Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Vilja1892 skrev (3 minutter siden):

Det reklameres for gruppen her på hennes side nå. All reklame er vel god reklame 😆

Hæ? Jeg gidder ikke gå inn å se, følger bare med her.

Hun er så selv god å ego at jeg får fnatt!! Derfor bare her å tilfredsstiller nysgjerrigheten min🤣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vilja1892
Minni75 skrev (2 minutter siden):

Hæ? Jeg gidder ikke gå inn å se, følger bare med her.

Hun er så selv god å ego at jeg får fnatt!! Derfor bare her å tilfredsstiller nysgjerrigheten min🤣

958F0DB3-A7A6-4579-8830-EA5E04B8575E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun tar av seg maska ( sminken) 5 minutter i sola da så huden får puste litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, krenkende innlegg og ryktespredning.

Sol, admin.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flashback og traumer fordi en dame muligens luktet alkehol..i dag drikker hun champis og rødvin, hun trenger ikke forvente at vi skal tro på alle løgnene hennes..

• Liker 27
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støgga skrev (36 minutter siden):

Flashback og traumer fordi en dame muligens luktet alkehol..i dag drikker hun champis og rødvin, hun trenger ikke forvente at vi skal tro på alle løgnene hennes..

Hva som er sant eller ikke ifht Stine, spiller ingen rolle (jeg tror ikke blindt på hva som sies), men man kan få traumer/flashback av noen lukter alkohol fra noen personer/situasjoner, man behøver ikke reagere på alle og man kan  drikke alkohol, selv om man har traumer. Hilsen ei som vet...... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (1 time siden):

Til og med vann, hun som ikke liker vann.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (54 minutter siden):

Ja sant det, fort gjort å glemme 

Endret av Anneisabell
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 timer siden):

Hun drikker aldri vann hjemme, men det er klart - ting er jo helt annerledes i Spania😂 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er spesielt å vise frem et hjem som ikke er ens eget. Regner med det er avklart med vertskapet…..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se henne koser seg. Dette trenger stine😊. Å så fint sted og hus woww. Må si er litt misunnelig ass.  

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AmyCharlotte skrev (9 minutter siden):

Synes det er spesielt å vise frem et hjem som ikke er ens eget. Regner med det er avklart med vertskapet…..

Vakkert sted, det har hun nok gjort. 😊

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sa at hun hadde fått tilståelse til å vise frem huset

Og for et utrolig fint hus! Imponerende fint, og stort, gjesterom og gjestebad

Endret av skruf
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer forresten på om dette kan være spons fra det nye flyselskapet Flyr… 

Hun har tidligere sagt at billettene var en gave, og på snap i går så snakket hun veldig Flyr opp; viste frem logoen til flyselskapet, i tillegg et personlig kort som var undertegnet av hele crewet, kapteinen inkludert

Greit nok at hun har angst for både det ene og det andre, men det er mange i verden med sterk angst for å fly, og det er ikke vanlig at flyselskap gir ut personlige, undertegnede kort. 

Har null problem med at det er spons, men jeg har et problem med det hvis hun ikke merker korrekt. Stine har flere ganger unnlatt å merke gaver, siden det er gaver, men også gaver som gagner ei bedrift skal merkes. Gave er bare et annet ord for spons. Eksempel på spons/gave som hun ikke har merket pga det er gaver er disse veskene/lommebøkene med monogram. Så selv om man selv ikke inngår et samarbeid men får det tilsendt som gave og du nevner bedriften og dermed reklamerer så skal det merkes. Inkludert flyturer. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (31 minutter siden):

Lurer forresten på om dette kan være spons fra det nye flyselskapet Flyr… 

Hun har tidligere sagt at billettene var en gave, og på snap i går så snakket hun veldig Flyr opp; viste frem logoen til flyselskapet, i tillegg et personlig kort som var undertegnet av hele crewet, kapteinen inkludert

Greit nok at hun har angst for både det ene og det andre, men det er mange i verden med sterk angst for å fly, og det er ikke vanlig at flyselskap gir ut personlige, undertegnede kort. 

Har null problem med at det er spons, men jeg har et problem med det hvis hun ikke merker korrekt. Stine har flere ganger unnlatt å merke gaver, siden det er gaver, men også gaver som gagner ei bedrift skal merkes. Gave er bare et annet ord for spons. Eksempel på spons/gave som hun ikke har merket pga det er gaver er disse veskene/lommebøkene med monogram. Så selv om man selv ikke inngår et samarbeid men får det tilsendt som gave og du nevner bedriften og dermed reklamerer så skal det merkes. Inkludert flyturer. 

Kan hende hun var sykt dramatisk til den grad hun fikk kort. Altså nesten som barn som får premie hos tannlegen

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har inntrykk av at Flyr strekker seg litt lenger enn andre flyselskaper, i alle fall nå som de er relativt nye enda. Et slikt kort tar det jo to minutter å ordne, og jeg kan se for meg at det kan hjelpe en som lider av flyskrekk. Det koster veldig liten innsats, og de har kanskje skaffet seg en fast kunde.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel anbefaling og link om utleie av huset etterhvert 😅 

Stusset litt på at det var stacket opp med mye solkrem på kommoden på soverommet 🧐

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viernes skrev (54 minutter siden):

Jeg har inntrykk av at Flyr strekker seg litt lenger enn andre flyselskaper, i alle fall nå som de er relativt nye enda. Et slikt kort tar det jo to minutter å ordne, og jeg kan se for meg at det kan hjelpe en som lider av flyskrekk. Det koster veldig liten innsats, og de har kanskje skaffet seg en fast kunde.

Hun har sagt at hun har fått billettene i gave, men ikke hvem som ga gaven…og når hun i går promoterer logoen til Flyr+et personlig kort så er det nærliggende å konkludere med at Flyr selv var giveren. Det er mange med flyskrekk, jeg tror ikke cabinpersonalet har tid til å ordne med kort, samle signaturen fra alle, inkludert kapteinen under flyturen til de med flyskrekk. Dette var nok ordnet på forhånd 

Elisiaflisa skrev (36 minutter siden):

Kommer vel anbefaling og link om utleie av huset etterhvert 😅 

Stusset litt på at det var stacket opp med mye solkrem på kommoden på soverommet 🧐

Hun bor til venner, solkremen kan være hennes egen. Hun hadde jo begynt å pakke ut, men ikke kommet til klærne. Med Stines angst og traumer så tviler jeg på at hun tør å bo i et stort og ukjent hus alene i et annet land 

Endret av skruf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (11 minutter siden):

Hun har sagt at hun har fått billettene i gave, men ikke hvem som ga gaven…og når hun i går promoterer logoen til Flyr+et personlig kort så er det nærliggende å konkludere med at Flyr selv var giveren. Det er mange med flyskrekk, jeg tror ikke cabinpersonalet har tid til å ordne med kort, samle signaturen fra alle, inkludert kapteinen under flyturen. Dette var ordnet på forhånd 

Hun bor til venner, solkremen kan være hennes egen. Hun hadde jo begynt å pakke ut, men ikke kommet til klærne. Med Stines angst og traumer så tviler jeg på at hun tør å bo i et stort og ukjent hus alene i et annet land 

Det er vel nærliggende å tro at det er vennene hun besøker som har gitt de i gave, siden de inviterte henne?

Det har nok ikke kostet mange hundrelappene. Mange har flyskrekk ja, men alle utbasunerer det ikke for hele verden. Noen sier det ikke til noen, andre sier det til besetningen før/etter ombordstigning. Noen ande igjen kontakter flyselskapet på forhånd for å høre litt rundt det temaet. Siden S ringte til Gardermoen angående assistanse, så er det nærliggende å tro at hun har hatt kontakt med Flyr på forhånd også. Derav kortet, som helt sikkert var ordnet på forhånd.

Endret av Viernes
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...