Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Åja, så nå er det altså Mor Spania som hun kaller a som bestemmer der hjemme i Brdal altså. Alex kommer til å bli drittlei av å høre om henne og at hun har "bestemt" at i dag MÅ Stine slappe av! ☝️🧐

Herregud... 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh herregud jeg faktisk dør litt av kleinhet når hun snakker om «gjengen» i Spania som kjennes ut som en «mamma og pappa». Hva skjedde med å bare ha gode venner? 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaKis skrev (23 minutter siden):

Tipper hun bare har vært litt støl, hvem er ikke det etter 17. mai😆

Mest sansynelig👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
24 minutter siden, Heahea1 said:

Oh herregud jeg faktisk dør litt av kleinhet når hun snakker om «gjengen» i Spania som kjennes ut som en «mamma og pappa». Hva skjedde med å bare ha gode venner? 

Jeg er spendt på hvor lang tid det tar før at det paret i Spania forstår at noe skurrer. Kanskje har de allerede avslørt henne, og at de tenker at hun skal skal utnyttes for å imøtekomme deres behov? At hennes naivitet blir brukt til deres fordel og “business”. Jeg har jo avfulgt Stine, men nå må jeg følge igjen. Vil se hvordan dette går. Har en følelse av at det går på ræva, som jo alle hennes relasjoner gjør. Skulle likt å vite hvem som utnytter hvem her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt både Stine og denne tråden i ett års tid. Men nå ble behovet for å få ut litt frustrasjon så stort at jeg måtte lage meg en egen konto 🤯 "I dag er prolapsen kranglete" F*** for en skuespiller! Jeg har operert ryggen 11 ganger.  Flere av de har vært prolapsoperasjoner. En prolaps er ikke kranglete. Den er der, hele føkkings tia, til den enten trekker seg tilbake eller opereres. 

Helt ubegripelig hvordan den dama juger, manipulerer, spiller skuespill og bruker hersketeknikker. Jeg har ikke sett maken i hele mitt liv. Håper inderlig kommunen som evt skal betale erstatning er en av "snæppfæmmen" hennes og at skuespillet hennes blir avslørt og legger saken hennes død. Jenta (ja, for hun er et barn) trenger psykiatrisk hjelp. Ikke penger til enda mer unødvendig dritt! 

Fatter ikke hvordan familie og svigerfamilie klarer å tie. Jeg hadde pakka snippsekken og løpt for livet i en annen retning. 

Og til dere andre som faktisk sliter med de diagnosene hun kaster rundt seg - jeg forstår godt frustrasjonen når hun gjør narr av dere. Vil si hun gjør det, mtp at hun mest sannsynlig googler og setter de selv. 

Skulle selvsagt avfulgt henne for lenge siden. Tror jeg må gjøre det. Før jeg får magesår.

• Liker 34
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fulgt med her i års tid.

Og nå hiver jeg meg inn.

Er klart dum som følger frua,men det er litt sånn bollywoodunderholdning.

Det siste først;nei,Stine gjør ikke noe ekstra for andre selv om hun vet de(n)er ensom og sliter.

Så alt preket er bare pjatt.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heahea1 skrev (På 19.5.2022 den 12.58):

Hun sa «den er nok kanskje borte i kveld» i går morges. 
Hyggelig prolaps hun har da, min er en skikkelig kjiping som blir så lenge han klarer. 

I alle dager. Prolaps er ikke noe som kommer og går fra en morgen til en annen. Prolaps én dag? Nei, Stine. Bare slutt.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sitt eget bilde, det er iallefall sikkert der hun gjør seg til foran kamera. Merker så godt når selvtilliten er på topp, for da er hun frekk og freidig. Og snur seg i vinkler foran kamera for å vise seg frem. Venter bare på det skjeve blikket mens hun blinker med ene øyet. Jammen godt hun fikk sagt nøyaktig hvilket solpudder hun bruker, nå som hun er helt tom selv… husk at det koster kun 149, så da vet dere det! Regner med noen kjøper til henne, som vanlig? La nå for guds skyld hun ikke bruker penger på slikt selv, stakkars. Sleng med en morgenlevering også, siden hun er så uggen om dagen………. 

Hører jeg Spania en gang til så spyr jeg faktisk. Tror det har blitt nevnt 2500 ganger siden i går….. 

æsj, for et vesen….

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine i går med triste blikket sitt: er så rart, vondt og vanskelig for 19 mai er en så stor merkedag fordi mamma døde, blir alltid trist når det nærmer seg denne dagen. 

Stine i dag: rocker løs på badet mens hun digger seg selv uten spor av «prolaps», gjør seg klar til shopping, livet leker og alt er topp.

Stine to timer senere: oooooops, kommer på hva hun sa i går og hvilken dag det er i dag, tilbake til det triste betenkte draget over fjeset, men skjønner hun ikke kan dulle seg for langt inn i skuespillet for hun har tross alt lagt ut hvor god dag hun har i dag, så hun tar en bolleskål med kamera….. 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

• Liker 26
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Stine. Buenas noches betyr ikke god morgen, det betyr god natt. Og artikkelen for hannkjønnsubstantiv er "un", ikke uno. Uno er tallet 1. 🤪

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som følger henne som spør henne direkte noen gang om feks prolapsen som plutselig er borte? Send henne melding. Spiller ingen rolle å bli blokkert. Får fulgt med her.👍🏼🤩

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (15 minutter siden):

Noen her som følger henne som spør henne direkte noen gang om feks prolapsen som plutselig er borte? Send henne melding. Spiller ingen rolle å bli blokkert. Får fulgt med her.👍🏼🤩

Man blir jo bare blokkert når det kommer sånne spm🙊🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (21 minutter siden):

Hvorfor spør du henne ikke selv? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (2 minutter siden):

Hvorfor spør du henne ikke selv? 

Kanskje hun allerede er blokkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, M.A.m.a said:

Man blir jo bare blokkert når det kommer sånne spm🙊🙈

Det skrev jeg jo noe om. Det gjør vel ikke noe. Ser alt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Minmi93 said:

Kanskje hun allerede er blokkert

Helt riktig. Ser bare her inne…🫢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vet det finnes usynlige sykdommer, men.... jeg klarer bare ikke å fatte at med all den energien hun har at hun ikke kan jobbe?? 🤔 

• Liker 19
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma

Shopping, shopping, shopping. Monster og neglelakker.  Og ny pakke fra Uretusjert. Enda en kjole. Hvordan kan hun ha plass til alt i skapene sine?🧐 og hvordan kan hun ha råd til alt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (4 minutter siden):

Shopping, shopping, shopping. Monster og neglelakker.  Og ny pakke fra Uretusjert. Enda en kjole. Hvordan kan hun ha plass til alt i skapene sine?🧐 og hvordan kan hun ha råd til alt dette?

Fått penger av de nye foreldrene kanskje.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
1 minutt siden, Frøken_ida said:

Fått penger av de nye foreldrene kanskje.

Men det var jo sånn for 1 år siden også. Noe nytt, hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...