Gå til innhold

Stine Knutsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon, krenkende innlegg og avsporing. 

Sol, admin.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skruf skrev (2 timer siden):

Mulig det, jeg driver ikke å memoriserer hva andre brukere skriver. Men hver sin lyst

Stine reklamerer for IGlow for kraftigere bryn, og forrige uke dillet hun med bryn-sjablonger. Hun har flere ganger fokus på brynene sine og belærer hvordan man kan gjøre som henne

Ergo er det innafor å kommentere bryn, siden det er noe hun fronter. Og du har ingenting med å legge lista for hva som kan kommenteres og ikke så lenge det ikke bryter regelverket. Og bryter et innlegg regelverket så er du hjertelig velkommen til å rapportere. Å drive å kommentere hva andre brukere skriver og prøve å styre tråden er brukerdebatt og i mot regelverket

Slutt med denne forum-politi-greia di, det er bare slitsomt  

Å kommentere utseende er ikke lov og er rapportert! 

• Liker 3
Skrevet

Pomfritttrikset er byttet ut med Garnhjørnet😅

• Liker 2
Skrevet

Hun er veldig pen!!

• Liker 5
Skrevet (endret)
Lillemor1982 skrev (3 timer siden):

Se vedlagt utdrag fra Felleskatalogen. Her står godkjent indikasjon i Norge. Det er godkjent til bruk ved anestesi/akuttmedisin ja, ikke til smertebehandling aleine. Tror du virkelig ikke fler klinikker hadde brukt dette om det virkelig var et slik "vidundermiddel" for alle smertepasienter som hevdes av Frua? 

20220503_175329.jpg

Det blir brukt mot kroniske smerter også. Jeg har ei venninne som har fått dette i perioder. Hun sliter med nervesmerter etter nakkeskade og ikke noe ordinær smertestillende som fungerer optimalt. Hun har fått det via privat klinikk i Oslo. Eller så får jeg opp dette når jeg googler. Gjelder sykehuset Østfold. Vet ikke om det er der Stine får behandling?! 

FDECF76E-8F4C-4D67-9584-BF8D9B7E7CBD.jpeg.3c584d5364116002d3e466a7f7312578.jpeg

Endret av GulleGull
Rettet opp ett ord
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det føflekker eller blåmerker etter leppeinjeksjon? 

• Liker 2
Gjest Polarpuma
Skrevet
8 minutter siden, Anonyym97 said:

Hun er veldig pen!!

Man må ikke snakke om utseendet. Har jeg hørt.

Skrevet
Elisiaflisa skrev (15 minutter siden):

Er det føflekker eller blåmerker etter leppeinjeksjon? 

Ehh, hater å ta henne på annet enn løgn anngående diagnoser. Hun bestemmer over hennes kropp og jeg har restylan selv, men men. Den leppa hennes er har blitt litt større og blitt jevnere. Så det da hun lå i senga. Så hun fikk gjort noe. Bra arbeid.  Mener det! Det var ikke over the top. Akkurat slik det burde. 

Har jobbet på en skjønnhetsklinikk før så syns det er bra utført. 

Og hun har blitt litt mer blå over dagen. Hvis ikke, så burde hun tipse følgere hva hun bruker. Ikke ironi. Noen lip pumper er bra. 

Og det viktige er feilinfo hun kommer med. Syns hun får gjøre hva hun vil ellers. 

• Liker 4
Skrevet
Anonyym97 skrev (38 minutter siden):

Hun er veldig pen!!

Rapporterer du her også da @Sharp75!? Og ja, har rapportert selv.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Lurer på hvordan verden skal ende, når ABSOLUTT alt er krenkelser? Hun deler alt fra ballene til mannen og private lettkledde bilder fra mindreårig barn. Men når noen kommenterer øyebrynssminke (som hun reklamerer/har et samarbeid med), da er det krenkelse?! Og i tillegg deler hun alt FRIVILLIG på offentlig kanal!! Vær så snill, gi meg styrke 😫

And meanwhile in Ukraine….

• Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet
Pretty Amazing skrev (37 minutter siden):

Ehh, hater å ta henne på annet enn løgn anngående diagnoser. Hun bestemmer over hennes kropp og jeg har restylan selv, men men. Den leppa hennes er har blitt litt større og blitt jevnere. Så det da hun lå i senga. Så hun fikk gjort noe. Bra arbeid.  Mener det! Det var ikke over the top. Akkurat slik det burde. 

Har jobbet på en skjønnhetsklinikk før så syns det er bra utført. 

Og hun har blitt litt mer blå over dagen. Hvis ikke, så burde hun tipse følgere hva hun bruker. Ikke ironi. Noen lip pumper er bra. 

Og det viktige er feilinfo hun kommer med. Syns hun får gjøre hva hun vil ellers. 

Ser hun har hatt påfyll ja😅Bra hun har råd til slikt, samtidig som hun skal spare til bv saken da🤗

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
FrkZ skrev (14 minutter siden):

Ser hun har hatt påfyll ja😅Bra hun har råd til slikt, samtidig som hun skal spare til bv saken da🤗

Det var på salg! 🥳

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Sharp75! skrev (2 timer siden):

Hvordan Stine ser ut ble ikke kommentert; brynene er noe hun har reklamert for og kan kommenteres, Rapoorter i vei. Men som du ser ble ikke min forrige kommentar vedrørende bryn slettet i forrige rydde-runde

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
FrkZ skrev (42 minutter siden):

Jeg var med venninna mi som psykisk støtte da hun fillers i leppene, og hun betalte 2700kr for 1ml.. så det koster! 

• Liker 6
Skrevet
skruf skrev (22 minutter siden):

Jeg var med venninna mi som psykisk støtte da hun fillers i leppene, og hun betalte 2700kr for 1ml.. så det koster! 

Det var billig. Her koster det 3500. 

Du spinker og sparer IKKE uansett...det er dyrt. Og ikke vanlig at spleis skal betale det?

• Liker 3
Skrevet
skruf skrev (24 minutter siden):

Ja, det ligger som regel på rundt 3000 for 1 ml.

• Liker 2
Skrevet

Har hun slettet sappenen fra før hun dro til behandling. Og etter da hun ligger i sengen. Da ser man det tydelig. Første jeg tenkte på... Og  snappet etter at munnbehandling nevnt her.

Liker ikke KG damen jeg har blitt, men tidligere sa hun det tok ca 1,5 timer med behandling osv. Og i dag varte behandlingen dobbelt.

Litt rart og slette tidligere snap- og være stille nå. Og ja, noen får blåmerker og det hovner  utover dagen. 

Syns mest synd på den snille sykepleier som syns så synd i henne at hun "fikset time" pga smerter. 

Det er veldig vondt å få satt i filler. Og skremmende. En dame over deg som påfører deg smerter. Om man har har panikkangst fra før. Ja.

Ingen kritikk av utseende hennes. Jeg syns det var bra jobb med lepper og liker brynene. 

Det er bare løgnen. Det som har konsekvenser. 

Hun fikk en time fra noen som virkelig kunne brukt i dag. Tror ikke det er sant. Helsevesen jobber ikke med empati. Tror kanskje andre er mer trengende. Kun fordi stakkars - hun må komme seg gjennom ei uke på ferie i Spanie.  

Funker ikke slik.

Ingen som SPINKER og SPARER og har SPLEIS har råd til fillers. Og du kan ikke si det er spons/jobb. 

Det er straffbart å reklamere for denne typen. Både behandler og deg vil få bot. Og det er rådet til å ikke å snuse. 

Du må gjøre det helhjertet. Som alt annet!!

Jeg skjønner ikke at du kan lure og bedra gode troverdige mennesker. Jeg skammer meg på dine vegner.  Vet du hva empati er? 

For da skjønner du. 

Som influencer bør du skape TILLIT mellom følgere og deg. 

Du leser her. Så prøv å lese tillit baklengs. 

Så sterkt er betydningen.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

«I går var en grei dag….. i dag var en ok dag …… i morgen satser jeg på en bra dag……. i forrige uke var det ille…….. i morgen blir det bra……… i dag er jeg veldig dårlig…….. ligger SÅ etter med meldinger fordi jeg har hatt noen dårlige dager - men jeg vet at dere forstår, i morgen skal jeg vaske klær, i kveld har jeg vært utrolig dårlig, i går var en ok minus dag, i morgen satser jeg på at dagen blir bra……. bla bla bla - jeg er jo her for å inspirere» 😳😳😳 og sånn går dagene….. altså- den snapKANALEN hennes er jo som dagboka til en 13 åring- sorry altså - men hva i alle dager 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

• Liker 32
  • Nyttig 8
Skrevet
Vintermåne skrev (7 timer siden):

«I går var en grei dag….. i dag var en ok dag …… i morgen satser jeg på en bra dag……. i forrige uke var det ille…….. i morgen blir det bra……… i dag er jeg veldig dårlig…….. ligger SÅ etter med meldinger fordi jeg har hatt noen dårlige dager - men jeg vet at dere forstår, i morgen skal jeg vaske klær, i kveld har jeg vært utrolig dårlig, i går var en ok minus dag, i morgen satser jeg på at dagen blir bra……. bla bla bla - jeg er jo her for å inspirere» 😳😳😳 og sånn går dagene….. altså- den snapKANALEN hennes er jo som dagboka til en 13 åring- sorry altså - men hva i alle dager 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

Ja, det er en del surr😅😅

• Liker 2
Skrevet
Pretty Amazing skrev (7 timer siden):

Har hun slettet sappenen fra før hun dro til behandling. Og etter da hun ligger i sengen. Da ser man det tydelig. Første jeg tenkte på... Og  snappet etter at munnbehandling nevnt her.

Liker ikke KG damen jeg har blitt, men tidligere sa hun det tok ca 1,5 timer med behandling osv. Og i dag varte behandlingen dobbelt.

Litt rart og slette tidligere snap- og være stille nå. Og ja, noen får blåmerker og det hovner  utover dagen. 

Syns mest synd på den snille sykepleier som syns så synd i henne at hun "fikset time" pga smerter. 

Det er veldig vondt å få satt i filler. Og skremmende. En dame over deg som påfører deg smerter. Om man har har panikkangst fra før. Ja.

Ingen kritikk av utseende hennes. Jeg syns det var bra jobb med lepper og liker brynene. 

Det er bare løgnen. Det som har konsekvenser. 

Hun fikk en time fra noen som virkelig kunne brukt i dag. Tror ikke det er sant. Helsevesen jobber ikke med empati. Tror kanskje andre er mer trengende. Kun fordi stakkars - hun må komme seg gjennom ei uke på ferie i Spanie.  

Funker ikke slik.

Ingen som SPINKER og SPARER og har SPLEIS har råd til fillers. Og du kan ikke si det er spons/jobb. 

Det er straffbart å reklamere for denne typen. Både behandler og deg vil få bot. Og det er rådet til å ikke å snuse. 

Du må gjøre det helhjertet. Som alt annet!!

Jeg skjønner ikke at du kan lure og bedra gode troverdige mennesker. Jeg skammer meg på dine vegner.  Vet du hva empati er? 

For da skjønner du. 

Som influencer bør du skape TILLIT mellom følgere og deg. 

Du leser her. Så prøv å lese tillit baklengs. 

Så sterkt er betydningen.

👏❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...