å skylde på relasjonen til mannen, når andre er som foreldre for henne, da blir det isåfall veldig motsigende? Det minner heller om å være kontrollerende, at hun ikke vil at mannen skal være ute å drikke. 

Dette forstår jeg. Hennes egen mann som hun har en veldig nær relasjon til. Som forandrer atferd, lukter alkohol (som hennes forelder) . Det er relasjonen. At noen som står henne nær og skal være trygg minner om noe utrygt. At andre perifer drikker alkohol er noe annet. 

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (11 timer siden):

Hun er jo den store snakkisen på det lokale senteret. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (4 timer siden):

Veldig enig. Og jeg forstår ikke at hun ikke kler seg varmere i nakke og skuldre når kroppen er vond og stiv (jamfør det hun sier). Selv har jeg alpakkastrikk over nakke og skuldre omtrent hele året (både inne og ute)for å holde meg varm og så myk jeg kan. 

Skulle tro hu har nok av strikkaklær å bruke over skuldre og nakke også. Ser nesten aldri at hu bruker noe av disse strikkeplaggene sine.  Går mest i kjøpklær😉 tenk om hu fokuserte mer på å heldig hu er som kan stå opp hver dag, danse og fjolle seg til. Er fader meg ingen selvfølge det. Nei Knutsen, kom deg i jobb, bruk kroppen din aktivt, slit deg ut og slutt og surv over ubetydelige ting. Er altfor enkelt å få lønn fra NAV. 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...