Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Polarpuma skrev (18 minutter siden):

Jeg har vært sammen med en alkoholiker, så jeg vet littegrann om det… Stoler hun ikke på mannen sin, som hun skryter sånn av?

Kan være pga at hun er redd for at han skal være utro, eller møte en annen dame når han er ute, og nyter alkohol. At han får oppmerksomhet fra det annet kjønn, og innser at det finnes mye bedre fisk i havet. 

• Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FrkZ skrev (17 minutter siden):

Kan være pga at hun er redd for at han skal være utro, eller møte en annen dame når han er ute, og nyter alkohol. At han får oppmerksomhet fra det annet kjønn, og innser at det finnes mye bedre fisk i havet. 

Handler nok om dette, ja

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (1 time siden):

Det minner heller om å være kontrollerende, at hun ikke vil at mannen skal være ute å drikke. 

☝️

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (2 timer siden):

Dette har jeg også tenkt mye på. Jeg kan lite om traumer i forbindelse med foreldres alkoholproblemer, men jeg syns det er rart at hun selv kan nyte alkohol og at andre mennesker kan gjøre det i nærheten og sammen med henne, men ikke hennes egen mann. Det nytter ikke å skylde på relasjonen til mannen, når andre er som foreldre for henne, da blir det isåfall veldig motsigende? Det minner heller om å være kontrollerende, at hun ikke vil at mannen skal være ute å drikke. 

Jeg skjønner ikke at folk ikke forstår dette?

Det er ikke sikkert hun blir trigget av alkoholen i seg selv. Kanskje hun tåler å ta seg litt alkohol selv eller at andre tar seg litt. Kanskje det er atferdsendring, endring i stemning og beruselse som trigger? Og at det trigger mer med hennes aller nærmeste enn en fremmed? Ikke uvanlig.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (2 timer siden):

Hun må være skikkelig, skikkelig ensom. Det er både fascinerende og uendelig trist med disse endeløse monologene. Og trangen til å fortelle hvor alt er kjøpt og hva det kostet. 

Hun kunne trenge en jobb og kolleger, ekte mennesker å snakke med og få impulser fra, fremfor den ørkesløse hverdagen hun har. 

Jeg tok en runde med telefonen slik hun gjør, fikk det ikke til, føltes bare komplett idiotisk og trist. 

Sjekket disse Spania "foreldrene", merkelig at nesten fremmede folk dullet slik med henne.

Ja hun er nok ensom for så snart det blir stille i rundt henne blir hun" kjei" skulle så absolutt ha hatt en jobb slik at hun ble sliten når hun kom hjem og kunne ha hatt faste rutiner på ting.

Endret av lailouna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (3 timer siden):

Hun blir vel nervøs når mannen drikker borte? For da vet hun ikke hvilken tilstand han er i når han kommer hjem i...... 🤷‍♀️

Når man leser i tråden her angående hennes traume og alkohol så er det mye uvitenhet........ 

Det er mye erfaring og viten blant mange  også. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (3 timer siden):

Hun må være skikkelig, skikkelig ensom. Det er både fascinerende og uendelig trist med disse endeløse monologene. Og trangen til å fortelle hvor alt er kjøpt og hva det kostet. 

Hun kunne trenge en jobb og kolleger, ekte mennesker å snakke med og få impulser fra, fremfor den ørkesløse hverdagen hun har. 

Jeg tok en runde med telefonen slik hun gjør, fikk det ikke til, føltes bare komplett idiotisk og trist. 

Sjekket disse Spania "foreldrene", merkelig at nesten fremmede folk dullet slik med henne.

Hun gjør seg ensom. 

Veldig spesielt at fremmede mennesker tar på seg foreldre rollen til en person de ikke kjenner. Man blir ikke kjent på et kort opphold for 12 år siden og kommunikasjon på sosiale medier. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde med identifisering av privatperson er slettet. Sol, admin.

Noen nevnte diktet hun skrev til mora si. Må si jeg ble overrasket over innholdet. Hun har jo gjentatte ganger sagt at hun er glad for at hun er død så hun ikke kan skade henne mer.. 

Så dette med bursdager. Hun påstår hun ikke liker bursdager og at hun ikke har noen gode minner av dem.. 

Må du slutte å juge så jævlig Stine. Dette blir for dumt. 

Screenshot_20220521_172817.jpg

• Liker 6
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (18 timer siden):

Noen nevnte diktet hun skrev til mora si. Må si jeg ble overrasket over innholdet. Hun har jo gjentatte ganger sagt at hun er glad for at hun er død så hun ikke kan skade henne mer.. 

Så dette med bursdager. Hun påstår hun ikke liker bursdager og at hun ikke har noen gode minner av dem.. 

Må du slutte å juge så jævlig Stine. Dette blir for dumt. 

Screenshot_20220521_172817.jpg

Se der, med egne ord Stine. Ei som møter seg selv i døra her. Hva er poenget å lyve om alt.

• Liker 6
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma

Det kan se ut til at før brukte hun savn for å få sympati, og nå bruker hun hat for å få sympati. Hun tilpasser historier for å oppnå det hun vil ha. Etter at hun bestemte seg for å gå til rettsak mot bv, passer det ikke å si at hun savner mora si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Polarpuma
2 minutter siden, Frøken_ida said:

Som jeg har sagt hele tiden. Alt er bare jug og oppspinn. 

Tror ikke alt er jug. TV2 har jo sett papirer fra bv fra hennes barndom. Men at hun slenger tykt på, ja det tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa for en stund tilbake at hun er oppvokst i ett perfekt hjem hvor alt var på stell. Mora hennes gjemte spritflasker i skuffer og skap. Det var alltid på stell da bv var på besøk. 

Er en del her som ikke henger helt sammen.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at de leier huset? Jeg mener å huske at hun sa det en gang? Nå skal hun drive med enda mer utenfor huset. I fjor la Alex steiner og bygget platting og blomsterkasser. Nå sa Stine at hun vil anlegge nytt bed, male litt og hun sa de skal bytte kledning. Hvorfor gidder de å bruke så mye tid og penger hvis de leier og ikke får noe tilbake for det de har gjort. Og hun har oppgradert badet og malt inne

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LaitCorporel skrev (2 timer siden):

Er det sånn at de leier huset? Jeg mener å huske at hun sa det en gang? Nå skal hun drive med enda mer utenfor huset. I fjor la Alex steiner og bygget platting og blomsterkasser. Nå sa Stine at hun vil anlegge nytt bed, male litt og hun sa de skal bytte kledning. Hvorfor gidder de å bruke så mye tid og penger hvis de leier og ikke får noe tilbake for det de har gjort. Og hun har oppgradert badet og malt inne

Jeg vet andre som leier og de får gjerne reduksjon i husleie om de pusser opp og lignende.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig-grei skrev (På 20.5.2022 den 22.34):

Jeg hadde noen minutter til overs i dag og bladde nedover hennes Facebook-side. Flere innlegg fra tidligere år om hvor mye hun elsker bursdager🥳 Vet at det ble arrangert morsomme barneselskap fra mors side i barneskolealder. Og at mor var veldig «på» når det gjaldt relasjoner, besøk hjem av venner med mer.

Det er også publisert et offentlig innlegg der hun skriver et rørende dikt til en savnet mamma fra 2011. 

Mye som ikke stemmer. Jeg kjenner mange hun tidligere var god venn med. Både en x og flere tidligere venninner. 
Hun liker ikke alkohol sier hun, men var ei skikkelig partyjente før (etter de 2 første barna var født). Han ene hun var sammen med rett etter første mannen, var hun sammen med i 2-3 år. Ut ifra det jeg kommer frem til gikk det rimelig raskt fra mannen til han hun da ble sammen med. Hun og ungene flyttet inn til han, og alt var sus og dus helt til det ikke var det lenger. Jeg var naboen til ene «bestevenninna» hennes, så har nok sett mye av Stine uten å ha tenkt så mye på det den gangen. Ferier som hun sier hun ikke har vært på er tull, hun har vært både her og der, med og uten barna.  Alltid med noe godt i glasset…. 
klart det blir pratet om, når ting ikke stemmer ut i fra det hun nå forteller. 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun prater og prater om at hun vil jobbe for å endre systemet og hele barnevernet osv - 

men - hvordan vil hun endre det? Hva er det hun faktisk gjør for å endre noe? Hun forteller aldri noe om det…….. det er bare «vi som orker må kjempe for å få til en endring, jeg gir meg aldri» 🤷🏻‍♀️ 
HVA i barnevernsloven er det hun skal endre- og HVORFOR? Hun sier hun ikke kan paragrafer- men hvis hun vil endre en lov må hun vel nødvendigvis forstå loven slik den er nå?? Og saklig argumentasjon for hvorfor hun ønsker å endre har jeg aldri hørt? Det må jo legges frem konkrete tiltak for endring i loven, med saklig argumentasjon for hvofor lovforslaget er bedre for barn flest?? 
alle kan jo sitte og si at «noe må gjøres» mens de drikker kaffe- det betyr ikke at man aktivt jobber for å gjøre en endring av noe ……. 

ooooog - den evindelige pjattinga om meldingsbunken som har hopa seg opp og at hun ikke har hatt tid til å svare alle enda 🤯🤯 det går nok bra- det er vel ingen som går dukken fordi de ikke får svar av en offentlig snapper?? Må hun snakke om det heeeeele tiden?? 

• Liker 20
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkende innlegg, identifisering av privatperson og persondebatt. 

Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...