Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjest Polarpuma
5 minutter siden, lailouna said:

Hun sier jo at Rikke som har niips er ei god venninne, har ikke gode venninner vært i livet en stund. Rikke har jo ikke vært i livet hennes mer et år eller noe. Å slik holder hun på med flere, Vi er jo ikke venner selv om vi følger hverandre.

Jeg lurer på hvordan det går med vennskapet mellom Stine og Gry. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synst det er heilt greit å få hjelp på Gardmoen. De er profesjonelle, dette er jobben deres. Det er mange som får angst på flyplassen, i alle fall når man er der sjelden. Hun har vel knapt vært der? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (43 minutter siden):

Jeg synst det er heilt greit å få hjelp på Gardmoen. De er profesjonelle, dette er jobben deres. Det er mange som får angst på flyplassen, i alle fall når man er der sjelden. Hun har vel knapt vært der? 

Det er jo ikke en av de ansatte som skal følge henne til Gate, men mannen hennes.

Lurer på hvordan hun skal løse det når hun skal hjem igjen på flyplassen i Spania; ingen Alex der da. Flyplasser i andre land er i tillegg større en Gardemoen, og det går i engelsk og spansk. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel her hjemme kan a være drama ! Kan hende vennene hennes der nede følger hun der da ! Det som blir spennende å se er hvor vanvittig sliten hun er etter at hun kommer hjem fra ferie ! Sikkert ei runde på sykehus ,masse syt å klag, huffamei osv😅😅 Dama er et levende sirkus! 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (9 minutter siden):

Det er jo ikke en av de ansatte som skal følge henne til Gate, men mannen hennes.

Lurer på hvordan hun skal løse det når hun skal hjem igjen på flyplassen i Spania; ingen Alex der da. Flyplasser i andre land er i tillegg større en Gardemoen, og det går i engelsk og spansk. 

Det er jo en form for hjelp da. Og han hun snakket lenge med en av de som hjelper mennesker som gruer seg for selve reisen. Sikkert vanskelig å forstå for de som ikke får angst bare man trår inn døra på gardemoen. Kanskje hun blir litt varrmere i trøya på flyplassen i Spania? Den tid, den sorg. Hun får nok hjelp av vennene sine der også. Hvorfor lager du sånn nummer av dette? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (29 minutter siden):

Det er mulig å få tilrettelagt assistanse på flyplassene i Spania også, ingen problem det. Det må bestilles minst 48 timer før avgang.

Flyplassen ALC er uansett ikke veldig stor, man trenger ikke å gå langt for å komme til gaten som tar en til Norge. Gode muligheter for masse shopping også, siden hun jo liker det. 😁

Endret av Viernes
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lailouna skrev (På 4.5.2022 den 15.01):

Alle blir pen med mange lag med sminke

Jeg synes hun er minst like pen uten så mye sminke! Da er hun så naturlig og søt og har fregner. Det er synd hun selv ikke ser det. På meg virker det som at hun tror hun ikke kan være seg selv og må spille, må ta på seg en maske og pynte på det meste. Jeg vet at mange med ubehandlede traumelidelser sliter med det samme. Man sliter da med et dårlig selvbilde (må ikke forveksles med selvtillit), ser ikke alt det fine de har rundt seg og fokuserer på det negative. Mange får også en selvdestruktiv adferd, feks tar dårlige impulsive valg og setter seg selv i en offerrolle.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange med c-ptsd har store problemer med å holde på relasjoner, derfor kan det bli vanskelig noen ganger med vennskap. Eller ganske ofte kan det bli vanskelig.

Utdrag fra Modum bad:

«Diagnosen kompleks PTSD inkluderer problemer på følgende områder:

Vanskeligheter med å tolerere og regulere følelser

Problemer med oppmerksomhet og bevissthet (inkludert dissosiative symptomer, se under)

Endringer/problemer med selvopplevelse (typisk at man opplever seg selv som skitten, verdiløs, ødelagt etc)

Problemer med relasjoner til andre(vansker med mistillit, regulering av nærhet/avstand, selvhevdelse)

Fysiske symptomer (somatisering og medisinske problemer)

Endringer i egne menings- og trossystemer

Dissosiative symptomer og lidelser

”Dissosiasjon” er det motsatte av ”assosiasjon”. Det betyr med andre ord å skille noe som i utgangspunktet hører samme. I psykologien brukes begrepet når det er problemer med integrere:

bevissthet

hukommelse

identitet

følelse

persepsjon

kroppsrepresentasjon

motorisk kontroll

adferd.»

https://www.modum-bad.no/behandling/traume/fakta/

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan ranten angående hvordan huset ser ut blir etter en uke borte. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og latterliggjøring.

Sol, admin.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charlotte0 skrev (3 timer siden):

Jeg synes hun er minst like pen uten så mye sminke! Da er hun så naturlig og søt og har fregner. Det er synd hun selv ikke ser det. På meg virker det som at hun tror hun ikke kan være seg selv og må spille, må ta på seg en maske og pynte på det meste. Jeg vet at mange med ubehandlede traumelidelser sliter med det samme. Man sliter da med et dårlig selvbilde (må ikke forveksles med selvtillit), ser ikke alt det fine de har rundt seg og fokuserer på det negative. Mange får også en selvdestruktiv adferd, feks tar dårlige impulsive valg og setter seg selv i en offerrolle.

Syntes hun er penere uten ! Blir så mye glins å man ser at det er lag på lag 🙂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charlotte0 skrev (13 timer siden):

Hun har sagt tidligere at hun syns hun ligner på moren sin når hun ikke har på seg sminke 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg er spent på er om hun faktisk klarer å legge fra seg snap og faktisk ha ferie. Og ikkr minst tilbringe tid med de som har vært så snille å invitere henne med. Kamerastativet skal hun vel ha med tenker jeg. 

Håper ikke venninna har planlagt og forhåndsbooket for mye, for i kjent Stine-stil kommer kroppen til å si stopp, og så sier hodet stopp en annen dag, og så får hun hjemlengsel. 

Og hvordan har hun tenkt til å løse dette med at hun ikke får sove før langt ut i de små timer? Hun kan jo ikke sitte i noen andres leilighet og plapre til et kamera kl 02 på morran når disse vennene hun besøker prøver å sove og skal opp tidlig ? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (5 minutter siden):

Det jeg er spent på er om hun faktisk klarer å legge fra seg snap og faktisk ha ferie. Og ikkr minst tilbringe tid med de som har vært så snille å invitere henne med. Kamerastativet skal hun vel ha med tenker jeg. 

Håper ikke venninna har planlagt og forhåndsbooket for mye, for i kjent Stine-stil kommer kroppen til å si stopp, og så sier hodet stopp en annen dag, og så får hun hjemlengsel. 

Og hvordan har hun tenkt til å løse dette med at hun ikke får sove før langt ut i de små timer? Hun kan jo ikke sitte i noen andres leilighet og plapre til et kamera kl 02 på morran når disse vennene hun besøker prøver å sove og skal opp tidlig ? 

Nå vet jo ikke vi noe særlig om hvordan disse vennene lever heller da. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (19 timer siden):

Nei tror ikke det. Så på noen bilder på instagram, å hun har fregner på leppene

Hun har fillers ja.. hvis man ser på gamle bilder ser man d! Men er nokk lenge siden hun la inn noe..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SusieK skrev (20 timer siden):

Er det noen som ser hvem hun prøver å etterligne i dag ? Eller skjønner hvem jeg mener ?

jeg følger tvillingmafiaen,der er det ei dame med mørkt hår som bruker happy mommy genser noen ganger å har håret som Stine har i dag . Ei med mørkt hår ,utrolig pen dame . Sikkert ukonstruktivt innlegg,men vet noen hvem hun er ? Driver med noe interiør greier ,å har tvillinger 

Vet hvem du mener😄 Jeg synes hun hermer mye etter Adelheid.. Syns hun kopierer mye fra henne..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (1 minutt siden):

Hun har fillers ja.. hvis man ser på gamle bilder ser man d! Men er nokk lenge siden hun la inn noe..

Ja vart det jeg mente☺️ At hun ikke hadde tatt fillers den dagen hun var på behandling☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer null snap fra flyplassen. Hvis hun har ekte angst, så er oppdatering til "gjengen" det siste hun tenker på. Så får vi se da, Stine, om du virkelig har det så ille. 😊

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusieK skrev (16 timer siden):

Har man innmari dårlig råd når man kan ta sol så ofte ?

Fordi folk har spleisa på det til henne. 😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...