Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Ikke noe tvil om at hun har tatt fillers. Frister å spør, men blir jo da blokkert.. 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vintermåne skrev (4 timer siden):

…… «i dag er kroppen vond…… har fått dusja - det hjelper alltid med masse sminke, må ta det med ro….. klarer ikke ta det med ro……. skal vaske klær…….. skal rydde oppvaskmaskina…… må ikke brenne lyset i begge ender…… som forventa er det en dårlig dag for helsa……… skal handle……. VI snakkes seinere (???? VI SNAKKES??? 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️) skal pakke….. hva skal man pakke……. skal pakke nå eller seinere…….. vi snakkes seinere……. håper dere har en fin dag…..» bla bla bla bla……. 
ingen repriseKANNAL sa du??? 😵💫

Sveipa innom nå.. pledd på soffan. Nå hadde både hode og kroppen kobla ut. Vart helt utkjørt for hun hadde «brent lyse i begge enner» jeg blir gal av dette syte-koret😵💫 har faktisk aldri opplevd maken!! «Jeg har nok gidd litt for mye av meg selv» « jeg har nok stått på litt mer en jeg burde» «jeg tar alt for lite vare på meg selv» har fadern meg ALDRI sett NOEN som tar så mye vare på seg selv å setter sine behov først som hun der… dette er værre en hotel cæsar 

• Liker 34
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (3 minutter siden):

Sveipa innom nå.. pledd på soffan. Nå hadde både hode og kroppen kobla ut. Vart helt utkjørt for hun hadde «brent lyse i begge enner» jeg blir gal av dette syte-koret😵💫 har faktisk aldri opplevd maken!! «Jeg har nok gidd litt for mye av meg selv» « jeg har nok stått på litt mer en jeg burde» «jeg tar alt for lite vare på meg selv» har fadern meg ALDRI sett NOEN som tar så mye vare på seg selv å setter sine behov først som hun der… dette er værre en hotel cæsar 

Jeg blir pinlig berørt på hennes vegne. Tenker hun ikke på at folk følger med på det hun legger ut? Hva hun gjør og sier. Hun tabber seg så ut!!

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Malene skrev (2 minutter siden):

Skal hun dra alene på ferie? 

Hun har fått turen i gave av et vennepar som bor i Spania, hun skal bo hos de.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (1 minutt siden):

Jeg blir pinlig berørt på hennes vegne. Tenker hun ikke på at folk følger med på det hun legger ut? Hva hun gjør og sier. Hun tabber seg så ut!!

For ikke å snakke om den negative energien hun spyr ut, bare elendighet

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nevnes at hun syter og bærer seg over å ha "brent lyset i begge ender" når de to eldste guttene er hjemme i en uke. Hun hopper og spretter rundt når de har en uke hos faren sin. Ingen som har lagt merket til hvordan hun opptrer når hun ikke må være tilstede for 3 barn? Forferdelig energityv, forferdelig negativ, stakkar meg, meg, meg, meg, meg. Og nå skal faen meg Gardemoen bruke ressurser på henne også. Jeg mener at hvis hun har så voldsom angst som hun sier så er det litt merkelig at hun kan dra ut å shoppe hver dag, helgetur til Østlandet ++ Fatter ikke at noen kan trykke en tlf i trynet å kringkaste sykdommer hver bidige dag. Det er noe nytt hver dag, det slår ikke feil. HVA er det hun vil med kanalen sin? Det går jo i loop hver dag, samme innhold, samme strikkeskap, samme sytingen, samme bilde av vidunder produktene hun bruker til å "legge" sminke, samme utlevering av mann og barn. Og pommfri trikset, må for all del ikke glemme det, 3 ganger i uken. Tror vi er mange som følger med kun fordi dette er galskap og underholdning for oss som ikke er i heiagjengen hennes. Kan noen fra Brummundal fortelle litt om henne? Hva de vet, og hvorfor hun åpenbart ikke har venner? Hun har tydeligvis mistet vett og forstand en plass i livet. 

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å skaffe seg noen form for hjelp og terapi, i stedet for å kverne rundt på sykdom, dårlig form og elendighet år ut og år inn. Jeg tror Stine blir ett fryktelig ensomt menneske i fremtiden, for hennes eneste venn er telefonskjermen. Den som ikke kan avbryte eller komme med noen form for konstruktiv dialog. For prøver man på det, blir det blokkert ut som hat. Hun har en fryktelig negativ "aura" rundt seg, og hun næres av elendighet, dramatikk og sykdom.. Det i seg selv er psykiatri. Å være så konstant i offerrollen, med så lite ønske om endring, er skummelt. Og må være enormt slitsomt for de som må forholde seg til henne. Ingen mennesker orker å omgås kronisk dårlig og negativ energi over tid, man tappes fullstendig. Og disse barna preges nok mer enn man ser, for de får det jo med seg. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en monolog, som Stine bedriver tiden sin med. Så får hun svarene hun vil 🤷🏼‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, krenkende innlegg og latterliggjøring. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (1 time siden):

Ja- det er helt utrolig!!! «Dere er jo så bekymra for meg……. dere ser jo på meg at jeg ikke har det bra …….. det er så mange som sier at jeg må passe på meg sjøl - men jeg klarer ikke å la vær å gjøre noe for andre…… men jeg håper dere har en fin mandag/tirsdag/onsdag da…….. vi snakkes seinere……...» 

…….. altså, jeg sliter virkelig med å skjønne det - når hun pjatter inn i tlf så hører og ser hun jo bare seg sjøl - men hun prater som om hun er i en samtale med noen - det må være helt bissart å se på for de rundt??? 
og hun sier jo hele tiden at hun ønsker å inspirere på «denna kannalen» - men helt ærlig; hun pjatter som en dagbok, deler «oppskrifter» på den simpleste maten- pommes frites, havregrøt, ostekake og muffins - også viser hun klær fra new yorker ….. 

• Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (2 minutter siden):

Ja- det er helt utrolig!!! «Dere er jo så bekymra for meg……. dere ser jo på meg at jeg ikke har det bra …….. det er så mange som sier at jeg må passe på meg sjøl - men jeg klarer ikke å la vær å gjøre noe for andre…… men jeg håper dere har en fin mandag/tirsdag/onsdag da…….. vi snakkes seinere……...» 

…….. altså, jeg sliter virkelig med å skjønne det - når hun pjatter inn i tlf så hører og ser hun jo bare seg sjøl - men hun prater som om hun er i en samtale med noen - det må være helt bissart å se på for de rundt??? 
og hun sier jo hele tiden at hun ønsker å inspirere på «denna kannalen» - men helt ærlig; hun pjatter som en dagbok, deler «oppskrifter» på den simpleste maten- pommes frites, havregrøt, ostekake og muffins - også viser hun klær fra new yorker ….. 

Er rett og slett bare underholdende 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (15 timer siden):

Den har hun sikkert i kofferten 😂

Eller under armen. Klar til å rulles ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vintermåne skrev (11 timer siden):

det er jo bare å tenke selv; du står med klesvasken feks, og begynner å filme deg selv og prate inn til telefonen. Så fortsetter du med alt, absolutt alt annet du gjør. Familien (mann og barn) surrer i bakgrunnen og du fortsetter å snakke; «Nå har jeg vasket disse klærne, og flaks for meg så var tørketrommelen også ferdig. Flaks for meg at jeg kan putte alt inn, men da må jeg brette disse trusene her etterpå. Disse trusene er sønnen min sine, de er altså så gode og ikke minst billige! Kjøpte de på hm, for ja…. Var det 3 mnd siden da kanskje? Hm, ja…. Neimen, hei, pus! Er du her? Se på katten min da, er han ikke fin vel?» 

og sånn fortsetter du….. 

hadde jeg gjort noe lignende hadde familien min trodd jeg hadde klikket fullstendig. De hadde uansett ikke godtatt at jeg hadde gjort det. «Jeg gjør det for følgerne mine» hadde ikke vært mye til hjelp her iallefall… 

• Liker 24
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ser hvem hun prøver å etterligne i dag ? Eller skjønner hvem jeg mener ?

jeg følger tvillingmafiaen,der er det ei dame med mørkt hår som bruker happy mommy genser noen ganger å har håret som Stine har i dag . Ei med mørkt hår ,utrolig pen dame . Sikkert ukonstruktivt innlegg,men vet noen hvem hun er ? Driver med noe interiør greier ,å har tvillinger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøken_ida skrev (På 3.5.2022 den 22.36):

Det var på salg! 🥳

På salg 😅😅😅😅😅😅🤣🤣🙌🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusieK skrev (2 timer siden):

Er det fillers? Ser ikke noe forskjell 🙈🤷‍♀️

Nei tror ikke det. Så på noen bilder på instagram, å hun har fregner på leppene

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (6 timer siden):

det er jo bare å tenke selv; du står med klesvasken feks, og begynner å filme deg selv og prate inn til telefonen. Så fortsetter du med alt, absolutt alt annet du gjør. Familien (mann og barn) surrer i bakgrunnen og du fortsetter å snakke; «Nå har jeg vasket disse klærne, og flaks for meg så var tørketrommelen også ferdig. Flaks for meg at jeg kan putte alt inn, men da må jeg brette disse trusene her etterpå. Disse trusene er sønnen min sine, de er altså så gode og ikke minst billige! Kjøpte de på hm, for ja…. Var det 3 mnd siden da kanskje? Hm, ja…. Neimen, hei, pus! Er du her? Se på katten min da, er han ikke fin vel?» 

og sånn fortsetter du….. 

hadde jeg gjort noe lignende hadde familien min trodd jeg hadde klikket fullstendig. De hadde uansett ikke godtatt at jeg hadde gjort det. «Jeg gjør det for følgerne mine» hadde ikke vært mye til hjelp her iallefall… 

Jeg tror grunnen til at hun er så avhengig av snap er fordi hun kan si hva hun vil og prate om hva hun vil uten at noen prater tilbake. (Ja, jeg vet man kan chatte med henne på snap. Men da har hun muligheten til å fjerne de som sier noe hun ikke liker). Godt eks idag hvor hun står i klesskapet og veier for og imot om hva slags kjoler hun skal ha med på ferie. "Jeg må også ha med en rosa kjole. Men vet ikke om jeg skal ta med denne rosa eller denne rosa..? .......ja, og nå trenger jeg ikke tusen mld fra dere om hvilken jeg skal velge!!🧐. Jeg klarer å finne ut det sjøl" . Hvorfor står du der å filmer deg selv da? Hun elsker at det er en skjerm mellom henne og seeren, at hun har hovedrollen og alle ser på henne og "misunner" overfloden hun vasser i. 

Hun elsker å snakke om seg selv, og hun har nesten ikke venner. Hun klarer ikke være med i mammagrupper fordi hun skaper konflikter ut av alt. 

Bestis Jill - tror dere hun ser på vennskapet som samme måte som Stine? Jeg vil vel heller tro at Jill på sin side har masse nære venninner og at Stine er mer en vanlig venn. 

• Liker 32
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (11 minutter siden):

Jeg tror grunnen til at hun er så avhengig av snap er fordi hun kan si hva hun vil og prate om hva hun vil uten at noen prater tilbake. (Ja, jeg vet man kan chatte med henne på snap. Men da har hun muligheten til å fjerne de som sier noe hun ikke liker). Godt eks idag hvor hun står i klesskapet og veier for og imot om hva slags kjoler hun skal ha med på ferie. "Jeg må også ha med en rosa kjole. Men vet ikke om jeg skal ta med denne rosa eller denne rosa..? .......ja, og nå trenger jeg ikke tusen mld fra dere om hvilken jeg skal velge!!🧐. Jeg klarer å finne ut det sjøl" . Hvorfor står du der å filmer deg selv da? Hun elsker at det er en skjerm mellom henne og seeren, at hun har hovedrollen og alle ser på henne og "misunner" overfloden hun vasser i. 

Hun elsker å snakke om seg selv, og hun har nesten ikke venner. Hun klarer ikke være med i mammagrupper fordi hun skaper konflikter ut av alt. 

Bestis Jill - tror dere hun ser på vennskapet som samme måte som Stine? Jeg vil vel heller tro at Jill på sin side har masse nære venninner og at Stine er mer en vanlig venn. 

Hun sier jo at Rikke som har niips er ei god venninne, har ikke gode venninner vært i livet en stund. Rikke har jo ikke vært i livet hennes mer et år eller noe. Å slik holder hun på med flere, Vi er jo ikke venner selv om vi følger hverandre.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...