Frøken_ida Skrevet 19. mai 2022 #11321 Del Skrevet 19. mai 2022 Polarpuma skrev (6 minutter siden): Men det var jo sånn for 1 år siden også. Noe nytt, hver dag! Da var det spleis. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 19. mai 2022 #11322 Del Skrevet 19. mai 2022 Hvor gamle var disse folkene hun besøkte, siden hun føler det er blitt en foreldre/barn relasjon? Har de aldri møttes før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 19. mai 2022 #11323 Del Skrevet 19. mai 2022 Det vi andre kaller kviser er definert som hudsykdom i Fru Knutsen sin verden, det vi kaller stiv og støl etter en lang 17 mai er prolaps i hennes verden, hodepine hos oss er migrene eller enda verre clusterhodepine i hennes verden. Mye drama og diagnoser, men det som tok kaka var egentlig forklaringa om carpal-hånda som fikk seg en støt og vipps så var det i orden og operasjon satt på vent😁 Det er den beste forklaringa jeg noensinne har hørt 😁 Skal tro hva som får mennesker til å bli så dramatiske at fantasien så til de grader blir dominerende 🤔 er jo både trist og fascinerende på en gang😄 25 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjepiiia Skrevet 19. mai 2022 #11324 Del Skrevet 19. mai 2022 Så henne på ene butikken hun var på i dag, kan ikke være veldig plagsom den «prolapsen» hun snakker om 😝 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 19. mai 2022 #11325 Del Skrevet 19. mai 2022 En ting er å ha en snap kanal, men er det nødvendig å gjøre seg til og tro man er så innmari fin. Det minner mer om en 18 åring, og ikke en voksen dame der hun svinser fra det ene til det andre. Igår var hun så langt nede, fikk med seg kritikken angående 17. mai og plutselig var det strengt tatt nødvendig å tømme den boden akkurat da. Like plutselig kom det ut et bilde for å vise at hun er en mamma. En som både ser og hører - javel, hvem er det hun prøver å lure egentlig, kan det være seg selv. Denne eksponeringa av barn er en uting! Så har vi Spaniaturen, ei dame hun møtte for mange år siden har nå blitt som ei ny mor. Altså…. Dette er så kleint som det går an å bli. Videre kjører hun på med noe reklame - men det drukner i alt det andre våset hun driver med. Den snappinga idag er til å bli flau av. Når man ikke har venner bruker man altså hele dagen på å fjase til en skjerm. Må være flaut å vise seg på butikken. 23 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pretty Amazing Skrevet 19. mai 2022 #11326 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg skjønner ikke at folk tror på henne. Det er så mye løgn. Og ikke hvite løgner. Hun fortsetter selv om hun blir tatt. Hvor mange er hun innom butikken, eller på solarium eller på posten pr dag? Jeg har mange av "diagnosene" til Stine.MEN jeg kan ikke bare svippe ut. Ikke har jeg energi og jeg har til tider angst. Jeg må overveie hva er viktig og når jeg kan pga helsen. Og jeg har ikke gått ut av huset siden 14 maiøpga av utmattelse og migrene. I tillegg til alt det som ikke stemmer. Så klager hun på alle klærnen som må vaskes og brettes? Det er jo hennes klær, og med den mengden. Så ja, da blir det mye. I dag har hun hatt på 6 antrekk. Mulig flere. Sluttet å telle. Jeg har ikke prolaps, men plages med bekkenet. Og jeg er dårlig dager etter anstrengelse, men aldri at jeg kunne danset dagen etter. Sett bort fra det åpenbare at hun ikke har prolaps. Hun som bare kjøper nyheter som kommer på matvarebutikker .Bare for at det er nytt. Hun har IKKE dårlig råd. Hun spinker og sparer hun IKKE. Hun som kjøper så mye klær har IKKE dårlig råd. Hun som drikker så mye energidrikke, brus og snus. Hun har IKKE dårlig råd. Hun som bare kan kjøpe neglelakk uten å tenke på farge. Hun har IKKE dårlig råd. Er du på uføre, kan man ikke leve slik. Hvorfor gir folk henne penger? Jeg skulle ønsket jeg hadde hennes energi, da har jeg hatt det bedre. Ser ikke Nav dette? Selv om psykiske sykdommer ikke synes, så kunne hun brukt energien sin på noe. Det er så mye mer som skurrer, hver dag, men dette er bare noe av alt som ikke stemmer, på noen timer. 26 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 19. mai 2022 #11327 Del Skrevet 19. mai 2022 Er det noen som har oversikt over de spleisene frøken Knutsen opprettet? Beløp? Ble det vist kvitteringer? Bilder av de? Jeg blir så jævlig provosert av den falske dama. Har lyst å sende tv2 en Mail å høre hvorfor de samarbeider med hun som bare lurer og utnytter andre mennesker. Både når det kommer til spleis og smykkene. Måten hun håner andre på som faktisk har de diagnosene hun mener hun selv har. Andre som er uføre klarer så vidt å få hverdagene til å gå rundt, mens frøken Knutsen viser klart at hun har evne til å kunne jobbe. Bruker penger som andre bare kan drømme om. Det er ikke greit! OM det skulle skje en dag at Stine får mulighet til å tjene bra med penger for det hun gjør på Snap og Instagram så vedder jeg det lille jeg har på at hun er ikke ufør lengre. Da blir nok alle vondter borte. Håper snart flere får med seg hvordan Stine Knutsen er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 19. mai 2022 #11328 Del Skrevet 19. mai 2022 Altså, unnskyld at jeg sier det, men både Stine selv og de som støtter henne/forsvarer henne må jo være stokk dumme? Hvordan kan folk tro på alle diagnosene og vondtene hun sier at hun har? Når hun i går sier hun er helt gå’en pga prolaps i ryggen, mens i dag står hun å danser og hopper til musikk? Og det der er jo bare et av flere eksempler hvor sykdom og symptomer overhode ikke henger sammen. Kan noen forklare meg hvordan i all verden det er mulig å tro på henne? 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillePote Skrevet 19. mai 2022 #11329 Del Skrevet 19. mai 2022 (endret) Nillani skrev (1 time siden): Det vi andre kaller kviser er definert som hudsykdom i Fru Knutsen sin verden, det vi kaller stiv og støl etter en lang 17 mai er prolaps i hennes verden, hodepine hos oss er migrene eller enda verre clusterhodepine i hennes verden. Mye drama og diagnoser, men det som tok kaka var egentlig forklaringa om carpal-hånda som fikk seg en støt og vipps så var det i orden og operasjon satt på vent😁 Det er den beste forklaringa jeg noensinne har hørt 😁 Skal tro hva som får mennesker til å bli så dramatiske at fantasien så til de grader blir dominerende 🤔 er jo både trist og fascinerende på en gang😄 Den Hs sykdommen hu sier hun har, den rammer deg ikke i ansiktet. Det hu har i ansiktet er kviser/akner. Og tviler sterkt på at hun har HS. Hun har hatt 2? Byller i lysken. Noe som alle kan få. Selv har jeg alvorlig HS, og må igjennom 3 operasjoner nå. Så kjenner jeg blir forbanna når hu juger og feil informerer om b.la den diagnosen. Endret 19. mai 2022 av LillePote 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 19. mai 2022 #11330 Del Skrevet 19. mai 2022 LillePote skrev (14 minutter siden): Den Hs sykdommen hu sier hun har, den rammer deg ikke i ansiktet. Det hu har i ansiktet er kviser/akner. Og tviler sterkt på at hun har HS. Hun har hatt 2? Byller i lysken. Noe som alle kan få. Selv har jeg alvorlig HS, og må igjennom 3 operasjoner nå. Så kjenner jeg blir forbanna når hu juger og feil informerer om b.la den diagnosen. Hun sier hun har hatt noen titalls operasjoner pga byller i lysken. Om det er sant derimot er jo ikke godt å vite. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 20. mai 2022 #11331 Del Skrevet 20. mai 2022 Murstein skrev (8 timer siden): En ting er å ha en snap kanal, men er det nødvendig å gjøre seg til og tro man er så innmari fin. Det minner mer om en 18 åring, og ikke en voksen dame der hun svinser fra det ene til det andre. Igår var hun så langt nede, fikk med seg kritikken angående 17. mai og plutselig var det strengt tatt nødvendig å tømme den boden akkurat da. Like plutselig kom det ut et bilde for å vise at hun er en mamma. En som både ser og hører - javel, hvem er det hun prøver å lure egentlig, kan det være seg selv. Denne eksponeringa av barn er en uting! Så har vi Spaniaturen, ei dame hun møtte for mange år siden har nå blitt som ei ny mor. Altså…. Dette er så kleint som det går an å bli. Videre kjører hun på med noe reklame - men det drukner i alt det andre våset hun driver med. Den snappinga idag er til å bli flau av. Når man ikke har venner bruker man altså hele dagen på å fjase til en skjerm. Må være flaut å vise seg på butikken. Hun er ikke flau over å vise seg på butikken. Hun ser ikke selv hvilket dårlig lys hun setter seg i. Hun er dronningen vet du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 20. mai 2022 #11332 Del Skrevet 20. mai 2022 Nillani skrev (12 timer siden): Det vi andre kaller kviser er definert som hudsykdom i Fru Knutsen sin verden, Ja, eller "betennelser" som hun så fjongt kalte kvisene sine før jul. Var ubeleilig at de skulle poppe opp igjen nå som hun har begynt med den fantastiske utrolige enestående hudpleieserien fra Uretusjert.no da? Hun redda seg greit inn ved å si at hudsykdommen kom tilbake fordi hun tok oppi noen dråper selftan i Uretusjert-dagkremen, så det var den selvbruninga som var synderen visstnok. Også merkelig at den utrolige hudpleieserien likevel må vike for hennes vante produkter sånn som i går. Da er hun snar med å si at det sto i bruksanvisningen at det er viktig med en pause fra denne serien i blant så derfor sper hun på med sine gamle produkter som hun nå har kjøpt inn😬🙄. Og "denne browgreia her har den BESTE børsten jeg noen sinne har prøvd!!....ehh Uretisjert sin var også utrolig bra da😬". Hun er sykt dårlig på å selge det produktene, skinner jo gjennom lang vei at alt fra Uretusjert ligger å støver ned i ett eller annet skap mens hun fortsetter med sine gamle produkter. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillePote Skrevet 20. mai 2022 #11333 Del Skrevet 20. mai 2022 Agurk skrev (13 timer siden): Hun sier hun har hatt noen titalls operasjoner pga byller i lysken. Om det er sant derimot er jo ikke godt å vite. Ja ok, det har ikke jeg fått med meg🙂 men har mine tvil på at hun har den diagnosen. Det hun har i ansiktet, er hvertfall IKKE HS. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 20. mai 2022 #11334 Del Skrevet 20. mai 2022 Måtte begynne på allergitabletter. Hver dag… «dere vet jo alle hva jeg syns om tabletter, men dette må jeg bare ta. Ja, og så må jeg huske å ta betakaroten, 2 tabletter hver dag» 🤔 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoggorm Skrevet 20. mai 2022 #11335 Del Skrevet 20. mai 2022 Er så lei fake krokodilletårer🤣 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 20. mai 2022 #11336 Del Skrevet 20. mai 2022 Trykker fingeren mot det ildrøde brystet sitt etter soltimen og området blir helt hvitt "jeg er ikke solbrent altså, jeg blir alltid slik". Ehh Stine det er huden din som prøver å si fra om at den har blitt eksponert for nok sol nå. Hva er vitsen med å tyne en nordisk sensitiv fregnete hudtype som du har? Du fremskynder jo bare aldringsprosessen. Forstår virkelig ikke vitsen med å la huden få gjennomgå enda mer solarium nå som sommeren straks står for døren, du har vært ei uke i solfylte Spania OG du tok masse solarium før avreise?? 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 20. mai 2022 #11337 Del Skrevet 20. mai 2022 non_stop skrev (Akkurat nå): Trykker fingeren mot det ildrøde brystet sitt etter soltimen og området blir helt hvitt "jeg er ikke solbrent altså, jeg blir alltid slik". Ehh Stine det er huden din som prøver å si fra om at den har blitt eksponert for nok sol nå. Hva er vitsen med å tyne en nordisk sensitiv fregnete hudtype som du har? Du fremskynder jo bare aldringsprosessen. Forstår virkelig ikke vitsen med å la huden få gjennomgå enda mer solarium nå som sommeren straks står for døren, du har vært ei uke i solfylte Spania OG du tok masse solarium før avreise?? Hun ødelegger huden sin helt med den solariumsbruken. Og hvis hun tar sol med sminke på, så vil det trigge et kviseutbrudd. Ser pigmentflekkene og solskadene hennes lyse lang vei. Huden hennes kommer til å se forferdelig ut om fem år😵😵Det er helt krise! For ikke å snakke om hudkreft.. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pretty Amazing Skrevet 20. mai 2022 #11338 Del Skrevet 20. mai 2022 Kanskje ikke lurt å skrive hudkreft-....hun kunne få inspo til noen andre diagnose hun kan slakte...og det er farlig. Fr henne og de som har det. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 20. mai 2022 #11339 Del Skrevet 20. mai 2022 Hoggorm skrev (1 time siden): Er så lei fake krokodilletårer🤣 Stikke fingeren inn i øye så kommer det alltids noe. 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalie Skrevet 20. mai 2022 #11340 Del Skrevet 20. mai 2022 Hva er greia med å gråte uten tårer? Satt og så på rettssaken og der gråter Amber Heard konstant uten tårer. Det minnet meg umiddelbart om Stine🥺😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå