Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Vintermåne skrev (57 minutter siden):

Hun prater og prater om at hun vil jobbe for å endre systemet og hele barnevernet osv - 

men - hvordan vil hun endre det? Hva er det hun faktisk gjør for å endre noe? Hun forteller aldri noe om det…….. det er bare «vi som orker må kjempe for å få til en endring, jeg gir meg aldri» 🤷🏻‍♀️ 
HVA i barnevernsloven er det hun skal endre- og HVORFOR? Hun sier hun ikke kan paragrafer- men hvis hun vil endre en lov må hun vel nødvendigvis forstå loven slik den er nå?? Og saklig argumentasjon for hvorfor hun ønsker å endre har jeg aldri hørt? Det må jo legges frem konkrete tiltak for endring i loven, med saklig argumentasjon for hvofor lovforslaget er bedre for barn flest?? 
alle kan jo sitte og si at «noe må gjøres» mens de drikker kaffe- det betyr ikke at man aktivt jobber for å gjøre en endring av noe ……. 

ooooog - den evindelige pjattinga om meldingsbunken som har hopa seg opp og at hun ikke har hatt tid til å svare alle enda 🤯🤯 det går nok bra- det er vel ingen som går dukken fordi de ikke får svar av en offentlig snapper?? Må hun snakke om det heeeeele tiden?? 

Hun har iallefall ikke kunnskap nok til å endre noe som helst.

Og hun tror hun er så jævlig viktig og en stor snapper vet du..beklageligvis at noen fortsatt ikke har skjønt tegninga

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vilja1892
Jajajane skrev (7 timer siden):

Mye som ikke stemmer. Jeg kjenner mange hun tidligere var god venn med. Både en x og flere tidligere venninner. 
Hun liker ikke alkohol sier hun, men var ei skikkelig partyjente før (etter de 2 første barna var født). Han ene hun var sammen med rett etter første mannen, var hun sammen med i 2-3 år. Ut ifra det jeg kommer frem til gikk det rimelig raskt fra mannen til han hun da ble sammen med. Hun og ungene flyttet inn til han, og alt var sus og dus helt til det ikke var det lenger. Jeg var naboen til ene «bestevenninna» hennes, så har nok sett mye av Stine uten å ha tenkt så mye på det den gangen. Ferier som hun sier hun ikke har vært på er tull, hun har vært både her og der, med og uten barna.  Alltid med noe godt i glasset…. 
klart det blir pratet om, når ting ikke stemmer ut i fra det hun nå forteller. 

Samme her. Er derfor mange blir provosert. Dette er bare bare fjas. Jo nærmere saken kommer avklaring jo sykere blir hun. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilja1892 skrev (11 minutter siden):

Samme her. Er derfor mange blir provosert. Dette er bare bare fjas. Jo nærmere saken kommer avklaring jo sykere blir hun. 

Hun er jo kun ute etter penger, så hun kan flotte seg enda mer, veldig trist at folk ikke skjønner det.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boden som brått måtte ryddes ut av på 17.mai med påfølgende klaging om at sånn blir det når de får beskjed på kort varsel. Det var visst boden til eksen det. Lurer på hva som var greia der. Og så på nasjonaldagen av alle 365 dagene ellers i året 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg er bekymret når Fru Knutsen farter rundt og henter pakker her og der, shopper og styrer på, samtidig som hun sier hun ikke tør dusje uten at det er folk i huset pga besvimelse…. Hun klager konstant på formen, bruker smerteplaster og ønsker å øke opp intervallene på ketaminbehandlig… Er det ingen automatikk i at noen sjekker om hun er i stand til å kjøre bil når man bruker sterke smertestillende og i følge seg selv har skrantende helse? 

• Liker 15
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (54 minutter siden):

Den boden som brått måtte ryddes ut av på 17.mai med påfølgende klaging om at sånn blir det når de får beskjed på kort varsel. Det var visst boden til eksen det. Lurer på hva som var greia der. Og så på nasjonaldagen av alle 365 dagene ellers i året 

Tviler på at han har bedt hun om å ta den akkurat på 17. Mai. Men selvsagt lurt å gjøre det akkurat den dagen, så noen kan synes ekstra synd på henne og sende litt ekstra medlidenhet. Jeg er sikker på at hun kan gå over lik for å få sympati og gode ord.

Endret av Anneisabell
  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anneisabell skrev (2 timer siden):

Hun har iallefall ikke kunnskap nok til å endre noe som helst.

Og hun tror hun er så jævlig viktig og en stor snapper vet du..beklageligvis at noen fortsatt ikke har skjønt tegninga

Bare tull dette med denne saken... eneste hun er ute etter er erstatningspenger så hun får mer å bruke på å kjøpe meningsløst ræl, klær, garn, godis og energidrikk🤬

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Prøver igjen* skrev (27 minutter siden):

Jeg kjenner jeg er bekymret når Fru Knutsen farter rundt og henter pakker her og der, shopper og styrer på, samtidig som hun sier hun ikke tør dusje uten at det er folk i huset pga besvimelse…. Hun klager konstant på formen, bruker smerteplaster og ønsker å øke opp intervallene på ketaminbehandlig… Er det ingen automatikk i at noen sjekker om hun er i stand til å kjøre bil når man bruker sterke smertestillende og i følge seg selv har skrantende helse? 

Fastlegen har ansvar hvis h*n får kjennskap (og selvsagt ansvar mtp medisiner), samme har sykehuset om du blir lagt inn for noe som påvirker helsekravene til førerkort (eks bevissthetstap ukjent årsak). Man har også egenansvar, og andre kan melde bekymring til fastlege. Om hun har besvimt i dusjen,og årsaken ikke er kjent, så skulle hun ikke kjørt bil nå… Sjekka regelverket. Kan kjøre med smerteplaster hvis dosen har vært stabil i minst 1 uke, men er en øvre maksgrense. Min tidligere nabo mistet førerkortet i 6 mnd etter å ha besvimt på jobb, og de fant ingen klar årsak. 
https://www.helsedirektoratet.no/veiledere/forerkortveileder/bevissthetstap-og-bevissthetsforstyrrelser-av-annen-arsak-enn-epilepsi-hjerte-karsykdom-og-diabetes-21-22#gjentatte-bevissthetsforstyrrelser-synkoper-uten-avklart-arsak

25AC1ADE-ABDB-497D-863A-B91D3D1010B5.jpeg

956B12F6-5660-4C69-A539-D9D4F6CC7049.jpeg

Endret av Kanin46
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (3 timer siden):

Fastlegen har ansvar hvis h*n får kjennskap (og selvsagt ansvar mtp medisiner), samme har sykehuset om du blir lagt inn for noe som påvirker helsekravene til førerkort (eks bevissthetstap ukjent årsak). Man har også egenansvar, og andre kan melde bekymring til fastlege. Om hun har besvimt i dusjen,og årsaken ikke er kjent, så skulle hun ikke kjørt bil nå… Sjekka regelverket. Kan kjøre med smerteplaster hvis dosen har vært stabil i minst 1 uke, men er en øvre maksgrense. Min tidligere nabo mistet førerkortet i 6 mnd etter å ha besvimt på jobb, og de fant ingen klar årsak. 
https://www.helsedirektoratet.no/veiledere/forerkortveileder/bevissthetstap-og-bevissthetsforstyrrelser-av-annen-arsak-enn-epilepsi-hjerte-karsykdom-og-diabetes-21-22#gjentatte-bevissthetsforstyrrelser-synkoper-uten-avklart-arsak

25AC1ADE-ABDB-497D-863A-B91D3D1010B5.jpeg

956B12F6-5660-4C69-A539-D9D4F6CC7049.jpeg

Du har helt rett. En har ingenting som bilfører i trafikken å gjøre hvis en stadig besvimer. Dette har vi klare og strenge regler på. Hun har vel hatt to tilfeller i løpet av kort tid nå. Så her bør hun vise ansvar. 

Endret av ClusterOfGrapes
Glemte et ord
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (1 time siden):

Hva skjedde med dialekten på blomsterbutikken??

😂😂😂 det reagerte jeg også på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre "influensere" som viser fram hva de har handlet på matbutikken hver gang?  Tror hun virkelig at folk er interessert i det 😁 

Hva er greia med å rynke på nesa hver bidige gang hun skal prøvesmake noe nytt?  Samme visa hver gang og det ser bare så innmari dumt ut.. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (1 time siden):

Hva skjedde med dialekten på blomsterbutikken??

Hun måtte vell være brummundøl i håp om å få noe gratis planter. Nytter ikke å leke fin dronning da🌸

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whitesnake69 skrev (1 minutt siden):

Er det noen andre "influensere" som viser fram hva de har handlet på matbutikken hver gang?  Tror hun virkelig at folk er interessert i det 😁 

Hva er greia med å rynke på nesa hver bidige gang hun skal prøvesmake noe nytt?  Samme visa hver gang og det ser bare så innmari dumt ut.. 

Følger flere og ingen av de har samme trangen som dronninga å vise frem alt hun kjøper hver eneste dag.

Og den prøve smakinga er like dumt som når hun undrer seg hvilke dag det er, hver eneste dag.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (7 minutter siden):

Ja, og alt annet. "Denne bollen jeg har melet i får jeg spm om HVER gang, den kjøpte jeg i en nedlagt butikk i Brdal"

"Skeia jeg har i melbollen kjøpte jeg på et konkurssalg"

Var der virkelig noen som lurte Stine??

Hvor er den bustete slitte oppvaskkosten fra da? MUST KNOW. Sanda som kattene driter i,  hvor får jeg tak i det?? Hvor kjøper du dasspapiret ditt???

Endret av non_stop
  • Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stines livsmotto: «det går an å handle, når det er såpass billig, da går det an å kjøpe litt mer»😂😂😂

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gresshoppa skrev (52 minutter siden):

Stines livsmotto: «det går an å handle, når det er såpass billig, da går det an å kjøpe litt mer»😂😂😂

Blir liksom ikke billigere, når man da kjøper mer Stine😂 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun turte ikke å dusje da hun var hjemme alene pga dagen før så hadde hun besvimt i dusjen, i tillegg til at hun for ikke så lenge siden hadde et illebefinnende i gangen der 5-åringen var den som oppdaget henne. Men å stappe 3 mindreårige barn i bilen for å dra på blomstershopping har hun ingen betenkeligheter med🤷🏼‍♀️

• Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (1 time siden):

Ja, og alt annet. "Denne bollen jeg har melet i får jeg spm om HVER gang, den kjøpte jeg i en nedlagt butikk i Brdal"

"Skeia jeg har i melbollen kjøpte jeg på et konkurssalg"

Var der virkelig noen som lurte Stine??

Hvor er den bustete slitte oppvaskkosten fra da? MUST KNOW. Sanda som kattene driter i,  hvor får jeg tak i det?? Hvor kjøper du dasspapiret ditt???

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare spør, for jeg vet ikke. Er det vanlig å kontakte lege hver gang man besvimer?

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...