Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Kjekt med goodiebox i tilfelle hun går tom for produkter, hu der har mere hudpleie, make up og hårprodukter enn et stor parfymeri. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint å bruke 3 348kr i året på produkter man ikke vil bruke fordi man er så veldig fornøyd med sponsede produkter og en fantastisk hudpleieserie.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
2 hours ago, Minipilla said:

En uke i Spania med lang reise begge veier med alt det første med seg av nerver. Ut på farten hver dag, middager, shopping hver eneste dag, ikke lange morgener i senga....sosialisering fra morgen til kveld. Alt dette men likevel lite klaging på alle vondter og diagnoser. Vel hjemme er det daglig masse syting, migrene, besvimelse i dusjen osv. Hva er det som skjer?? Har hun fått så lite oppmerksomhet på ferie at det tar helt av nå??

Hun blir kun syk når hun er hjemme. Særlig når familien er rundt henne. Ute sammen med andre fungerer hun utrolig godt. Helt frisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke blitt mer/oftere dårlig/syk/nye diagnoser siden hun startet prossessen mot BV..? Er det reaksjoner på det, eller er det for å «vise frem» hva barndommen har gjort henne for større erstatning..? Stygt sagt men jeg begynner jaggu å lure på hva hun driver med.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun svimer av i dusjen gjentatte ganger, da skal hun ikke kjøre bil, dvs hun skal midlertidig miste retten til å kjøre bil, inntil hun har vært frisk lenge nok/sykdom er utelukket fra lege. Tar hun dette med lege, eller hva er greia? 

• Liker 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (45 minutter siden):

Har hun ikke blitt mer/oftere dårlig/syk/nye diagnoser siden hun startet prossessen mot BV..? Er det reaksjoner på det, eller er det for å «vise frem» hva barndommen har gjort henne for større erstatning..? Stygt sagt men jeg begynner jaggu å lure på hva hun driver med.. 

Det er nok for å få høyest mulig erstatning. Hun har jo siktet seg inn mot 3 mill. Barna i Alvdal- saken fikk litt over 1 mill 🤷🏻‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det fortsatt er folk som stoler blindt på henne, tror på alt hun sier, sender henne gaver, syns hun er et godt og varmt menneske og forsvarer henne er ganske så utrolig.

• Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev et innlegg her 12 mai der jeg påpeker at i løpet av det året jeg har fulgt henne, aldri har sett et tegn til Stine sin prolaps el at hun pga smerter har dårlig bevegelighet...Og vips i dag er hun satt ut av prolapsen sin !!!

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (17 minutter siden):

Jeg skrev et innlegg her 12 mai der jeg påpeker at i løpet av det året jeg har fulgt henne, aldri har sett et tegn til Stine sin prolaps el at hun pga smerter har dårlig bevegelighet...Og vips i dag er hun satt ut av prolapsen sin !!!

Sliten rygg etter 17.mai ville vi andre definert det som 😄

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 time siden):

Hun blir kun syk når hun er hjemme. Særlig når familien er rundt henne. Ute sammen med andre fungerer hun utrolig godt. Helt frisk. 

Hun burde skammet seg over egen oppførsel .

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks at hun ikke fikk noen skader etter å ha svimt av i dusjen i allefall! 

En dusj er ikke så stor, fort gjort å treffe veggen, dusjdører, blandebatteri…. 

Jeg besvimte på badet i fjor og i fallet så traff hodet kanten på servanten/skuffen under. Fikk en skikkelig blå kul+hjernerystelse. I tillegg heftige blåroser på skulder, rygg og hofte. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
skruf skrev (2 minutter siden):

Jeg besvimte på badet i fjor og i fallet så traff hodet kanten på servanten/skuffen under. Fikk en skikkelig blå kul+hjernerystelse. I tillegg heftige blåroser på skulder, rygg og hofte. 

Mest sannsynlig fordi din opplevelse er sann 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
21 hours ago, skruf said:

Jeg har svimt av på badet to ganger med 10 års mellomrom. Begge gangene pga matforgiftning. Den ene gangen satt jeg på toalettet. Besvimte og fikk en diger kul i panna, da jeg faldt forover på steingulvet. Den andre gang slo jeg kjeven i dørkarmen. Kan ikke tro at hun besvimer flere ganger i året uten å få en skramme.

Endret av Polarpuma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (2 minutter siden):

Vi får tro det er en nærsyncope, eller en nestenbesvimelse  hun har hatt. For som du sier så ville hun mest sannsynlig ha skadet seg hvis hun var der alene og ingen tok imot når hun måtte ha segnet om. 
Det er vel gjennomgående hos henne at når hun beskriver symptomer og sykdomstilstander så virker det ofte overdrevet og svært dramatisk. 

▪️Hodepine = migrene. (Mulig at hun har hatt migreneanfall noen ganger, men de anfallene hun beskriver ligner ikke på det)  

▪️Magesmerter pga obstipasjon = tarmslyng. Eller forløpet blir av henne i alle fall beskrevet som det, der behandlingen er et uvisst kirurgisk inngrep.

▪️Engstelse/ spenning/ utrygghet i forbindelse med å reise alene = angst. 

▪️Ryggsmerter= prolaps. 

Osv. 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja1892
Kosetosta skrev (2 timer siden):

Det er helt riktig. Det er akkurat det de rundt henne også sier. De få som våger å spørre eller kommentere blokkerer hun eller kutter kontakten med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
8 hours ago, Polarpuma said:

Jeg hadde guttesveis på 80-tallet. Mamma er ikke rusmisbruker! Ser på bilder fra den tida. Mange så ikke ut på håret. Man var ikke så nøye på det. Men har intet med misbruk å gjøre.

I tillegg til guttesveis så arvet jeg broren min sine Cubus-klær. Jeg gikk i gutteklær fra 0-12 år pga familien hadde dårlig råd.  Det slapp du Stine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er dagen hun "hører " på oss?

Forklarer hvorfor hun ryddet i går osv. Det er også styrke i å søke hjelp, hun som sa det var for taperer. Også hører hun å ligger å slapper av til gjengen er hjemme. Hun er heldig som har dem sier hun. Virker som hun har lest her

Jeg har sagt det før. Det er mye bra med Stine, men men... men men... blir mer men 

OG MANGE HAR FORFERDELIG  traumatiske liv. De dyrker dem ikke. Det føler jeg du gjør- i lengden er det slitsomt for deg, familie, venner og følgere. Greit å ha det, men fokuser på å vokse. Uansett. Ditt liv. Lyv på deg diagnoser og vondter. Hvis du vil være "ulv ulv gutten"

Bare ikke overse ungene og familien din. Og ikke hån de med diagnoser. Så kan du vel gjøre hva du vil, fortelle hva du vil. Så lenge det ikke skader andre.

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har besvimt to ganger det siste året. Første gangen ringte min onkel som var på besøk ambulanse. Jeg vet at det kom av lite væske + nye medisiner som ga blodtrykksfall. Men ble allikevel sendt på EEG og MR av hodet. Ingen funn. MEN jeg mistet lappen ett år, og når jeg besvimte sist valgte jeg å fortelle legen og må vente enda ett helt år uten besvimelse/anfall for å kunne kjøre. Jeg er også kronisk syk. Alle kreftene mine bruker jeg på barna og familien for at hverdagene skal være så normale som mulig for dem. Etter 17. mai igår med dugnadsarbeid og tog så er jeg helt ødelagt idag. Sov 10 timer i natt og har sovet to ganger på dagtid også. MEN jeg fikk ungene avgårde på skole idag tidlig OG jeg tar meg hardt sammen for at ettermiddagen min sammen med dem skal bli så bra som mulig. Handla og laget middag, lekser osv. Hvilinga får jeg ta når de har lagt seg for kvelden. Jeg syns hennes prioriteringer er så feil. Jeg har en samboer som tar seg av barna de dagene jeg er virkelig syk. Men som regel VIL jeg ordne mest mulig selv. Jeg er hjemmeværende pga sykdom og streber etter normale hverdager da dette i perioder ikke har vært mulig på grunn av smerter og lengre sykehusinnleggelser. Jeg klarer virkelig ikke å skjønne hvorfor Stine ikke jobber. Alt hun gjør hjemme i løpet av en dag (inkl. snapping) tilsvarer jo en hel arbeidsdag. Kunne tatt telefoner på ett kontor f.eks. Det er ikke mer slitsomt enn det hun holder på med...

Vet det er feil å sammenligne, men med henne så føler jeg at det er SÅ mye som skurrer. Bare det at det stadig dukker opp nye diagnoser uten at vi har sett eller hørt verken om legetimer verken hos fastlege eller spesialist. Mange av diagnosene hennes må utredes hos spesialister...

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (1 time siden):

Jeg har besvimt to ganger det siste året. Første gangen ringte min onkel som var på besøk ambulanse. Jeg vet at det kom av lite væske + nye medisiner som ga blodtrykksfall. Men ble allikevel sendt på EEG og MR av hodet. Ingen funn. MEN jeg mistet lappen ett år, og når jeg besvimte sist valgte jeg å fortelle legen og må vente enda ett helt år uten besvimelse/anfall for å kunne kjøre. Jeg er også kronisk syk. Alle kreftene mine bruker jeg på barna og familien for at hverdagene skal være så normale som mulig for dem. Etter 17. mai igår med dugnadsarbeid og tog så er jeg helt ødelagt idag. Sov 10 timer i natt og har sovet to ganger på dagtid også. MEN jeg fikk ungene avgårde på skole idag tidlig OG jeg tar meg hardt sammen for at ettermiddagen min sammen med dem skal bli så bra som mulig. Handla og laget middag, lekser osv. Hvilinga får jeg ta når de har lagt seg for kvelden. Jeg syns hennes prioriteringer er så feil. Jeg har en samboer som tar seg av barna de dagene jeg er virkelig syk. Men som regel VIL jeg ordne mest mulig selv. Jeg er hjemmeværende pga sykdom og streber etter normale hverdager da dette i perioder ikke har vært mulig på grunn av smerter og lengre sykehusinnleggelser. Jeg klarer virkelig ikke å skjønne hvorfor Stine ikke jobber. Alt hun gjør hjemme i løpet av en dag (inkl. snapping) tilsvarer jo en hel arbeidsdag. Kunne tatt telefoner på ett kontor f.eks. Det er ikke mer slitsomt enn det hun holder på med...

Vet det er feil å sammenligne, men med henne så føler jeg at det er SÅ mye som skurrer. Bare det at det stadig dukker opp nye diagnoser uten at vi har sett eller hørt verken om legetimer verken hos fastlege eller spesialist. Mange av diagnosene hennes må utredes hos spesialister...

Men du vet… skal hun ta imot telefoner feks.. så kan hun ikke snakke i skjermen sin samtidig… hvordan skal hun klare det? Og bare ha en jobb hvor «ingen» hadde «sett» henne og fått med gaver osv fra jobb- fordi det er så synd på henne? Hadde hun aldri takla. Altså jo, hun hadde takla det fysisk. For hun bruker jo tlf 24/7… men hun hadde ikke takla å ikke fått den oppmerksomheten fra de naive følgerne hennes, som unnskyld, er dumme nok til å ikke skjønne tegninga hennes og sende henne gaver. GI DERE! Seriøst.. hvorfor sender dere? Dere som følger henne, og i tillegg er her. Har noen av dere sendt henne noe? Jeg vil da gjerne vite HVORFOR dere har gjort det, Og HVORDAN dere har fått tak i adressen hennes…. Pleeease svar på det! 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...