skruf Skrevet 23. mai 2022 #11421 Skrevet 23. mai 2022 Kamelia83 skrev (2 minutter siden): Jeg hører ingenting om priser når hun er ute og ser på plantene? Hun peker rundt på det hun har kjøpt og plantet i går og sier at det var dyrt. Ikke eksakt pris, men at det var dyrt. Og det hun peker på er det hun kjøpte på gartneriet, hun handlet hverken på Hageland eller noe annet senter i går, bare hos gartneren. 4
Gresshoppa Skrevet 23. mai 2022 #11422 Skrevet 23. mai 2022 L.F skrev (2 timer siden): Det er tydeligvis mitt livsmotto og hver gang jeg er på feks Normal. 🤣 Men nå har jeg kjøpestopp for en stund der. Sjekket kvitteringene i appen, og ble nesten flau over meg selv. 🙈😬 Kjenner meg litt igjen i det, men jeg har heller ikke unødvendig gjeld på ting jeg ikke eier, eller tigger etter penger på spleis for å betale for meg. Så akkurat dét gjør jeg med god samvittighet🙈😂 4 1 1
ClusterOfGrapes Skrevet 23. mai 2022 #11423 Skrevet 23. mai 2022 L.F skrev (2 timer siden): Jeg synes det høres ut som hun får blodtrykksfall. Da kjenner man at man holder på å besvime, og kan sette eller legge seg ned. Har det selv og, der skjer alltid når jeg står. Evt reiser meg for fort opp. Ja, besvimelser handler jo stort sett om blodtrykksfall der hjernen ikke får nok surstoff. Mange er plaget med svimling pga dette når en f.eks reiser seg fort opp. Men en klarer oftest å hente seg inn igjen ved å sette seg, ta det med ro eller legge seg ned. Nå klarer ikke Stine det ved at hun sier hun besvimer. Da betyr det at hun ikke klarer å kontrollere det. Da er det alvorlig hvis det skjer bak et ratt, eller i andre situasjoner. Å se noen besvime er faktisk et dramatisk skue. Personen ser bleik og død ut før en våkner til igjen. De sekundene eller minuttene virker uendelige for den som er vitne. Må ha vært svært traumatisk for sønnen å ha sett på. Hvis det er slik at hun ikke har kontroll når hun kjenner at et blodtrykksfall er i anmarsj bør hun absolutt sjekkes og ta ansvar for det. Med mindre det er «nestenbesvimelser», hun snakker om da. Men hun sier besvimte. 8 1
Pretty Amazing Skrevet 23. mai 2022 #11424 Skrevet 23. mai 2022 Uff, liker ikke at jeg skriver det, og har aldri tenkt over om andre har sagt det, men med Stine er alt kalkulert til en plan hun kun forstår. Hun håper vel noen følgere skal gi henne panter. Som koppen som var med i kaffeskålen.... Sorry, men men... 6 3
Kjerringrokk Skrevet 23. mai 2022 #11425 Skrevet 23. mai 2022 skruf skrev (2 timer siden): Nei; hun sto ute og pekte på det hun tidligere på dagen hadde kjøpt og plantet og klaget over hvor dyrt det var. Og det hun kjøpte i går kjøpte hun jo på gartneriet, ikke senteret. Det var bare hos gartneren hun kjøpte planter i går. Så hvorfor peke på de ny-innkjøpte plantene og klage over prisene hvis hun egentlig mente at planter på senteret er dyre?? Da burde hun i såfall ha sagt at hadde hun kjøpt planter på senteret så hadde det blitt dyrt, men hun kjøpte hos gartneren og der var det billig Hun dobbeltkommuniserer du hørte ikkje etter. sorry, ikkje min feil. Mens hu laga pizza. Hun sa 80 kr for ein margaritt, det er jæklskas dyrt, nei fy fader. så kjørte vi innom han lokale helten her borte.... bla bla... hu sa aldri at hu hadde gjort dette på samme dag. kun refererte at det e billigere. Gå inn å hør det selv ei gang t. ligger fortsatt ute, ca der hvor hun legger på pizzasaus. En annen ting med dobbel kommunikasjon ang mora. Helt normalt, hadde ein kollega som var plaga av farens rus, nektet han å ha kontakt med henne og familien når han var rusa, men i øyeblikket han var død så ble han hyllet for dei gode stundene, for det er der innimellom. Veldig vanlig og trenger ikkje ha noe med oppmerksomhetsbehov å gjøre. Men veldig kjedelig snap-konto, så eg tenker eg går videre til noen som gir meg mer positiv påvirkning enn denne kontoen. 6 3
Kamelia83 Skrevet 23. mai 2022 #11426 Skrevet 23. mai 2022 skruf skrev (3 timer siden): Hun peker rundt på det hun har kjøpt og plantet i går og sier at det var dyrt. Ikke eksakt pris, men at det var dyrt. Og det hun peker på er det hun kjøpte på gartneriet, hun handlet hverken på Hageland eller noe annet senter i går, bare hos gartneren. Må være noe hun har fjernet da i såfall. Hørt så mange ganger og hører ikke noe om det ute. 1
skruf Skrevet 23. mai 2022 #11427 Skrevet 23. mai 2022 Kjerringrokk skrev (3 timer siden): du hørte ikkje etter. sorry, ikkje min feil. Mens hu laga pizza. Hun sa 80 kr for ein margaritt, det er jæklskas dyrt, nei fy fader. så kjørte vi innom han lokale helten her borte.... bla bla... hu sa aldri at hu hadde gjort dette på samme dag. kun refererte at det e billigere. Gå inn å hør det selv ei gang t. ligger fortsatt ute, ca der hvor hun legger på pizzasaus. En annen ting med dobbel kommunikasjon ang mora. Helt normalt, hadde ein kollega som var plaga av farens rus, nektet han å ha kontakt med henne og familien når han var rusa, men i øyeblikket han var død så ble han hyllet for dei gode stundene, for det er der innimellom. Veldig vanlig og trenger ikkje ha noe med oppmerksomhetsbehov å gjøre. Men veldig kjedelig snap-konto, så eg tenker eg går videre til noen som gir meg mer positiv påvirkning enn denne kontoen. Ja, jeg vet hva hun sa da hun lagde pizza, det er ikke det jeg snakker om. Det er det hun sier når hun står ute etter å ha puttet pizzaen i ovnen, når hun viser frem alt hun har kjøpt av planter jeg refererer til, der sier hun at blomster og planter er dyrt. Jeg orker orker ikke bla meg 249 snapper tilbake, det vil ikke bevise det for deg uansett. Men der du lengre bak i tråden så er det en annen som hørte det samme som meg og bekrefter det jeg skriver. 2
skruf Skrevet 23. mai 2022 #11428 Skrevet 23. mai 2022 Jeg kommer til å slutte å følge Stine når saken hun har mot kommunen er avklart. Tror det er flere av oss som kommer til å gjøre det samme, så forsvinner nok endel følgere da 11 4
L.F Skrevet 23. mai 2022 #11429 Skrevet 23. mai 2022 Gresshoppa skrev (3 timer siden): Kjenner meg litt igjen i det, men jeg har heller ikke unødvendig gjeld på ting jeg ikke eier, eller tigger etter penger på spleis for å betale for meg. Så akkurat dét gjør jeg med god samvittighet🙈😂 Ja jeg og har råd til å kjøpe de tingene. Men likevel kunne jeg vel ha spart pengene eller noe sånt. 🙈😅 1
Gjest Polarpuma Skrevet 23. mai 2022 #11430 Skrevet 23. mai 2022 22 minutter siden, skruf said: Jeg kommer til å slutte å følge Stine når saken hun har mot kommunen er avklart. Tror det er flere av oss som kommer til å gjøre det samme, så forsvinner nok endel følgere da Tror det er mange som vil slutte å følge der. Lurer på om det er derfor hun trekker tida så ut med de papirene? For å holde på følgerne?!
Minmi93 Skrevet 23. mai 2022 #11431 Skrevet 23. mai 2022 Gresshoppa skrev (7 timer siden): Hun avslører seg gang på gang ved å aldri huske hva hun sa sist om samme sak. Lystløgner på høyt nivå. 10
skruf Skrevet 23. mai 2022 #11432 Skrevet 23. mai 2022 Polarpuma skrev (15 minutter siden): Tror det er mange som vil slutte å følge der. Lurer på om det er derfor hun trekker tida så ut med de papirene? For å holde på følgerne?! Blir det rettssak så vil hun i allefall få spørsmål om de hyllest-innleggene til moren om hun tidligere har skrevet på Facebook……likedan at hun har skrevet at hun elsker bursdager osv mens etter at hun kjørte sak så har alt bare vært elendighet Godt mulig det også vil komme opp spørsmål om hvorfor hun byttet lege til morens fastlege når Stine mener at fastlegen var med på å ta livet av moren, at han gjorde moren til en rusmisbruker Jeg var vitne i en rettsak der en mann ble dømt for seksuell adferd mot ei under 16, og hver eneste tekstmelding ble hentet frem og vist frem på skjerm. Politiet leter gjennom meldinger og sosiale medier med lupe. Så det Stine skrev på fb for flere år siden vil komme frem i hennes disfavør 11 1
Hvemerdu Skrevet 23. mai 2022 #11433 Skrevet 23. mai 2022 For en dag! Først må hun kjøre sønnen til barnehagen - det er jo så å si en merkedag, for dét har vel omtrent aldri skjedd! På tide, nå som det bare er noen uker igjen av hans barnehagetid, før han begynner på skolen. Og SÅ, hjertegode Stine, gjør alt hun kan for å redde ei skjære som sitter i vegen. For så å måtte rydde kjøkkenbenken som I G J E N var rotete (hvilket hus i Norge har IKKE rotete kjøkkenbenk etter frokost og matpakkelaging?!?!). Også får hun en nedtur, stakkar, og må legge seg. Så er det opp igjen og fikse seg, fikse negler, og SÅ vurdere om hun skal flytte garn inn i et skap. Jah… man blir rett og slett flau av å se på! Ser KUN på for å se hvordan barnevernssaken ender. 14 1 6
Minmi93 Skrevet 23. mai 2022 #11434 Skrevet 23. mai 2022 skruf skrev (22 minutter siden): Blir det rettssak så vil hun i allefall få spørsmål om de hyllest-innleggene til moren om hun tidligere har skrevet på Facebook……likedan at hun har skrevet at hun elsker bursdager osv mens etter at hun kjørte sak så har alt bare vært elendighet Godt mulig det også vil komme opp spørsmål om hvorfor hun byttet lege til morens fastlege når Stine mener at fastlegen var med på å ta livet av moren, at han gjorde moren til en rusmisbruker Jeg var vitne i en rettsak der en mann ble dømt for seksuell adferd mot ei under 16, og hver eneste tekstmelding ble hentet frem og vist frem på skjerm. Politiet leter gjennom meldinger og sosiale medier med lupe. Så det Stine skrev på fb for flere år siden vil komme frem i hennes disfavør Det er viktig at sannheten kommer frem. Hun vil bli avkledt som løgner i retten hvis det blir rettssak. 14 1
Gresshoppa Skrevet 23. mai 2022 #11435 Skrevet 23. mai 2022 L.F skrev (2 timer siden): Ja jeg og har råd til å kjøpe de tingene. Men likevel kunne jeg vel ha spart pengene eller noe sånt. 🙈😅 Spare kan man alltids gjøre, men hvis man eier både hus, bil og hytte - så er man vel som regel opptatt av grei/god økonomi selv om man bruker 1000,-kr på Normal en gang iblant æ🙈😅 Har man mange hundre tusener i kredittgjeld og annen unødvendig gjeld, så er det muligens lurt å revurdere den turen til Normal😂 5 5
Gresshoppa Skrevet 23. mai 2022 #11436 Skrevet 23. mai 2022 Minmi93 skrev (1 time siden): Det er viktig at sannheten kommer frem. Hun vil bli avkledt som løgner i retten hvis det blir rettssak. Jeg ser allerede for meg den vitnelisten som ikke er på Stine sin side. Åherreminskaper, dét er mange det🤯 7 3
Miniflipper Skrevet 23. mai 2022 #11437 Skrevet 23. mai 2022 skruf skrev (2 timer siden): Jeg kommer til å slutte å følge Stine når saken hun har mot kommunen er avklart. Tror det er flere av oss som kommer til å gjøre det samme, så forsvinner nok endel følgere da Er jo det ho vet…. Og derfor hele denne biten tar hinsides lang tid…. Sånn at ho ikke mister noen på veien… 4
Sharp75! Skrevet 23. mai 2022 #11438 Skrevet 23. mai 2022 Dere som sier dere følger henne pga barnevernssaken, dere blir jo oppdatert her 🤷♀️ så har man tid til ting som gir postiv energi enn å irritere seg grenseløst over et menneske det virker som man virkelig hater. 6 1
Agurk Skrevet 23. mai 2022 #11439 Skrevet 23. mai 2022 Sharp75! skrev (15 minutter siden): Dere som sier dere følger henne pga barnevernssaken, dere blir jo oppdatert her 🤷♀️ så har man tid til ting som gir postiv energi enn å irritere seg grenseløst over et menneske det virker som man virkelig hater. Det blir som å se på såpeserie. Det gjør kanskje til og med du? 😇 8 1
Minmi93 Skrevet 23. mai 2022 #11440 Skrevet 23. mai 2022 Sharp75! skrev (48 minutter siden): Dere som sier dere følger henne pga barnevernssaken, dere blir jo oppdatert her 🤷♀️ så har man tid til ting som gir postiv energi enn å irritere seg grenseløst over et menneske det virker som man virkelig hater. Det er opp til en selv om man ønsker å følge eller ei. Om hun er et irritasjonsmoment så får hun være det. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå