Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir gal av den shoppingen hennes når hun hevder å ha dårlig råd. Bare i går regnet jeg kjapt gjennom at alt til 50,-, 25% rabatt og «kun» 150,- ble godt over 1000,-  - noe som er greit med normal råd, med hun gjør det jo hver eneste dag. Eller minst 4 ganger i uken.

Jeg kjøper dyre klær selv, men de varer i åresvis. Og viktigst - jeg ber ikke om Vipps/Spleis for å dekke forbruket, jeg kjøper det jeg har råd til og lar meg ikke lure av tilbud. Og så tro at man sparer bare fordi det er 25% på noe man ikke hadde tenkt å kjøpe i utgangspunktet, eller det er 3 for 2 - jeg river snart av meg håret.

Er som om både shoppingen og snappingen har blitt en avhengighet.

Dansingen og heltinne-faktene orker jeg ikke å kommentere engang.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte godt en kjole på Uretusjert, den rosa som Stine har, men det er lite aktuelt å handle fra noen som sponser Stine. Googlet kjolen og fant den på zalando, der var den i flere farger og nesten 300kr billigere. Så da ble det en lyseblå variant, og jeg sparte noen kroner. 

• Liker 28
  • Nyttig 4
Skrevet

I går kjøpte hun pircing på glitter. Den var sååå fin og billig. I dag kjøpte hun ny på tattobutikken. Glitter er helt klart ikke bra nok🙈 Rart hun kjøper masse klær her før hun drar. Er masse fine klær i Spania også.

• Liker 14
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, latterliggjøring og ryktespredning. 

Sol, admin.

• Liker 2
Skrevet

Kjenner jeg blir så irritert på meg selv at jeg ser på dette togkræsjet. Jeg byr meg ikke om brynene eller utseende hennes, men igjen. Det å være farlig - det er ofte farligere å snakke usannheter og snakke om ned om andre.  Jeg syns psykisk manipulation er farligere.

Og at det er pga slik barndom, nei det er for enkelt å si. Flere har dessverre samme barndom. Kanskje verre, uten at de manipulerer.

Jeg er opptatt av denne tråden pga at jeg trodde vi hadde noe til "felles", men så feil kan jeg ta. Jeg hater drama og konflikter og er så ekte jeg kan være. Nettopp fordi jeg har opplevd at de som skulle elsket og fostre meg ikke var/er det. 

Og derfor gikk jeg den andre veien. Være ærlig og ekte. Jeg klarer ikke så lett å stole på mennesker, men det hindrer meg ikke fra å være empatisk, ærlig og ekte. Ford jeg ikke fikk det- har jeg gitt det jeg savnet.

Når jeg får "flashback" pga lukt, ett minne av og til bare å se en type buss som brakte meg til den personen som har forsaket det værste. Det tapper meg for energi. Fyssisk og psykisk. Jeg blir lammet i flere timer eller dager. 

Den personen som danset og reklamerer om klær og snakker om samme uviktige tingen at hun ikke kan pakke. Vel, det blir uaktuelt for min del. 

Nå opplever ikke alle det samme. Og man kan ikke sammenligne diagnoser. Det er når fraværet hennes av å forstå at hun snakker løgn. Det er skummelt.

Jeg hater å victimshame offeret, men hun har dessverre ikke vært offer for alt hun sier. 

Derfor er hun også farlig på SoMe. Jeg føler som hun HÅNER meg og andre personer. 

Det er mange som ikke blir trodd og det kan jeg fortå. Når hun oppfører seg slik.  Igjen hun dro ut på butikken etterpå. Hun har en energi jeg skulle ha hatt. Flere av oss ville gjerne hatt den energien, den økonomien hun "har". IGJEN du spinker ikke å sparer når du kan flere kjoler i flere farger  eller handler slik hun gjør. Ukritisk. 

Om dere trykker på snappene når hun snakker om episoden. Da er det et skremmende fravær av følelser og traumer. Bare trykk å se de i "stille" bilder. 

• Liker 13
  • Hjerte 12
Skrevet

Hun må reise tidligere fra foreldrekvelden med gutten sin- for hun har SÅ mye å gjøre ifm med denne reisen sin 😂😂 så sitter hun å lakker negler …….. og har all verdens av tid til å pakke og ordne alle andre dagene hun har jabba om pakking 🙄🙄 bortsett fra når hun kollapser da - da må hun lade og hvile selvfølgelig…… men altså - hun har jo hatt veldig god tid til å ordne alt….. hun har jo brukt enormt mye tid til å PRATE om alt hun skal ordne hvertfall…… 

og nei, hun kan ikke stenge muligheten til å sende snap  🤦🏻‍♀️ Jeg tror hun er avhengig av meldingene hun får på snap jeg, føler seg viktig og midtpunkt på en måte??? 

• Liker 26
  • Nyttig 7
Skrevet
Vintermåne skrev (1 minutt siden):

Hun må reise tidligere fra foreldrekvelden med gutten sin- for hun har SÅ mye å gjøre ifm med denne reisen sin 😂😂 så sitter hun å lakker negler …….. og har all verdens av tid til å pakke og ordne alle andre dagene hun har jabba om pakking 🙄🙄 bortsett fra når hun kollapser da - da må hun lade og hvile selvfølgelig…… men altså - hun har jo hatt veldig god tid til å ordne alt….. hun har jo brukt enormt mye tid til å PRATE om alt hun skal ordne hvertfall…… 

og nei, hun kan ikke stenge muligheten til å sende snap  🤦🏻‍♀️ Jeg tror hun er avhengig av meldingene hun får på snap jeg, føler seg viktig og midtpunkt på en måte??? 

Skjønte at hun måtte bli hjem eller komme hjem før. Atine er bare GLAD og HAPPY når det er me me men. Ser det på øynene hennes. Når hun snakker om shopping eller det hun liker. Så stråler hun. Så om det er noen andre- er det ikke så bra med henne. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Pretty Amazing skrev (17 minutter siden):

Skjønte at hun måtte bli hjem eller komme hjem før. Atine er bare GLAD og HAPPY når det er me me men. Ser det på øynene hennes. Når hun snakker om shopping eller det hun liker. Så stråler hun. Så om det er noen andre- er det ikke så bra med henne. 

Er ikke så lett å være like selvsikker, og «blokkere» eventuelle ubehagelige ting når en er sosial fysisk. Da er det bedre å være hjemme med «gjengen» på tlf, der hun kan blokkere eventuelle kritikere, og få ta i mot ros, og gode ord fra beundrerne sine. Det får henne til å føle seg bedre.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg ble uvel av å se det styret for en ukes tur for å besøke venner i Spania. Kutta i dag, orka ikke å se lenger. 

Handle inn klær og styr, planlegge outfits og alt som skal med. 

Jeg er ingen globetrotter jeg heller, og får alltid reisefeber, men SÅNN holder da ikke voksne mennesker på. 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg blir oppriktig imponert hvis hu faktisk klarer å legge fra seg snappen og ikke poste så mye under uka i Spania... Blir nok timesvis med snap der også, frem til noen setter ned foten 

• Liker 12
Skrevet
18 minutter siden, EllaSays said:

Jeg ble uvel av å se det styret for en ukes tur for å besøke venner i Spania. Kutta i dag, orka ikke å se lenger. 

Jeg er ingen globetrotter jeg heller, og får alltid reisefeber, men SÅNN holder da ikke voksne mennesker på. 

Var i Spania i desember. Ordnet alt med skjemaer ift korona, vasket klær, pakket, ordnet hjemme osv kvelden før vi reiste. Null stress. Men er vel ekstraordinært når hun skal reise. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Malleli89 skrev (11 timer siden):

Vet hvem du mener😄 Jeg synes hun hermer mye etter Adelheid.. Syns hun kopierer mye fra henne..

Sølvimarie er det 🙈

• Liker 1
Skrevet
EllaSays skrev (1 time siden):

Det er det sykeste jeg har sett når det kommer til styr og pakking 😅 Skulle tro det var en tur over flere måneder🤪 Bra hun gleder seg til å dra, men det hadde jo vært hyggelig å hatt siste dagen med gutta uten kjas og mas. Imponert over hvor mange ganger hun har vært innom butikken og handlet denne uka… Skjønner at jeg skulle hatt samme trygdeutbetalingen som frua 🤑 

• Liker 18
Skrevet
Frøken_ida skrev (På 3.5.2022 den 22.36):

Det var på salg! 🥳

Trædve spenn!

• Liker 4
Gjest BethD
Skrevet
Eurony skrev (8 timer siden):

Jeg blir oppriktig imponert hvis hu faktisk klarer å legge fra seg snappen og ikke poste så mye under uka i Spania... Blir nok timesvis med snap der også, frem til noen setter ned foten 

Såklart skjer ikke det! Hun kommer ALDRI til å legge vekk telefonen. Jeg er oppriktig sjokkert over at hun ikke snapper mens hun driter. 

Skrevet

Jeg håper av hele mitt hjerte at Stine gjennomfører og kommer seg til Spania. At hun skrur av kommentarfeltet og pauser den offentlige snap-kanalen sin (håper hun har en privat en i tillegg sånn at hun kan holde kontakt med sine nærmeste, dvs familie og venner. Ikke 10 000 følgere), og lever i nuet sammen med de vennene hun skal besøke 

Håper denne uka kan gi henne nye impulser og et annet fokus enn bare seg selv, at hun kopler ut sosiale medier og nyter sola, varmen, vennskap, god mat. At hun lader batteriene.

Jeg håper også av hele mitt hjerte at hun ikke kommer hjem og blir sur og kritisk for at mannen og gutta ikke har holdt hus og hjem strøkent etter hennes ideal. At det ikke blir timesvis med klaging over hybelkaniner og glemt å vanne planter og smuler på kjøkkenbenken. Men at hun setter pris på at mannen har holdt fortet sånn at hun kunne reise på ferie 

• Liker 20
  • Nyttig 7
Skrevet

A mor… stinemor… hu daaa… Stine Knutsen, du har null peiling på hva angst er. Null innsikt. Hadde du hatt det, hadde du ikke klart å smile på gardernoen på den måten, selvom mannadi følger deg. Du hadde ikke klart å holde telefonen din en gang. Du hadde ville hatt ett annet drag i ansiktet sitt, hendene dine hadde skjelvet veldig. Så nei, denne ekstreme angsten din er ikke reell. Du har angst/redd for at huset ditt ikke er etter di pipe når du returnerer hjem. Du kan fint bruke din private snap under den turen til familie og «venner». Dog, hva skal 8-9000 le av ei uke da? 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet
Miniflipper skrev (39 minutter siden):

A mor… stinemor… hu daaa… Stine Knutsen, du har null peiling på hva angst er. Null innsikt. Hadde du hatt det, hadde du ikke klart å smile på gardernoen på den måten, selvom mannadi følger deg. Du hadde ikke klart å holde telefonen din en gang. Du hadde ville hatt ett annet drag i ansiktet sitt, hendene dine hadde skjelvet veldig. Så nei, denne ekstreme angsten din er ikke reell. Du har angst/redd for at huset ditt ikke er etter di pipe når du returnerer hjem. Du kan fint bruke din private snap under den turen til familie og «venner». Dog, hva skal 8-9000 le av ei uke da? 

Oppmerksomhet oppmerksomhet oppmerksomhet osv 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Støgga skrev (8 minutter siden):

Oppmerksomhet oppmerksomhet oppmerksomhet osv 

Ja det er kunn det som er "problemet". Hun har ingen grenser for hva hun gjør for at noen fra "gjengen"skal sende henne sympati og lovord

• Liker 8
  • Nyttig 2
Gjest Vilja1892
Skrevet

Det reklameres for gruppen her på hennes side nå. All reklame er vel god reklame 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...