Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Til og med 17.mai sitter hun å rydder og sorterer, istedenfor å være med familien. Sikkert fått nok familiedose for denne dagen.

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BethD
Minmi93 skrev (8 minutter siden):

Fordi da blir det bråk kan du skjønne. 

Jeg skjønner bare ikke at en person finner seg i dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
4 minutter siden, Chrisy said:

Til og med 17.mai sitter hun å rydder og sorterer, istedenfor å være med familien. Sikkert fått nok familiedose for denne dagen.

Gud forby om barna får oppmerksomhet på 17.mai, barnas dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (33 minutter siden):

Ikke vant til å ha grevlingen så nært?? Hva med da katten hennes tilsynelatende ble angrepet av grevling 2 ganger? Da var det grevling i nabolaget 🤔 Ikke et ord om det angrep nå heller, tydelig at hun glemmer hva hun sier😮💨

Grevlingen var i hi, da hun påsto at katten var angrepet av den.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (26 minutter siden):

Jeg skjønner bare ikke at en person finner seg i dette

Nei, du kan så si. Han er fanget i dette faenskapet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (24 minutter siden):

Det er helt krise. Håper barna blir ivaretatt av mann og evt svigers - mannen hennes må jo være helt utslitt sånn på det jevne. Det snakkes om at kvinner tar både det andre, tredje og fjerde skiftet, men  der er det så skeivdelt motsatt vei at det er uforståelig.

Selv hvis min mann var syk - om han hadde brukt dagen på å snappe i stedet for å være med barna så hadde han fått tidenes ultimatum.

Og hva er det der med å lete gjennom gamle ting og dårlige minner og frivillig sette seg i dårlig humør? På barnas dag?  

• Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle likt å være flue på veggen der en dag. Det er så mange ting som skurrer både med Stine og mannen.

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lever jo ved siden av familien sin og ikke sammen med dem. Tenk å sette seg for å rydde, og prate til en f&@;ings mobil på selveste 17. mai. Hvor er mann og barn når mor sitter og prater ut i lufta halve dagen. Fatter ikke hvordan et menneske kan ha slike evigvarende monologer heller. Hvor tar hun det fra?

Hun må ha verdens mest tålmodige mann, fatter ikke at han finner seg i det.

Endret av Chrisssi
Manglet et ord
  • Liker 22
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja1892

Det har gått altfor langt når du på 17 mai Stine sitter med mobilen slik. Men det er som mange her sier, det nytter ikke si ifra. Uansett om det er konstruktivt eller ikke. Da blir man blokkert. Tragisk. 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (28 minutter siden):

Hun lever jo ved siden av familien sin og ikke sammen med dem. Tenk å sette seg for å rydde, og prate til en f&@;ings mobil på selveste 17. mai. Hvor er mann og barn når mor sitter og prater ut i lufta halve dagen. Fatter ikke hvordan et menneske kan ha slike evigvarende monologer heller. Hvor tar hun det fra?

Hun må ha verdens mest tålmodige mann, fatter ikke at han finner seg i det.

Ikke bare det, men hun sitter i gangen (med rommene til ungene rett ved) og sier "ja jeg burde vel egentlig ikke snakke om dette på en dag som dette men...." og så begynner hun å prate om mora si og den vonde barndommen. Fordi "har fått nye seere så dette sier jeg altså til dere". Lurer på hva det gjør med barn å høre sin egen mor gneldre om ulykkelig barndom til en telefon gang på gang på gang. 

Og til BethD som lurte på hvorfor ikke familien tilsynelatende reagerer på all juginga: hun kan ikke blocke familien sin, sånn som hun kan blocke oss som kommer med kritiske spm og tar henne i løgn. Så de har nok bare lært seg at det beste er å late som ingenting og la humla suse

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilja1892 skrev (5 minutter siden):

Det har gått altfor langt når du på 17 mai Stine sitter med mobilen slik. Men det er som mange her sier, det nytter ikke si ifra. Uansett om det er konstruktivt eller ikke. Da blir man blokkert. Tragisk. 🤷‍♂️

Det eneste som hjelper er hvis dere alle slutter å følge henne. Så lenge folk ser på snappen hennes så kommer hun til å fortsette. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva svigerfamilien hennes tenker om henne, og alt det sønnen og barnebarnet deres lever oppi..

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilja1892 skrev (44 minutter siden):

Kan ikke være mange som orker å sitte å høre på dette heller. Å se flere kort som hun har laget å div🤔 Veldig spesielt!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig trist- men forklarende. Hele dette shit showet av reality. Da hun ba sin svigermor ønske en fin dag. Og svigermora gjorde det, som du gjør med barn og psyke folk. For at de ikke skal bli oppkavet og agere. Hun vet hva det er trå på eggeskall.

Så kommer barnet inn. Og springer naturlig opp til farmor. For å vise henne noe. Så var det som han reagerte på at moren var "tilgjengelig" i bare et nanosekund og som han likevel visste ikke hun var det. (som vanlig) kroppen hans. Det var så tydelig.Og så trist å se. Det hadde ikke vært naturlig å spørre mor.

Jeg koser meg ikke ved å si dette. Jeg er sjokkert og trist. For at det finnes barn som opplever det. Og at foreldre som selv har hatt en dårlig barndom kan snu det. 

Jeg gjjorde det, og det er så vondt å se når det er mulig. Det er ikke lett. Og man må jobbe med det. "som en taper" som innser det og kontakter psykolog. Det er også vondt at du Stine ikke ser det? Dine nye venner og fan ser de ikke dette? 

For så lenge folk "liker" deg så skader de barna dine. Det er ikke noe de kanskje tenker på. 

Du Stine. Skaper deres minner i dag, i morgen. Vil du de skal sitte på gulvet 17.mai om 15 år og tenke triste tanker om deg? 

• Liker 16
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er alvorlig galt når du tar frem ei eske med alt rot for å vise frem på snap. Sitte på golvet å snakke detaljert om hver en minste ting - i tillegg dra frem bilder fra barndommen, for igjen å snakke om oppveksten sin og henge ut sin mor.   Altså vi snakker 17.Mai - En familiedag. Nok en gang må hun sette seg selv først, alt for at ingen skal glemme å sende henne meldinger. Hun er så avhengig av å skinne at hun glemmer resten av familien. Og igjen- har hun egentlig noen venner? Hun er jo kun sammen med svigers.

Endret av Murstein
La til tekst.
  • Liker 22
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle barn på 80 og starten av 90 tallet hadde kort «gutteklipp». Det var vanlig og kanskje er vanlig å klippe håret opp til en viss alder. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (5 timer siden):

Ikke vant til å ha grevlingen så nært?? Hva med da katten hennes tilsynelatende ble angrepet av grevling 2 ganger? Da var det grevling i nabolaget 🤔 Ikke et ord om det angrep nå heller, tydelig at hun glemmer hva hun sier😮💨

Ja tenkte jeg på å.. håper ikke Doris el wiggo blir tatt av grevling nå😪

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (3 minutter siden):

Ja tenkte jeg på å.. håper ikke Doris el wiggo blir tatt av grevling nå😪

Fort gjort at det er det som skjer nå ja… 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat sittet å sett igjennom hele snappdagen til frua, og tilsammen var det bare 35 minutter med snapping for hele 17 mai 😎 Tenkte jeg skulle ta tiden på hvor mange timer snap som var lagt ut siden jeg uansett er våken, men det var overraskende lite i går gitt 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...