Pretty Amazing Skrevet 16. mai 2022 #11201 Del Skrevet 16. mai 2022 Hun fikk bort fokuset med at hun ikke hadde migrene. Det er slik de gjør. Manipulering. Jeg er målløs. Føler med hele familien hennes. Hun har de beste forutsetninger i livet. Se på det du har Stine. Og vær takknemlig og lykkelig. Du har tre gutter og en snill mann. Mange ønsker det du har. Uten å være sjalu. Du heter å være raus. Jeg ønsker deg et bedre liv. Ikke noe er tristere enn å se hva du gjør. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 16. mai 2022 #11202 Del Skrevet 16. mai 2022 Her er diagnosekriteriene for migrene. Sorry, Stine. Hva med å snakke med gubben din i stedet for å omtrent henge ham ut… 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 16. mai 2022 #11203 Del Skrevet 16. mai 2022 Kanin46 skrev (1 time siden): Her er diagnosekriteriene for migrene. Sorry, Stine. Hva med å snakke med gubben din i stedet for å omtrent henge ham ut… Henge ut mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 16. mai 2022 #11204 Del Skrevet 16. mai 2022 Nordlending85 skrev (På 15.5.2022 den 15.31): Ja det er viktig å skrive hvilket solpudder det er slik at man kan sende riktig i posten Tenkte d samme! «sånn, nå vet du, kjære følger hva jeg bruker sånn at «du» kan sende meg et…» ÆSJ!! D er så sykt lett å skjønne hva hu vil med d der🤮🤯 Jeg blir nesten litt små-sint, for jeg vedder på at noen sender….🙈 hu er ikke sann å hu blir bare VÆRRE Å VÆRRE ÅÅÅÅ VÆRRE! Jeg håper virkelig at flere begynner å se at alt skurrer med den dama her! Synd at d er så mye surr at d blir fengende, sånn at folk «ikke klarer» å slutte å følge…. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 16. mai 2022 #11205 Del Skrevet 16. mai 2022 amanda123456 skrev (11 timer siden): Da har du åpenbart ikke fulgt med på andre influencere 😂 det er helt normalt at de forteller hvor klær er fra. Haha, IKKE HVER DAG, samme øredobbene hver dag, å hun bruker stort sett de samme klæra også, SÅ NEI! ikke engang de som virkelig er influensere gjør d, ikke de som jobber med å selge sine egene merker heller! Hun er ingen reprisekanal har hun sagt, men jaggu ta, d går på repet dag inn å dag ut…😅😂 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 16. mai 2022 #11206 Del Skrevet 16. mai 2022 Migrene, for så å lese igjennom journalen til moren, som er så tøft, for så å hente ting på ett lager, sa hun skulle vaske bilen, vært ute å kjørt flere ganger, prøve bunaden, så skal a lage middag/pastasalat.. osv osv osv! LYSTLØGNER! Hun vet ikke hva migrene er, hun aaaaner ikke! JA, migrene er forskjellig fra person til person, MEN HALLO! Kjenner jeg koker, å d var like før jeg sendte en melding! Men d kommer en dag da jeg gjør d… Jeg har ikke vært borti noen i en alder av 38 år som er så lavmål som den dama er! Å i tillegg filmer sier hu til mannen «Å du står her å et.. et å et å et» Så frekk! For så å filme han, noe vi alle har skjønt at han ikke liker… D sier han vel selv også på måten han svarer! Fytti, denne dama, at hu er gift å at d ikke er noe instanser inne i bilde er for meg helt utrolig rart.. Hvorfor er d ingen som kjenner henne å som vet av henne som ikke sier noe til’a?? Eller er d nytteløst?? Jeg tenker på familie, svigerfamilie, broren osv… Helt ufattelig!! 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 16. mai 2022 #11207 Del Skrevet 16. mai 2022 Å der ble a tatt i enda en løgn😂🙈🤯 Hun snakka om i fjor sommer (ish) når noen (en følger) nevnte noe med vekt at hun >>ALLTID HADDE HATT EN STABIL VEKT<< Da ble hu snurt når en følger nevnte noe om vekt..🤭🤪 «Den vekta mi er så ustabil at d er helt tragisk» asså… Jeg har bare ikke ord lenger, Stine! Jeg håper virkelig ikke barna dine får med seg hvor mye du juger!!!🥵 LATTERLIG! 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pretty Amazing Skrevet 16. mai 2022 #11208 Del Skrevet 16. mai 2022 Hun dama får meg til å tenne. Ingen med migrenen kan gjøre det hun har gjort i dag. Jeg har nok med å puste å overleve til jeg er bedre. Høres dramatisk ut, men slik er det. Og det er i forkjellg grader, men alt har vært utelukket. Av det hun har gjort i dag, Bare det å se på snappen at hun laget mat. Ikke klart krydder og matlukta- noe som er en filleting. Iallfall ikke å bli minnet og tenkt på traumer. Som morens død. Det å belaste hjernen. Eller å snakke... snappe... Nå har jeg plages med migrenen og cluster fra barnsben. Det er sjeldne, men dog. Jeg ble uføre pga migrene. Og slik begynte jeg begynte å følge med på dette togkræsjet. (Har plages i 40 år) Jeg angrer. Dypt og inderlig. Hun trigger helsen min kjenner jeg. Vil kalle henne en dårlig influencer. Ja, faktisk så mye at migrenen blir trigget. Så lite- eller det er mye med deg fru Knutsen....Når alt som kommer er løgn, er det MYE 24 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 17. mai 2022 #11209 Del Skrevet 17. mai 2022 16. mai blir brukt til å lese obduksjonsrapport (!!), tømme et lager, «migrene» mens hun danser, bli sur på mannen når han tuller med henne (hageslangen), klage over alt hun ikke får ryddet etc etc. Nå ser vi selvfølgelig ikke alt som skjer i løpet av en dag, men jeg stusser over at det var null 17.mai stemning, eller dagen før dagen-stemning. Ingen herjing/kosing/forberedelser med barna (men det er det forsåvidt aldri + at hun kanskje ikke vil snappe dem). Skjønner at hun er sliten, men når det er barnas dag på ordentlig for første gang siden 2019, så.. hvor er ballongene, pynten, flagg - alt som tar 10 min men gir god stemning? Sier ikke at hun skal stryke bunadsskjorter, duker og pusse sko og sølv til hele familien, men er ikke det egentlig bare normalt? Hvorfor ikke ta en halvtime borte fra snap og lage bittelitt 17.mai hjemme selv om de skal bort? For barnas del? Håper både store og små barn i heimen der får leke med besteforeldre, kose, spise så mye is og kake de orker og at de får skikkelig 17.mai stemning i dag. Får litt vondt i magen av at det virker som hun bryr seg mer om katten Signe enn om både mann og barn tilsammen - men håper alt er ok og hun bare lar være å snappe det. Hvis ikke så er det et lærebokeksempel på hvordan gi barna tilknytningsvansker senere - selv om de har en tilstedeværende far. Krysser fingrene for at hun klarer å fabrikkere noen smil og litt latter i dag, og kanskje legger ned mobilen til fordel for litt kvalitetstid med familien. Gratulerer med dagen, alle sammen 🇳🇴 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lailouna Skrevet 17. mai 2022 #11210 Del Skrevet 17. mai 2022 Malleli89 skrev (8 timer siden): Tenkte d samme! «sånn, nå vet du, kjære følger hva jeg bruker sånn at «du» kan sende meg et…» ÆSJ!! D er så sykt lett å skjønne hva hu vil med d der🤮🤯 Jeg blir nesten litt små-sint, for jeg vedder på at noen sender….🙈 hu er ikke sann å hu blir bare VÆRRE Å VÆRRE ÅÅÅÅ VÆRRE! Jeg håper virkelig at flere begynner å se at alt skurrer med den dama her! Synd at d er så mye surr at d blir fengende, sånn at folk «ikke klarer» å slutte å følge…. Lenge siden hun har fått pakke i posten vettu. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konfliktsky Skrevet 17. mai 2022 #11211 Del Skrevet 17. mai 2022 Selvsagt startet hun dagen med å «svime av i dusjen» 🤪 Viktig for henne å si det høyt foran sønnen sin 😖 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 17. mai 2022 #11212 Del Skrevet 17. mai 2022 Konfliktsky skrev (33 minutter siden): Selvsagt startet hun dagen med å «svime av i dusjen» 🤪 Viktig for henne å si det høyt foran sønnen sin 😖 Er vel redd barna skal få for mye oppmerksomhet i dag.. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 17. mai 2022 #11213 Del Skrevet 17. mai 2022 Nei dette her blir for dumt. Andre gang på kort tid hun liksom svimer av på badet og hun snakker om det som om det var den mest bedagelige og normale ting i verden. Kjære Stine: visste du at når det f.eks er snakk om dødelig vold så er det som regel ikke selve slaget man dør av, men at hodet treffer bakken uten at den fornærmede har mulighet til å ta seg for og beskytte hode? Hvis du stadig vekk segner om på et steinhardt baderomsgulv så hadde jeg for det første vært veldig bekymret og ikke turt å være alene på badet, men rart hvordan du alltid kommer ut av det uten en skramme eller hodevondt. Klarer du å ta deg for før du segner om? For det er i så fall utrolig 25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 17. mai 2022 #11214 Del Skrevet 17. mai 2022 Nana skrev (5 timer siden): Skjønner at hun er sliten, men når det er barnas dag på ordentlig for første gang siden 2019, så.. hvor er ballongene, pynten, flagg - alt som tar 10 min men gir god stemning? Sier ikke at hun skal stryke bunadsskjorter, duker og pusse sko og sølv til hele familien, men er ikke det egentlig bare normalt? Hvorfor ikke ta en halvtime borte fra snap og lage bittelitt 17.mai hjemme selv om de skal bort? For barnas del? Det er jo ikke alle som styrer så mye til 17. Mai da. Vi har verken pyntet hjemme, bakt kaker eller gjort noe spesiellt utav det i går. Vi sto opp tidlig i dag morges, kledde på oss finklær, ungene gikk i tog og vi har besøkt besteforeldre. Alt vi hadde lyst til uten å pynte hjemme osv. I ettermiddag går vi gjester på taco og skal kose oss med kjøpt kake, jordbær og is. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 17. mai 2022 #11215 Del Skrevet 17. mai 2022 non_stop skrev (21 minutter siden): Nei dette her blir for dumt. Andre gang på kort tid hun liksom svimer av på badet og hun snakker om det som om det var den mest bedagelige og normale ting i verden. Kjære Stine: visste du at når det f.eks er snakk om dødelig vold så er det som regel ikke selve slaget man dør av, men at hodet treffer bakken uten at den fornærmede har mulighet til å ta seg for og beskytte hode? Hvis du stadig vekk segner om på et steinhardt baderomsgulv så hadde jeg for det første vært veldig bekymret og ikke turt å være alene på badet, men rart hvordan du alltid kommer ut av det uten en skramme eller hodevondt. Klarer du å ta deg for før du segner om? For det er i så fall utrolig Løgn på løgn blir servert av dronningen av Brumunddal. Alt for oppmerksomhet. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 17. mai 2022 #11216 Del Skrevet 17. mai 2022 Nussepus skrev (1 time siden): Spørs hvor mye det er å skade oppi der. Hun er jammen meg uspiselig. Gud forby om noen andre får litt oppmerksomhet. All eyes on me. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 17. mai 2022 #11217 Del Skrevet 17. mai 2022 Kan noen forklare meg en ting? Om hun lyver såpass mye, hvorfor reagerer ingen? Altså jeg skjønner ikke. Ingen hun kjenner som følger snappen?mannen hører da på henne når hun snapper? Hvorfor reagerer ikke han om det er løgner hun serverer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 17. mai 2022 #11218 Del Skrevet 17. mai 2022 BethD skrev (21 minutter siden): Kan noen forklare meg en ting? Om hun lyver såpass mye, hvorfor reagerer ingen? Altså jeg skjønner ikke. Ingen hun kjenner som følger snappen?mannen hører da på henne når hun snapper? Hvorfor reagerer ikke han om det er løgner hun serverer? Hva vet vi om familiens reaksjoner? Det er hennes kanal og hennes ord som legges ut. Hva som skjer i kulissene, vet kun Stine. Det er veldig mange her som stiller og har stilt spørsmål ved hennes oppførsel og utsagn. Personer som har fulgt henne siden saken på nyhetene. Kjente og ukjente leser vi her på KG. Nye seere kommer til, og hun vil hele tiden ha nye mennesker som ikke stiller spørsmål mange av oss gjør. Er selv pårørende. Familien har prøvd å gi råd, hjelpe og bry seg i årevis. Så lenge en person er over 18 år, hva får man gjort?? når personen selv ikke ønsker å ta imot råd og veiledning. Jeg synes veldig synd på Stine sine barn. De lever i et hjem hvor alt styres etter a mor. Jeg har kjent på det psykiske med å ha en mor som er et "offer". Som vasker, rydder, vasker, organiserer...., som har mer en nok med seg og sitt. Som ikke har overskudd til at barna har besøk, ja lista er lang. Trist!! Mannen hennes blir latterliggjort foran kamera. Man blir fanget inn i en sentrifuge av latterliggjøring. Trist!! Hun forstår ikke hvor heldig hun er. 12 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 17. mai 2022 #11219 Del Skrevet 17. mai 2022 BethD skrev (1 time siden): Kan noen forklare meg en ting? Om hun lyver såpass mye, hvorfor reagerer ingen? Altså jeg skjønner ikke. Ingen hun kjenner som følger snappen?mannen hører da på henne når hun snapper? Hvorfor reagerer ikke han om det er løgner hun serverer? Fordi da blir det bråk kan du skjønne. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 17. mai 2022 #11220 Del Skrevet 17. mai 2022 Ikke vant til å ha grevlingen så nært?? Hva med da katten hennes tilsynelatende ble angrepet av grevling 2 ganger? Da var det grevling i nabolaget 🤔 Ikke et ord om det angrep nå heller, tydelig at hun glemmer hva hun sier😮💨 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå