Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fjellgjeiter skrev (2 timer siden):

Helt riktig.. hun sier migrene i det ene øyeblikket og straks etterpå .. ikke så værst oppi hode🙈🙈 er det mulig !!!! Hu juger så det renner av henne!!! I alder av 53 år har jeg ikke værre ranting av usannheter vært borti!!! Du ser jo på hele dama at a juger!!!

Skulle ønske min migrene hadde sånn av og på bryter som hennes tydeligvis har. Og som forsvinner med Paracet - ikke migrenemedisin eller sterkere saker. Ikke varer det lenge, ikke kaster hun opp, hun tåler lys og lyd, hun ser / jeg er skikkelig misunnelig!

Det er på nivå med de som kaller forkjølelse for influensa, typ «jeg hadde influensa i helgen». Aha, ja…

Litt artig at alle dere som har fulgt henne lenge sa at hun kom til å få tilbake alle «symptomene» og slitenheten og så stemte det på en prikk. Viser bare at det ikke akkurat er første gangen - og at hun er relativt forutsigbar.

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nana skrev (3 minutter siden):

Skulle ønske min migrene hadde sånn av og på bryter som hennes tydeligvis har. Og som forsvinner med Paracet - ikke migrenemedisin eller sterkere saker. Ikke varer det lenge, ikke kaster hun opp, hun tåler lys og lyd, hun ser / jeg er skikkelig misunnelig!

Det er på nivå med de som kaller forkjølelse for influensa, typ «jeg hadde influensa i helgen». Aha, ja…

Litt artig at alle dere som har fulgt henne lenge sa at hun kom til å få tilbake alle «symptomene» og slitenheten og så stemte det på en prikk. Viser bare at det ikke akkurat er første gangen - og at hun er relativt forutsigbar.

Mønster,mønster,mønster😅 det er en rødtråd 😆 man,tirs,ons relativt oppegående (storsett) kan oppstå unntak😅 så daler det mot helga når «gjengen min» er hjemme… 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Tvillingsjel skrev (1 time siden):

Spilte hun russesanger på full guffe etter å ha sagt at hun hadde migrene? Jeg vet lite om migrene, men jeg kjenner noen som har det. Slik jeg har skjønt det er det en intens hodepine hvor man knapt tåler lyd og lys. Mange ligger inni et mørkt rom. Kan ikke forstå at man skal orke å høre på dundrende høy musikk med en slik intens hodepine…

Og det er beviset for at hun ikke har migrene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er fader meg ikke migrene! Det er spenningshodepine 🤦🏻‍♀️Og ja,du kan bli ganske så kvalm av det også. Det sagt hadde ikke jeg greid å sitte sånn i bilen og være så «våken» når jeg har skikkelig spenningshodepine. Og det lyset hadde vært døden for min del. For no piss…Sorry, men skjønner virkelig nå at folk blir provosert her. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (12 minutter siden):

Det der er fader meg ikke migrene! Det er spenningshodepine 🤦🏻‍♀️Og ja,du kan bli ganske så kvalm av det også. Det sagt hadde ikke jeg greid å sitte sånn i bilen og være så «våken» når jeg har skikkelig spenningshodepine. Og det lyset hadde vært døden for min del. For no piss…Sorry, men skjønner virkelig nå at folk blir provosert her. 

Også spise bolle med vaniljekrem,når du er kvalm🤢

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser meg selv som at jeg har «mild» migrene. Men må ligge å holde meg fast i senga, skikkelig kvalm og kaster opp. Klarer ikke å se på mobilen overhodet. Prøvde et hjelpesløst forsøk på Paracet og Ibux da jeg ikke hadde migrenemedisin liggende (har det alltid nå). Og fatter ikke at hun har migrene i det hele tatt… mye spenningshodepine ja pga skjermbruk tenker jeg er mer riktig diagnose 🙄

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Polarpuma
6 minutter siden, MsFri said:

Jeg anser meg selv som at jeg har «mild» migrene. Men må ligge å holde meg fast i senga, skikkelig kvalm og kaster opp. Klarer ikke å se på mobilen overhodet. Prøvde et hjelpesløst forsøk på Paracet og Ibux da jeg ikke hadde migrenemedisin liggende (har det alltid nå). Og fatter ikke at hun har migrene i det hele tatt… mye spenningshodepine ja pga skjermbruk tenker jeg er mer riktig diagnose 🙄

Tror ikke hun har hodepine i det hele tatt. Hvorfor har hun aldri hodepine når hun er ute å reiser? Det kommer alltid når hun er hjemme. Veldig rart. Jeg tror alt hun prater om er bare tull. Skrik om oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (2 minutter siden):

Tror ikke hun har hodepine i det hele tatt. Hvorfor har hun aldri hodepine når hun er ute å reiser? Det kommer alltid når hun er hjemme. Veldig rart. Jeg tror alt hun prater om er bare tull. Skrik om oppmerksomhet.

Jeg kan tvinge meg til mye,også med moderat og dels intens hodepine fordi jeg har vært så vant til å måtte av flere årsaker,men det SYNES godt på meg når jeg er dårlig, selv om jeg møter opp og gjennomfører ting. Hun ser jo helt upåvirka ut, og det er FØR hun har tatt Paracet 🤯Spenningshodepine kan også være invalidiserende og alvorlig, men altså…nei, er skikkelig provosert her

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
2 minutter siden, Kanin46 said:

Jeg kan tvinge meg til mye,også med moderat og dels intens hodepine fordi jeg har vært så vant til å måtte av flere årsaker,men det SYNES godt på meg når jeg er dårlig, selv om jeg møter opp og gjennomfører ting. Hun ser jo helt upåvirka ut, og det er FØR hun har tatt Paracet 🤯Spenningshodepine kan også være invalidiserende og alvorlig, men altså…nei, er skikkelig provosert her

Jeg tror hun har diagnoser ja. Men ikke noen av de hun nevner på snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
4 hours ago, Pretty Amazing said:

Fake it to you make it

Må være Stine sitt motto Og ja, innfluencere forteller hvor klær er fra. Når man presenterer en ting, eller flere spør. Ikke vanlig ved å bare se en frimerke av buksa. Og jeg vet faktisk hva jeg snakker om. 

Det eneste hun ikke "rocker" er å fake sykdommer og diagnose. De å lese om symptomer på google er noe annet. 

Hun faker sykdommer/diagnoser så dårlig at det er et hån mot alle oss som har den diagnosen (det er ofte årevis av utredninger) 

Tror hun har diagnoser ja. Men ikke de hun hevder at hun har på Snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte henne melding pm migrene, den musikken og bråket,men ikke åpnet den. 5-6 timet siden, pleier å gå noen dager før svar dom regel, meeeen rett etter hun viser seg på snap rekker hun å lese så masse spørsmål om hvor klærne er fra

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nassenøff skrev (10 minutter siden):

Sendte henne melding pm migrene, den musikken og bråket,men ikke åpnet den. 5-6 timet siden, pleier å gå noen dager før svar dom regel, meeeen rett etter hun viser seg på snap rekker hun å lese så masse spørsmål om hvor klærne er fra

Du blir nok helt sikkert blokkert.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og luller seg inn i mer selvmedlidenhet nå. Leser dokumenter fra morens dødsfall (blant annet om granskingen av morens lege, som hun selv har byttet til nå, anklaget for å fòre moren med piller som hun dopet seg ned med). Greit å rive opp litt traumer når det har gått et halvt døgn der man måtte dele oppmerksomhet med de andre i familien. Fy f... at det går ann 🤬

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (10 minutter siden):

Sitter og luller seg inn i mer selvmedlidenhet nå. Leser dokumenter fra morens dødsfall (blant annet om granskingen av morens lege, som hun selv har byttet til nå, anklaget for å fòre moren med piller som hun dopet seg ned med). Greit å rive opp litt traumer når det har gått et halvt døgn der man måtte dele oppmerksomhet med de andre i familien. Fy f... at det går ann 🤬

Viktig å «lade» opp til barnas dag i morgen. Så man kan få 17.mai til å handle om seg selv da også… huff

• Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (9 minutter siden):

Viktig å «lade» opp til barnas dag i morgen. Så man kan få 17.mai til å handle om seg selv da også… huff

Noe så sjukt å være vitne til... at ikke noen av hennes nærmeste tør å sette ned foten en gang for alle 🆘

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MsFri skrev (8 minutter siden):

Altså, hvorfor i all verden?! Hva i alle dager førte til at hun for første gang på 16 år nå skulle lese gjennom dette og i tillegg dele det? Blir målløs. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
2 minutter siden, Frøken_ida said:

Stine koser seg med elendighet nå som hun er hjemme igjen. 

Hun er i sitt gode gamle ess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 time siden):

Hun er i sitt gode gamle ess.

Sitter og leser obduksjonsrapporten til mor si om kvelden den 16.mai.... galematias

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...