Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Må være ekstremt kjedelig å bruke ferien sin på akkurat det samme som når hun er hjemme..?? Shopping, shopping og enda mer shopping.

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lailouna skrev (7 timer siden):

Er så enig i det du skriver her, du får frem det vi andre tenker .Når det gjelder disse some vennene så skjønner jeg meg ikke helt på disse heller, hva er det som får de til å spandere i øst og vest ,hvordan fremstiller hun seg selv. Hun ble invitert til Farris bad, campingtur og nå Spania. Vet ikke om jeg hadde hatt samvittighet til å motta alt, jeg hadde følt at jeg måtte gi noe tilbake ,men hun er jo frekkere enn flatlusa.

Vi får se hvordan vennskapet blir etter at hun er trygt hjemme i Brumunddal igjen da. Hun er jo kjent for å ikke klare å holde på vennskap. Nå har ikke jeg orket å følge henne noe særlig under denne ferieturen, men fikk med meg en snap hvor hun satt sammen med dette paret og kjeftet på et par fugler. Jeg ble sliten av hennes energi kun av å se det klippet. Hun er ikke beskjeden og kjefter og smeller. Paret må nok ta ferie etter denne uka her. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (1 time siden):

Må være ekstremt kjedelig å bruke ferien sin på akkurat det samme som når hun er hjemme..?? Shopping, shopping og enda mer shopping.

Ikke kjedelig for fruen. Hun kan ikke overleve uten shopping. Kultur er vell ikke hennes interesse felt så da må det bli shopping,  da klager nok ikke dronninga, som har blitt bært på gullstol.. blir spennende å se over helga, og ikke minst mandag og tirsdag med 17. Mai og fult fokus på barn/familie. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine sier på snap nå at hun er spent på om de hun er hos får følge henne til gaten i morgen. Men Gardermoen er plankekjøring når hun lander i morgen, for der hadde hun vært mange ganger.. Sosial angst har hun langt i fra. Men at hun er egenstlig for og reise alene for første gang, det forstår jeg. Men hun må slutte og strø rundt seg med diagnoser, det er en fornærmelse mot oss som faktisk har disse. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (15 minutter siden):

Stine sier på snap nå at hun er spent på om de hun er hos får følge henne til gaten i morgen. Men Gardermoen er plankekjøring når hun lander i morgen, for der hadde hun vært mange ganger.. Sosial angst har hun langt i fra. Men at hun er egenstlig for og reise alene for første gang, det forstår jeg. Men hun må slutte og strø rundt seg med diagnoser, det er en fornærmelse mot oss som faktisk har disse. 

Virker mest som hun skyr ting hun er usikker på, og som vil få henne til å fremstå som «dum» og «enkel».Da er det bedre å ha en diagnose, få hjelp og forståelse. Enn for oss andre som må spørre mennesker rundt oss, om det er noe vi lurer på. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at hun liker å vise seg frem. Har stor tro på seg selv der hun svinser i ulike klær foran speil og kamera. Det er noe hysterisk når skuffer og skap er overfylte av klær,sko og vesker etc.  Da tenker jeg både hjemme og i Spania. Fremstår ikke akkurat som hun har dårlig økonomi.( Ja vet hun har fått turen i gave)

Drar til Spania en uke for å lade og hente seg inn. Få nye krefter som hun så fint kaller det. Lever som ei dronning og får alt servert på ett fat - å hjelpe til er ikke et alternativ i hennes hode. Kun fokus på seg selv som alltid. Fint å ha med to kofferter, for shoppingen har ikke tatt ferie. Må jo unne seg litt- har jo fått feriepenger må vite. Hva med litt sol for å få en glød og litt brunfarge - neida, kjører på med full sminke i ansiktet. Ikke rart huden er ødelagt, den får jo aldri luft.  Hun er altså så avhengig. 

Nå er hun snart hjemme igjen, og gjett hvem som er sliten og har smerter. Ser heller ikke bort ifra nye diagnoser etterhvert. Nye følgere , så må høste inn litt sympati. Skal være så stor og viktig, men er faktisk veldig liten.

• Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gresshoppa skrev (4 timer siden):

Jeg er kvalm av all den shoppingen, jeg unner meg dette, ren galskap spør du meg

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lailouna skrev (11 minutter siden):

Jeg er kvalm av all den shoppingen, jeg unner meg dette, ren galskap spør du meg

I dag har jeg faktisk unnet meg…..  hver dag Stine, hver dag. 

• Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uføretrygden kom inn i dag vettu, så da kunne hun unne seg litt ekstra før hjemreise 😉

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke….Stine sier det er plankekjøring å komme til Gardermoen på vei tilbake fra Spania. Hvorfor satte hun i gang alt det styret, og følge til gaten osv når hun dro fra Gardermoen da? 🤔

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (29 minutter siden):

Jeg skjønner ikke….Stine sier det er plankekjøring å komme til Gardermoen på vei tilbake fra Spania. Hvorfor satte hun i gang alt det styret, og følge til gaten osv når hun dro fra Gardermoen da? 🤔

Fordi da ble det litt ekstra oppmerksom på dronninga..

Endret av Anneisabell
  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (2 timer siden):

Ingen tvil om at hun liker å vise seg frem. Har stor tro på seg selv der hun svinser i ulike klær foran speil og kamera. Det er noe hysterisk når skuffer og skap er overfylte av klær,sko og vesker etc.  Da tenker jeg både hjemme og i Spania. Fremstår ikke akkurat som hun har dårlig økonomi.( Ja vet hun har fått turen i gave)

Drar til Spania en uke for å lade og hente seg inn. Få nye krefter som hun så fint kaller det. Lever som ei dronning og får alt servert på ett fat - å hjelpe til er ikke et alternativ i hennes hode. Kun fokus på seg selv som alltid. Fint å ha med to kofferter, for shoppingen har ikke tatt ferie. Må jo unne seg litt- har jo fått feriepenger må vite. Hva med litt sol for å få en glød og litt brunfarge - neida, kjører på med full sminke i ansiktet. Ikke rart huden er ødelagt, den får jo aldri luft.  Hun er altså så avhengig. 

Nå er hun snart hjemme igjen, og gjett hvem som er sliten og har smerter. Ser heller ikke bort ifra nye diagnoser etterhvert. Nye følgere , så må høste inn litt sympati. Skal være så stor og viktig, men er faktisk veldig liten.

Blir garantert kollaps på søndag/ mandag med ranting og nye diagnoser... 17.mai og familietid nærmer seg veit du 🤕

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (35 minutter siden):

Blir garantert kollaps på søndag/ mandag med ranting og nye diagnoser... 17.mai og familietid nærmer seg veit du 🤕

Tenk å ha et så trist liv at man  må fake sykdommer for å få oppmerksomhet

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agurk skrev (1 time siden):

Det stusset jeg også på. Hørtes ikke ut som at Gardemoen var plankekjøring akkurat 🤔

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Kan ikke komme hjem uten gaver til a Signe». Har hun ikke flere katter?

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (2 minutter siden):

«Kan ikke komme hjem uten gaver til a Signe». Har hun ikke flere katter?

2 til

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jajajane skrev (8 timer siden):

Tror det mer en en baktanke bak det… Stine har en konto på snap som vokser. Hun sa selv hun ikke bare er på ferie, men at det er litt jobb også. Mye mulig de hun er hos vil bruke Stine som reklame for et eller annet… 

når hun viste korken fra flasken hun skulle ha som minne tenkte jeg et øyeblikk en vin-avtale eller noe(type selge egen vin), og hvis det er tilfelle så kan hun iallefall legge vekk angsten for fyll pga traumer. Men tviler på det er noe slikt… Dama Stine besøker er selvstendig næringsdrivende, men aner ikke innenfor hva. Er ikke folk med dårlig råd iallefall. 
Vi får vel reklame fremover fra de hun besøker, fra kanalen til Stine. Håper hun setter seg inn i inntjening/ufør osv så hun ikke får seg en skikkelig skattesmell. 

Hun sparer på korker. Hun har dem i et glass på kjøkkenet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å skjønne hva dere mener med at ting Stine sier ikke henger på greip. Jeg tenkte før at andre som påpekte det overreagerte eller lette etter noe å ta henne på, men jeg ser nå at det er noe i det. Det er stadig ting hun forteller som er direkte selvmotsigende. 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (13 minutter siden):

Jeg begynner å skjønne hva dere mener med at ting Stine sier ikke henger på greip. Jeg tenkte før at andre som påpekte det overreagerte eller lette etter noe å ta henne på, men jeg ser nå at det er noe i det. Det er stadig ting hun forteller som er direkte selvmotsigende. 

Jeg var også der. Etter hvert så skurret det mere og mere.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...