Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Dere som så strikkepinneorganiseringen hennes, vet dere hvor man kan få kjøpt den "mappen" hun hadde strømpepinnene sine i? Har sett på biltema og clas ohlson, men jeg finner den ikke, og jeg synes den var skikkelig praktisk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høstluft skrev (53 minutter siden):

Dere som så strikkepinneorganiseringen hennes, vet dere hvor man kan få kjøpt den "mappen" hun hadde strømpepinnene sine i? Har sett på biltema og clas ohlson, men jeg finner den ikke, og jeg synes den var skikkelig praktisk

spania . da hun var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstluft skrev (1 time siden):

Hvis du googler mappe til strømpepinner, får du opp flere nettsider🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er opptatt av å bli dulla og tatt vare på, og sier at alle fortjener å bli tatt vare på. Gjengjelder hun den behandlingen til noen? 

Eneste jeg ser er ei voksen dame som vil bli dullet med som et lite barn. Da er hun strålende fornøyd. Lille Stine på 5 år, som hun ofte sier… 

å si at noen hun møtte for første gang er som en far for henne etter en uke, fordi han/de dullet med henne en uke er bare rart. Jeg er like gammel som Stine og kjenner at jeg hadde følt meg både dum og tafatt om jeg skulle blitt behandlet slik, men sånn er det ikke for Stine. Hun sprer rundt seg godord og gråter når folk står på pinner for henne. Hvor lenge varer dette denne gangen da? Når hun har med familien, tror du fokuset blir på Stine eller barna? Hva skjer når oppmerksomheten hun fikk på denne turen blir gitt til barna hennes istedet? Vi får vente å se da….

• Liker 27
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (36 minutter siden):

Hun er opptatt av å bli dulla og tatt vare på, og sier at alle fortjener å bli tatt vare på. Gjengjelder hun den behandlingen til noen? 

Eneste jeg ser er ei voksen dame som vil bli dullet med som et lite barn. Da er hun strålende fornøyd. Lille Stine på 5 år, som hun ofte sier… 

å si at noen hun møtte for første gang er som en far for henne etter en uke, fordi han/de dullet med henne en uke er bare rart. Jeg er like gammel som Stine og kjenner at jeg hadde følt meg både dum og tafatt om jeg skulle blitt behandlet slik, men sånn er det ikke for Stine. Hun sprer rundt seg godord og gråter når folk står på pinner for henne. Hvor lenge varer dette denne gangen da? Når hun har med familien, tror du fokuset blir på Stine eller barna? Hva skjer når oppmerksomheten hun fikk på denne turen blir gitt til barna hennes istedet? Vi får vente å se da….

Hun er skeptisk og får angst når hun kjenner på alkohol lukt av ukjente. Hun reagerer på sin egen mann, når han har drukket. 

Hun er ikke skeptisk til mannen til venninnen. Han er som en far for henne.

Med hennes bakgrunn høres dette veldig rart ut og unaturlig ut, å slippe en fremmed mann inn i livet så fort. Å kalle en fremmed for en far er noe få gjør. Dette må være spesielt for mannen det gjelder også. 

Når man vokser opp med alkohol, vold og overgrep, trigger dette alt i systemet vårt. Alle møter er en stor utfordring. Jeg er hyper skeptisk, jeg er livredd og slipper sjelden noen inn. Før jeg har blitt godt kjent og trygg på personer. Det tar lang tid å bli kjent med nye mennesker. 

Stine kaster rundt seg med store ord.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (10 minutter siden):

Hun er skeptisk og får angst når hun kjenner på alkohol lukt av ukjente. Hun reagerer på sin egen mann, når han har drukket. 

Hun er ikke skeptisk til mannen til venninnen. Han er som en far for henne.

Med hennes bakgrunn høres dette veldig rart ut og unaturlig ut, å slippe en fremmed mann inn i livet så fort. Å kalle en fremmed for en far er noe få gjør. Dette må være spesielt for mannen det gjelder også. 

Når man vokser opp med alkohol, vold og overgrep, trigger dette alt i systemet vårt. Alle møter er en stor utfordring. Jeg er hyper skeptisk, jeg er livredd og slipper sjelden noen inn. Før jeg har blitt godt kjent og trygg på personer. Det tar lang tid å bli kjent med nye mennesker. 

Stine kaster rundt seg med store ord.

Lurt å holde seg inne med de. Så det blir ny tur (sponset sikkert), så hvertfall hun kan nyte dronning tilværelsen 1 uke til, så får vi se hva det blir igjen til resten av familien. Stygt sagt, men med noe sannhet er jeg redd

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anneisabell skrev (6 minutter siden):

Lurt å holde seg inne med de. Så det blir ny tur (sponset sikkert), så hvertfall hun kan nyte dronning tilværelsen 1 uke til, så får vi se hva det blir igjen til resten av familien. Stygt sagt, men med noe sannhet er jeg redd

Samme tenkte jeg. De vil føle at de hjelper en svak trengende, og hun spiller gjerne svak og trengende for å bli dulla med og påspandert saker og ting.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (12 minutter siden):

Hvis hun har samvittighet og psyke til det. Da forstår ikke jeg hva hun er laget av. 

Hadde aldri hatt samvittighet og psyke til dette. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
20 minutter siden, Anneisabell said:

Jeg føler at Stine ikke har fortalt alt om denne turen.. der er noe i gjære. Vent og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 time siden):

Jeg føler at Stine ikke har fortalt alt om denne turen.. der er noe i gjære. Vent og se.

Samme tror jeg……hun sa mens hun var i Spania at den uka var både buisnes og pleasure, så kommer vel frem snart hva hun mente med det. 

For minus noen innlegg der hun viste frem kjolene sine i hagen og måtte merke de av kjolene som var sponset så hadde hun ikke noen rene reklameinnlegg den uka der, 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt oppbrukt å annenhver dag lure på hvilken dag det er!

Og varer prolapser faktisk bare 12 timer??

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (8 minutter siden):

Hmm, min varte i ca 6 uker, med meget nedsatt mobilitet, smertene varte lengre.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig-grei skrev (17 minutter siden):

Og DER var prolapsen på mirakuløst vis borte. 👏🎉

Hun har IKKE prolaps.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gurioppilia skrev (15 minutter siden):

Hun har IKKE prolaps.

Nettopp😉

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa «den er nok kanskje borte i kveld» i går morges. 
Hyggelig prolaps hun har da, min er en skikkelig kjiping som blir så lenge han klarer. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Egentlig-grei skrev (8 minutter siden):

Nettopp😉

Løgnene slutter aldri.. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (38 minutter siden):

Synes kanalen hennes bare blir verre og verre. Hun er så "kunstig" og veldig kul tror hun selv. Blir bare dumt å se. Må da vell for f... ha litt kontroll på dagene sine...bare for å ha sagt det....ja🤔🤔🤔🤔 det går i gleden..

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (6 minutter siden):

Kanskje hun bruker ordet  prolaps for kink?

Tipper hun bare har vært litt støl, hvem er ikke det etter 17. mai😆

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...